Şimdi Ara

GARANTİ BELGESİNİ KİME KARŞI NASIL KULLANACAĞIM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar; şu an elimde arızalı, TeknoSA'dan almış olduğum, Casper marka, garantisi devam eden bir laptop'ım var.
    Nisan'dan beri sorununu çözmeye çalışıyorum; bugüne geldim, hala çözemedim.
    Sorunun geçmişini merak edenler geçen gün açtığım konuya bakabilirler:http://forum.donanimhab...72/f_//tm.htm#93738372.
    Sıkıntı, arıza gayet net ve bu kesinlikle benden kaynaklanmıyor ve de dediğim gibi garanti süresi devam ediyor.
    Şimdi; ben bu garanti belgesini kime karşı -Casper'a mı yoksa TeknoSA'ya mı karşı- nasıl kullanacağım?
    Bugün TeknoSA'ya götürüyorum laptop'ı, onlar da İstanbul'a yollayacaklar, 25-30 gün sonra elime ulaşır bilgisayar, bir ayım çöpe gidecek yani.
    Çözülürse ne ala, ama çözemezlerse ne olacak? Artık bende sabır falan kalmadı, sonu nereyse oraya kadar gideceğim bu işin.
    Ya çözecekler; çözemezlerse de ya aynı ürünün sıfırını ya da satın alma bedelini verecekler.
    Garanti belgesinin bir anlamı olmalı değil mi!







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.