Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Gmail davetiye.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
85
Cevap
0
Favori
1.212
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    542 Mesaj
    Arkadaslar pm ile bana mail adreslerinizi bildirin.
    Ilk 15kisiye gmail yollayacagım. 20de olabilir. Pm ile mail adreslerinizi bildirin lutfen
    |
    |
  • Binbaşı
    1400 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: sword

    istemiyom ulan davetiye mavetiye sizin olsun

    Benim Gmail Hesabıma 6 tane davetiye gelmiş hepsini kendime harcıyacam


    fantezimi yapacan olm 6 taneyle
    lazanya69@hotmail.com ve chippy@mynet.com e gönderdim
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    542 Mesaj
    poweruser huersa ve lazanya
    Davetiyeleriniz gonderildi. Kimse alipta yine istemesin ama olmayanlara derhal yollayim bos bos durmasin.

    Davetiyesi olupta gonderecek adam bulamayanlar :http://isnoop.net/gmailomatic.php
    Buranin operatoruyle baglantiya gecip degerlendirebilirler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rogen -- 23 Aralık 2004, 13:56:06 >
    |
    |
  • Teğmen
    167 Mesaj
    bişi sorcam
    bu gmail davetiyesi neye göre geliyoo....
    |
    |
    _____________________________
    Düşen bir çığda hiçbir kar tanesi kendisini olup bitenden sorumlu tutmaz...

    MsN: ...@hotmail.com
  • Yüzbaşı
    351 Mesaj
    dostum bize bişi gelmedii...

    mail :infected83@hotmail.com

    olmassa ommer83@yahoo.com gönderiver bi zahmet
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    SElam ben halil,
    banada gmail davetiyesi gönderirsen
    teşekkürler

    halildonmez20@hotmail.com

    iyi çalışmalar
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    47 Mesaj
    bende isterim utopya99@hotmail.com
    karşılıgında brşey iste yapıyım mümkün olan birşey
    |
    |
    _____________________________
    # Bitmeyen Hikaye.................................#
  • Yüzbaşı
    534 Mesaj
    serdar ve roger e teşekkürler. roger kardeş serdarınkini aldım, gönderdiğini bir başkasına verebilirsin. her ikinize de teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron 6400 Core 2 Duo 2.00 Ghz 1 GB+512 MB DDR2 533 Mhz ram, 160 GB HDD, X1400 ekran kartı

    7 sene sonunda emekliye ayrıldı
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    ya kardeism ben yolluyom bunnar gene davetiye atiyolar :) 2 kisiye yolluyorum 4 tane daha var elimdeee

    halildonmez20@hotmail.com
    bende isterim utopya99@hotmail.com size yolladim arkadaslar
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj
    yaa zahmet olmassa bi tanede ben alabilirmiyim..teşekkür ederim..
    huzuner80@hotmail.com
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    yolladim. 3 tane kaldi. simdi cikiyorum gelince isteyenlere yollarim
    quote:

    Orjinalden alıntı: hayrullah

    yaa zahmet olmassa bi tanede ben alabilirmiyim..teşekkür ederim..
    huzuner80@hotmail.com
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    527 Mesaj
    saolun aldım davetiyeyi. bana da davetiye gelirse olmayanlara ulaştırırım.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: eraan

    bana her gun 2 ser tane geliyor 2 tane daha yolladim yarin gelsin siradan devam edicem.
    seltem@ttnet.net.tr
    zipirbey@hotmail.com yolladims...



    Çok teşekkürler kardeş

    Ben de gelen invite leri bu forumdaki arkadaşlara vereceğim. bir kaç güne kadar gelir herhalde
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2622 Mesaj
    bi bana yollasanız....
    Benimde gmailim olsun.
    İmzamda belirttiğim gibi.....
    |
    |
    _____________________________



    ==> Chemical & Mechanical Engineer <==
  • Teğmen
    130 Mesaj
    Merhaba Arkadaşlar,

    Uzun zamandır bir GMAIL davetiyesi edinmek istiyorum ama nedense bir türlü sahip olamadım.
    Beni HOTMAIL'in anlamsız 2MB ından kurtaracak arkadaşıma şimdiden teşekkür ederim.

    Hepinize iyi yıllar dileği ile..

    Toygari@hotmail.com
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    534 Mesaj
    toygari yolda geliyor...
    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron 6400 Core 2 Duo 2.00 Ghz 1 GB+512 MB DDR2 533 Mhz ram, 160 GB HDD, X1400 ekran kartı

    7 sene sonunda emekliye ayrıldı
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    beyler bana da bir adet gmail davetiyesi yollarsanız ben de bunu karşılıksız bırakmam lütfen bu adrese gönderiniz adeptusmajor1919@hotmail.com
    |
    |
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    abi şu davetiyeler nası alınıyo? bizde sevindirelim milleti dimi??
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1750 Mesaj
    Adam sevap işliyo :D ehuehue bu kadar millet sevindi walla
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    534 Mesaj
    adeptusmajor1919@hotmail.com geliyor......
    |
    |
    _____________________________
    Dell Inspiron 6400 Core 2 Duo 2.00 Ghz 1 GB+512 MB DDR2 533 Mhz ram, 160 GB HDD, X1400 ekran kartı

    7 sene sonunda emekliye ayrıldı
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
SEO
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
7,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.