Şimdi Ara

Geely kullanıcıları platformu (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.208
Cevap
17
Favori
425.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamunaleykum arkadaşlar merhaba. Geely alacağım ama FC 1.5 almayı düşünüyorum. Sizin tavsiyeniz nedir.teşekkürler. ama önce elimdeki aracı satmam lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ödediğiniz fiyata göre kıyaslandığında MK modeli verilen parayı hak eden bir modeldi, daha sonra da emgrand modeli... Fakat artık alınmasını tavsiye etmiyorum. Malum artık sıfırlarının satışı yok, parça için servise mecbursunuz, zaten serviste yok doğru dürüst. Açıkçası son bir yıldır fiyatları ne alemdedir bilmiyorum ama fiyatları çok cazip değilse emsallerine göre düşünmeyin derim... Haa emsallerine göre şu anda çok uygun fiyatlara bulabiliyorsanız MK da emgrand da alınabilir. Ama son bir yıldır kullanan arkadaşların yorumlarıda önemli tabi... Ben aracı satalı neredeyse 3 yıl oluyor. O nedenle net bilgi veremiyorum... Kusura bakmayın.
  • 55-56 bin km ye kadar tıkır tıkır çalışan geely echo ck 1.3 aracımız, 55-56 bin km den sonra bizim başımızı fena halde ağrıttı.

    Önce yasa değişikliği lpg uyumluluğu kalktı, muayeneden sorunsuz geçen araç bir sonraki muayenede ağırlığı geçtiği için ağır kusurlu sayıldı ve lpg yi söktürdük, tekrar takılamıyor, anadolu grubu ve servisler birşey yapamıyor. (1200 tl lpgden zarar, ayrıca lpg yi söktürünce tekrar proje çizilmesi v.s 500-600 tl harcama)

    Araç 1.3 motor olmasına rağmen benzini resmen içiyor. Lpg olmadıktan sonra bu aracın avantajı kalmıyor.

    Hararet problemi yaşanmaya başladı, işin garibi sorun yaz aylarında daha azken, kışın araç deli gibi hararet yapıyordu. Soğutma sistemi komple elden geçti. (200 tl)

    Bir arada fren problemi çıkarmıştı, fren sapma oranı dengesiz olduğu için bir türlü muayeneden geçiremedik aracı, resmi servisleri dahil 4-5 farklı özel servise gösterdikten ve tekrar muayene ücreit ödedikten sonra düzelttirebildik. (400 tl + muayene hakkı bittiği için tekrar muayene ücreti)

    65 bin kmde motordan gelen hırıltı sesi sonrası, motor kendi servisinde indirildi, rektifiye edilmedi ama rektefiyeye yakın bir ağır bakım yapıldı. (1200 tl)

    Araçta 60 bin km den sonra rot-balans tutmama sorunu başladı, her 150-200 km de bir rot-balansa sokmaya başladık (her işlem 50 tl)

    Servise götürdüğümüzde aks, süspansiyonlar, salıncakların pert durumda olduğunu anlaşıldı. Hepsi değiştirildi. (600 tl)

    Aracın ön tarafından ses geliyordu, servise götürdük ön düzen dağılmış. Düzenleme yapıldı. (350 tl)

    Bir yakınımızın nikahı için mersinden konyaya doğru yola çıkacaktık, araç durduk yere zor çalışmaya ve yolda teklemeye başladı. Kirli benzin kalmıştır giderken depoyu fulleriz düzelir diye düşündük, depoyu fulledik yola çıktık sorun devam etti, araç 3 bin devire bile birde stop ediyordu, tabi hidrolikler iptal direksiyon taş, fren taş. Üstüne hız göstergesi bozuldu, km sayacı saymamaya başladı, döndük otobandan sanayiye, teklemeyi gösterdik daha aracı bile doğru düzgün bilmeyen servis haklı olarak ne olduğunu yüzeysel bakarak anlayamadı, hız göstergesine bakalım dedik, hız sensörü arızalanmış dediler bunun parçası burda bulunmaz böyle gidin dediler.

    Lanet gelsin dedik çıktık yola, yavaş yavaş gideriz dedik. Araç hız göstergesi olmadan ve zırt pırt tekleyerek, stop ederek, bazen çekişten fena halde düşerek konyaya vardı.

    Şehir dışı neysede şehir içinde yoğun trafikte yemediğimiz küfür kalmadı, araç sürekli stop ediyor.

    Pazartesi günü sabah geri dönüş yapacaktık, yola çıkmadan önce konya geely servisine götürelim böyle çıkmayalım dedik, malum bu lanet aracın heryerde serviside yok, mersinde servis olmadığından döndüğümüzde adana servisine götürmek zorundaydık. Ve yolda kalır mı kalmaz mı emin olamadık.

    Neyse eşyaları yükledik kontağa basıyoruz marş alıyor ama yok çalışmıyor, benzin yarım depo var, aküde sıkıntı yok zaten araç cayır cayır marş basıyor. Daha öncede birkaç kez zor çalışmıştı ama 4-5 denemeden sonra çalışıyordu, şimdi komple topu attı. Bir umut vurdurduk falan ama yok araç ateşleme yapmıyor yada benzin gelmiyor ateşlemeye.

    Servisi aradık, çekici gönderdi. (50 tl)

    Aracı servise bıraktık dönüşü iptal ettik. Yakıt pompasından şüphelenmişler sökülüp temizlendi araç çalıştı fakat tekleme sorunu devam ediyordu. Bujiler değişti, buji kabloları değişti, ateşleme bobini değişti, birkaç ateşleme parçası daha değişti hatta bir parça ellerinde yokmuş 2 gün onu bekledik ama yok sorun düzelmedi. Artık en son beyinde sorun olduğunu söylediler uzun sürebileceği için biz otobüse atlayıp mersine geri döndük aracı orda bıraktık haber bekliyoruz, halledebilirlerse gidip geri alacağız, çok masraf çıkarsa hurdaya bırakırız artık.

    Emgrandlardaki durumu bilmiyorum belki bu kadar sıkıntı yoktur sonuçta daha yeni modeller ancak geely'in daha alt modellerine pek bulaşmayın, başta herşey güzel ama belli km den sonra birşeyler oluyor bu araçlara.

    Bu kadar yaptığımız masrafa krediye girseydik adam akıllı bir araç alırdık, işte zamanında ucuz ama özellikli olsun diye 3-5 e baktık ve bize cezası bu oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 15 Nisan 2016; 18:53:01 >




  • donanımcı123 kullanıcısına yanıt
    İnsan araçtan soğudumu bir kere o araçtan zevk almıyor. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu arabalarım yedek parçası ne yok diyorlar asli var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SLM ARKADA?LAR BU ARAÇLARIN PARÇASI YOK DENYLYYOR ASLI VAR MI BYRDE E?ER PARÇASI VARSA PAHALI MI CEVAP VERDY?YNYZ YÇYN TE?EKKUR EDERYM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan çelebi

    Arkadaşlar bu arabalarım yedek parçası ne yok diyorlar asli var mi

    Yedek parçası var ancak her parçayı her serviste bulamıyorsunuz.

    Tofaşın parçalarını bakkalda bile bulabilirken bu araçların parçaları kısıtlı geliyor.

    Genelde istanbul ankara servislerinde parça çeşitliliği daha fazla konya, adana yada doğuda parça sıkıntısı var ancak istanbuldan tedarik ediliyor. İstanbulda da yoksa çindeki fabrikadan geliyor, bizim aracın bazı parçaları çinden gelmişti, kutusunun üstünde çin kargo firmasının yazıları falan vardı.

    Yani parçasız kalmassınız o konuda sıkıntı yok ancak parçaların tedarik süreci gerekli olacak parçaya göre uzayabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 17 Nisan 2016; 1:12:44 >
  • 4 üstteki mesajda geely araçta başımıza gelenleri anlatmıştım. Tekleme, motor stop etmesi, çekişin düşmesi v.s.

    Sorunun beyin-ecu kaynaklı olduğu kesinleşti.

    Tamiri mümkün olmadı, aracın markasını bile birçok servis bilmiyorken beyni tamir edecek biri bulunamadı. Yeni beyin sipariş edildi, işçilik ile birlikte 2100 tl. Vay başımıza gelenler

    Güncelleme: Beyin değiştikten sonra, yeni beyin programlamayı bir türlü kabul etmedi, immobilizerde bozuldu, mecburen o da değişti, işçilik v.s derken 2600 tl masraf yaptı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 7 Mayıs 2016; 23:24:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shareware_cun

    Arkadaşlar 2 gün önce 1.5 mk familia 2009 model 116 binde LPG li araç aldım.

    Alırken krank kecesinden yağ kaçırdığını farkettim fiyat düşürüp ona gore aldım.
    Bulunduğum yerdeki servise görürdüm yaptırmak için 1100 TL fiyat bictiler kecenin ücreti 30 TL ama baskı balata da Yaglanmistir onuda değiştirmek gerekir is yapmaz dediler. Bu baskı balatayi sonradan kullanamıyordu yüz temizleyip

    Değerli yorumlarinizi bekliyorum

    Kendi sorunuma alıntı yapayım bari

    Arkadaşlar sorunumu çözdüm biraz sancılı oldu ama hallettik çok şükür.

    Bu servislerden de adam olmaz aldığım yerdeki ve ikamet ettiğim yerdeki servisin ikiside krank keçesi dedi ama sanayide açtık baktıkki şanzımandan kaçırıyormuş.
    İlk sefer aracı aldığım yerdeki servis deseydi şanzıman hiç bulaşmazdım neyse almış bulunduk artık.

    Şanzımanın girişindeki priz direk keçesi ve bilyesi dağılmış.Usta ben şanzımandan anlmam dedi aldık götürdük tekirdağdan istanbula bi şanzımancı buldum bağcılar sanayi sitesinde ordaki usta sök tak 200 tl dedi.ben bide servisi aradım avcılarda oda 300 tl dedi pazarlık yapıp 250 tl ye anlaştık.Hem içinden lazım olacak parçalar bende hazır mevcut dedi orda uğraşma tekrar parça bulmaya falan derken servise teslim ettim.Neyse 2 gün sonra 750 tl bi ücretle çıktık servisten.

    250 TL işçilik.
    350 TL bilyeler.
    150 TL de torna ve kaynak.

    götürdüm ustaya taktırdım.Kaçak sorunum ortadan kalktı.200 tl de sanayideki ustaya bayıldık.

    Tabi bu sefer eski baskı balata sıyırmaya başladı mecbur onuda değiştirdik yanı sıra arka fren balatalarınıda hallettik.
    parçalara valeo baskı balata 270 tl arka balatalar 70 tl 100 tl de işçilik hadi hayırlı işler.

    Kısacası durum bundan ibaret arkadaşlar siz siz olun araca iyice baktırmadan almayın.




  • Bende echo 1.3 almayı düşünüyorumda. Kronik sorunları varmıdır? En sık hangi parçalarda sorun çıkıyor? Bakmaya gidince özellikle hangi bölümü kontrol edeyim ? Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parça konusuna gelince daha bulamadığım parça olmadı. bulduklarım ise

    baskı balata 270 tl
    arka fren balatası 60 tl
    karnk ön keçesi 30 tl
    aks keçesi 30 tl
    debriyaj çatalı 30 tl

    internette 3-5 sitede bi çok parça mevcut bilgilendirme amaçlı söyledim belki birilerine fikir verir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mirekret M kullanıcısına yanıt
    Hocam, 1.3 echo yu düşünmeyin bence. Eğer imkan varsa 1.5 familia, Fc yada emgrand alın. Echo en alt modeli ve başınızı çok ağrıtabilir. Acizane tavsiyem...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mirekret

    Bende echo 1.3 almayı düşünüyorumda. Kronik sorunları varmıdır? En sık hangi parçalarda sorun çıkıyor? Bakmaya gidince özellikle hangi bölümü kontrol edeyim ? Teşekkürler

    benimde tavsiyem en azından 1.5 familia olması hem motor gücü hem konforu 1.3 echo dan iyidir lpg li oluğu zaman çok ta yakan bi araç değil 1.5 familia bende var uzun yol 17 krş şehir içi 25 krş yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyice soğudum bu araçlardan, objektif cevaplarınız için tsk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı 14 bine takasa sayıp üstüne 26 bin koyarak dacia duster alarak geely maceramı noktaladım.

    Kullanıcı arkadaşlara bundan sonrası için sabır dilerim.
  • donanımcı123 kullanıcısına yanıt
    emgrand mı 14 bine gitti ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgokhan

    emgrand mı 14 bine gitti ?

    Geely echo 1.3 comfort.

    Yukarda başımdan geçenleri yazmıştım. En son beyin değişimi, beyin değişimi sonrası immo uyumsuzluğu nedeniyle immo değişimi, beyin arızası sonrası hareket sensörü arızası, yeni sensör, işçilik v.s 2600 tl ödedik ve son ödediğimiz para oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 4 Mayıs 2016; 22:19:54 >
  • donanımcı123 kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun hocam güle güle kullanın yeni arabanızı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgokhan

    hayırlı olsun hocam güle güle kullanın yeni arabanızı.

    Teşekkür ederim, Allah daha iyilerini size versin.
  • arkadaşlar 2 ay önce geely mk 1.5 2009 model 117 binde araç aldım.

    yanlız motor sesi dizel gibi çalılıyor. sanırım yağ değişimi geldi. yağ olarak ne önerirsiniz.

    castrol magnatec 10 w 40 mı mobil 1 mi

    değerli yorumlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.