Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

geforce ekran kartı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
140
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> geforce ekran kartı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    40 Mesaj
    arkadaşlar bi dosya vardı onu yukledigimizde gforce e.kartı ayarlarında saat frekans ayarları çıkyıordu bizde biraz olsn e.kartının performansını artırıyorduk e.kartının yeni driverini yükledigm için şimdi o yok o prog. varsa yardım edin acil LAZIMM!



    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj
    yardım edicek yokmu acil lazım yaaaa
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    282 Mesaj
    http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

    Altta istediğin ne ise software-driver-application yükleyebilirsin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    360 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: harbi

    http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

    Altta istediğin ne ise software-driver-application yükleyebilirsin.




    +1
    |
    |
    _____________________________
    7 gün 24 saat online bilgisayar destek:
    MSN: cellooo@cellooo.net
  • Yüzbaşı
    420 Mesaj
    Valla eskiden GTU'(geforce tweak utility) i kurduktan sonra programda "Enable coolbits" diye bi secenek vardı onu işaretliyordun ve sürücünün overclock menüsü aktif hale geliyodu.Uzun süredir Nvidia kullanmıyorum değiştimi bilmiyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2611 Mesaj
    Aha da dosyayı upload ettim buyrun burdan yakın.
    Download-Link:http://rapidshare.de/files/1699831/nvtweak.reg.html
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.