Şimdi Ara

GoDaddy 5 yıllık 32/8 Windows Sunucu 1687₺ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
2
Favori
4.284
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 17
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 2 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • yeteryayeter (3 mesaj) Fulton (3 mesaj) sadettinpolat (2 mesaj) J.McNulty (2 mesaj) birber80 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (2 mesaj) (3 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Para iadesi için müşteri hizmetlerini arayıp kendinizin iade talebi oluşturması gerekiyor diye söylediler.

    Sanırım hukuksal olarak zor durumda kalmamak adına vps'i kendileri iptal edip (sanki biz iptal talebi istemişiz gibi mail atıp) ssl ' i de biz iptal ettirerek hukuksal olarak bir çözüm bulmaya çalışmışlar.


    VPS'i satın almadan önce müşteri hizmetlerini arayarak bir hata olup olmadığını sorduk ve bunun bir hata olmadığını söylediler, bu durumu kötüye kullanıp birden fazla vps almayanlar ya da +5 yıl daha süreyi uzatmayanlar belirli bir sayıdaki ürünü promosyon amaçlı bu fiyata verdiğini düşünerek satın alma işlemi yaptı.


    Gelinen durumda vps ürünü sanki kendi isteğimiz ile iptal edilmiş şekilde bir davranış sergilemeleri ve ayrıca 2 üründen sadece bir tanesini iptal edip para iadesini otomatik yapmamaları aslında kendilerinin kötü niyetli olduğunu gösteriyor.


    Ya ürünü yeniden aktif etmeleri ya da aldıkları parayı yasal faizi ile birlikte iade etmeleri gerekir.





  • sadettinpolat s kullanıcısına yanıt

    Hocam bana bugün iade için şöyle bir mail geldi, yine de aramam gerekiyor mu müşteri hizmetlerini iade edilmesi için?:


    "İadeniz gerçekleştirildi

    Kayıtlarımıza göre yakın zamanda bizden bir Yönetillebilir VPS Hosting planı aldınız. Türk Lirası bazlı fiyatlandırmalarımızda oluşan bir hata nedeniyle satın aldığınızı bu sunucyu iptal etmemiz gerekti. Bu satın alımın iadesinin tamamı kullandığınız ödeme yönetimine yapılacaktır.


    Oluşan rahatsızlıktan dolayı özür diler, GoDaddy’nin değerli müşterisi olduğunuzdan dolayı teşekkür ederiz."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 23 Mart 2022; 18:59:14 >
  • Fulton F kullanıcısına yanıt

    Bugün müşteri hizmetleri ile görüştüğümde iade talebi oluşturmazsanız iade işlemi yapılmayacak şeklinde bilgi verdiler ama bu fiyatlar gerçek mi diye sorduğumuzda evet cevabı aldığımız bir müşteri hizmetlerinden bahsediyoruz. Her an herşey yapmaları mümkün. Böyle bir mesaj geldiyse büyük ihtimal iade süreci başlamıştır diye düşünüyorum


  • < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz bence

  • Tüketici haklarına başvuranlar var mı?

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.