Şimdi Ara

GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Yılbaşı Flash indiriminden,https://tr.gearbest.com/network-cards/pp_599142.html?wid=90&lkid=11004390

    Adresinden 25 tl civarına 2 adet Orijinal Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifikatör 2 İngilizce Versiyon aldık. Cihazın çince ve ingilizce olmak üzeri 2 versiyonu var hem yukardaki linkten hemde aşağıdaki ekran görüntülerindende görebileceğiniz gibi İnglizce versiyon satın alıyoruz. Hatta altta SS olduğu müşteri hizmetleri personelidehttps://tr.gearbest.com/network-cards/pp_599142.html?wid=21 linkinden almışsınız diyor. O linkide tıklıyoruz. Yine İngilizce versiyon yazısı karşımıza çıkıyor.

    Ödemenin son aşamasına kadar ingilizce olan cihaz ödemenin tamamlanmasından sonra satın aldıklarım kısmında çinceye dönüyor.

    Müşteri Hizmetlerine size yazdığım gibi ekran görüntülerini de ekleyerek henüz ürün kargolanmadan ben ingilizce aldım ama çince gönderiyorsunuz diye ticket açtım. Ticket da sadece günde 1 kez güncelleniyor. Forumdaki bir arkadaş inanın müşteri hizmetlerinden daha fazla yardımcı olmaya çalıştı.

    Bu kadar kanıt ve ispata karşın müşteri hizmetlerinin cevabı; doğru cihaz gönderdik ama biz size bilmem kaç puan yükledik. Doğru cihaz gönderdiyorsan puan niye yüklüyorsun. Puan isteyen mi oldu. Cihazımı yanlış gönderdiklerini ve doğrusunu göndereceklerini web sitesini düzelticeklerini beklerken. Dalga geçer gibi "Hata Yok" dediler. Müşteri hizmetleri ve memnuniyet adına çalışmayan bir site hatalarını bile kabül edemiyorlar.
    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]
    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]
    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 23 Aralık 2017; 9:4:6 >







  • 1-) Ürünün Türkçe Sayfasından İngilizce Yazan ürünü satın aldım. Müşteri hizmetleri sizin belirttiğinizin aksine ürünün ingilizce değil çince olduğunu söylüyor.

    2-) Yanlış ürün gelip gelmeyeceğini gelince mi görecez. Ne gönderdiğini bilmiyormu gearbest. 20 gün cihazı bekle yanlış gelirse bir 20 gün daha bekle diyorsunuz yani.

    3-) Puan yüklediklerini söylüyorlar. Hesaba yüklenen puanda yok. (Yalancılık da var) Puan istemiyorum zaten satın aldığım şekilde ingilizce ürünü göndersinler.

    Gereksiz yere savunma yapmayın bariz hata var. İngilizce ürün alıyorsun Çince Ürün gönderiyorlar. Sizde basit bir yaklaşımlar çince gelirse inglizce gönderticem diyorsunuz. Müşteri hizmetleri zaten çince olduğunu söylüyor GÖNDERİM YAPTIRTMAK İÇİN NEYİ BEKLİYORSUNUZ.?

    Gönderilen cihaz ingilizce ise müşteri hizmetleri hatalı bilgi veriyorsa ticketi cevaplayan personel uyarı aldımı? Yükledim dediği ancak yüklenmmeyen puan için uyarı aldımı? Şirket adına konuşuyorsanız bu sorulara cevap verirmisiniz.

    Firma personeli olduğunuz yazıyor avatarınızda ama ticket içeriklerin account hesaplarına hiçbirşeye erişimiz yok. Sadece komisyoncu gibi duruyorsunuz buradan bakınca.


    Arkadaşlar bu firmadan alışveriş yapmayın fiyatlara aldanmayın çok kötü ödeme sistemi, müşteri memnuniyet var.

    Yukarda avatarında firma yetkisili olduğunu yazan kişi bu forumda firma adına birşeyler söylüyor daha benim cihazım ingilizcemi çincemi net söylüyemiyor.
  • Paketin üzerindeki yazıların çince olması dışında cihazlar arasında fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam program uygulamalarda çince yükleme kurulum vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Hangi ürünü satın aldıysanız, o ürünün gönderimi sağlanmaktadır.

    Bu ürünü hem forumdaki hemde diğer Türk müşterilerimiz aynı link üzerinden yüzlerce kez satın aldı. Kimseye Çince ürün gönderimi yapılmadı.

    Müşteri hizmetleri de bir hata olmadığını söylüyor. "İyi niyet göstergesi olarak" puan gönderimi sağlanmış.

    Bizzat ben size söyledim: "Üründe sorun varsa, yeni ürün gönderimini sağlatacağım" diye.

    Sizin için başka ne yapabiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Merhabalar,

    Hangi ürünü satın aldıysanız, o ürünün gönderimi sağlanmaktadır.

    Bu ürünü hem forumdaki hemde diğer Türk müşterilerimiz aynı link üzerinden yüzlerce kez satın aldı. Kimseye Çince ürün gönderimi yapılmadı.

    Müşteri hizmetleri de bir hata olmadığını söylüyor. "İyi niyet göstergesi olarak" puan gönderimi sağlanmış.

    Bizzat ben size söyledim: "Üründe sorun varsa, yeni ürün gönderimini sağlatacağım" diye.

    Sizin için başka ne yapabiliriz?

    1-) Ürünün Türkçe Sayfasından İngilizce Yazan ürünü satın aldım. Müşteri hizmetleri sizin belirttiğinizin aksine ürünün ingilizce değil çince olduğunu söylüyor.

    2-) Yanlış ürün gelip gelmeyeceğini gelince mi görecez. Ne gönderdiğini bilmiyormu gearbest. 20 gün cihazı bekle yanlış gelirse bir 20 gün daha bekle diyorsunuz yani.

    3-) Puan yüklediklerini söylüyorlar. Hesaba yüklenen puanda yok. (Yalancılık da var) Puan istemiyorum zaten satın aldığım şekilde ingilizce ürünü göndersinler.

    Gereksiz yere savunma yapmayın bariz hata var. İngilizce ürün alıyorsun Çince Ürün gönderiyorlar. Sizde basit bir yaklaşımlar çince gelirse inglizce gönderticem diyorsunuz. Müşteri hizmetleri zaten çince olduğunu söylüyor GÖNDERİM YAPTIRTMAK İÇİN NEYİ BEKLİYORSUNUZ.?

    Gönderilen cihaz ingilizce ise müşteri hizmetleri hatalı bilgi veriyorsa ticketi cevaplayan personel uyarı aldımı? Yükledim dediği ancak yüklenmmeyen puan için uyarı aldımı? Şirket adına konuşuyorsanız bu sorulara cevap verirmisiniz.

    Firma personeli olduğunuz yazıyor avatarınızda ama ticket içeriklerin account hesaplarına hiçbirşeye erişimiz yok. Sadece komisyoncu gibi duruyorsunuz buradan bakınca.


    Arkadaşlar bu firmadan alışveriş yapmayın fiyatlara aldanmayın çok kötü ödeme sistemi, müşteri memnuniyet var.

    Yukarda avatarında firma yetkisili olduğunu yazan kişi bu forumda firma adına birşeyler söylüyor daha benim cihazım ingilizcemi çincemi net söylüyemiyor.




  • cemsaglam C kullanıcısına yanıt
    Bu ürünü bende dahil yüzlerce forum üyesi aynı linkten satın aldı, kimseye Çince versiyon gönderilmedi.

    Puan yüklenilmesi birkaç gün sürebilir. Nomal prosedürün dışına çıkıldıysa ve yanlış işlem yapıldıysa, zaten cezasını alacaktır.

    Herkesin işi ve görevi farklı. Bir işletmede müşteri hizmetleri, müdür yardımcısı ve müdürün yetkileri ve görevleri aynı mı?

    Ben ürün İngilizce diyorum, çünkü İngilizce ürünü satın almışsınız. Yanlış gönderim sağlandıysa, yeni ürün gönderelim diyorum. Daha ne yapabilirim sizin için?

    Bilgilerinizi verin, sorgulatalım.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Bu ürünü bende dahil yüzlerce forum üyesi aynı linkten satın aldı, kimseye Çince versiyon gönderilmedi.

    Puan yüklenilmesi birkaç gün sürebilir. Nomal prosedürün dışına çıkıldıysa ve yanlış işlem yapıldıysa, zaten cezasını alacaktır.

    Herkesin işi ve görevi farklı. Bir işletmede müşteri hizmetleri, müdür yardımcısı ve müdürün yetkileri ve görevleri aynı mı?

    Ben ürün İngilizce diyorum, çünkü İngilizce ürünü satın almışsınız. Yanlış gönderim sağlandıysa, yeni ürün gönderelim diyorum. Daha ne yapabilirim sizin için?

    Bilgilerinizi verin, sorgulatalım.

    Eklenen 1. SS de bilgiler mevcut zaten. Müşteri temsilcisi satın aldığım linki bile koymuş oraya o linki bile tıklayınca ürün ingilizcedir yazıyor. Ama çince gönderildi diyor müşteri hizmetleri şaka gibi. Google translateden felan bakar en azından insan burda ne yazıyor diye. Ürünün ingilizce olduğunu görmesine rağmen doğru gönderim yapmışız dememiş olurdu en azından. Bu arada bunu 2 farklı ticket üzerinden 2 farklı müşteri temsilcisine sordum. İkiside çince ürün dedi. Burada bana yazdığınız kadar, firmadanda bu işin aslını sormak için birşey yazsanız daha iyi olur bence.




  • cemsaglam C kullanıcısına yanıt
    Bilgileri "kopyala-yapıştır" şeklinde paylaşırsanız, daha hızlı ve verimli olacaktır.

    Gerekenin yapılması için üstüme iletiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Bilgileri "kopyala-yapıştır" şeklinde paylaşırsanız, daha hızlı ve verimli olacaktır.

    Gerekenin yapılması için üstüme iletiyorum.

    Ok burada bir düzeltme yapabilirseniz ileride oluşabilecek başka bir şikayetide engellemiş olursunuz. . Ticket numaram WT17122106470 Sipariş Numaralarım: W1712201142597715 ve W1712201207372441 en son olarakda bütün satın alım aşamalarında inglizce seçmeme sağmen en son gönderilen ürünün çince olduğuna dair ekran görüntüsü aşağıda.

    Son Bir not: Bu yazıyı yazarken 2. ticketim farklı bir müşteri temsilcisi tarafından güncellenmiş. Oda diyorki bana arkadaşım zaten sen çince almışsın neyi şikayeti ediyorsun diyor. Sorunu çözmeyi geçtim anlamaktan bile uzaklar bu cevabında ekran görüntüsünü ekliyorum. @Gearbest.com senin dışında bu ürünün ingilizce olduğunu söyleyen yok birde adamlar benim zaten çince aldığımı sonra vazgeçip ingilizce istediğimi düşünerek "gönderdik zaten çince almışssın gibi yaklaşıyorlar" Türkçe web sitelerinden yazanlardan haberleri yok. Eğer senin dediğin gibi bu ürün ingilizce bile olsa "satın aldıklarım" kısmında ürünün çince gözükmesi" ve "müşteri hizmetlerinin yanlış bilgi vermesi" konusunda düzeltmeler yapılması gerektiğini düşünüyorum. TEK İSTEDİĞİM ALDIĞIM ÜRÜNÜN ALDIĞIM ŞEKİLDE ALDIĞIM FİYATLA ELİME GEÇMESİ. çok mu şey istiyorum Gearbest'den.
    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]

    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 23 Aralık 2017; 12:34:37 >




  • cemsaglam C kullanıcısına yanıt
    Şu an gerekenin yapılması için ilgileniyorum.

    Lütfen mailinizi ve My Tickets kısmını kontrol edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 23 Aralık 2017; 13:37:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Şu an gerekenin yapılması için ilgileniyorum.

    Lütfen mailinizi ve My Tickets kısmını kontrol edin.

    Merhaba; ticket sayfasına girmek istediğimde;
    404 hatası veriliyor. Sanırım sistemsel bir sorun var sitede ilerleyen saatlerde tekrar bakacam. Size güveniyorum umarım sorunum çözümünü sağlarsınız. Müşteri hizmetleri türkçe içerikli gearbest den birşey anlamıyor.

    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]




  • Gerçekten tiksindim.Doğru sipariş vermişsindir yanlış sipariş vermişsindir bu beni bağlamaz şurada belki forumdaki adminlerden bile daha çok aktif olan firmanın Türkiye temsilcisine konuşulan üslup ve tavırlar gerçekten çok çirkin.Adam sana kendi evinin garajından göndermiyor ürünü vahiyle öğrenecekte değil.Normalde yardım etmem ancak durum aleyhine olduğundan dolayı söyleyeyim.Ürünün çok büyük ihtimal Çince gelecek.Geçen benzeri bir şeyi bende gördüm sipariş vermedim ancak.Gearbest TR ile Gearbest'in sitesinde yayınladığı ürünlerin fiyatları veya içerikleri değişebiliyor.Yabancı sitede 11 dolar indirimde olan ürün Gearbest TR'ye girince 15 dolar olarak gözükebiliyor.Yabancı destek ekibinden olan elemanın zaten Çince sipariş vermişsiniz demesinin sebebi adamın yurtdışından siteye erişiyor olması.Bende şuan kutu içerisine aldığım Proxy eklentisi ile girdim ürünün linkine ve doğal olarak çince yazıyor.Normal şekilde girdiğimde İngilizce gözüküyor.Sistemsel bir problem.

    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cross Marian

    Gerçekten tiksindim.Doğru sipariş vermişsindir yanlış sipariş vermişsindir bu beni bağlamaz şurada belki forumdaki adminlerden bile daha çok aktif olan firmanın Türkiye temsilcisine konuşulan üslup ve tavırlar gerçekten çok çirkin.Adam sana kendi evinin garajından göndermiyor ürünü vahiyle öğrenecekte değil.Normalde yardım etmem ancak durum aleyhine olduğundan dolayı söyleyeyim.Ürünün çok büyük ihtimal Çince gelecek.Geçen benzeri bir şeyi bende gördüm sipariş vermedim ancak.Gearbest TR ile Gearbest'in sitesinde yayınladığı ürünlerin fiyatları veya içerikleri değişebiliyor.Yabancı sitede 11 dolar indirimde olan ürün Gearbest TR'ye girince 15 dolar olarak gözükebiliyor.Yabancı destek ekibinden olan elemanın zaten Çince sipariş vermişsiniz demesinin sebebi adamın yurtdışından siteye erişiyor olması.Bende şuan kutu içerisine aldığım Proxy eklentisi ile girdim ürünün linkine ve doğal olarak çince yazıyor.Normal şekilde girdiğimde İngilizce gözüküyor.Sistemsel bir problem.

    GearBest Rezilliği. Müşteri Hizmetleri Dalga Geçiyor. [SS Li]

    sistemsel sorunu anlamak isteyen bir firma var ticket açıyoruz olmuyor. Müşteri hizmetleri açıkça zaten çince almışsın hata yok diyor. Ekran görüntülerine bakmıyor bile. Eğer uslup olarak beni kast ettiysende kimseye şahsı olarak bir kötü duygum yok adam belki 10 numaradır. Ama firma sorununa sahip çıkmayınca kime gidecem. Tickete günde sadece 1 cevap yazan bir firma. Bu forumda görüp aldım ürünü ve Arkadaşın avatarının altına firma yetkilisi yazıyorsa ona gidecem tabi. Ticketlara doğru dürüst cevap veremeyen türkçe bilmeyen yabancı temsilciler sorunu anlamaktan bile uzak.

    Neyse Gearbest.com rumuzlu kullanıcı, sorunu çözücem dedi bekliyoruz. Sonuçta herkese açık bir platformda sorunu çözücem dedi. Güveniyorum kendisine.

    Teknik açıklama içinde size de teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.