Şimdi Ara

Genpa değişim cihazı Sim Kilit sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iPhone 4 model telefonum 2 ay önce Genpa tarafından değiştirilerek yenisi verilmişti. Son zamanlarda sensörü arızalandı ve ekranda lekeler çıkmaya başladı. Bende randevu alıp Apple Store'a gittim.

    Telefon diagnosis edildiğinde genius'un elindeki iPad'le telefonun garanti durumuna bakılan ekranda cihazın kilit durumunu gösteren bir bölüm var orada "False" yazıyordu. Bu yüzden Apple Store'da işlem yapılamayacağını belirttiler. Genpayla görüşmemi tavsiye ettiler. Bende Genpa'ya gittim durumu anlattım. Kendileri de baştan savar gibi IMEI numarasını alıp biz Apple'a mail atacağız dediler.

    Genpa'daki elemanlar bu konu hakkında pek bilgili değil gibilerdi. Kiminle görüşmem gerekir?

    Burda aklıma takılan konu şu; Genpa'nın değişim cihazı nasıl sim kilitli olabilir? Bir diğer konu ise telefonumun model numarası "MD128HB" İnternetten sorguladığım zaman İsrail'de Sim Kilitli olarak satılan bir model olarak gözüküyor. Normalde MD128TU olması lazım diye biliyorum.

    Telefonum arızalı ve Genpa'nın eline düşüp 1-2 ay beklemek istemiyorum açıkçası. Ne yapmamı tavsiye edersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leeu -- 2 Mayıs 2014; 18:11:28 >







  • Benim cihazim da iPhone 5 ve garanti degisim cihazi. O da hb/a olarak gozukuyor ama konumu gorduysen ben de randevu isleriyle ugrasiyorum. Umarim benim cihaz da simkilitli olarak gozukmez..
    Allah kolaylik versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İmei problemi ve Fatura sorunu
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.