Şimdi Ara

general mobil(telpa) yalan arıza formu beyan ediyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cihaz servis numaram 499032037460. Ürünü 1 ay önce aldım. Cihazın ekranında ghost Touch, dokunmatik algılamama, görüntü dalgalanma,sıcak tonları verememe --yeşilimsi beyazlar-, ahizede sesin cızırdaması, sesin karşıya boğuk iletilmesi,çekilen video da sesin kopuk kopuk ve kısık kaydedilmesi problemlerini yaşadım ve video ya alarak kendilerine ilettim.

    "https://www.youtube.com/watch?v=TnKAOpp1nKg"
    "https://www.youtube.com/watch?v=2ogAZso9ufE"
    "https://www.youtube.com/watch?v=rZ_Q2GzO1XM"
    "https://www.youtube.com/watch?v=2y1Uxee4Low"
    "https://www.youtube.com/watch?v=ow4TucvDLzo"
    "https://www.youtube.com/watch?v=rM0mY80XnhM"

    mikrofon ve ahize ile ilgili problemler de kayda alınarak ayrıca iletildi..Ürünü servise yollamadan önce son yazılım atıldı.Servise giden üründe ne hikmetse arıza bulunamamış yazılım atılıp sorun düzeltilmişmişmiş
    Ayrıca defalarca ürün nereden alındı diye soruldu!!(Kendileri hariç bir yerden alınınca hizmet vermiyorlar anlaşılan)

    Telpanın rutini sanırsam arızalı olsa dahi ürünü iade almamak için "arıza formuna yalan beyanda bulunup,iade formu vermemek" .Bunla ilgili çok şikayet olduğuda aşikar

    Servise arızalı ürünü yazılım atarak kabul etmeyeceğimi ispatlanmış donanımsal sorunları izlemelerini belirttim.Aldığım yanıt "ürünü kabul etmezseniz;ürün iade olur ve bizim depoda ücra bir köşede işlem görmeden bekler!!

    Bu cavap nasıl bir firmayla/servisle muhatap olduğumuzun yanıtıdır..Ürün geldi ve Kabul etmeyerek iade ettim..Şu an Yurtiçi kargoda beklemede süreç hakkında bilgilendirme yapacağım

    general mobil(telpa) yalan arıza formu beyan ediyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 27 Mart 2020; 15:40:12 >







  • bugun bir yakınım gelen ürünü almış..Ben olsam 2. kez iade ederdim şayet..Tertemiz özenle bakarak gönderdiğim cihaz bana kir pis içinde gönderilmiş!!

    1-kılıfıyla beraber takılı gönderdiğim cihaz kılıf camdan arkaya doğru ters takılmış ve tam oturtulmamış şekilde geldi
    2-cihazın her tarafı toz içerisindeydi bir kaç noktada kılcal cizikler mevcuttu
    3-kutunun kenarlarında 3 adet bant kalıntısı mevcuttu .üst kapak açık vaziyetteydi bantlanmadan gönderilmiş..Muhtemelen yanlarda kalan 3 adet bant kalıntısı;ürünün raftan rafa dolaştırıldığını kanıtı..

    telpanın canlı desteğe yazdım.Birçok farklı ürün kullanıp servislerine ürün gönderdim.Hiçbiri bana böyle pis ,kılcal çizikli kılıfı ters takılmış ürün göndermedi.Bez alıp ürünü silmek, ürünün tozunu almak,kapağı açılmasın diye üzerine bant çekmek,yanlardaki bant kalıntılarını temizlemek sizin gibi büyyyük bir servisten beklenmiyor..Haklısınız dedim..
    Verdiği yanıt:Bize arızalı olmayan bir ürün gönderdiniz gerekli açıklama tarafınıza yapıldı..Haklısın arkdaşım sorunu görmen için videoyu açman,izlemen ve cihazı uzun süre test etmen gerek..Birkaç dk ile bu sorunları görmemen yaada görmek istememen oldukça doğal..Kanıtlar bunun için değil mi?Aksi iddian varsa bu foruma sunabilirsin şayet..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 27 Mart 2020; 15:55:4 >




  • İyide alalı 1 ay olduysa neden servisle uğraşıyorsunuz. Cihazı aldıktan sonraki ilk 6 ay içerisinde yaşanan sorunlarda müşteri sıfır cihazla değişim isteme hakkına sahip. Sıfır cihaz isteyecektiniz. Vermezlerse tüketici hakem heyetine gidecektiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0537

    İyide alalı 1 ay olduysa neden servisle uğraşıyorsunuz. Cihazı aldıktan sonraki ilk 6 ay içerisinde yaşanan sorunlarda müşteri sıfır cihazla değişim isteme hakkına sahip. Sıfır cihaz isteyecektiniz. Vermezlerse tüketici hakem heyetine gidecektiniz.
    aldığım firma (n11 deki) iade almak için servis raporu istediği için..thh yede başvurumu zaten yaptım
  • iade edilip tekrar 499032041586 form numarasıyla işleme alınan ve hiçbir işlem yapılmadan tarafıma gelen cihaz aldığım anda dondu.. (https://youtu.be/9AG8uMa0gSw)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajanblue -- 29 Mart 2020; 21:14:52 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.