Bildirim
general mobil(telpa) yalan arıza formu beyan ediyor
Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bugun bir yakınım gelen ürünü almış..Ben olsam 2. kez iade ederdim şayet..Tertemiz özenle bakarak gönderdiğim cihaz bana kir pis içinde gönderilmiş!!
1-kılıfıyla beraber takılı gönderdiğim cihaz kılıf camdan arkaya doğru ters takılmış ve tam oturtulmamış şekilde geldi
2-cihazın her tarafı toz içerisindeydi bir kaç noktada kılcal cizikler mevcuttu
3-kutunun kenarlarında 3 adet bant kalıntısı mevcuttu .üst kapak açık vaziyetteydi bantlanmadan gönderilmiş..Muhtemelen yanlarda kalan 3 adet bant kalıntısı;ürünün raftan rafa dolaştırıldığını kanıtı..
telpanın canlı desteğe yazdım.Birçok farklı ürün kullanıp servislerine ürün gönderdim.Hiçbiri bana böyle pis ,kılcal çizikli kılıfı ters takılmış ürün göndermedi.Bez alıp ürünü silmek, ürünün tozunu almak,kapağı açılmasın diye üzerine bant çekmek,yanlardaki bant kalıntılarını temizlemek sizin gibi büyyyük bir servisten beklenmiyor..Haklısınız dedim..
Verdiği yanıt:Bize arızalı olmayan bir ürün gönderdiniz gerekli açıklama tarafınıza yapıldı..Haklısın arkdaşım sorunu görmen için videoyu açman,izlemen ve cihazı uzun süre test etmen gerek..Birkaç dk ile bu sorunları görmemen yaada görmek istememen oldukça doğal..Kanıtlar bunun için değil mi?Aksi iddian varsa bu foruma sunabilirsin şayet..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 27 Mart 2020; 15:55:4 >
-
İyide alalı 1 ay olduysa neden servisle uğraşıyorsunuz. Cihazı aldıktan sonraki ilk 6 ay içerisinde yaşanan sorunlarda müşteri sıfır cihazla değişim isteme hakkına sahip. Sıfır cihaz isteyecektiniz. Vermezlerse tüketici hakem heyetine gidecektiniz. -
aldığım firma (n11 deki) iade almak için servis raporu istediği için..thh yede başvurumu zaten yaptımquote:
Orijinalden alıntı: 0537
İyide alalı 1 ay olduysa neden servisle uğraşıyorsunuz. Cihazı aldıktan sonraki ilk 6 ay içerisinde yaşanan sorunlarda müşteri sıfır cihazla değişim isteme hakkına sahip. Sıfır cihaz isteyecektiniz. Vermezlerse tüketici hakem heyetine gidecektiniz. -
iade edilip tekrar 499032041586 form numarasıyla işleme alınan ve hiçbir işlem yapılmadan tarafıma gelen cihaz aldığım anda dondu.. (https://youtu.be/9AG8uMa0gSw)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 29 Mart 2020; 21:14:52 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X