Şimdi Ara

GENERAL MOBİLE DİSCOVERY KRONİK ŞARJ SÖKET ARIZASI MAĞDURLARI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
5
Favori
98.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkest earth

    Benim de bugün direk telefon kapandı açılmadı. Şarj soketinde sorun yok. Usb ile bağlayıp stock rom flashladım garanti dışına almasınlar diye. Servis yolları göründü bakalım...

    Hocam şarj giriş yerindeki söketteki kablolar kopuyormuş Telpa servisteki adam söyledi. Telefonu yere atmadık kırmadık nasıl kullanıcı hatası oluyor üstelik yüzlerce insan bu sorunu yaşıyor. Eminim sen gittiğinde sendende 50 tl isteyecektir. Telpa

    kullanıcı hatası olmadığını adlarından daha iyi biliyolar ama müşteriyi ÖKÜZ yerine koyuyolar. burası türkiye.
  • beyler benden 100 lira istediler bu duruma ne diyorsunuz ?
  • benden 52 TL istemişlerdi ödedim yapıp gönderdiler şimdilik şarj oluyor.. tekrar problem çıkarırsa zararına da olsa satacam gitsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal Milita


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    Metal saldırı olmuş hocam bunun adı:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimyldrm

    beyler benden 100 lira istediler bu duruma ne diyorsunuz ?

    Hocam tutturabildiklerini almaya başladılar sanırsam:) sen ayak diret ne düşürürsen kar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimyldrm

    beyler benden 100 lira istediler bu duruma ne diyorsunuz ?

    Hocam tutturabildiklerini almaya başladılar sanırsam:) sen ayak diret ne düşürürsen kar.

    neyin kafası bunlar anlamadım 100 lira diye mesaj attılar sonra 250 lira diye garanti dışı diye gerizekalılar bunlar arıyorum tam 1saat 45 dakika aradım cevaplayan olmadı olmadı tüketici haklarına giderim oda olmasın mahkeme açarım neyine güveniyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal Milita


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    Metal saldırı olmuş hocam bunun adı:)

    ister inanın ister inanmayın.. forumda 3 mesaj olunca düşündüklerim yanlış mı oluyor yoksa başkabişey mi ima etmeye çalıştın anlamadım.
    ayrıca geçen gazetede bir haber gördüm discoverynin satışları s4 ün satışlarını geçmiş. belki reklamdır bilemem.. adamlar böyle bir rakamı açıklamışlar .. bu haberi görünce de şunu merak ettim """" satılan bu kadar çok telefonun %kaçının şarj soketi kırıldı??"""""bunu araştırmak gerekiyor .. şarj soketi kırığı sayısı satılan telefon adetin % kaçı? bu oran ortaya çıkarsa sizlerin mi yoksa benim mi haklı oduğumuz da ortaya çıkacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal Milita


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    Metal saldırı olmuş hocam bunun adı:)

    ister inanın ister inanmayın.. forumda 3 mesaj olunca düşündüklerim yanlış mı oluyor yoksa başkabişey mi ima etmeye çalıştın anlamadım.
    ayrıca geçen gazetede bir haber gördüm discoverynin satışları s4 ün satışlarını geçmiş. belki reklamdır bilemem.. adamlar böyle bir rakamı açıklamışlar .. bu haberi görünce de şunu merak ettim """" satılan bu kadar çok telefonun %kaçının şarj soketi kırıldı??"""""bunu araştırmak gerekiyor .. şarj soketi kırığı sayısı satılan telefon adetin % kaçı? bu oran ortaya çıkarsa sizlerin mi yoksa benim mi haklı oduğumuz da ortaya çıkacaktır.

    komikmiş kardrş allah aşkına sorunun kronik olduğu belli değil mi şikayet varda yüzlerce problem var soketle alakalı bunlarin hepsi mo telefonun ustunde raks ediyor saçmalamayınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesxoksuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal Milita


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    Metal saldırı olmuş hocam bunun adı:)

    ister inanın ister inanmayın.. forumda 3 mesaj olunca düşündüklerim yanlış mı oluyor yoksa başkabişey mi ima etmeye çalıştın anlamadım.
    ayrıca geçen gazetede bir haber gördüm discoverynin satışları s4 ün satışlarını geçmiş. belki reklamdır bilemem.. adamlar böyle bir rakamı açıklamışlar .. bu haberi görünce de şunu merak ettim """" satılan bu kadar çok telefonun %kaçının şarj soketi kırıldı??"""""bunu araştırmak gerekiyor .. şarj soketi kırığı sayısı satılan telefon adetin % kaçı? bu oran ortaya çıkarsa sizlerin mi yoksa benim mi haklı oduğumuz da ortaya çıkacaktır.

    komikmiş kardrş allah aşkına sorunun kronik olduğu belli değil mi şikayet varda yüzlerce problem var soketle alakalı bunlarin hepsi mo telefonun ustunde raks ediyor saçmalamayınız.

    yahu ben size diyorum ki telefon yüzbinlerce satmış , siz bana yüzlerce şikayet var diyosunuz. komik sizsiniz.. anlamanız için şöyle açıklayayım :

    şu "ler" ekini atalım.. discoverynin satışı yüz bin diyelim. ve sizin bahsettiğiniz yüzlerce soketi kırık discoverynin de adetini bin yapalım. yüz bin satıştan bin tanesinin soketi kırılınca oran %1 oluyor... cihazı sizler kırıyosunuz işte niye kabuledemiyosunuz bunu??

    ayrıca bana şikayetvar dan bahsediyorsunuz.. şimdi hizmetinden en memnun olduğunuz markayı düşünün ve şikayetvar da bir aratın bakalım ne göreceksiniz... ben size söyleyeyim "YÜZLERCE ŞİKAYET"...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: enesxoksuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal Milita


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Defyx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabanfe

    ben 4 aydır disco 4 gb kullanıyorum ne şarj soketini kırabildim ne de kablosunda bi sorun var.. internete bi bakayım dedim ki eyvah eyvah.. disconun fazla radyasyon yaydığını yazan bile var. onu nasıl ölçtün arkadaş ??? niye kötülemek için elinizden geleni yapıyosunuz anlamıyorum..

    Kardeşim biz uyduruyoruzmu demek istiyorsun? Keyfimizden şikayet etmiyoruz başımızdan geçen olayları başlarıda yaşamasın diye aktarıyoruz. biz cihazın içeriğinden şikayetçi değiliz bizde sizin gibi severek aldık ama gel görki satıcı firma sahip çıkmıyor cihaza.

    siz cihazı kırın parçalayın ondan sonra da "efendim bizden para istiyorlar" "satıcı firma cihaza sahip çıkmıyor" deyin... ben kendi kullandığım discoverynin ne şarj soketine zarar verebildim ne de başkabiyerine.. donma sorunundan da servise gönderdim ne kargosuna ne de başkabişeyine 1 kuruş para harcamadım. üstelik telefonum da 4. günde elime ulaştı.. ben bugüne kadar bi düzine telefon - laptop - modem servise cihaz verdim ama bu kadar hızlı ve iyi bir hizmeti sadece telpada gördüm. adı üzerinde "KIRIK"... samsung mu garantiden yapıyor htc mi yoksa apple mı grantiden yapıyor ki telpadan bunu istiyorsunuz??

    Forumda 3 mesajiniz var 2si telpa ile ilgili. Inanalim mi?

    Metal saldırı olmuş hocam bunun adı:)

    ister inanın ister inanmayın.. forumda 3 mesaj olunca düşündüklerim yanlış mı oluyor yoksa başkabişey mi ima etmeye çalıştın anlamadım.
    ayrıca geçen gazetede bir haber gördüm discoverynin satışları s4 ün satışlarını geçmiş. belki reklamdır bilemem.. adamlar böyle bir rakamı açıklamışlar .. bu haberi görünce de şunu merak ettim """" satılan bu kadar çok telefonun %kaçının şarj soketi kırıldı??"""""bunu araştırmak gerekiyor .. şarj soketi kırığı sayısı satılan telefon adetin % kaçı? bu oran ortaya çıkarsa sizlerin mi yoksa benim mi haklı oduğumuz da ortaya çıkacaktır.

    komikmiş kardrş allah aşkına sorunun kronik olduğu belli değil mi şikayet varda yüzlerce problem var soketle alakalı bunlarin hepsi mo telefonun ustunde raks ediyor saçmalamayınız.

    yahu ben size diyorum ki telefon yüzbinlerce satmış , siz bana yüzlerce şikayet var diyosunuz. komik sizsiniz.. anlamanız için şöyle açıklayayım :

    şu "ler" ekini atalım.. discoverynin satışı yüz bin diyelim. ve sizin bahsettiğiniz yüzlerce soketi kırık discoverynin de adetini bin yapalım. yüz bin satıştan bin tanesinin soketi kırılınca oran %1 oluyor... cihazı sizler kırıyosunuz işte niye kabuledemiyosunuz bunu??

    ayrıca bana şikayetvar dan bahsediyorsunuz.. şimdi hizmetinden en memnun olduğunuz markayı düşünün ve şikayetvar da bir aratın bakalım ne göreceksiniz... ben size söyleyeyim "YÜZLERCE ŞİKAYET"...

    Kardeşim milyonda satsa eğerki 10 kişi dahi aynı sorunu yaşıyorsa bu kronik arıza demektir. Sonuçta bu insanlar yere atıpta kırmıyor bunu. Firma çalışanları bile kabullenmişken senin bu haykırışın ne böyle anlam veremedim. Üstelik mesaj sayında şüpheli sadece bu konuya yazdığına göre Telpa çalışanı filan olmalısın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüketici hakem heyetine gidip tamir parasını geri alabilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    Sorun şarj soketinde değil şarj aletinde ve sizin kullanım tarzınızla alakalo bir durum yani telpa haklı

    yüzlerce insan mağdur yazdığı yoruma bak ya.



    Alalı 1,5 ay oldu, sorundan haberdar olduğum ve dikkatli kullandıgım halde şuan telefon şarz olmuyor.
    Açıklarmısın, nasıl kullanıcı hatası oluyor. Sen o telefonu nasıl kullandığımızı hayal ediyorsun nasıl bir hayal gücün var senin?
    http://www.sikayetvar.com/arama/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozbi -- 25 Aralık 2013; 21:01:40 >




  • mrsilver M kullanıcısına yanıt
    hangi şehirdesiniz hocam
  • Bende iki tane aldim sirket calisanlarina. Umarim sorun yasamazlar. Kaliteli donanima ucuz sahip olalim dedik. Ayni fiyata neredeyse yari ozelliklere sahip cihazlar satilitken general mobile gercektrn iyi is basarmisti.

    Umarim kullanicilati yari yolda birakmazlar.
  • +24edition kullanıcısına yanıt

    Yüzlerce general mobile kullanıcısı diyorum hala sen diyor ya
  • Ozbi kullanıcısına yanıt
    İstanbul.

    Telpa haklı diyenler var hala komikler gerçekten.

    Bu kadar insan daha önce hiç micro usb den şarj olan telefon kullanmadı sanki.
    Bu telpa haklı diyenlere göre; Herkes cahil, herkes bilinçsiz. Hatta bu sorunu yaşayanlar ilk defa telefon gördüler hayatlarında.

    Allah, akıl fikir vicdan versin.

    Konu hakkında yaşadıklarımı ve ÜCRETSİZ nasıl yaptırdığımızı önceki mesajımda tüm detaylarıyla anlattım.

    Bu problemden dolayı insanlardan alınacak olan her kuruş HARAMDIR. Bu paraların alınması talimatını veren TELPA yönetim kadrosuna da o paraları yemek nasip olmaz.

    Dürüst bir teknik servis yetkilisinin bazı serilerde sarj soketinde kronik üretim hatasını kabul ettiğini önceki mesajımda belirtmiştim.

    Bu problem kullanıcı hatası değildir. Üretim hatasıdır.

    Hakkınızı arayın gerekirse Tüketici Hakem Heyetinden Bilirkişi atamasını isteyin. Telpa nın servis formalarını incelesin. Kaç bin kişi bu problem yüzünden servise ürün göndermiş. (Tabi telpa bir üçkağıt yaparak sakladıkları servis kayıtlarını değiştirmezse)

    NOT: Şikayetlerinizi resmi bir merciye yapmanız durumunda bana özel mesajdan ulaşırsanız soket problemini ücretsiz yaptırdığıma dair resmi telpa belgesini paylaşabilirim.




  • mrsilver M kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler, mümkünse şimdiden gönderin çünkü heran lazım olabilir.
    Şimdi ben telefonu n11'den bir satıcıdan almıştım orayamı gönderiyim yoksa direk telpa servisinemi gidiyim?
    Teşekkürler.
  • Ozbi kullanıcısına yanıt
    Kendi USB kablosunumu kullanıyordunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fafa1236 F kullanıcısına yanıt
    evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    evet

    O kablo çok sert. Ben düşünüyorum ki cihazla alakali değil, kabloyla alakali. O kabloyu hangi cihazda kullansak aynısı olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.