Şimdi Ara

Generali Sigorta Nasıldır? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
4
Favori
39.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    quote:

    Orijinalden alıntı: slmylcn

    Arkadaşlar bende aracıma generali sigortadan kasko yaptırdım. Babamda yeni araç Aldı ayni kasko şirketinden full kasko yapıldı. Aracın tepesine fırtınadan dolayı Çatıdan kiremit düştü 1200 tl ye tavan boyandı. Kasko karşıladı fakat apartman Yönetimine mektup yolladı %100 suçlu bulundunuz 10 gün içinde hesabımıza para yatmazsa mahkemeye verileceksiniz avukat ve mahkeme masraflarıda dahil ödemek zorunda kalırsınız şeklinde bi mektup geldi. Doğal afete karşı kaskolu fakat böyle bi durum oluştu. Generali sigortaya yaptırmam tekrar. Sizce yapılan uygulama doğrumu?

    @spacewolf Hocam nedir bu gibi durumlarda işin yolu yordamı ? Bizde bilgilenelim.

    Değerli hocam ,
    Söz konusu generali olunca benim yorumumu biliyorsunuz.

    Lakin bu durumda küçük bir ihtimal haklı olabilirler çünkü apartmanların ve sitelerin ortak alan sigortası yaptırmaları zorunlu kılındı.

    Bu sigorta bu gibi durumlar aracın hasarını karşılıyor konuyu iyice öğrenmek gerekir. Büyük firmalar çok uğraşmaz ama genarali uğraşmış.

    Kısacası rücu edilebilir tahkim ve mahkeme kararını beklemek lazım. Yönetimin hatası sigorta yaptırmamak olmuş , generali de generali gibi davranmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kesinlikle uzak durun. Eksiksiz tam kasko yaptırmama rağmen muafiyet uygulamışlar. Sadece özel şirketlere yaptırma şartı koymuşlar. Yetkili marka servislere tamir yaptıramıyorsunuz. Yaptırırsanız yüzde 35 fark alıyorlar... Telefonla da olmuyor bu işler ulaşamıyorum adamlara. yarın tampon ve farı değiştirecem. inşallah yan sanayi takmazlar...
  • trafik sigortasını generali'den aldım ertesi gün elektronik imzalı poliçeyi gönderdiler ilk fiyatları 530 tl'ydi ama daha sonra tesadüfen mesai bitimine doğru aradım telefondaki eleman müşteri kotamı doldurmam gerekli size teklifim 435 tl dedi bende aldım,alıcaksanız bile akşama doğru alın
  • Dikkat... Asağıdaki sorunu yaşadım...

    Bu firmaya kasko yaptırdım. İş ile alakası olmayan bir anahtarcı, resim çekip gitti. Sonra poliçemi haksız yere iptal ettiler. Sebep olarak "Hasarlı araç" olarak gösterdiler. Sol ve sağ kısmında 20-30 cm çizik ve arka tamponda yağmur yağıp kuruması sebebi ile iz olmuş bunu tampon hasarlı olarak kayıt altına almışlar. İptal ettiler kafalarına göre her şeyi. Anahtarcıya bir sinirle gidip resimleri istedim, olaydan haberi yok, sadece resimleri gönderdiğini söylüyor. Kendisi bile kötü bir firma olduğunu, neden onlara kasko yaptırdığımı sordu. Bu firma haksız yere poliçemi iptal edip, aracımın siciline "hasarlı araç" olarak kayıt altına almıştır. Aracım tüm kayıtlarda hasarlı olarak görünmekte.... Tüm ustalar bu duruma gülüyor.... Hasarlı araç.... Hiçbir firma bunların yüzünden teklif vermiyor
  • ALLAH'INI SEVEN GENERALİ 'DEN UZAK DURSUN.

    TELEFONLA YA DA İNTERNETTEN GENERALİ KASKO YA DA SİGORTA YAPTIRMAYIN!

    Acenteden muafiyetsiz, maddeleri tek tek okuyarak MARKA YETKİLİ GENEL SERVİSLERLE (ARACINIZ NE MARKAYSA) bulunduğunuz ilde anlaşması varsa yaptırın.

    1- Kesinlikle telefonda sizi yanlış yönlendiriyorlar.İNANMAYIN: MERSİN'DE anlaşmalı oldukları MARKA YETKİLİ toyota servisleri yok. (3 yıl önce kapanan servis tlf bilgileri hala sitelerinde uyarmama rağmen kaldırmamışlar.) Boranlar toyota servisi var ama anlaşmaları yok.
    https://www.generali.com.tr/apps/listservis/index.php

    -telefondaki ses adanada yaptırabilirsiniz dedi. mersinden adanaya gittim özel madde var toplam tutarın %35 ini cebinizden verirseniz yaparız dediler.bastım geri döndüm.

    2- telefonla ya da internet üzerinden satılan tüm poliçelerde ANLAŞMALI ÖZEL SERVİS ŞARTI VAR. Yani sadece onların anlaşmalı olduğu özel serviste aracınızı yaptırabilirsiniz.
    poliçeden alıntı:

    HASAR ANINDA ONARIMIN ANLAŞMALI ÖZEL SERVİSLE SINIRLANDIRILMASI
    Hasar anında onarımın yapılacağı yerin Şirketimiz anlaşmalı servisleri ile sınırlandırılması durumunda uygulamamız aşağıdaki gibi
    olacaktır:
    Sigortacının onayı olmaksızın Generali Sigorta’nın Özel Anlaşmalı Servis ağı dışındaki başka bir özel serviste onarım yaptırılması
    durumunda eksper tarafından tespit edilen hasar tutarı üzerinden %10, yine Sigortacının onayı olmaksızın Marka Yetkili Servislerinde
    onarım yaptırılması durumunda ise eksper tarafından tespit edilen hasar tutarı üzerinden %35 oranında tenzili muafiyet uygulanacaktır.

    3-yedek araç verdiler. sadece 5 gün bir hurdaydı kendisi trafiğe bile çıkmadım. 1 hafta daha tamir süresi var. KESİNLİKLE GENERALİDE SÜRE UZATIMI YOK DEDİLER.EKSPERİN İLK VERDİĞİ GÜN SAYISI NEYSE O KADAR.GENERALİDE BÖYLEYMİŞ.

    4- EN ÖNEMLİSİ: orijinal parça takacaz diyor sigorta. servis yetkilisi ise onlar ne gönderirse nu takarız diyor. orijinal takma olayı sadece toyota nın
    genel servisinde olur dedi. merakla bakıyorum ne takacaklar. kontrol ettirip burda paylaşırım.

    5- bu firmayla ilgili özelden ulaşırsanız tlf ile onların veremediği bilgileri vermeyi borç bilirim. Atalarımız demiş de biz inanmıyoruz. ucuz etin yahnisi yavan olur.

    6-aracım servisten çıkar çıkmaz sözleşmemi fesh edeceğim. Allah korusun ya daha ağır bir hasar durumu olsaydı.

    7-mağduriyet yaratacak 0nlarca madde daha var sözleşmede. acenteye gidin tek tek maddeler üzerinde konuşun. başınıza gelince kafanızı sağa sola vurmayın!




  • 5 Nisan 2015;de Saat 6.da Kayseri,Sivas yolunda Aracımın akis kesti ve aracım hareket etmiyordu.Bende Daha önce Generali sigorta yaptırmıştım.Sigorta yaptırken 1 yıl yol yardımı olduğunu söylemişlerdi.Bende sigorta evraklarına bakarak.0850 555 55 55 Nolu numarayı aradım.Yol Yardıma tıkladım.Abartısız telefonda 45 dk açmalarını bekledim açan olmadı telefonu Dört,Beş kez tekrardan aradım.En sonunda Telesekreter çıktı benle dalga geçer gibi isim,Soyisim,Telefon bırakırsanız.Biz size daha sonra döneceğiz diyordu.Artık ücretsiz yol yardımından filanda geçmiştim.Kendi paramla çektircektim.Sözde 7/24 açık dedikleri numarayı açan olmadı.Bende kendi imkanlarımla sağı,solu arayarak çekici numarası bulup.Aracımı çektirdim.Arkadaşlar sizde kendinizi ailenizi .Benim gibi mağdur,Duruma düşürmek istemiyorsanız.Bu Generali denen sözde sigortacılardan.Ne Sigorta yaptırın, Ne de Kasko.Gidin adam gibi güvenilir.Sigorta şirketlerinden Sigortanızı,Kaskonuzu yaptırın bunlardan uzak durun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • desmond86 D kullanıcısına yanıt
    5 Nisan 2015'de Saat 6.da Kayseri,Sivas yolunda Aracımın akis kesti ve aracım hareket etmiyordu.Bende Daha önce Generali sigorta yaptırmıştım.Sigorta yaptırken 1 yıl yol yardımı olduğunu söylemişlerdi.Bende sigorta evraklarına bakarak.0850 555 55 55 Nolu numarayı aradım.Yol Yardıma tıkladım.Abartısız telefonda 45 dk açmalarını bekledim açan olmadı telefonu Dört,Beş kez tekrardan aradım.En sonunda Telesekreter çıktı benle dalga geçer gibi isim,Soyisim,Telefon bırakırsanız.Biz size daha sonra döneceğiz diyordu.Artık ücretsiz yol yardımından filanda geçmiştim.Kendi paramla çektircektim.Sözde 7/24 açık dedikleri numarayı açan olmadı.Bende kendi imkanlarımla sağı,solu arayarak çekici numarası bulup.Aracımı çektirdim.Arkadaşlar sizde kendinizi ailenizi .Benim gibi mağdur,Duruma düşürmek istemiyorsanız.Bu Generali denen sözde sigortacılardan.Ne Sigorta yaptırın, Ne de Kasko.Gidin adam gibi güvenilir.Sigorta şirketlerinden Sigortanızı,Kaskonuzu yaptırın bunlardan uzak durun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • srkndemir S kullanıcısına yanıt
    5 Nisan 2015'de Saat 6.da Kayseri,Sivas yolunda Aracımın akis kesti ve aracım hareket etmiyordu.Bende Daha önce Generali sigorta yaptırmıştım.Sigorta yaptırken 1 yıl yol yardımı olduğunu söylemişlerdi.Bende sigorta evraklarına bakarak.0850 555 55 55 Nolu numarayı aradım.Yol Yardıma tıkladım.Abartısız telefonda 45 dk açmalarını bekledim açan olmadı telefonu Dört,Beş kez tekrardan aradım.En sonunda Telesekreter çıktı benle dalga geçer gibi isim,Soyisim,Telefon bırakırsanız.Biz size daha sonra döneceğiz diyordu.Artık ücretsiz yol yardımından filanda geçmiştim.Kendi paramla çektircektim.Sözde 7/24 açık dedikleri numarayı açan olmadı.Bende kendi imkanlarımla sağı,solu arayarak çekici numarası bulup.Aracımı çektirdim.Arkadaşlar sizde kendinizi ailenizi .Benim gibi mağdur,Duruma düşürmek istemiyorsanız.Bu Generali denen sözde sigortacılardan.Ne Sigorta yaptırın, Ne de Kasko.Gidin adam gibi güvenilir.Sigorta şirketlerinden Sigortanızı,Kaskonuzu yaptırın bunlardan uzak durun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam galiba ben de yanlış yaptım , zeyilname yapılması için generali sigortayı tekrar aradığımda bir çok kez ulaşamadım, zor zar yaptırdım kaskoyu yaptırmayacağım bu firmadan seneye trafik sigortasına da yanaşmayacağım.
  • Generali Sigorta'dan uzak durmak gerektiğini anladım sonunda. İki ay önce kaza yaptım ve aracımı perte ayırdılar, halen bekliyorum araç bedelinin yatırılmasını. Kaza yapınca muhatap bulamıyorsun, aradığın vakit oyalama taktiği uyguluyorlar, eksperi ara, acenteyi ara diye sürekli baştan savma taktiği. İki ay olmasına rağmen paranın ne zaman yatacağı halen belli değil. Sigorta yaptıracaklar bunu göz önünde bulundursunlar. Böyle bir sigortacılık anlayışı yok. Çok kötü çok yaşamayan bilmez, anlatmakla bitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otaha

    Generali Sigorta'dan uzak durmak gerektiğini anladım sonunda. İki ay önce kaza yaptım ve aracımı perte ayırdılar, halen bekliyorum araç bedelinin yatırılmasını. Kaza yapınca muhatap bulamıyorsun, aradığın vakit oyalama taktiği uyguluyorlar, eksperi ara, acenteyi ara diye sürekli baştan savma taktiği. İki ay olmasına rağmen paranın ne zaman yatacağı halen belli değil. Sigorta yaptıracaklar bunu göz önünde bulundursunlar. Böyle bir sigortacılık anlayışı yok. Çok kötü çok yaşamayan bilmez, anlatmakla bitmez.

    Kendisiyle problem yaşadığım için, Generali Sigortayı ben de listemden çıkartmıştım.
  • Benimde kaskom generali bu yorumlardan sonra tırstım açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 2012 Opel Astra 1,3Dizel J Kasa, yaşım 30, 12 senelik ehliyetim var, araç bedelim 47500TL var, aracım 1,5 senedir kaskosuz olduğu için hasarsızlık indirimim yok. Aldığım en iyi teklifler.
    1-Generali 770TL-70TL hediye çeki = 700TL(Anlaşmalı özel servislerde hasar onarım şartıyla - Bana en yakın anlaşmalı servisi İkitelli GÜLTAŞ ve bu servis normalde de gittiğim ve güvendiğim bir servis. )
    2-Avivasa 1300TL
    3-Aksigorta 1440TL

    Yorumları okuyunca ben de tırstım Generali'den ancak mesela 08505555555 Nolu telefonu aradım ve yol yardımı tıkladım 1 dk içinde asistan buyrun nasıl yardımcı olabilirim dedi. Yarıyarıya bir fark var diğer kaskolarla arasında. Sizce ne yapmalıyım?
  • ceyhunistanbul kullanıcısına yanıt
    Yapmanız gereken minimum 500 TL farkın nedenlerini düşünüp Generali'den uzak durmak. Forumda yazılanları okuyunca zaten durumun ne olduğu açıkça görülüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felixamor

    Yapmanız gereken minimum 500 TL farkın nedenlerini düşünüp Generali'den uzak durmak. Forumda yazılanları okuyunca zaten durumun ne olduğu açıkça görülüyor.

    Değerli hocamıza katılıyorum.

    Zamanında ege sigorta için söylemiştim şimdi generali , doğa ve koru sigorta için söylüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desmond86

    Hocam galiba ben de yanlış yaptım , zeyilname yapılması için generali sigortayı tekrar aradığımda bir çok kez ulaşamadım, zor zar yaptırdım kaskoyu yaptırmayacağım bu firmadan seneye trafik sigortasına da yanaşmayacağım.



    Bir çok genel merkezde müdürlüklerde yapılan poliçelerde işler yavaş ilerler. Acente ile çalışmanızı tavsiye ederim. Generali den zeyl yapmak 1 dk mızı alır.
  • 10 gün önce 07 plakalı bi araç aldım,generaliden sigorta yaptırıp plakayı 01 e çevirdim,zeyil için aradım.Hem 173 tl gibi yüksek bi rakam çıkardılar,Fiyattan hadi vazgeçtim üç gündür zeyil yaptırmaya uğraşıyorum,Müşteri hizmetlerini defalarca arıyorum işlem sırasındaymış,aciliyet falan bildiriyolar,dönüş yapılacak diyolar ne arayan var ne soran.
    Plaka zeyili 1 dakikalık bi işlem,Normalde gidrsin acenteye sen çayını bitirmeden zeyil işlemi hallolur,basit bi işlemdir.
    Birdaha generali mi Aslaaa.
  • falcon76 kullanıcısına yanıt
    Merhaba sigorta poliçelerini hemen size telefon ile konuşurken mail atmadılar mı? ben mail ile aldım ayrıca kargoya da vermişler. Bende güvenmedim açıkcası sigortamı piyasadan 200 tl aşağıya buradan yaptırdım. Kaskoda da 400TL fark olmasına rağmen sağlam olması için anadolu dan yaptırdım. Umarım bir sorun olmazda bunlara ihtiyacımızda olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetva

    Kayınpederim bu şirketten yaptırmıştı. Çok büyük bir servisleri var ve bir kaza yapmıştı. çok iyi orjinal gibi yaptılar. Bu yüzden bende trafik ve kaskoyu bu şirkete yaptırdım. Şu an memnunuz

    telefon numarası varmı cep numarası olucak acıl donermısın bende sigorta yaptırıcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desmond86

    trafik sigortasını generali'den aldım ertesi gün elektronik imzalı poliçeyi gönderdiler ilk fiyatları 530 tl'ydi ama daha sonra tesadüfen mesai bitimine doğru aradım telefondaki eleman müşteri kotamı doldurmam gerekli size teklifim 435 tl dedi bende aldım,alıcaksanız bile akşama doğru alın

    hocam telefon numaraları varmı bende alayım
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.