Şimdi Ara

go-kart yapalım (439. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.351.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben pejo motorlu bir go kart yamaya karar verdim sonunuda ama herşeyini akıl ettim de
    tekerler küçük olacağından yani pejonunkinden .bu yüzden ben yine aynı haraket sistemini kayışını kasnağını dişlisini kullanacağım ama tekerler şişme el arabası tekeri olacak ve çok yavaş gidecek diye düşünüyorum çok yakacağını da düşünüyorum bu yüzden çünkü hep YÜKSEK DEVİR ÇALIŞACAK LÜTFEN YARDIM EDİN NASIL BİR SİSTEM YAPIPTA PEJONUN HIZIYLA AYNI OLACAK YANİ EN FAZLA 80 BASACAK.YAPAN VARSA SÖYLESİN LÜTFEN A DAN Z YE NSIL YAPTIĞINI

     go-kart yapalım




  • cevap yok mu


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emircezaxxd -- 7 Temmuz 2012; 14:57:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emircezaxxd

    cevap yok mu


     go-kart yapalım


    aynı kasnağı dişliyi kullanacaksan aynı hızda olur sadece tek kişi binmiş iken 2 kişi binmiş gibi olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niyazix

    quote:

    Orijinalden alıntı: emircezaxxd

    cevap yok mu


     go-kart yapalım


    aynı kasnağı dişliyi kullanacaksan aynı hızda olur sadece tek kişi binmiş iken 2 kişi binmiş gibi olacak

    eğer mobilet elindeyse 2 kişi bin bir dene çekişini fln go karta taktığın zaman hemen hemen aynı olacaktır çünkü 1 kişinin ağırlıgını go kart götürür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xsdtx



     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


    arkadaki mavi arabayla birlikte foto koyda bi bakalım arabayada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emircezaxxd

    ben pejo motorlu bir go kart yamaya karar verdim sonunuda ama herşeyini akıl ettim de
    tekerler küçük olacağından yani pejonunkinden .bu yüzden ben yine aynı haraket sistemini kayışını kasnağını dişlisini kullanacağım ama tekerler şişme el arabası tekeri olacak ve çok yavaş gidecek diye düşünüyorum çok yakacağını da düşünüyorum bu yüzden çünkü hep YÜKSEK DEVİR ÇALIŞACAK LÜTFEN YARDIM EDİN NASIL BİR SİSTEM YAPIPTA PEJONUN HIZIYLA AYNI OLACAK YANİ EN FAZLA 80 BASACAK.YAPAN VARSA SÖYLESİN LÜTFEN A DAN Z YE NSIL YAPTIĞINI

     go-kart yapalım


    benim komşumda var mobilet daha dün sattı bnzin fiyatları yüzünden alırsan eğer karbilatör ayarı düzgün değilse yaptırman gerek çünkü acayip derece de çok yakıyor mobiletler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluewindy1

    quote:

    Orijinalden alıntı: emircezaxxd

    ben pejo motorlu bir go kart yamaya karar verdim sonunuda ama herşeyini akıl ettim de
    tekerler küçük olacağından yani pejonunkinden .bu yüzden ben yine aynı haraket sistemini kayışını kasnağını dişlisini kullanacağım ama tekerler şişme el arabası tekeri olacak ve çok yavaş gidecek diye düşünüyorum çok yakacağını da düşünüyorum bu yüzden çünkü hep YÜKSEK DEVİR ÇALIŞACAK LÜTFEN YARDIM EDİN NASIL BİR SİSTEM YAPIPTA PEJONUN HIZIYLA AYNI OLACAK YANİ EN FAZLA 80 BASACAK.YAPAN VARSA SÖYLESİN LÜTFEN A DAN Z YE NSIL YAPTIĞINI

     go-kart yapalım


    benim komşumda var mobilet daha dün sattı bnzin fiyatları yüzünden alırsan eğer karbilatör ayarı düzgün değilse yaptırman gerek çünkü acayip derece de çok yakıyor mobiletler

    arkadaşım bende mobilet var yaklaşık 3 hafta önce aldım biraz kullanıp go kart yapacağım km de 10 kuruş yakıyor yani litrede 30-35 km yol yapar yüksek devirle gitsen bile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niyazix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluewindy1

    quote:

    Orijinalden alıntı: emircezaxxd

    ben pejo motorlu bir go kart yamaya karar verdim sonunuda ama herşeyini akıl ettim de
    tekerler küçük olacağından yani pejonunkinden .bu yüzden ben yine aynı haraket sistemini kayışını kasnağını dişlisini kullanacağım ama tekerler şişme el arabası tekeri olacak ve çok yavaş gidecek diye düşünüyorum çok yakacağını da düşünüyorum bu yüzden çünkü hep YÜKSEK DEVİR ÇALIŞACAK LÜTFEN YARDIM EDİN NASIL BİR SİSTEM YAPIPTA PEJONUN HIZIYLA AYNI OLACAK YANİ EN FAZLA 80 BASACAK.YAPAN VARSA SÖYLESİN LÜTFEN A DAN Z YE NSIL YAPTIĞINI

     go-kart yapalım


    benim komşumda var mobilet daha dün sattı bnzin fiyatları yüzünden alırsan eğer karbilatör ayarı düzgün değilse yaptırman gerek çünkü acayip derece de çok yakıyor mobiletler

    arkadaşım bende mobilet var yaklaşık 3 hafta önce aldım biraz kullanıp go kart yapacağım km de 10 kuruş yakıyor yani litrede 30-35 km yol yapar yüksek devirle gitsen bile

    bu mobiletlerin motoru çekiş olarak düşük olsalarda deviri çok olan motorlardır kalkar iken yavaş kalkar ama sonra 70-80 km hız yapabilirsiniz burda mobiletlerin hastası çok 120-160 km hız yapan mobiletler var arkadaşlarımda sadece bir 19 19 beygirlik karbüratör ile 100-120 yapabilirsiniz dahada isterseniz silindir gurupları var ister çekiş ister hız için silindirler var dediğim gibi sadece kalkar iken sorun oluyorlar




  • Son durum :)

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    Son durum :)


    Çok güzel bir çalışma, tebrikler. Fakat direksiyonu değiştirin bence, Tofaş'ın direksiyonu çok büyük duruyor. Çıkma spor direksiyon takabilirsiniz.


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LionTech16 -- 10 Temmuz 2012; 0:14:04 >
  • herkese iyi akşamlar.
    forumu en baş sayfadan beri okudum. yaklaşık 1 ayda bitirdim :) sırf bu yüzden siteye üye bile oldum. benim kaç seneden beri merakım var bu işte. Bu konuyu bulmam çok işime yaradı. lafı çok fazla uzatmak istemiyorum. http://www.instructables.com/id/Homemake-Wooden-GoKart-20/ böyle bir proje var. sizce yapılmaya değer mi ? başlarken ucuz ve uğraştırmayacak bir şeyle başlamak istiyorum. gidip 1000 tl para döküp de başarısızlık kötü olur her açıdan. Düşüncelerinizi ve sizce başlamaya değer mi arkadaşlar ? Bu arada adım ata,istanbulda oturuyorum ve yaş 16.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarsist11

    herkese iyi akşamlar.
    forumu en baş sayfadan beri okudum. yaklaşık 1 ayda bitirdim :) sırf bu yüzden siteye üye bile oldum. benim kaç seneden beri merakım var bu işte. Bu konuyu bulmam çok işime yaradı. lafı çok fazla uzatmak istemiyorum. http://www.instructables.com/id/Homemake-Wooden-GoKart-20/ böyle bir proje var. sizce yapılmaya değer mi ? başlarken ucuz ve uğraştırmayacak bir şeyle başlamak istiyorum. gidip 1000 tl para döküp de başarısızlık kötü olur her açıdan. Düşüncelerinizi ve sizce başlamaya değer mi arkadaşlar ? Bu arada adım ata,istanbulda oturuyorum ve yaş 16.

    Sevgili Ata,
    Foruma hoşgeldin. Eğer yaptığın aracı kullanacak ve kullanmadığın anda koyacak uygun bir yerin yoksa sıkıntı yaratabilir.
    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    Son durum :)


    Çok güzel bir çalışma, tebrikler. Fakat direksiyonu değiştirin bence, Tofaş'ın direksiyonu çok büyük duruyor. Çıkma spor direksiyon takabilirsiniz.


     go-kart yapalım

    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    Son durum :)


    Çok güzel bir çalışma, tebrikler. Fakat direksiyonu değiştirin bence, Tofaş'ın direksiyonu çok büyük duruyor. Çıkma spor direksiyon takabilirsiniz.


     go-kart yapalım

    önceden babam oto aksesuar dükkanı vardı sonradan iş değiştirdi halen piyasadaki fiyatlar aynı gibi spor direksiyonlar 50 tl tye satıyorduk çok pahalı değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı


    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar

    Göbek uymazsa porya gibi bir çözüm bulunabilir. Ucuz bir torna, freze işçiliği gerekir sadece.

    Bir de amortisör kulelerinin bağlı olduğu bir profil görüyorum. Şasiye kaynaklı galiba. Eğer kaynaklıysa alttan yırtma yapabilir, çünkü askı sisteminde en yüksek kuvvet kuleye gelir. A kollarının şasiye bağlantı kulakları güzel olmuş. Elinize sağlık.

    Arabanın maksimum ağırlığı ne kadar olacak? Bir de kullanmayı düşündüğünüz motor-şanzıman ikilisi nedir?

    Çok soru sordum kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı


    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar

    Göbek uymazsa porya gibi bir çözüm bulunabilir. Ucuz bir torna, freze işçiliği gerekir sadece.

    Bir de amortisör kulelerinin bağlı olduğu bir profil görüyorum. Şasiye kaynaklı galiba. Eğer kaynaklıysa alttan yırtma yapabilir, çünkü askı sisteminde en yüksek kuvvet kuleye gelir. A kollarının şasiye bağlantı kulakları güzel olmuş. Elinize sağlık.

    Arabanın maksimum ağırlığı ne kadar olacak? Bir de kullanmayı düşündüğünüz motor-şanzıman ikilisi nedir?

    Çok soru sordum kusura bakmayın.

    150'lik scooter kullanacaktı galiba.

    Birde hocam çok süper gidiyor araç fakat tekerlek seçiminizi inş. motoru çok yormaz bu arada spor direksiyonu kendiniz demir boruyu bükerek yaparbilirsiniz tabi oksijen kaynağınız varsa
    dış kılıf olarakta bisikletçilerde bulunur boynuza geçirilen kılıf koyabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı


    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar

    Göbek uymazsa porya gibi bir çözüm bulunabilir. Ucuz bir torna, freze işçiliği gerekir sadece.

    Bir de amortisör kulelerinin bağlı olduğu bir profil görüyorum. Şasiye kaynaklı galiba. Eğer kaynaklıysa alttan yırtma yapabilir, çünkü askı sisteminde en yüksek kuvvet kuleye gelir. A kollarının şasiye bağlantı kulakları güzel olmuş. Elinize sağlık.

    Arabanın maksimum ağırlığı ne kadar olacak? Bir de kullanmayı düşündüğünüz motor-şanzıman ikilisi nedir?

    Çok soru sordum kusura bakmayın.

    150'lik scooter kullanacaktı galiba.

    Birde hocam çok süper gidiyor araç fakat tekerlek seçiminizi inş. motoru çok yormaz bu arada spor direksiyonu kendiniz demir boruyu bükerek yaparbilirsiniz tabi oksijen kaynağınız varsa
    dış kılıf olarakta bisikletçilerde bulunur boynuza geçirilen kılıf koyabilirsiniz.

    Ben de o yüzden sordum, ağırlık biraz fazla olacak gibi çünkü..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı


    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar

    Göbek uymazsa porya gibi bir çözüm bulunabilir. Ucuz bir torna, freze işçiliği gerekir sadece.

    Bir de amortisör kulelerinin bağlı olduğu bir profil görüyorum. Şasiye kaynaklı galiba. Eğer kaynaklıysa alttan yırtma yapabilir, çünkü askı sisteminde en yüksek kuvvet kuleye gelir. A kollarının şasiye bağlantı kulakları güzel olmuş. Elinize sağlık.

    Arabanın maksimum ağırlığı ne kadar olacak? Bir de kullanmayı düşündüğünüz motor-şanzıman ikilisi nedir?

    Çok soru sordum kusura bakmayın.

    150'lik scooter kullanacaktı galiba.

    Birde hocam çok süper gidiyor araç fakat tekerlek seçiminizi inş. motoru çok yormaz bu arada spor direksiyonu kendiniz demir boruyu bükerek yaparbilirsiniz tabi oksijen kaynağınız varsa
    dış kılıf olarakta bisikletçilerde bulunur boynuza geçirilen kılıf koyabilirsiniz.

    Ben de o yüzden sordum, ağırlık biraz fazla olacak gibi çünkü..

    Redüksiyonu en uygun şekilde ayarlarsa bence pek sorun yaratmaz maks. hızı 70 olsa yeter bence ama ilerde motorunu değiştirirse süper olur aslında şaseyi şimdiden sağlam yapsa hurdaya çıkmış eski racing motorların motorunu kullanabilir 1000lik falan uçurur aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı


    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar

    Göbek uymazsa porya gibi bir çözüm bulunabilir. Ucuz bir torna, freze işçiliği gerekir sadece.

    Bir de amortisör kulelerinin bağlı olduğu bir profil görüyorum. Şasiye kaynaklı galiba. Eğer kaynaklıysa alttan yırtma yapabilir, çünkü askı sisteminde en yüksek kuvvet kuleye gelir. A kollarının şasiye bağlantı kulakları güzel olmuş. Elinize sağlık.

    Arabanın maksimum ağırlığı ne kadar olacak? Bir de kullanmayı düşündüğünüz motor-şanzıman ikilisi nedir?

    Çok soru sordum kusura bakmayın.

    Estağfurullah, İlgilendiğiniz için ben teşekkür ederim.
    Amortisörlerin şasiye bağlandığı yerdeki Profil, Amortisörlerin açısını verebilmek içindi. Şasiye bağlıntı yerlerinde cıvata var. Dediğiniz gibi kaynak çok güvenli değil.
    Ağırlığı hakkında hiç bir tahminim yok :) Ne gelirse artık... Şu anda ön tarafı bir kişi kaldırabiliyor.
    Motor olarak 150 cc Scooter motoru kullanmayı düşünüyorum. Otomatik vites olacak. Eğer arcın ağırlığı fazla gelirse arka tekerlek dişlisini biraz büyütmeyi planlıyorum.

    Ekteki resmi büyütürseniz bağlantı cıvataları görünecektir.

     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 10 Temmuz 2012; 22:50:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı


    Sayın LionTech16,
    Haklısnız... Direksiyon hem büyük, hem de marka görünmesi hoş olmadı. Fakat, direksiyon kutusu Tofaş olduğu için tercih ettim. Diğerlerinin göbeği uymayabilir diye düşünüyorum.
    Selamlar

    Göbek uymazsa porya gibi bir çözüm bulunabilir. Ucuz bir torna, freze işçiliği gerekir sadece.

    Bir de amortisör kulelerinin bağlı olduğu bir profil görüyorum. Şasiye kaynaklı galiba. Eğer kaynaklıysa alttan yırtma yapabilir, çünkü askı sisteminde en yüksek kuvvet kuleye gelir. A kollarının şasiye bağlantı kulakları güzel olmuş. Elinize sağlık.

    Arabanın maksimum ağırlığı ne kadar olacak? Bir de kullanmayı düşündüğünüz motor-şanzıman ikilisi nedir?

    Çok soru sordum kusura bakmayın.

    150'lik scooter kullanacaktı galiba.

    Birde hocam çok süper gidiyor araç fakat tekerlek seçiminizi inş. motoru çok yormaz bu arada spor direksiyonu kendiniz demir boruyu bükerek yaparbilirsiniz tabi oksijen kaynağınız varsa
    dış kılıf olarakta bisikletçilerde bulunur boynuza geçirilen kılıf koyabilirsiniz.

    Sn. altınkartal,
    Teşekkür ederim. Tekerlekler sanki biraz ağır gibi duruyor. Ancak, araç bittiği zaman hoşuma gider ve kullanılabilir olursa arazi tipi tekerlek takmayı düşünüyorum. Jantları onun için 13 ebatlı aldım. Hele bir araç yürüsün, onları değiştirebilirim. :) Direksiyonun da bir çaresine bakmamız vacib oldu artık :))
    Selamlar

     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 10 Temmuz 2012; 22:35:27 >




  • 
Sayfa: önceki 437438439440441
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.