Şimdi Ara

GM DİSCOVERY SORUN ÜSTÜNE SORUN (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
1
Favori
11.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar çok fazla yorum okudum alıpta 1-2 hafta kullanıp cihaz çok güzel mükemmel fiyatına göre çok iyi gibi yorumlar bol bol var
    Yanlız birde şikayetvar adlı sitedeki ve benzeri sitelerdeki yorumlara şikayetllere bakın ben telefonu kötülemiyorum ama benim düşüncem UCUZ ETİN TİRİDİ OLMAZ
  • Daha bugüne kadar çevremde alıp da pişman olan görmedim duymadım, ben kullanmıyorum ama gördüğüm kadarıyla gerçekten harika bir cihaz. Zaten (gerçekten tek tük problem yaşayanlar dışında) telefona laf atanlara bakın hep aynı kişiler. Discovery ile ilgili başlıkları tek tek dolaşıp tirit mirit saçma sapan yorumlar yazanlar var. İsteyen başlıkları tarayıp bakabilir.
  • .....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fitmans -- 10 Ekim 2013; 16:51:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Galate

    .....

    konuyu hortlatoyorum ama ben bu tutumu anlayamadım açıkçası. neden konudaki tüm mesajlar editlendi. sorun çözülmüş olabilir ama sizden sonraki arkadaşlara yol gösterme niteliğinde olabilirdi. telpa mı editle dedi yeni telefon mu hediye etti noldu
  • Yeni cihazla değişim yapildi silmemi istedikleri için sildim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Galate

    Yeni cihazla değişim yapildi silmemi istedikleri için sildim

    İlk mesajı kalın olarak yeni cihazla değiştirdiler böyle iyi bir markada yazabilirdiniz...
  • ey telpa beni duyuyorsan Allah belanı versin senin ulen telefonum şarj oluyordu bunlara gönderdim telefon bi geldi komple gitmiş ne biçim bir insansız bizden ekmek yiyorsunuz hakkımı helal etmiyorum bide arayıp 50TL para istiyorlar bozan sensin para isteyen sensin. O 50tl para senin burnundan gelsin cigerlerin ağzından dökülsün emi telefonumda şimdi 6 tane ölü pixsel var ben bu telefonu senin bir yerine soksam bence hiçte ayıp olmaz sevgili telpa. siz serviscilik yapacağınıza gidin dilencilik yapın herşeyden para istemeyi biliyorsunuz nasıl olsa gidin sultanahmete dilenin bre manyaklarrr almayın kardeşim eğer cihaz 10 değil 100 numara olsa dahi telpa garantili servisli hiçbirşeyi almayın biz dinlemedik iyi halt ettik siz bari dinleyin bu telpadan cacık bile almayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serisonu101

    ey telpa beni duyuyorsan Allah belanı versin senin ulen telefonum şarj oluyordu bunlara gönderdim telefon bi geldi komple gitmiş ne biçim bir insansız bizden ekmek yiyorsunuz hakkımı helal etmiyorum bide arayıp 50TL para istiyorlar bozan sensin para isteyen sensin. O 50tl para senin burnundan gelsin cigerlerin ağzından dökülsün emi telefonumda şimdi 6 tane ölü pixsel var ben bu telefonu senin bir yerine soksam bence hiçte ayıp olmaz sevgili telpa. siz serviscilik yapacağınıza gidin dilencilik yapın herşeyden para istemeyi biliyorsunuz nasıl olsa gidin sultanahmete dilenin bre manyaklarrr almayın kardeşim eğer cihaz 10 değil 100 numara olsa dahi telpa garantili servisli hiçbirşeyi almayın biz dinlemedik iyi halt ettik siz bari dinleyin bu telpadan cacık bile almayın

    ugrasmayın hakem heyetine gidin direk ben öyle yaptım 1 gün sonra aradılar önce cihazı degistiler yine sorunlu gönderildi sonra para iadesi yapıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolferto

    ölü piksel yüzünden piksel daralması yüzünden bu forumdada diğer sayfalardada baya bi arkadas magdur.telpa eger size yaptıgı gbi hepsine aynı muameleyi göstermişse demekki herkes susumus yada forumdaki a b ismiyle hesap açıp aman nolcak salla gitsin gözükmüo bile gözüme takılmıo 600 tl olsun okadar ölü piksel garanti dışında yok kimse ilgilenmez yok bosuna urasırsınız gbi göndermelereyaparak.müşterileri rahatlatma içine sindirme taktikleri yapmalarıyla vazgeçirilmiş olabilirler.
    ((((bir ölü pikselli mobil aygıt( tablet telefon.... tv vb. hariç) 1 ölü piksel dahilinde değişim eger düğer ürünleride sorunluysa iade hakkını verir. (budurum 1 ay sonra tüketici hak talep etmemişse 24
    ay içinde geçerlidir.
    geleim 1 ay içindeki durumlara herhangi bi firma satış sürecinde garanti kapsamındaki arızaları bildirse bile ulusal ve genel tüketici hakkımız olan
    >1 hafta içinde geçerli yada geçersiz müşteri ürünü umduğu gbi bulmamış ise memnun değilse 1 hafta içinde iade hakkına sahiptir
    >1 hafta içinde ürün (1 ölü piksel ışık sızması dahil) ayıplı bi durum ile karsılasıldıgında iade hakkına sahiptir
    not=isterse aradan 2 sene geçsin garanti bitsin 1 hafta içinde müşteri sorunu gerekli firmayı bilgilendirmesiyle(firma maili görmemiş telefon aramasını kayıt etmemiş olsada 2 sene boyunca dönüş yapmasada dönüş yapılana kadar iade hakkı devam eder)önemli olan 1 hafta içinde firmayı bilgilendiriniz
    >1 ay içinde eger 1 hafta içinde şikayetci olamamıs yada sorunu algılayamamış olsanızda o ay içinde ürün ayıplı ise iade ve değişim hakkınız vardır( istediğim gbi değil diyip iade edemez ürün kusurlu olmalı buda 1 ay içinde firmayı bilgilendirme ile süresiz iade vaktinzi vardır( firma görmezden gelirse kendine etmiş olur)
    >1 ay geçti ve 2 yıllık garanti süreci içinde sorunla karsılastınız veya kusuru farkettiniz (eger sorun kronik ise iade) eger sorun sizin şansılıgınız yani kronik olmayan bi kusur ise değişim hakkınız var kronik ise iade hakkınız var çünkü değişen üründe aynı sorun ile karşılaşılacaktır).(bildim kadarıyla gm discoveryde kronik soruna rastlanmamıs) bu yüzde ölü piksel kronik bi sorun değildir ve garanti süresi içinde ölü piksel tamir edilemeyeceğinden ve tamir edilme sürecinde ekrna daha farklı hasrlar vereceğinde ekran değişimi mümkünse ürünün değişimi yapılır(size ekranınızın köşesi çatlamıs bu garanti dışıdır diyemezler çünkü sizin sorununuz ekranın çatlaklıgı değil, ölü piksele etkisi yoktur ölü piksel üretim hatasıdır sonrada oluşması yanındaki ölü pikselin baglantı hatasının ona sıçraması ile olur sonuçta ekran yine ölü pikselli ise ölü piksel olusur) eger firma bunların dışında bi uygulama sunuyorsa gerekli yerlere basvurun ilgilenmezlerse onlarıda şikayet edebilirsiniz.


    merhaba size şunu sormak istiyorum ben gold um mağzasına gittim dediki internetten alırsan 7 gün. içinde değişim hakkın var fakat mağazadan alırsan değişim hakkın olmaz demişlerdi şimdi ben mağazadan aldım ama ürün ayıplı çıktı bu durumda iade hakkım var mı ben internetten almayı düşünüyorum ama ürün ayıplı çıkarsa ben nasıl iade etcem internet sitesine kargoylamı ve kargo işleri nasıl olcak ? ama öncelikli olarak mağazadan almak tercihim nede olsa elden zaten magazadan alırsam akşama kadar cıkmam ordan adam dedi alınca incele mağazadan cıkmadan bi sorunu görürsek değiştiririz ama mağazadan çıkınsan garantiye yollarsın bizle işin olmaz demişlerdi
    kapanana kadar çıkam ordan incelemelten :)




  • İlk aldıgim da sorun yoktu.incelik,hafiflik ve donanım olarak Sevmiştim. Ama ekranda aniden beyaz nokta çıktı.halbu ki ilk aldıgimda ölü piksel yok diye sevinmiştim.şimdi kronik sorun olduğu icin sövme aşamasindayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk aldıgim da sorun yoktu.incelik,hafiflik ve donanım olarak Sevmiştim. Ama ekranda aniden beyaz nokta çıktı.halbu ki ilk aldıgimda ölü piksel yok diye sevinmiştim.şimdi kronik sorun olduğu icin sövme aşamasindayim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.