Şimdi Ara

Gittigidiyor iade sorunu. Satıcı ürünü almıyor. Bu iş nereye gider? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.139
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gittigidiyor kadar rezalet bir firma görmedim .
    Müşteri hizmetleri çağrı numarası yok illa form doldurmak zorundasın .
    Böyle rezil bir iş olur mu ya !
    Bir kere düştüm Allah bir daha düşürmesin
  • http://yardim.gittigidiyor.com/musteri-hizmetleri/alis-sonrasi-islemler/kargo-ve-teslimat-islemleri
    bu linkten BİZE ULAŞIN linki mevcut
    Eğer hafta içi denerseniz bu linkte CANLI DESTEK kutucugu ve TEL numarası çıkıyor
    buradan kendileri ile iritbata geçebilirsin bana faydaları dokunmustu
  • arkadaşlar gg ve diğer sistemlere şu riskleri bilerek alışveriş yapın
    1-satıcı size ürünün çakması dahil herşeyi gönderebilir,
    2-hiçbirşey ispat edemezsiniz

    Nereden çıkardınız bunu derseniz birgün gg müşteri hizmetlerine bir mai attım sorum çok basitti,
    Ben:Sayın yetkili diyelim ki bir iphone telf satın aldım satıcıda bana çakma bir iphone yolladı ne yapabilirim?
    GG: Sistemimiz sıfır risk efendim öyle birşey olmaz...
    Ben:Oldu varsayalım efendim camiyi çalan kılıfını hazırlar,kargo tutanağı yapalım kargocu der;ben bilmem telefon çıkmış orjinalmi çakmamı,geri iade edeceğim satıcı der; ben orjinal yolladım adam değiştirmiş bana çakmasını yollamış,çakma bir fatura düzenlemiş gg örneğini göndermiş ne poh yiyecem ben.
    GG:Olmaz efendim öyle birşey sistemimiz sıfır risk...
    Ben: Olduğunu varsayalım efendim karşımdaki satıcı tam bir çakal ve beni telf değiştirmekle suçluyor ne yapacagız?
    GG:Sorgusuz sualsiz üyeliğimi kapattı. Çözüm bu:)
    inanmayan ve forum bilgisi sağlam olanlar 2-3 yıl önceki açmış olduğum konu ile ilgi ss linki bulup okuyabilirler.ibret için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    arkadaşlar gg ve diğer sistemlere şu riskleri bilerek alışveriş yapın
    1-satıcı size ürünün çakması dahil herşeyi gönderebilir,
    2-hiçbirşey ispat edemezsiniz

    Nereden çıkardınız bunu derseniz birgün gg müşteri hizmetlerine bir mai attım sorum çok basitti,
    Ben:Sayın yetkili diyelim ki bir iphone telf satın aldım satıcıda bana çakma bir iphone yolladı ne yapabilirim?
    GG: Sistemimiz sıfır risk efendim öyle birşey olmaz...
    Ben:Oldu varsayalım efendim camiyi çalan kılıfını hazırlar,kargo tutanağı yapalım kargocu der;ben bilmem telefon çıkmış orjinalmi çakmamı,geri iade edeceğim satıcı der; ben orjinal yolladım adam değiştirmiş bana çakmasını yollamış,çakma bir fatura düzenlemiş gg örneğini göndermiş ne poh yiyecem ben.
    GG:Olmaz efendim öyle birşey sistemimiz sıfır risk...
    Ben: Olduğunu varsayalım efendim karşımdaki satıcı tam bir çakal ve beni telf değiştirmekle suçluyor ne yapacagız?
    GG:Sorgusuz sualsiz üyeliğimi kapattı. Çözüm bu:)
    inanmayan ve forum bilgisi sağlam olanlar 2-3 yıl önceki açmış olduğum konu ile ilgi ss linki bulup okuyabilirler.ibret için


    Benzer olayi yakın bir zamanda ben yaşadım.
    120 tl civarında bir ödemeyi paypal aracılığıyla yaptım ve kargomu beklemeye başladım.
    Fakat 1 saat sonra hesabıma girdiğimde bir de ne göreyim. Yaptığım ödeme güvenlik kontrollerinden geçmemiş.!

    Bunun sebebini hemen fiş açarak müşteri temsilcisine sordum,
    Gelen oto repyl içeren klasik cevabın ardından ödememi paypal aracılığıyla yani en güvenilir ödeme sistemi ile yaptığımı ifade ettim.
    Niye işlemim iptal edildi diye tekrar sormamın ardından tüm işlem lerim sonlandırılarak üyeliğim iptal edildi.

    Böyle köhne bir zihniyet, Egoları tavan yapmış, Şımarık bir avuç insanın yönettiği amatör bir site gittigidiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    arkadaşlar gg ve diğer sistemlere şu riskleri bilerek alışveriş yapın
    1-satıcı size ürünün çakması dahil herşeyi gönderebilir,
    2-hiçbirşey ispat edemezsiniz

    Nereden çıkardınız bunu derseniz birgün gg müşteri hizmetlerine bir mai attım sorum çok basitti,
    Ben:Sayın yetkili diyelim ki bir iphone telf satın aldım satıcıda bana çakma bir iphone yolladı ne yapabilirim?
    GG: Sistemimiz sıfır risk efendim öyle birşey olmaz...
    Ben:Oldu varsayalım efendim camiyi çalan kılıfını hazırlar,kargo tutanağı yapalım kargocu der;ben bilmem telefon çıkmış orjinalmi çakmamı,geri iade edeceğim satıcı der; ben orjinal yolladım adam değiştirmiş bana çakmasını yollamış,çakma bir fatura düzenlemiş gg örneğini göndermiş ne poh yiyecem ben.
    GG:Olmaz efendim öyle birşey sistemimiz sıfır risk...
    Ben: Olduğunu varsayalım efendim karşımdaki satıcı tam bir çakal ve beni telf değiştirmekle suçluyor ne yapacagız?
    GG:Sorgusuz sualsiz üyeliğimi kapattı. Çözüm bu:)
    inanmayan ve forum bilgisi sağlam olanlar 2-3 yıl önceki açmış olduğum konu ile ilgi ss linki bulup okuyabilirler.ibret için


    Cevap çok basit aslında. Satıcı ürün için fatura kesmiş olmalı ve faturada imei numarası mevcut olmalı.

    Gelen ürün faturasında bulunan imei ile telefon imei tutuyorsa satıcının çakma ürün sattığının kanıtıdır.

    Kargo geldiğinde ilk iş faturayı kontrol etmelisiniz. Daha sonra görevli yanında kutuyu açıp kontrol etmelisiniz. Herhangi bir sorunda kargo görevlisine tutanak tutturup ürünü teslim almamalısınız. Kargo fişine attığınız imza ürünü eksiksiz ve sorunsuz olarak teslim aldığınızın kanıtıdır. İmza atıp içinden 1 bidon su çıkarsa zor durumda kalırsınız.

    İnternet alışverişlerinde altın kural budur ama çoğu insan ürün kutusuna bakmadan imzayı atıyor.




  • olur mu öyle şey, iade de alır.para iadesini de yapar.

    sıfır risk bu
  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    kargocular ürünü teslim etmeden yani imzayı attırmadan kargonun açılmasına izin vermez böyle olaylarda taraf olmamak için
  • Şu an aynı durum benim başımda da var ve satıcı mesajlarıma düzgün cevap vermediği için, ilandaki ürüne benzeyen başka bir ürün gönderdiği için ürünü iade ettim, aynı şekilde ürün alıcı ödemeli olduğu için kabul etmemiş şu an teslim şubesinde kargo bekliyor, ben de sonucunu merak ediyorum, satıcı en başta mesajlarıma doğru düzgün cevaplar vermedi, sonra da kendisine bu durumu ve sözleşmeyi hatırlattım, kanunun ilgili maddelerini sıraladım, kendisi bu durumu bildiğini gittigidiyor'un bu uygulaması yüzünden milletin kafasına göre ürün iade ettiğini söyledi, ben de bu uygulamanın gittigidiyorun uygulaması değil, kanunlarda varolan bir hak olduğunu anlattım ve iade merkezinde satıcı ile tüm görüşmelerim olumsuz kaldı. Müşteri hizmetlerinden yardım al butonuna tıkladım, müşteri hizmetlerinden şöyle cevaplar aldım.

    "Sayın .....;
    İade edilen ürünlerde kargo ücreti satıcılara aittir. Kargo firmasıyla iletişime geçerek, ürünü teslim almanızı rica ederim.

    GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri - ....."


    "Sayın .....;
    Kargo firması ile iletişime geçerek, ürünü ilk iş günü içerisinde teslim almanızı ve iadeyi onaylamanızı rica ederim. 48 saat içerisinde herhangi bir bilgi vermemeniz durumunda iadeye onay verilecektir."

    gibi cevaplar geldi.
    Valla kesinlikle 5 lira kargo parasında değilim, satıcı eğer düzgün şekilde iletişim kurabilseydi benimle, gönderdiği ürünü bile kabul edebilirdim, ancak satıcı işi inada bindirdi, her ne kadar istemesem de sırf bu inat yüzünden tüm yargısal yollara başvuracağım, 5 TL'den kaçarken çeşitli yargılama giderleri ile karşı karşıya kalacak maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssmm

    kargocular ürünü teslim etmeden yani imzayı attırmadan kargonun açılmasına izin vermez böyle olaylarda taraf olmamak için

    İşte haklarınızı bilmezseniz uğraşmamak için ellerinden geleni yaparlar. Kargo teslim alınırken ürünün hasar görüp görmediği kontrol edilir. Kutu veya ambalajı açıp ürün kontrolü yapmak sizin yasal hakkınızdır. Çakal görevliler bunu yapamayacağınızı söylediğinde ürünü teslim almazsınız, akşam şubeye gidip ürünü kontrol etmeme izin vermedi şeklinde şikayetçi olursunuz.

    Şimdiye kadar yüzlerce internet alışverişim oldu, kurumsal firmalarda ürünleri dışarıdan kontrol ederim ama güvenli ticaretle aldığım pahalı ürünlerin paketini açıp mutlaka kontrol ederim. Kargo çalışanının pek hoşuna gitmez ama bu benim yasal hakkım.

    Hepsiburada

    • Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz.
    • Kargo tarafından hepsiburada.com’a, ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve “ürün bedel iadesi” gerçekleştirilecektir.

    Yasal haklarınız
    http://eticaretmag.com/kargoyla-urun-teslimi-sirasinda-tuketicilerin-bilmesi-gerekenler/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diazepam

    Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum artık. Ama boş zamanım yok mesai saatleri içinde.

    dediğim gibi sanalpazarda sahibindende diyorki iade satıcıya aittir.
  • Hâlâ sonuç yok. Müşteri temsilcisi aptal aptal cevaplar veriyor. Giden gitti onu anladım . Hakem heyetine başvurdum ama sonucu kim bilir ne zaman çıkar. Gittigidiyor gibi siteleri hayatımdan çıkardım artık. Fazla veririm adam akıllı yerden alırım. Zira samsung servise sipariş vererek istediklerimi aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargoyu kontrol edin diyorlar da bir kargocu günde 100 tane teslimat yapıyor. Herkes kontrol etse mümkün değil yetiştirmez. Zaten kontrol ediyim desen suratları asiliyor hemen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EFKEY

    Şu an aynı durum benim başımda da var ve satıcı mesajlarıma düzgün cevap vermediği için, ilandaki ürüne benzeyen başka bir ürün gönderdiği için ürünü iade ettim, aynı şekilde ürün alıcı ödemeli olduğu için kabul etmemiş şu an teslim şubesinde kargo bekliyor, ben de sonucunu merak ediyorum, satıcı en başta mesajlarıma doğru düzgün cevaplar vermedi, sonra da kendisine bu durumu ve sözleşmeyi hatırlattım, kanunun ilgili maddelerini sıraladım, kendisi bu durumu bildiğini gittigidiyor'un bu uygulaması yüzünden milletin kafasına göre ürün iade ettiğini söyledi, ben de bu uygulamanın gittigidiyorun uygulaması değil, kanunlarda varolan bir hak olduğunu anlattım ve iade merkezinde satıcı ile tüm görüşmelerim olumsuz kaldı. Müşteri hizmetlerinden yardım al butonuna tıkladım, müşteri hizmetlerinden şöyle cevaplar aldım.

    "Sayın .....;
    İade edilen ürünlerde kargo ücreti satıcılara aittir. Kargo firmasıyla iletişime geçerek, ürünü teslim almanızı rica ederim.

    GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri - ....."


    "Sayın .....;
    Kargo firması ile iletişime geçerek, ürünü ilk iş günü içerisinde teslim almanızı ve iadeyi onaylamanızı rica ederim. 48 saat içerisinde herhangi bir bilgi vermemeniz durumunda iadeye onay verilecektir."

    gibi cevaplar geldi.
    Valla kesinlikle 5 lira kargo parasında değilim, satıcı eğer düzgün şekilde iletişim kurabilseydi benimle, gönderdiği ürünü bile kabul edebilirdim, ancak satıcı işi inada bindirdi, her ne kadar istemesem de sırf bu inat yüzünden tüm yargısal yollara başvuracağım, 5 TL'den kaçarken çeşitli yargılama giderleri ile karşı karşıya kalacak maalesef.


    satıcının adı neydi acaba özelse mesaj atabilir misiniz ?




  • Bugün itibariyle gittigidiyor'dan para iadesi aldım, ancak kargo hala satıcının teslimat şubesinde bekliyor, gittigidiyor müşteri hizmetlerine sürekli mesaj atıyorum, onlar da satıcıya kargoyu alması için mesaj gönderdiklerinden bahsediyorlar, en son canlı yardımda yarın kargoyu almazsa bana iletin, ben satıcı ile iletişim kurup kargoyu almasını söylicem dedi biri, valla para iadesi aldım ama kargo ne olacak bilmiyorum.
  • Kargo firması ürünü geri getirdi kapıya. Gittigidiyor ile uğraşmayı da bırakmıştım 25 Ekim'de. 30 Ekim de parayı iade ettikleri şeklinde mail geldi, şaşırdım. Ürün de bende kaldı. 25 Ekim deki son yazışmada satıcı, kargo ücretini benim ödemem koşulu ile alacağını yazmıştı. Tekrar göndermeyeceğimi belirttim. Öyle de bırakmıştım işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diazepam kullanıcısına yanıt
    Yani, şu an sizin olmayan bir ürüne sahipsiniz.

    Kurallar gereği siz bu konuda haklısınız. Ancak, Genel olarak iade kargo ücretini satıcı öder kuralı, bana göre tartışılır.
    Avrupa'dan devşirilen bir çok kural ve yasayı, ne yazık ki ülkemiz kaldıracak seviyeye daha ulaşmadı.
    Bizim ülkemizde bunu kötüye kullanacak ve yaparken de keyif alacak sürüyle insan var.
    Yani, ürün sipariş verilip keyfi olarak iade edilmesini diyorum. Bunu yapabilecek bir çok insan var.

    Suç, hem satıcılar da hem de alıcılarda.
    Körü körüne, ne çıkarsa bahtımıza zihniyetli bir alışveriş ortamı var.
    Satıcılar, sattığı ürünün tüm özelliklerini, ürün bilgilerine ilana eklemiyorlar. Çoğu, ürün bilgilerini kendileri de bilmiyor.
    Bu sebeple internetten ürün alırken, özellikle kıyafet alırken kırk takla atıyorum. O ürüne en 5-6 tane siteden bakıp öyle karar veriyorum.

    Alıcılarda aynı şekilde, ürünün özelliğinden çok, en ucuz olmasına;
    Ürün detaylarına bakmak-okumaktansa, ürün başlığı ve kategorisine bakarak ürünü satın almayı tercih ediyor.

    Size şöyle bir örnek vereyim:
    Gittigidiyor üzerinden 15,90 TL'ye bir WiFi adaptörü sattım. Kâr amacından ziyade, satış sayısını artırma amaçlı sattığım bir üründü.
    Bahsettiğim ürünün genellikle alınma sebebi, TV ve Uydu alıcısında kullanmak için oluyor.
    Bu sebeple, Çipsetinin ne olduğunu ve hangi uydu alıcılarında çalıştığını ilana özellikle eksiksiz yazmıştım.
    Görülmemesinin imkanı yok.

    Alan kişi, ürün eline ulaşır ulaşmaz ürünü hemen iade etmiş. Benim ancak, ürün tekrar kargoya verildikten sonra haberim oldu.
    Adamı arayıp, sorun nedir diye sordum.
    Ürün televizyonda çalışmadı, televizyonun çipseti farklıymış, bende cayma hakkımı kullandım dedi.
    Peki, bunda sorun yok, bu sizin en doğal hakkınız fakat ürünü gönderdiğiniz adresin benim adresimle hiç bir alakası yok dedim.
    Ürünü gönderirken satıcı adına 2 farklı adres çıkmış ve O da, ürünün geldiği şehirden farklı bir şehire ürünü göndertmiş.
    Gönderilen şubeyle konuştum olmadı. Ürün yola çıktığı için müdahale de edemedik.
    Kargo müşteri hizmetlerinde yetkili bir kişiyle görüşmek için en az yarım saat telefonda bekledim.
    Onlar da, biz bir şey yapamayız dediler.

    Alıcı kişinin bilinçsizliği ve hatası yüzünden sebep olunan bir şeyle uğraşmak zorunda kalıyorum.
    Yapabilirsem, büyük ihtimal kargo bana tekrar yönlendirilecek ve 2 defa kargo ücreti vermek zorunda kalacağım.

    Eee hani nerde 72 saatlik iade süreci, iadeden önce satıcı ile konuşup durumu bildirme mevzusu nerde?
    Yani, iade hakkını kullan fakat düzgün kullan.

    İşte,
    Yasalarla alakası olmasa da, satıcı kişiler bu tarz şeylerle uğraşmamak ve 2 defa kargo parası vermemek adına,
    iade kargo ücretini siz öderseniz tarzı kuraldışı çözümler buluyorlar. Uygulatmaya çalışıyorlar. Artık kim yerse...

    Eskiden, sattığım ürünlerin fiyatına bakmadan tüm kargoları kendim ödüyordum.
    Ancak, o ürünlerden biri iade olursa, 2 kez kargo parası vermiş olacağımı düşünerek artık yüksek fiyatlı ürünler dışında diğer ürünlerin hepsini,
    alıcı öder şeklinde gönderiyorum. Daha doğrusu, böyle yapmak gerektiğini öğrendim :)
    Zaten hepsi düşük kâr marjına sahip ürünlerden oluşuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxtreme -- 1 Kasım 2015; 5:57:15 >




  • Aynısı benim de başıma geldi, lacoste t-shirt almıştım ürün de ucuz değildi 100 kusur vermiştim. Ürün %100 orjinal dedi, geldi ve ürünü kontrol ettim sahte çıktı. GG'ye mesaj attım sahte ürün yolladı diye, ürünü iade edin demişlerdi kargo parasını satıcı öder yapmıştım.
    Param kargoladığım gün daha ürün satıcıya ulaşmadan yatırılmıştı, ürünün kargo parasını da satıcı 3 gün boyunca ödemediği için ürün bana geri gelmişti. Hem paramı iade aldım hem ufak kargo parasını ödeyerek "sahte" ürüne sahip oldum. Kargosunu ödemeseydim o zaman da ürün boşta kalacaktı.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.