Şimdi Ara

Garanti işlemleri S7 Edge

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • S7 edge telefonumda yazılım güncellemeden sonra nem algılama hatası verdi ve kablolu şarj olmuyor. Telefonu yeniden kurmama rağmen bir türlü geçmiyor.Sadece kablosuz şarj ile şarj edebiliyorum.Garanti süresi içinde garantiye vermek istiyorum.Brightstar garantisi altında fakat sitesinden baktım nereye götürmem gerekli kısmında pek birşey bulamadım.Garanti işlemleri için nereye başvurmalıyım.
    daha: eco dream, chung cu hateco plaza



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcats1212 -- 23 Ekim 2017; 13:31:7 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.