Şimdi Ara

Gittigidiyor'dan Sağlam Sattım Bozuk İade Edildi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sistem yükseltmesi için aldığım ekran kartımın sistemime yetersiz geldiğini görüp satmak istedim ve bu bahsi geçen aracı site üzerinden sattım. alıcıya ürünü kargoladım ve ürün henüz alıcıya gitmeden iade talebinde bulundu. anlıyorum ki vazgeçmiş. kendisini sorunun ne olduğunu öğrenmek için aradığımda bana vazgeçtiğini, yakınlarda başka bir ürün bulduğunu söyledi.

    buraya kadar herşey tamam diyelim. daha sonra kartın çalışmadığını ve bilgisayarcıya götürdüğünü, ne yaptıysa çalışmadığını söyledi . ürün kendisine ULAŞMADAN kusurlu ürün talebi gg tarafından kabul gördü.
    benim garantili kutulu kartımı kabul etmeden nasıl bilgisayarcıya götürür bir insan aklım almıyor.
    iade talebini öğrenir öğrenmez gittigidiyoru aradım, itiraz talebimi aldılar. beni arayacaklarını söylediler, ne arayan var ne soran.

    bana kargo iade geldi, gittigidiyoru aradım ne yapmam gerektiğini öğrenmek için lakin bana kargoyu kabul etmeyin, size döneceğiz dediler ne arayan var ne soran. şimdi görüyorum ki kişiye para iadesi yapılmış. yine arayıp soruyorum bu iş ne oldu diye, bana verdikleri cevap itiraz etmediğiniz için alıcıya para iadesi yapıldı şeklinde. yani daha ne yapmam gerekiyordu?

    kartı mecburen kargodan aldım denedim ve çalışmadığını gördüm. 1000 liraya yakın ederi olan ürünüm resmen iç edildi.
    GİTTİGİDİYOR'un bu tutumuna yakışan sıfat bulamıyorum, bulsam da buraya yazamıyorum. bu en basit hali ile gasptır!

    bu sistemde alıcı her şartta korunuyor olabilir bilemem, ama satıcının canı cehenneme o belli.
    Kesinlikle buradan elektronik satmayı düşünmeyin arkadaşlar. hiç tanımadığınız bir insana aracısız güvenip mal göndermek daha güvenlidir. hakkımı tüketici mahkemesinden başlayarak arayacağım. Ben yandım siz yanmayın.

    NOT: Uygun alt forum bulamadığım için satıcı-alıcıları ilgilendiren tavsiye alt başlığına atıyorum kusura bakmayın.







  • up
  • Bu GET tarzı sistemler adında oldugu gibi Guvenli Ticaret falan degil sadece tek tarafı koruyan,Satıcının Kaderini Alıcının Vicadanına bırakan zerre satıcıyı korumayan sistemdir.
    Ornek vereyim Sarı Sitede Ryzen 3 2200G sattım.Alan kisi ne hikmetse 1 gun deneyecegini soyledi.Sonra onay verecekmis pasazademiz normalde birkac saat yeter takarsın calısıyorsa icabında 1-2 de stres testine sokarsın onay verirsin.Yapacak birseyim yok sozde GET ile satmısım.Sonra araya Cumartesi pazar girdi 3 isgunu oldugu icin bu 1 haftayı buldu.Bu 1 gun deneyip onay vericem bosa bekleme paran da pazartesi,Salı yatar diyen sahsiyet bu nerdeyse 1 hafta boyunca onay vermedi.Onay vermedigi icin ertesi gun site zorunlu onay verdi.

    Simdi bu sahsiyet bu 1 hafta boyunca ne hikmetse islemcinin calısıp calısmadıgını anlayamadı.Onay da vermedi keyfi olarak beni surundurdu.ustelik o paraya acil de ihtiyacım vardı.Bir de islemciyi dusurup bacaklarını kırsaydı,takarken yamultup pinini kırsaydı.Bozuk diye bana iade edecekti.Ve benim saglam gonderdigim mal karsıdakinin beceriksizliginden ya da hatasından faturayı ben odeyecektim.Ustune 1 hafta keyfi olarak da onay vermedi.Simdi ben bu adama hayatta bir daha birsey satmam.Ama 1 tane degil ki...

    Sonuc GET tarzi sisteme de gerek yok bu is vicdanda biter.Satıcı alıcıya bozuk mal da satabilir alici satıcının saglam malını da bozabilir.Vicdan,Allah korkusu yoksa hep bir taraf magdur olur.Ama GET ve benzeri sistemler SADECE VE SADECE ALICIYI KORUR SATICININ EN UFAK GUVENCESİ YOKTUR.




  • huso kullanıcısına yanıt
    yıllar boyu bir çok elektronik sattım bu tip yollar ile ama söylediğiniz gibi vicdanlı insan evlatları çıkmış karşıma demek ki. müşteri her zaman haklıdır düsturundan mütevellit sadece alıcının haklı olduğu varsayılıyor.

    her şey bir kenara da site müşteri hizmetleri ile en az 5 kez görüşme yapmama ve her seferinde bana geri dönüş yapılacağı söylenmesine rağmen dönüş yapılmaması ilginç. beni cevapsız şekilde bırakıp iadeyi kendilerince kabul ettiler. en çok da ebay e bağlı bir firma nasıl bu merdiven altı şekilde işletilir en çok ona şaşırdım. yoksa insan kalitemizin düşüklüğü, mertlik eksikliği beni şaşırtmadı.

    bu site ile satış yapan mağdur olmaya hazır olsun. siz siz olun gözden çıkaramayacağınız ürünün satışını bu yol ile yapmayın.

    bana bozuk da olsa cihaz geri geldi. emin olun ki daha değişik tipler cihazınızı alıp değiştirebilir, modifikasyonlar ile içini boşaltıp kendisine gereken kısmı alıp geri yollayabilir. hatta kutuyu boş olarak iade etse bile bilemiyorum kendinizi haklı çıkarabilir misiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre319 -- 6 Mayıs 2020; 2:1:5 >




  • benimde duyduğum dolandırma yöntemi ; alıcı sizden ürünü get ile alıyor(mesela rx580) sonra arızalı çıktı diye iade talep edip elinde arızalı olan başka bir rx580 i size geri gönderiyor !
  • şöyle bir şeyde var ! kargo paketlemesini iyi yapmadıysanız,üstüne kırılır etitketi yapıştırmadıysanız,kargoda sağo sola atılmasından başına bir şey gelmiş olabilir !
  • kargo tutanağı yok bir şey yok. ayrıca şöyle bir nokta var, ürün kendisine ulaşma tarihinden önce iade talebinde bulundu zaten. ne idüğü belirsiz bir durum belki binde bir ile başıma geldi.
    demem o ki siz siz olun bu sitede satıcı olmanın risklerini unutmayın. üç beş kuruşluk malı değerlendirmek için merdiven altı kuruluşlar ve karaktersiz insanlarla muhatap olmayın. elden satın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.