< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 23 Aralık 2017; 9:4:6 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsaglam -- 23 Aralık 2017; 9:4:6 > |
1-) Ürünün Türkçe Sayfasından İngilizce Yazan ürünü satın aldım. Müşteri hizmetleri sizin belirttiğinizin aksine ürünün ingilizce değil çince olduğunu söylüyor.
2-) Yanlış ürün gelip gelmeyeceğini gelince mi görecez. Ne gönderdiğini bilmiyormu gearbest. 20 gün cihazı bekle yanlış gelirse bir 20 gün daha bekle diyorsunuz yani. 3-) Puan yüklediklerini söylüyorlar. Hesaba yüklenen puanda yok. (Yalancılık da var) Puan istemiyorum zaten satın aldığım şekilde ingilizce ürünü göndersinler. Gereksiz yere savunma yapmayın bariz hata var. İngilizce ürün alıyorsun Çince Ürün gönderiyorlar. Sizde basit bir yaklaşımlar çince gelirse inglizce gönderticem diyorsunuz. Müşteri hizmetleri zaten çince olduğunu söylüyor GÖNDERİM YAPTIRTMAK İÇİN NEYİ BEKLİYORSUNUZ.? Gönderilen cihaz ingilizce ise müşteri hizmetleri hatalı bilgi veriyorsa ticketi cevaplayan personel uyarı aldımı? Yükledim dediği ancak yüklenmmeyen puan için uyarı aldımı? Şirket adına konuşuyorsanız bu sorulara cevap verirmisiniz. Firma personeli olduğunuz yazıyor avatarınızda ama ticket içeriklerin account hesaplarına hiçbirşeye erişimiz yok. Sadece komisyoncu gibi duruyorsunuz buradan bakınca. Arkadaşlar bu firmadan alışveriş yapmayın fiyatlara aldanmayın çok kötü ödeme sistemi, müşteri memnuniyet var. Yukarda avatarında firma yetkisili olduğunu yazan kişi bu forumda firma adına birşeyler söylüyor daha benim cihazım ingilizcemi çincemi net söylüyemiyor. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GearBest.com -- 23 Aralık 2017; 13:37:5 > |
|
|
|