Şimdi Ara

Giant Skull | New IP | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Giant Skull | PS5 | ANA KONU


    Giant Skull | New IP | PS5 | ANA KONU



    Şu anda AAA tek oyunculu bir aksiyon macera oyunu üzerinde çalışıyor.



    Star Wars Jedi serisinin ve God of War III'ün yönetmeni Stig Asmussen, "büyüleyici dünyalarda geçen, oynanış odaklı, hikaye odaklanmış aksiyon-macera oyunları" geliştirmeye adanmış yeni bir oyun stüdyosu olan Giant Skull'un kurulduğunu duyurdu. Şu anda Unreal Engine 5 üzerine inşa edilmiş AAA tek oyunculu odaklı bir aksiyon macera oyunu üzerinde çalışıyor.



    Giant Skull CEO'su Stig Asmussen bir basın açıklamasında "Giant Skull stüdyo kültürü yaratıcılık ve merak üzerine kurulmuştur" dedi. "Sürükleyici hikaye anlatımı, kahramanca savaşlar ve heyecan verici geçişlerle tanınan yetenekli bir ekip oluşturduk ve amacımız oyuncuların yıllarca kendilerini içinde kaybetmek isteyecekleri zengin bir evren yaratmak."


    Giant Skull'ın liderlik ekibinde daha önce Star Wars Jedi: Survivor'da teknik direktör olarak çalışan baş teknoloji sorumlusu Jon Carr; Fortnite, Valorant, League of Legends ve God of War'da çeşitli görevlerde sanat yönetmenliği dahil olmak üzere 27 yıldan fazla deneyime sahip sanat yönetmeni Patrick Murphy; Fortnite'ta baş yapımcı olan baş yapımcı Lauren McLemore; daha önce Star Wars Jedi: Survivor ve Star Wars Jedi'da tasarımı denetleyen tasarım yönetmeni Jeff Magers yer alıyor: Fallen Order; Fortnite ekibinin kurucu üyesi ve Epic Games'te animasyon direktörü olan animasyon direktörü Brian Campbell; ve Unbroken Studios'u yönetmeden önce Rocksteady Studios'ta Arkham serisinde operasyon direktörü olarak çalışmak da dahil olmak üzere 16 yıldan fazla ekip yönetme deneyimine sahip olan baş işletme sorumlusu ve baş finans sorumlusu Anthony Scott.


    Giant Skull operasyon müdürü ve finans müdürü Anthony Scott, "Stüdyo için değerlerimiz, oyunlarımızı nasıl yaptığımıza ve oyuncularla olan ilişkimize de yansıyor - özerklik, momentum, merak ve saygı" dedi. "Gelecek oyunumuzun önünü açarken, oyuncuların bu muhteşem yolculuğun her adımında bize katılmalarını istiyoruz. Özel bir şey yaratıyoruz ve türü tanımlayan, üçüncü şahıs aksiyon maceraları yaratma konusunda son derece tutkulu ve deneyimli inanılmaz bir ilk geliştirici ekibini bir araya getirecek kadar şanslıyız."




    Geliştirici : Giant Skull


    Yayıncı : Giant Skull


    Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.


    Resmi Site : https://www.giantskull.com





    İçerik Düzenleniyor..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 13 Mart 2024; 11:43:42 >







  • Star Wars: Jedi Yönetmeni AAA Anlatı Odaklı Tek Oyunculu Aksiyon-Macera Oyunu Yapacak Yeni Stüdyosunu Duyurdu


    "Birinci sınıf, gerçek bir AAA tek oyunculu aksiyon-macera oyunu inşa etmek istiyoruz."


    Star Wars Jedi'ın oyun direktörü Stig Asmussen: Fallen Order ve Star Wars Jedi: Survivor'ın yanı sıra God of War 3'ün de oyun direktörü olan Stig Asmussen, geçtiğimiz yıl Respawn ve EA'den ayrıldıktan sonra kurduğu yeni stüdyosunu duyurdu. Adı Giant Skull olan yeni ekibi yeni, premium, AAA anlatı odaklı tek oyunculu üçüncü şahıs aksiyon-macera oyunu yaratmayı hedefliyor.


    Yeni stüdyosunun hedeflerini tartışırken bana "Gizem ve entrikanın yaptığımız işin büyük bir parçası olduğunu ne kadar vurgulasam azdır" dedi. "Oyuncularımızın oyunu oynarken belli bir derecede özerkliğe ve sahipliğe sahip olmalarını istiyoruz. Oynamaya devam etmek isteyeceğiniz bir ivmeye sahip bir oyun yapmak istiyoruz. Ve oyuncularımıza saygı duyuyoruz. Rastgele hissettirmeyen gerçek otantik dünyalar yaratmak istiyoruz; zengin bir tarihi varmış gibi hissettiriyorlar. Ve [bunların] arkasında bir düşünce var."



    Giant Skull | New IP | PS5 | ANA KONU

    Peki ama neden kendileri de AAA anlatı odaklı tek oyunculu üçüncü şahıs aksiyon-macera oyunları olan iki devasa başarılı Star Wars oyununu (EA'daki önemli işten çıkarmalara rağmen onun yokluğunda üçüncüsü devam ediyordu) yarattığı Respawn'dan ayrıldı? "Açıkçası bu benim aradığım bir şey değildi," diye açıkladı. "Respawn'da çok mutluydum. Ekibi seviyorum, stüdyoyu seviyorum, EA harikaydı. Daha çok, bana gerçekten ilginç bir fırsat sunuldu. Beynimde küçük bir çekirdek gibi belirmeye başladı: 'Vay canına, kendi stüdyomu kurmak nasıl olurdu?"... Bu inanılmaz derecede cazip bir şeydi."


    Giant Skull'un merkezi Los Angeles'ta bulunuyor ve şu anda birçoğu Star Wars Jedi ve Fortnite'ın emektarları olan yaklaşık 30 kişi çalışıyor; ancak geliştiricilerin nasıl ve nerede çalışacakları tamamen bireysel olarak kendilerine bağlı olacak.


    Giant Skull Los Angeles bölgesinde yer alıyor ve şu anda birçoğu Star Wars Jedi ve Fortnite'ın emektarları olan yaklaşık 30 kişiden oluşuyor; ancak geliştiricilerin nasıl ve nerede çalışacakları tamamen bireysel olarak kendilerine bağlı olacak. "Ana hedef, insanların gelip işbirliği yapabilecekleri ve gönderilecek bir şeyler üretebilecekleri bir ortam oluşturmak" dedi. "Her şey kişiye bağlı. İhtiyacınız olan her şeyi destekleyeceğiz. İnsanlara bireysel olarak yaklaşabiliriz. Eğer dünyanın başka bir yerinde sürekli evden çalışmak istiyorsanız, hiç sorun değil. Biz [Jedi Survivor'da] bu operasyonu gerçekten yüksek bir seviyede nasıl yürüteceğimizi öğrendik. Her gün ofise gelmek istiyorsanız, harika bir konumda harika bir alanımız var. Eğer [haftanın bazı günleri] hibrit için gelmek istiyorsanız, bu size kalmış. Umurumuzda değil. En önemli şey, işinizi yapmak için ihtiyacınız olan tüm araçlara sahip olmanız."


    Asmussen, Giant Skull'ın tamamen bağımsız kalıp kalmayacağına ya da oyunlarını dünyaya sunmak için birinci taraf bir platform sahibi veya başka bir büyük yayıncıyla ortaklık kurup kurmayacaklarına henüz karar verilmediğini söyledi. "Önemli bir finansman sağladık. Bu fon vizyonumuzu desteklemek için yeterli ama aynı zamanda zamanı geldiğinde küresel yayıncılarla ortaklık fırsatlarını da araştıracağız."


    Asmussen'e, dünyanın en büyük markalarından biriyle lisanslı bir oyun üzerinde çalışmayı henüz bıraktığı göz önüne alındığında, bunun Giant Skull'ın ilk oyununun yeni bir orijinal IP olmasını beklememiz gerektiği anlamına gelip gelmediğini sordum. Her türlü olasılık için kapıyı açık bıraktı: "Hiçbir şeyi göz ardı etmem," dedi. "Yapacağımız oyun türü konusunda çok net bir vizyonumuz var ve bu da benim güçlü yönlerime oynamak... tek oyunculu odaklı üçüncü şahıs aksiyon-macera, ilgi çekici bir anlatıya sorunsuz bir şekilde entegre edilmiş oyun odaklı. Kriterlerimizin ana sütunları bunlar. Eğer bir fırsat olsaydı... lisanslı oyunlarla ilgili çok fazla deneyimimiz var. Ancak orijinal bir IP yapmak da çok cazip. Her iki yönde de esneklik gösterebiliriz."



    Kaynak :

    Giant Skull | New IP | PS5 | ANA KONU
    Giant Skull | New IP | PS5 | ANA KONUıgn
    Star Wars: Jedi Director Announces New Studio to Make a AAA Narrative-Driven Single-Player Action-Adventure Game - IGN
    https://www.ign.com/articles/star-wars-jedi-director-announces-new-studio-to-make-a-aaa-narrative-driven-single-player-action-adventure-game




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.