Şimdi Ara

Garantisi yeni bitmiş fakat hala arıza çıkaran Monster'ım hakkında fikirlerinizi bekliyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26-27 ay oldu satın alalı. Modeli a5 v1.1.1
    Toplamda 5 defa garantiye gitti. ilk geldiği gün fabrika çıkışlı ram arızasından ötürü gitti ve ram değişti. 1 defa sürücü sorunundan ötürü gitti. 3 defa da fan arızasından gitti ve fan 3 defa değişti. Isınıyor çok fazla.
    Şu gün itibari ile garanti yeni bitti. Geçen ay garanti biteli 1 ay falandı servise gitti ve fan değişti. Adamlar sağ olsun gıcıklık yapıp gönderme ve tamir etti. 1 ayda gene arızalandı. Çünkü deli gibi ısınmaya başladı. Fan sesi servis sonrası ses ile çok farklı ve fazla.

    Fikrinizi almak istediğim konu şu:"Garantisi bitmiş olsa da hakem heyetine başvurabilir miyim?"
    Çünkü kanun gereği 3 defa aynı parça değişirse başvuru hakkım var. Ya da toplamda 6 defa servise giderse. Ki 5 defa gitti.
    (Servis formları elimde yok)



  • Merhaba enesaydin1,

    Ufak bir düzeltme yapmak isteriz. Sana da ilettiğimiz gibi cihazın toplamda 5 kere değil 3 kere servise gelmiş olup, parça değişimi raporlarda da belirtildiği üzere problem oluşmasından değil müşteri memnuniyeti sağlamak amaçlıdır. Sana iletmiş olduğumuz teknik servis raporlarında da bu açıkça görülmektedir.

    Yine de herhangi bir problemin olduğu takdirde bize istediğin gibi ulaşabilir; garanti süresinden sonra da her 6 ayda bir ücretsiz bakım ve temizlik hakkından da yararlanmaya devam edebilirsin.

    İyi günler
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ücretsiz bakım ve temizlik icin cihazı göndermeden önce müşt. hiz. ile iletişime geçmemiz gerekiyor mu? Cihazın yanında ek olarak göndermemiz gereken bir belge veya başka bir şey gerekli mi?
  • nietzsche55 kullanıcısına yanıt
    Merhaba nietzsche55,

    Yollarken herhangi bir şekilde iletişime geçmene gerek yok ya da belge gibi bir ihtiyacın yok. Elden ya da kargo ile teknik servisimize iletmen yeterlidir. Eğer için rahat edecekse veya detaylı bilgi almak istersen 444 26 04 no'lu telefonu arayarak satış ekibimizden de bu konu hakkında bilgi alabilirsin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 8 Mayıs 2017; 10:51:47 >
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    cevaplarınız o kadar içten ki, monster alasım geldi :) öğrenci değilim ama askerim, öğrenci indiriminden nasıl yararlanabiliyoruz? asker indiriminiz yok mudur :)
  • torkema61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Muhammet,

    Öncelikle nazik sözlerin için çok teşekkür ederim :) Asker indirimimiz yok; fakat sitemiz üzerinden satın alım işlemini yaparsan öğrenci indiriminden yine de yararlanabilirsin ;)

    Daha detaylı bilgi istersen özel mesajla bize ulaşabilir ya da satış ekibimizden bu konu hakkında bilgi alabilirsin :) 444 26 04
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    tesekkur ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.