Şimdi Ara

500 Şarj Döngüsü Sonrası Garanti Durumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Merak ettiğim bir şey var, Apple’a göre eğer iPhone 500’den fazla şarj edildiyse kullanıcı hatasına giriyormuş. Bu bağlamda telefondaki tüm garanti mi bitiyor yoksa sadece batarya için mi geçerli? Yani atıyorum ahizede veyahut ekranda bir problem yaşadık, garantiye verdiğimizde 500 şarj döngüsünü aştınız, telefonunuz garanti dışı deme ihtimalleri var mı?




  • Hayır bataryanın garantisi bitiyor sadece

  • Bir İphone 500 şarj döngüsünü geçtikten sonra garanti dışı kalır ücretli pil değişimine girer tabi istisnalar olabiliyor mesela pil fabrikasyon hatası yüzünden çabuk gidiyorsa ya da pil sağlığı 500 döngüye ulaşmadan yüzde 80’nin altına düşmüşse o zaman garantiden pil değişim yapılır
  • Yani 500 şarj döngüsünü geçtik, ekranda atıyorum ghost screen meydana geldi, ancak yine de garanti kapsamayacak?

    Bir de, diyelim ki 500 şarj döngüsünü geçtik, bataryayı Apple servisine yenilettik, o zaman garanti devam edecek mi yoksa ilk batarya döngüyü tamamladığı için yine garanti bitmiş mi sayılacak?

  • 500 şarj döngüsü sadece batarya için geçerli hocam telefonun garantisine etki etmiyor. 2 yıllık garanti süresi içerisinde 500 şarj döngüsü dolmadan batarya verimliliğin %80 in altına inerse garanti kapsamında değişim yapıyorlar diye biliyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.