Şimdi Ara

Garanti Hakkında Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 22 saat 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • juske (4 mesaj) faziloglu (2 mesaj) kumar1453 (1 mesaj) azizerkan07 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> Symbian >> S^3/Anna/Belle >> Garanti Hakkında Yardım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Beyler bi konu hakkında bilgilerinizi almak istiyorum
    ben geçen sene turkcell tim den bi tane nokia e6-00 aldım 11 ay oldu ve 2 yıl garantili bugün kulaklığı taktığımda tekinden ses gelmediğini fark ettim kablolarda dışardan hiç bir fiziksel müdahale yok zaten gözüm gibi bakarım eşyalarıma fakat kablonun kıvrılması gereken yerden içi zedelenmiş kabloyu oynatınca belli ediyor kendini şimdi ben bu kulaklığı garantiye göndere bilirmiyim, tamir veya değişim hakkım varmı beğendiğim bi kulaklıktı yoksa peşine düşmem bu kadar ve garanti sağlayan firma genpa şimdiden cevap veren herkese teşekkürler



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Beyler bi konu hakkında bilgilerinizi almak istiyorum
    ben geçen sene turkcell tim den bi tane nokia e6-00 aldım 11 ay oldu ve 2 yıl garantili bugün kulaklığı taktığımda tekinden ses gelmediğini fark ettim kablolarda dışardan hiç bir fiziksel müdahale yok zaten gözüm gibi bakarım eşyalarıma fakat kablonun kıvrılması gereken yerden içi zedelenmiş kabloyu oynatınca belli ediyor kendini şimdi ben bu kulaklığı garantiye göndere bilirmiyim, tamir veya değişim hakkım varmı beğendiğim bi kulaklıktı yoksa peşine düşmem bu kadar ve garanti sağlayan firma genpa şimdiden cevap veren herkese teşekkürler


    Kutu içeriği garanti kapsamına girmez hocam
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: faziloglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Beyler bi konu hakkında bilgilerinizi almak istiyorum
    ben geçen sene turkcell tim den bi tane nokia e6-00 aldım 11 ay oldu ve 2 yıl garantili bugün kulaklığı taktığımda tekinden ses gelmediğini fark ettim kablolarda dışardan hiç bir fiziksel müdahale yok zaten gözüm gibi bakarım eşyalarıma fakat kablonun kıvrılması gereken yerden içi zedelenmiş kabloyu oynatınca belli ediyor kendini şimdi ben bu kulaklığı garantiye göndere bilirmiyim, tamir veya değişim hakkım varmı beğendiğim bi kulaklıktı yoksa peşine düşmem bu kadar ve garanti sağlayan firma genpa şimdiden cevap veren herkese teşekkürler


    Kutu içeriği garanti kapsamına girmez hocam

    Anladım hocam tesekkurler cevabın ıcın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: faziloglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Beyler bi konu hakkında bilgilerinizi almak istiyorum
    ben geçen sene turkcell tim den bi tane nokia e6-00 aldım 11 ay oldu ve 2 yıl garantili bugün kulaklığı taktığımda tekinden ses gelmediğini fark ettim kablolarda dışardan hiç bir fiziksel müdahale yok zaten gözüm gibi bakarım eşyalarıma fakat kablonun kıvrılması gereken yerden içi zedelenmiş kabloyu oynatınca belli ediyor kendini şimdi ben bu kulaklığı garantiye göndere bilirmiyim, tamir veya değişim hakkım varmı beğendiğim bi kulaklıktı yoksa peşine düşmem bu kadar ve garanti sağlayan firma genpa şimdiden cevap veren herkese teşekkürler


    Kutu içeriği garanti kapsamına girmez hocam

    Anladım hocam tesekkurler cevabın ıcın

    rica ederim ama sen yinede bi servisi telefonla ara ne olur ne olmaz bakarsın yaparlar denemeye değer




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: faziloglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: faziloglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Beyler bi konu hakkında bilgilerinizi almak istiyorum
    ben geçen sene turkcell tim den bi tane nokia e6-00 aldım 11 ay oldu ve 2 yıl garantili bugün kulaklığı taktığımda tekinden ses gelmediğini fark ettim kablolarda dışardan hiç bir fiziksel müdahale yok zaten gözüm gibi bakarım eşyalarıma fakat kablonun kıvrılması gereken yerden içi zedelenmiş kabloyu oynatınca belli ediyor kendini şimdi ben bu kulaklığı garantiye göndere bilirmiyim, tamir veya değişim hakkım varmı beğendiğim bi kulaklıktı yoksa peşine düşmem bu kadar ve garanti sağlayan firma genpa şimdiden cevap veren herkese teşekkürler


    Kutu içeriği garanti kapsamına girmez hocam

    Anladım hocam tesekkurler cevabın ıcın

    rica ederim ama sen yinede bi servisi telefonla ara ne olur ne olmaz bakarsın yaparlar denemeye değer

    Genpayı aradım ama musterı temsılcısıne ulasamadım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    106 Mesaj
    ben philips kullanirken kulakligi tamir ettirmistim. Nokia da tamir eder bence. Net bilemiyorum ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kumar1453 -- 1 Mayıs 2013; 9:51:22 >
    |
    |
  • Yarbay
    3917 Mesaj
    Eğer telefonunuzun faturası mevcut ise kargo ile genpa veya kvk servislerinize fatura ve kulaklığı yollayabilirsiniz. Değişimi sağlanacaktır.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
backlink paketleri
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.