Şimdi Ara

Gittigidiyor satıcıların kargo ücreti kurnazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
10.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Gittigidiyordan yaptığım son 2 siparişimde şöyle durumlar oluyor. İlanda ücretsiz kargo yazmasına rağmen satıcı alıcı ödemeli yolluyor kargoyu. Birinde ilaç kutusu, diğerinde kaşe aldım. İkisinde de böyle oldu. Gittigidiyor da bu konuda bir şey yapmıyor. Aradım, şikayet ettim, aranızda halledin gibi bir şey söylediler. Alıcı olarak sadece düşük puan verip geçmekle kalıyoruz. Gittigidiyordan alışveriş yapmaya çekinir oldum.

    edit: hatta gittidiyor satıcının telefonunu vermişti, satıcıyı arayıp niye böyle yaptınız diye sorduğumda kaba bir tavırla insanlık hali sisteme yanlış girdik demişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi day_dreamer -- 30 Mayıs 2017; 1:55:28 >



  • Kargoyu almayın olsun bitsin. Aynısı başıma gelse kötü yorum yaparım olur biter. Bu satıcıya 5tl kargo parasından fazlasına patlar. Gittigidiyor dolandırıcı satıcı dolu filan diyen alıcılara ifrit oluyorum Gittigidiyordaki sistem asıl satıcıların dolandırılmasına açık bir sistem. Alıcı %10000 korunuyor. Bunları bir satıcı olarak söylüyorum. Konuya dönersek şahsen hiçbir satıcı 5-6tl'lik bir kargo parası için profilinde kötü yorum istemez. Kötü yorum yapmasın diye şımarık,cahil müşterilerin kahrını çok çektiğim için bilinçli bir hata olduğunu sanmıyorum.
    n11 de başıma gelmişti aynısı n11 ile iletişime geçtiğimde öncelikle alıcı ödemeli gelen kargoyu kesinlikle kabul etmeyin dedi daha sonra sizi mağdur etmeyelim kargo ücreti kadar alt limitsiz çek verelim demişlerdi ekstra olarak mağazayıda sıkıştırdılar mağazada ibanımı isteyip kargo ücretini yatırmıştı.
    Kısacası alıcı ödemeli yollarsa kabul etme geliş gidiş ücreti satıcıya binsin
  • Gönderi yapılan şubedeki kargo çalışanının da hatası olabiliyor.
    Sorun çözüme kavuşuncaya kadar kargoyu teslim almazsın olur biter.
  • Kargo şubesi adrese uzak, eleman gittikten sonra gelmez. Şubeye gitmek için de hem zaman hem de yol masrafı gerek. Her alışverişte bunla uğraşılmaz ki çok sık yapıyorlar.
  • day_dreamer kullanıcısına yanıt
    Kısaca ALMAYIN. Kim zorluyor sizi? Almayın ve kargo geri gitsin. Gönderen hem gönderim hemde geri ödeme ücretini ödesin.. GG de ürünü teslim almadığınızı belirtin. n11 e yönelin..
  • n11 de başıma gelmişti aynısı n11 ile iletişime geçtiğimde öncelikle alıcı ödemeli gelen kargoyu kesinlikle kabul etmeyin dedi daha sonra sizi mağdur etmeyelim kargo ücreti kadar alt limitsiz çek verelim demişlerdi ekstra olarak mağazayıda sıkıştırdılar mağazada ibanımı isteyip kargo ücretini yatırmıştı.
    Kısacası alıcı ödemeli yollarsa kabul etme geliş gidiş ücreti satıcıya binsin
  • Teslim almayıp geri yollicaksın. Sistemede sebebini girip ödemeye onay vermiceksin.
  • Kargoyu almayın olsun bitsin. Aynısı başıma gelse kötü yorum yaparım olur biter. Bu satıcıya 5tl kargo parasından fazlasına patlar. Gittigidiyor dolandırıcı satıcı dolu filan diyen alıcılara ifrit oluyorum Gittigidiyordaki sistem asıl satıcıların dolandırılmasına açık bir sistem. Alıcı %10000 korunuyor. Bunları bir satıcı olarak söylüyorum. Konuya dönersek şahsen hiçbir satıcı 5-6tl'lik bir kargo parası için profilinde kötü yorum istemez. Kötü yorum yapmasın diye şımarık,cahil müşterilerin kahrını çok çektiğim için bilinçli bir hata olduğunu sanmıyorum.
  • aynı şey benimde başıma geldi , ihtiyaçtı acil kabul ettim sonrasında bastım olumsuz yorumu aradı yok ibandı bilmem ne daha yatıracak parayı kendi bilir o yoruma en az 30 müşteri kaybeder
  • n11 de başıma geldi, işyerinde para verilip teslim alınmış. Doğrudan satıcının numarasını bulup aradım, eft yaptı, n11 konuya hiç dahil olmadı. Dahil olsa muhtemelen uğraşılmazdı. Böyle durumlarda en iyi yol acil değilse kargoyu almamak, işyeri veya aile aldıysa şansa.
  • teslim alma gönder geri o zaman dogru girmeyi öğrenir.
  • Aynen kargoyu teslim almayacaksın kargo geri dönecek o satıcıya geliş ve gidiş 2 kargo ücreti girecek sende sistemden onaylamayıp paranı iade alacaksın ve başka satıcıdan tekrar sipariş vereceksin ondan sonra akıllanır bu tür satıcılar yoksa zor.
  • En güzeli daha kargo numarası girildiği anda, kargo takip sisteminden ödemenin kime ait olup olmadığını öğrenmek gibi.
  • Bu durum yeni olmaya başlayan bir durum değil, tamamen denk geldiğiniz satıcıyla ilgili bir şey. Benim başıma en son 3 yıl önce gelmişti, şirkete söyledim, bir arkadaş almış parasını da kargocu isteyince sorgusuz vermiş cebinden, elimden bir şey gelmedi tabi bu durumda, gidip düşük not vermekle yetindim.

    Ama bu çakallığı yapan satıcılara herkes düşük not verirse bunlar o ortamlarda çok barınamaz. Puanları en nihayetinde düşer ve alt sıralarda kalırlar, satış yapamazlar. Notlama sistemini küçümsememek lazım.

    Geçenlerde bir siparişimde fatura gönderilmedi diye düşük not verdim, adam beni cepten aradı, yalvarır bir tavırla epey bir dil döktü, sonra faturayı mail adresime gönderip bana da puanımı düzelttirdi. İsteyen bu işi sonradan da olsa gayet ciddiye alabiliyor.
  • Satıcı ücretsiz kargo yazıp, alıcı ödemeli gönderdiyse, ürünü kabul etmeyip geri göndereceksiniz. Kargocular geri getirmez vs diye neden kabul ediyorsunuz anlamıyorum. O ürünü geri alıp, kargo ücretini de öder. Kargo faturasını düzelttirip, size tekrar gönderebilir. Ya da siz başka bir tane alırsınız.
    Yalnız şu var. Bazı arkadaşlar hem gidiş, hem geliş ücretini öder diyorlar. Ben satış da yaptım. Ürün de aldım. Yurt İçi kargoda sadece gidiş ücreti ödenir. Aras kargoda geliş için ekstra % 50 kargo ücreti alıyorlar.
    Yurt İçi kargo ile anlaşma yaparsa, satıcı gönderim ücretini de ödemeyebilir. Böyle birşey vardı sanırım.
    Bilginiz olsun.
  • bana 1 kere oldu almadim. dondu dolasti geri geldi sonra ucretsiz olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısı benimde başıma geldi. Satıcılar bunu bilerek yapıyorlar. Yersen yiyorsun yemezsen arayıp ıban ver diye kandırıyorlar. GGde yorum okuyan mı var? Satıcı olduğunu söyleyen arkadaş cahil müşterilerle uğraşıyormuş. Kusura bakma da bu zamana kadar alışveriş yaptığım tüm satıcılar zır cahildi.
    Bu işin yanlışlığı olmaz ücretsiz kargo açtığı ilanı ödemeli gönderiyorsa ya salaktır ya da art niyetlidir. Bunun neresinde yanlışlık olacak.

    Büyük yemin ettim GG bedava ürün satsa artık almam. En son aldığım mama sandalyesinin içinden eksik parçalar çıktı satıcı sana yenisini gönderiyorum iade işlemi başlatma dedi. Uyanık satıcı bana kargo takip numarası verdi. Bir baktım 800 gram.
    Aradım ulan 800 gr mama sandalyesi mi olur dedim. Ben sana eksik parça yolladım dedi. İyi de ben sana eksiğin ne olduğunu söylemedim ki dedim. Ben biliyorum minder eksiktir dedi. Minder yolladım dedi. Bir güzel sövdüm. İade işlemini başlattım malı aynen iade ettim. Gönderdiği minderi de iade ettim.

    Şimdi ben uyanık olmasam o kargo takip numarasına güvenip beklesem kargo gelmeden süre dolup para satıcıya geçiyordu. Ondan sonra al parayı geri alabilirsen. Ben eksik parçaları gönderdim diye GGye de kendini savunacaktı. İadeyi kabule etmeyecekti. Aklı sıra elindeki kusurlu ürünü internetten itelemeye çalışıyor.

    Tabi bu da yanlışlıkla olmuştur. Müşteriler cahil!




  • suatin kullanıcısına yanıt
    Ben de art niyetle yaptıklarını düşünüyorum. Sistemin açığını bulmuşlar. Aracı siteler olaya müdahil olmuyor, satıcı da oltayı atıp ayıklananlara ibanla para gönderiyor, fark etmeyenden de parayı cukkalıyor.
  • Sizinkiler yine iyi uyanmalara karşı paramgöndermişler. geçen gün mangal bakarken adamların ilanlarda açıkça "ilana bakmayın kargo ücreti alıcıya aittir" yazmaları tam arsızlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfen_lied

    aynı şey benimde başıma geldi , ihtiyaçtı acil kabul ettim sonrasında bastım olumsuz yorumu aradı yok ibandı bilmem ne daha yatıracak parayı kendi bilir o yoruma en az 30 müşteri kaybeder

    %50-60 olumsuz yorum olmadıktan sonra kimse kötü yoruma bakmıyor.

    uygun olanı gördüğünde insanlar hemen alışverişi yapıyor.

    çok kötü puanlamaya sahip olan satıcıda zaten kendine başka profil açıyor.Sicilini sıfırlıyor

    Bu iş hepimizde bitiyor.%10 problemli satıcıdan bile alışveriş yapmamak lazım.




  • aynı şeyi bana da yaptılar. İnadına bir hafta uğraştım ve ibanıma eft yaptırdım 5 tl. yi. Sonradan adımın yorumlarına baktığımda onlarca kişiye aynı üç kağıdı yapmış. Utanmadan birde tl. ni ödedim. Olumlu yorumu düzelt dedi. Düzeltmedim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.