Şimdi Ara

GenPa Garanti kApsamına SokAmdı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 1,5 yıl önce aldığım Nokia N79 telefonu şarj olurken şarj girişi yandı,
    2 gün daha şarj dolu olduğu için kullandım Ve Bursa genpa ya verdim
    Malesef telefonuuzu yapamıyoruz deyip geri verdiler,
    ...
    Garantisi bile dolmayan zamanında 630TL ye aldığım usb ile de şarj olmayan bu telefonu .....

    Anlayacağınız çok şaşkınım! ne yapacağımı bilmiyorum? Yardımlarınızı bekliyorum..



  • Geçmiş olsun,
    yapamıyoruz derken;
    Bu garanti kapsamına girmez, paralı yaparız mı demek istediler?
    Garanti kapsamına giriyor ama biz bunu becermedik mi dediler....?
    Tam anlayamadım ben.
    Biraz açıklarsan, yardımcı olmaya çalışırız....
  • Tamiri için anakartın değişmesi gerekli fakat nokia bize anakart vermiyor
    bu yüzden yapacağımız birşey yok dediler ve
    başka ne yapabilirim dedim bu soruya da hiçbir cevap gelmedi
  • Onlardan bu konuda bir rapor iste, yapamadıklarına, nokianın kendilerine malzeme vermediklerine dair,
    veya servis formuna ne yazdılar, tamiri mümkün değil gibi bir şey mi?
  • Tüketici mahkemesini arastir en iyisi biraz :) Yapmak zorundalar, 30 is gunu icinde yapamazlar ise de yeni telefon veya para iadesi isteme hakkin doguyor.
  • Verdikleri raporu taradım ama ekleyemedim neyse
    aynen yazıyorum
    "Cihazın şarj bağlantı noktası ve çevresindeki elektronik parçalarda yüksek seviyeli fiziksel hasar tespit edilmiştir bu hasar cihazın şarj olmamasına neden olmaktadır cihazın onarımı anakart değişimi ile mümkündür. iade"
  • Bence hemen TSHH'ne gidip durumunu anlat ve verdikleri raporu göster. Onların fikirlerini al, tahminim seni haklı bulup dilekçe vermeni isteyeceklerdir.
    Beklemeyi göze alabilirsen, sonuç bedel iadesine gidebilir....
  • bende hemen tüketici koruma derneğine gittim kaymakamlıktaki ilgileniyormuş
    Sonra adama anlattım bi form verdi doldur dedi ama
    "işin zor 1,5 yıl çalışan alete şarj ederken bozulduysa kullanıcı hatası verirler, ama sen yinede başvur " dedi
    oradaki adamın konuşmasında ve tipinden pek bilgili olduğunu sanmıyorum,
    çünkü dışarda 5-10tl yaptır demesin mi
  • Verdikleri rapora kullanıcı hatası yazmadıkları için, ordan işi halletmeleri lazım aslında ama adamın iş yapmaya niyeti yoksa, kime ne hayrı dokunsun ki....
    Yine de şansını deneyebilirsin ama. Kararı o adam değil, Heyet verecek....


    quote:

    Orijinalden alıntı: ysmercan

    bende hemen tüketici koruma derneğine gittim kaymakamlıktaki ilgileniyormuş
    Sonra adama anlattım bi form verdi doldur dedi ama
    "işin zor 1,5 yıl çalışan alete şarj ederken bozulduysa kullanıcı hatası verirler, ama sen yinede başvur " dedi
    oradaki adamın konuşmasında ve tipinden pek bilgili olduğunu sanmıyorum,
    çünkü dışarda 5-10tl yaptır demesin mi
  • formu doldurdum yarın TKD başvuracağım onlar da herhalde TSHH gönderecek
    benzer bi sorunla karşılaşan görmedim

    Yardımlarınız için teşekkür ederim
  • bursa dakı genpanın adam gıbı bır ıs yaptıgını ben gormedım duymadım zeten hıc,bende de hafıza katrı sorunu vardı 2 kere gotudum tamırı mumkun degıl dedıler ben kendım evde yaptım duzeldı.
  • Bağlı bulunduğun kaymakamlıkta TSHH varsa, direkt kendin de gidip konuşabilirsin/başvurabilirsin....

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysmercan

    formu doldurdum yarın TKD başvuracağım onlar da herhalde TSHH gönderecek
    benzer bi sorunla karşılaşan görmedim

    Yardımlarınız için teşekkür ederim
  • arkadaşım hemen bir adet yedek pil al, yanına bir de akıllı şarj aleti alın, sadece pili şarj edin. olay bu kadar adaptör kullanmanıza hiç gerek yok
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.