Şimdi Ara

Gitti VAG geldi JAPON.. Miss.. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
3.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Iyi olmus cros sehir icinde her daim s3dandan daha avantajli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhani

    Hocam asx'iniz hayırlı olsun. Benim amacım sizin seçimizinizi eleştirmek değil zaten. ASX zaten ilk çıktığında benimde dikkatimi çeken bir araçtı.

    Estağfurullah, ben de öyle algılamadım zaten.. İyi dileklerin için teşekkürler.. Benim söylemeye çalıştığım, bir şekilde sürmekten zevk almaya başladım tekrar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Profil resmi Tokat Çamlıbel geçidi resimden dolayı koydum. Şunu söyleyeyim passattan malzeme kalitesi ve işçilik olarak 2 tane Crv çıkar.

    Zaten yakın Zamanda konu açmayı düşünüyorum. Gittim sıfır km e180 alacakken bunu aldık.

    180 km de iken şu manzarayı yaşamak çok güzel bir duygu. Milletin burun kıvırdığı küçük gördüğü Symbol ile kaç bin km oldu daha sorun yaşatmadı.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     Gitti VAG geldi JAPON.. Miss..

    Kalite yoksunu b8 passat'tan iki tane CR-V mi çıkar? Peki CR-V'nin donanımından kaç tane b8 passat çıkar? 8-10 olabilir mi?

    Resmi koymuşsunda arızayı söylememişsin. Sadece turbo hortumu yerinden çıktı desene. B8 passat alıp 3600 km'de dsg şanzımanı eline alanların yanında buna arıza demeye utanır insan.

    Vw satış temsilcisi olduğun halde SORUNSUZ diye Honda CR-V alıyorsun. Sonra bir hortum çıktı diye b8 Passat'tan iki tane CR-V çıkar diyorsun. Millete alaman panzeri diye sattığın passat'ı alaydın o zaman. Neden passat almadın? 10 bin km dolmadan dsg şanzımanı eline alacağından mı korktun.




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Kendi üslubunu bir düzelt ilk önce.

    Bu aracı almadan önce hiç test etmedin mi yoksa D sınıfı araç ile suv aracın aynı yalıtıma sahip olmayacağını bilmiyor muydun?

    Hadi onu geçtim 1000 km'de sağından solundan ses gelmesi bana hiç inandırıcı gelmedi. İstersen CR-V ana konusunda bunu soralım. 1000 km'de sağdan soldan ses gelen başka biri var mı?

    Arıza dediğin hortum çıkması, bagaj kaplamasının tırnakları ebelek gübelek şeyleri sanki büyük bir arıza gibi söylüyorsun ama Vw'de patır patır patlayan dsg'ye gelince benim aracımda sorun olmadı diye kıvırıyorsun. Şimdi bizi yeme dsg şanzımanın 240 bin km arıza çıkarmaması mümkün değil. O kadar dayanıklı olsa gidip sorunsuz diye Honda CR-V almazdın.

    Bak daha yağ yakan sıkıştırınca tümden patlayan tsi motorları söylemiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Benim üslubum gayet normal 👍🏻

    Şimdi Crv yi sorunsuzluk için almadım ama forum hani buram buram övüyor ya o sebeple diyorum sorunsuz diye.

    Şimdi 240 bin km boyunca 1.9 tdi caddy kullandık 6 ileri dsg üstüne kavrama problemleri ise benim problem olarak görmediğim bir durum. Her neyse ben seni daha muhatap almıyorum blok 👍🏻

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Vw firmasının ürettiği patlak dsg'nin kavrama problemi problem değil ama Honda'nın ürettiği CR-V'nin bagaj kaplama tırnağı problem öyle mi?

    Madem bu kadar sorunlu sen sat o arabayı üstüne 25 bin lira daha koyup 3600 km'de şanzımanı patlayan Passat 2.0 TDI BMT 150 PS al derim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_116297212/tm.htm

    Sırf 10 kat daha donanımlı diye bagaj kaplamasının tırnakları sorunlu araca bineceğine mis gibi donanımsız şanzımanı patlayan araca binersin.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.