Şimdi Ara

GİTTİGİDİYOR DAN BİLGİM DIŞINDA PARA ÇEKİLMİŞ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
1.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20 EYLUL de gittigidiyordan iş bankası maximilles select kartımdan 270 ve 37 liralık 2 adet peşin satış yapılmış . 3d şifresiz işlem gerçekleşmiş . harcama itirazı yaptım ama ne bir mesaj geldi ne bir bilgi geldi provizyonda bekleyen işlemlere bakarken gördüm . Gg müşteri hizmetleri telefonla aranmıyor . Arayıp hangi mağazadan çekilmiş ne alınmış hangi adrese alınmış bilgi alayım diyorum . müşteri hizmetleri yok ne saçma iştir. Allahtan harcama itirazı vs var da paramızı kurtaracağız.



  • düzelir. müşteri hizmetlerine ulaşsanız bile telefona 2 tane bilgisiz eleman bakıyor çözüm merkezine senin yerine sorun açıyor. sen oradan açarak aynı işlemi yapabilirsin ama harcama ile alakalı
    sana detaylı bilgi vermezler. diyecekleri kelime git itiraz et olacak sende etmişsin zaten. öyle harcama itirazı yaptın diye 2 günde mailler gelip bankada hareket olmaz en az 30 en çok 90 gün beklersin çözülür.
    3d siz tüm internet harcamalarını sorunsuz iptal edebilirsin zaten sipariş senin adına değilse hiç bir sorun olmaz. işte böyle abuksabuk saçma işlem yüzünden kendi kartımızdan başkasına sipariş geçince
    hesabımızı kapatıyorlar.
  • bu kartınız internet alışverişine kapatılamıyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    düzelir. müşteri hizmetlerine ulaşsanız bile telefona 2 tane bilgisiz eleman bakıyor çözüm merkezine senin yerine sorun açıyor. sen oradan açarak aynı işlemi yapabilirsin ama harcama ile alakalı
    sana detaylı bilgi vermezler. diyecekleri kelime git itiraz et olacak sende etmişsin zaten. öyle harcama itirazı yaptın diye 2 günde mailler gelip bankada hareket olmaz en az 30 en çok 90 gün beklersin çözülür.
    3d siz tüm internet harcamalarını sorunsuz iptal edebilirsin zaten sipariş senin adına değilse hiç bir sorun olmaz. işte böyle abuksabuk saçma işlem yüzünden kendi kartımızdan başkasına sipariş geçince
    hesabımızı kapatıyorlar.

    normalde 3dsiz gittigidiyordan bir alışverişim olmuştu 1 sene önce 3 gün güvenlik kontrolünden geçmişti.şimdi adamların attığı yazıya bak.

    Merhaba Kerim Bey,

    Yoğunluk nedeniyle geciken cevabımdan dolayı üzgünüm.

    İletmiş olduğunuz kredi kartına ait işlemlerin kargolandığını görüyorum. Kargolanan ürünler hakkında satıcılarla irtibata geçtim ve ürünleri kargodan geri almalarını talep ettim. Satıcıların ileteceği bilgiye istinaden işlemlerinize müdahale edeceğim. Siz değerli kullanıcımızdan kısa bir süre beklemenizi rica ederim.

    GittiGidiyor'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.
    GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri - İlker

    adamlar 12 saatte ürünü kargolamışlar :) muhtemelen satıcı da işin içinde




  • sınırlama getirmiştim 1500-2000 lira yapmıştım . tamamen kapatmadım
  • hocam gittigidiyor u aramak istiyorsan:

    üye girişi yap
    giriş yaptıktan sonra aşağıdaki linki aç

    http://yardim.gittigidiyor.com/musteri-hizmetleri/aliciyim/sistemsel-problemler/sistemsel-problemler

    bizi arayın yazan yere tıkla.

    karşına vip müşteri hizmetleri numarası ve vip kodu çıkacak.

    arayıp o kodu girerek direkt mh ile görüşebilirsin.
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Benzeri hatta miktar olarak çok daha fecisi 1.5 yıl önce annemin YKB kartıyla başımıza gelmişti. Toplamda 2 adet 2.400 TL'lik (4.800 toplam) işlem yapılmış, ekstre gelince öğrendik. Hatta sonra banka ile görüştükçe 3. işlem de yapılmaya çalışıldığı ancak GG'un onay vermediğini öğrendim. GG ile ne telefonlar ne mailler tabi, 3D olmadan nasıl onay verildiğini böyle yüklü işlemlere. Olayın ertesi günü telefonla ulaşamadım, LG G4 aldım 3D onayı olmadan başka soy isim yazdım hop arandım GG tarafından 5 dk içinde kart sahibi ile teslim alanın isimleri tutmuyor işleminizi iptal ediyoruz diye aramışlar; peki dedim 2.400 TL'lık iki alışveriş benim kartımla yapılırken nasıl onayladınız adamlar suratıma kapattı.

    YKB bir hık mık der gibi oldu, yok siz parayı yatırın faize girmesin sonra geri ödenir dediler. BDDK'ya şikayet dilekçesi yazdım annem adına, 3D siz işlem gerçekleştirildiğini ve benden parayı ödememi istediğini belirttim falan 2 haftaya kalmadı sorun çözüldü faizi de ödemedik tabi. 3D ödemesi olsa ama hiç çıkar yolunuz yok. GG zaten ayrı kafalarda dediğim gibi; kim almış söylemiyor, şehir bile söylemiyor, telefon mu diyorum bilgi veremiyoruz diyor, abi benim kartımla alınmış ben ödeyeceğim parasını GG resmen hırsızı koruyor!

    Annem savcılığa da şikayette bulundu ama dönüş bile olmamış dediğine göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belanir -- 21 Eylül 2017; 17:37:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabbra

    hocam gittigidiyor u aramak istiyorsan:

    üye girişi yap
    giriş yaptıktan sonra aşağıdaki linki aç

    http://yardim.gittigidiyor.com/musteri-hizmetleri/aliciyim/sistemsel-problemler/sistemsel-problemler

    bizi arayın yazan yere tıkla.

    karşına vip müşteri hizmetleri numarası ve vip kodu çıkacak.

    arayıp o kodu girerek direkt mh ile görüşebilirsin.

    eyvallah hocam aradım görüştüm tabiki bir sonuç çıkmadı :D ama yine de arayıp içimi boşalttım rahatladım biraz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belanir

    Öncelikle geçmiş olsun.

    Benzeri hatta miktar olarak çok daha fecisi 1.5 yıl önce annemin YKB kartıyla başımıza gelmişti. Toplamda 2 adet 2.400 TL'lik (4.800 toplam) işlem yapılmış, ekstre gelince öğrendik. Hatta sonra banka ile görüştükçe 3. işlem de yapılmaya çalışıldığı ancak GG'un onay vermediğini öğrendim. GG ile ne telefonlar ne mailler tabi, 3D olmadan nasıl onay verildiğini böyle yüklü işlemlere. Olayın ertesi günü telefonla ulaşamadım, LG G4 aldım 3D onayı olmadan başka soy isim yazdım hop arandım GG tarafından 5 dk içinde kart sahibi ile teslim alanın isimleri tutmuyor işleminizi iptal ediyoruz diye aramışlar; peki dedim 2.400 TL'lık iki alışveriş benim kartımla yapılırken nasıl onayladınız adamlar suratıma kapattı.

    YKB bir hık mık der gibi oldu, yok siz parayı yatırın faize girmesin sonra geri ödenir dediler. BDDK'ya şikayet dilekçesi yazdım annem adına, 3D siz işlem gerçekleştirildiğini ve benden parayı ödememi istediğini belirttim falan 2 haftaya kalmadı sorun çözüldü faizi de ödemedik tabi. 3D ödemesi olsa ama hiç çıkar yolunuz yok. GG zaten ayrı kafalarda dediğim gibi; kim almış söylemiyor, şehir bile söylemiyor, telefon mu diyorum bilgi veremiyoruz diyor, abi benim kartımla alınmış ben ödeyeceğim parasını GG resmen hırsızı koruyor!

    Annem savcılığa da şikayette bulundu ama dönüş bile olmamış dediğine göre.

    bddk ya bende yazayım hocam eyvallah




  • Merhaba,

    Satıcıyla irtibata geçerek bilgilendirme yapılmıştır. Bu aşamada, satıcıdan kargolar hakkında gelecek bilgilendirme beklenmektedir.

    Konu hakkında yasal süreç başlatmanızı öneririm. Başlattığınız yasal işlem kapsamında, işlemi gerçekleştirenin bilgileri, resmi makamların talebi doğrultusunda yetkili kişilerle paylaşılacaktır.

    GittiGidiyor'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.
    GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri - Tolga

    gittigidiyor benim için bitmiştir. Bu saatten sonra gittigidiyorda benim için dolandırıcılardan farksızdır.

    Normal de ben 3D SİZ alışveriş yaptığım da 3 gün parayı onaylamayan gittigidiyor , başkası benim kartımdan 3Dsiz alışveriş yaptığında anında onay vermiş benden çekilen tutuarı satıcıların insafına bırakmıştır.

    Savcılığa vereceğim dilekçe de gittigidiyoru da şikayet edeceğim Bir sonuç çıkmasa bile ..
  • evet ya..
    ilginç olan bu..
    biz kendi hesabımızdan kendi kartımızla 3d siz işlem yapsak, direk iptal olur..
    elalem başkasının kartıyla başkası aına işlem yapıyor..
    ürün kargoya veriliyor..
    ilginç..
    burada satıcının rolü yoktur..
    işlem gg onayından geçmeden satıcının ekranına yansımaz..
    sorun gg nin kendi içinde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sak0575

    evet ya..
    ilginç olan bu..
    biz kendi hesabımızdan kendi kartımızla 3d siz işlem yapsak, direk iptal olur..
    elalem başkasının kartıyla başkası aına işlem yapıyor..
    ürün kargoya veriliyor..
    ilginç..
    burada satıcının rolü yoktur..
    işlem gg onayından geçmeden satıcının ekranına yansımaz..
    sorun gg nin kendi içinde..

    valla hocam bize gelince her türlü güvenlik tedbiri var ne güzel diyoruz bak bizi koruyorlar ama iş pratiğe gelince öyle değilmiş . Bundan sonra aradığım ürün yarı fiyatına olsa almam bunlardan. Adamlar bildiğin HIRSIZı kolluyor.
  • Merhaba konu hakkında gelişmeler oldu.
    İş bankası 3 gün içinde para iadesi yaptı hem yurt içi hem yurt dışı iade gerçekleştirdi ama 45 gün süren bir soruşturma geçecekmiş . Yine de boşu boşuna erken ödeme yapıp 45 gün sonra iade edilmeyecek bu konuda iş bankasını tebrik ederim.

    Gelelim gittigidiyora . Gittigidiyoru Facebook , twitter , şikayetvar ve burası dahil her yere şikayet ettim . 2 gün önce şikayetvar aracılığıyla arandım ve iade işlemlerinin takipçisi olacağım diyen bir yetkili ile konuştum . Bugun çekilen tutarların hepsi iade oldu . Demekki neymiş iade etmek istenilince iade olunuyormuş..

    3 gün önce savcılığa dilekçe verdim gittigidiyordan yapılan alışverişi kimler tarafından yapıdığı konusunda isim istedim pek bir ümidim yok ama takip edersem onu da neticelendiririm belki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KrmTgc -- 28 Eylül 2017; 16:30:27 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.