Öncelikli olarak ilgi ve paylaşımınız için teşekkür ederiz. xxxxxx seri numaralı ürününüzle ilgili teknik servisimizde en son 05.03.2013 tarihinde işlem yapılmış olup, anakart değişimi yapılmıştır.
T.C Sanayi ve Ticaret Bakanlığının Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğinin 14. Maddesin de belirtildiği üzere;
Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanması durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini ya da bedel iadesini talep edebilir.
Bu nedenle ürün değişimi ya da bedel iadesi konusunda tarafınıza destek sağlayamamaktayız.
Saygılarımızla,
Casper Müşteri Hizmetleri
ben dört olarak biliyordum...
quote:
Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
İlgili maddeyi buldum adamlar kendini uyanık zannediyorlar bana toplam hatayı söylüyorlar.