Şimdi Ara

Gittigidiyor iade sorunu. Satıcı ürünü almıyor. Bu iş nereye gider?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.103
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selam. Gittigidiyor dan note 4 için kapak aldım. Link de bu.http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/samsung-galaxy-note-4-arka-pil-batarya-kapagi-149142880

    Satıcı orjinal demiş ama olmadığını tahmin ediyordum zaten. Öyle de çıktı. Sorun şu ki kapağın altı oturmadı. İki milimetre kadar açıkta kaldı.

    İade sürecini başlattım.alıcı ödemeli olarak pazartesi gönderdim. Çarşamba günü kargo firması beni aradı. Ürünü satıcı, ücreti olduğu için almadı,geri gönderdi. Gelin, alın. Bu sürede durumu sürekli olarak gittigidiyora yazdım. Ama tek yaptıkları satıcıya mesaj göndermek.

    Normalde iade süreci başlayınca 4 gün sonra para iadesi olurdu. Bugün satıcı ürün bana gelmedi diye yazınca gittigidiyor iade sürecini durdurmuş. Yani ya bu gittigidiyor müşteri hizmetleri gerizekalı yada bilerek yapıyorlar. Adam, ürünü almadı, geri gönderdi diye kaç kez yazdım. Şimdi kargo şubede bekliyor. Sizce bu iş ne olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Valla hocam normalde kargo takip numarasını paylaşınca gg parayı size iade etmesi lazım. sonuçta kargo hareketlerinden ürünün nereden nerere gittiği satıcının ürünü teslim almadığı felan yazar. Sizin durum ilginç olmuş baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanuna göre siz haklısınız iadelerde kanunen ücret satıcıya aittir hatta daha nce satıcı oldugum sanalpazar kanuni uyarıda bulunuyoruz satıcı olarak iade ücreti size aittir demişti.
  • TinyAngel kullanıcısına yanıt
    İade kargosu olduğunu söylediğim zaman kargo şirketi satış kodunu istedi, kargo bilgileri otomatik sisteme girildi zaten. Yani gg nin kargonun hareketlerinden haberi var. Sorun şu ki her seferinde başka bi temsilci yazdıklarıma cevap veriyor, muhtemelen de daha önceki yazışmaları okumuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rockmania01 kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum artık. Ama boş zamanım yok mesai saatleri içinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ürünü iade eettim ve ürünü gönderdiğimi bildirdikten bir kaç gün sonra para iadesi yaptılar. üstelik daha kargo adama yeni ulaşmıstı.
    iade merkezi üzerinden satıcıyla yaptıgınız yazışmalara gg mh lerini davet ettiğinizde onlar duruma müdahale ediyorlar.
  • GG ve SP de ürün iadelerinin kargo masrafı maalesef satın alan kişiye aittir. Satıcı arkadaş o yüzden kabul etmemiştir. GG satıcıyı haklı bulacaktır

    Edit: Şimdi baktımda sözleşme değişmiş Satıcıya aitmiş. Satıcı da benim gibi değiştiğini bilmiyor olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blindfire -- 16 Ekim 2015; 9:23:53 >
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    bu konuda yanılıyorsunuz. GG da iade yaptim ve satan kisi ödedi iade kargosunuda.. sözleşmede belirtilen neyse odur.
  • diazepam kullanıcısına yanıt
    merhaba, bu konuda yazışmadan daha once telefon görüşmesi yapınız, ve satıcı orjinal ürün göndermedigi için, iade ettiginizi iade gönderi numaranizin da elinizde oldugunu durumu net bir şekilde ifade ediniz. GG bu iadeler konusunda hassastir.. Satıcı ben iade alırım almam şeklinde bir şey dedi mi satış sözleşmesinde iade bedelleri satın alan kişiye mi satan kişiye mi ait onu okudunuz mu?
  • Ben de nisantasikozmetik'ten parfüm aldım, dışı hariç herşeyi sahte çıktı. Kokmuyor bile. Başta "orijinal" diyen satıcı şimdi o kelimeyi ağzına bile almıyor. Sadece "jelatini açılan kozmetik ürünün iadesi yoktur" dedi, çekildi.
    Gittigidiyor da copy/paste yapıp oyalıyor 2 aydır. Bana da savcılık ve THH yolları gözüktü.
    Aman, satıcı profiline de kanmayın. 14 bin satışı vardı en son; "Ürün sahte", "hiç koku yok" vb. yorumlar vardı, hepsini sildiler. Ben ekran çıktılarını aldım neyse ki.
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    bırak gg ile sp yi hangi e-ticaret sitesi olursa olsun satıcı iadenin kargo ücretini seve seve karşılamak zorundadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChaRisMaTiq1i
    bu konuda yanılıyorsunuz. GG da iade yaptim ve satan kisi ödedi iade kargosunuda.. sözleşmede belirtilen neyse odur.

    Sözleşme değişmiş galiba Haklısınız SATICI öder
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    Hocam sanırım bu durum yeni güncellendi ben tum iade bedellerinin satıcıya ait oldugunu sanıyorum öyle bir bildirim okumustum:)
  • http://yardim.gittigidiyor.com/alici-rehberi/iade-merkezi

    Evet dogru okumusum. Arkadaşlar dikkat ediniz haklarınızı iyi savununuz. Bu maddeye göre bu konuyu baslatan sahıs haklıdır.
    Siz direkt GG arayın ve bu maddeyi hatırlatın ve gonderi numaranızı veriniz.Ben gonderdim adam kabul etmedi. Diyin.

    İade kargo ücreti kime aittir?
    Cayma kapsamında yapılan ürün iadelerinde iade kargo ücreti satıcılara aittir. Satıcılar iade kargo ücretini ödemenizi istese dahi ürünü karşı ödemeli olarak iade edin.
  • Gittigidiyor Araştırdın gonderi numarasını verin kargonun. Kişinin kargo bedeli nedeniyle urunu kabul etmedigini söyleyin sözleşmenizde iade kargo bedeli satıcıya aittir.
    Ve siz haklısınız GG müş. hiz. bu işi çözer..
  • Sirf inadina isin pesini birakma. Ne demek kargo ucretini almiyorsun kardesim?

    Orjinal diye urunu sat sonra iade gelince kargo ucretini alma.

    Yaz gittigidiyora ve saticiya. Hakkinda da en kisa zamanda tuketici hakem heyetine git.

    Adamo hasta eder bunlar hasta.. Kucuk kuzenim samsung kulaklik istedi, orjinal yaziyor diye almis 9.90a, adam diyorki internette orjinal samsung yazinca cinden gelenlere orjinal yaziliyor. daha orjinal kelimesinin anlamini bilmeyen su sahillere aciyorum
  • hocam sen önce şikayetvar.com a bi şikayet yaz. gittigidiyor sana geri dönsün hiç uğraşma.
  • Satışı çok olan satıcıyı koruyorlar. Olumsuz yorumlarını siliyorlar. Faturasız satış yapanları da uyarmiyorlar. Sonra vergi dairesi isteyince tüm satış bilgilerini iletip adamın ocağına incir ağacı dikiyorlar. Tek dertleri bol komisyon kazanmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci gün şikayetvar a yazdım. Gg müşteri hizmetleri numarası vip destek numarası diye birşey istediği için telefon ile görüşemiyorum. Müşteri temsilcisi de şöyle üzgünüz böyle uğraşıyoruz demekten başka birşey yazmadı. Zaten 36 saattir cevap da vermiyorlar. Normalde çok alışveriş yaptım Gg den. İlk defa böyle birşey yaşıyorum. Bir daha da yapmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ChaRisMaTiq1i kullanıcısına yanıt
    Kargo görevlisine, ben ücret ödemem demiş. Almamış. Satan sattığı ürünün gerçek olmadığını biliyordur zaten. Şark kurnazlığı yapıp, alıcı uğraşsın ayağına yatıyor. Kapak telefona uysa idi hiç geri göndermek ile uğraşmazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.