Şimdi Ara

Giderilemeyen arıza

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 12 gündür Vodafone Netten internet hizmeti alamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradığım da evin içindeki kablolar kaynaklı bir sorun olduğunu belirttiler. Kablo işini hallettim ancak internet yine gelmedi. Tekrar aradığımda sorunun dışarıdaki kablolardan kaynaklandığını söylediler. Alt yapı hizmetlerine Türk Telekom baktığından yetkililer geldi ve sorunu çözemediler. Ve cozemeyeceklerini söylediler. ( iki defa geldiler ilk geldiklerinde kapı.numaram yanlış girilmiş Vodafone sistemine o yüzden müdahale etmediler. Nakil yapmamı istediler.) Sonuçta internetim 12 gündür kesik, iptal talep formu gönderdim ancak cayma bedeli isteyeceklerini söylediler. Taahhütlü hizmet alıyorum. Bu durumda cayma bedeli ödemek zorunda kalırmışım? BTK ve BİMER'e mail attım. Müşteri hizmetlerini aradığımda bu konuyla alakalı.bilgi vermiyorlar. Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu olduysa nasıl sonuçlandı? Bilgi verirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali1uslu08 -- 12 Şubat 2018; 23:27:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İptal faksı çek kimlik fotokopisini de göndermeyi unutma faksı çektikten sonra iptal faksı gönderdim geldimi diye müşteri hiz. ara sana gönderdiğin faks numarasını soracak yolladığın faks numarasını söyle iptal nedenine teknik problemleri işaretle 3-4 gün sonra vodafone genel müdürlüğünden arayacaklar arayana türk telekom benimle ilgilenmiyor ya ekip yollayın yada kapatın de sana vodafone dan ekip yönlendirecek aynısı benim başıma geldi şuan internet stabil sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.