Şimdi Ara

gaming pc

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • AlwayS_Nvidia (4 mesaj) Nerd Miner (3 mesaj) hakkikarahan (2 mesaj) krmkkr (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar yeni bir sistem topluyorum. Yardımcı olursanız, görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.
    Gaming pc olacak. Bileşenler bunlar daha fazlasına kasaya psu ya ihtiyacım yok.

    1- İ7 ve çarpanı açık bir işlemci ne kadar gereklidir?

    2- 4690k ile 4790k arasında ne kadar fark vardır overclock yaptığım zaman hangisi f/p oranı en yüksek olan olacaktır?

    3- Gigabyte gaming 5 anakart mı yoksa asus z97p mi? yine f/p olarak bakarsak.

    4- 2x4 dual ram ve tek modül 8gb ram arasındaki fark ne olacak? 8 alıp yanına bir 8 daha alsam yine dual olmayacak mı?

    Pc 1 =

    Pc 2 =



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakkikarahan -- 18 Mayıs 2015; 10:57:17 >



    |
    |




  • Yarbay
    2443 Mesaj

    4790k çarpan kilidi açık fakat zaten 4.4 ghz hızda çalışıyor yani 4790 ın overclok edilmiş hali gibi düşün ama 4690 ve 4690 k da olay farklı onda ikiside 3.9 da çalışıyor fakat sen 4690k yı hız aşırtmak için z97 ye ihtiyaç duyarsın fakat 4790k için 4.4 zaten hat safhada yeterli bi seviye z97 almak olur mu ? olur ancak birazda gereksiz olur daha da hızını arttırmak terhlikeli olur işlemcityi iy soğutamazsan yakarsın zaten 4.4 de bile soğutması oldukça güç daha da arttırsan 4.7 den sonra 5 ghz e kadar h100 h110i falan alman lazım oda 400 lira

    gelelim soruna oyunda 144 hz monitör kullanacaksan ve tek kart kullanacaksan 4590 + gtx 980 düşünebilirsin

    60 hz monitör için ise 4590 + gtx 970 düşünebilirsin

    sli yaparım ileride dersen 600 watt ve üstü psu ile beraber 4690k + z97x gaming 5 + gtx 970 düşünebilirsin

    çoklu işlemler için render photoshop video converter rarlama için kullanacaksan 4790 veya 4790k alabilirsin ve her ikisi içinde 4790k da dahil h97 gaming 3 tercih edebilirsin

    toplam bütçeyi ve elinde olupda almayacağın parçalar varsa söylersen ve kullanım amacını söylersen bi sistem toplayabilir yardımcı olabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlwayS_Nvidia -- 18 Mayıs 2015; 11:53:19 >
    |
    |
    hakkikarahan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    10403 Mesaj

    3.Gerçek bir oc deneyimi için 2 side değil en alınabilir kart gigabyte gaming 5 gerçek 8 fazı var.

    4. 8x2 de dual channeldir önemli olan 2 li halde takılması(belirtilen slotlara) tek 8 ile 4x2 arasında hissdilir bir fark yok.
    |
    |
    hakkikarahan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    sli yapmayı düşünebilirim seneye 2. bir 970 alırsam.

    Bunun için illaki 4690k veya 4790 falan mı almam lazım yoksa 4590 ve z97 bir anakart yeterli olur mu?
    ayrıca sli yapmak için illaki z serisi mi almalıyım? h serisi de işimi görmez mi yoksa direkt ileriye dönük olması açısından gigabyte gaming 5 z97x mi alsam?
    Çünkü sonra 4790k alabilirim mesela.
  • Yarbay
    10403 Mesaj

    Sli h97 boardlarda görmedim(x8 yok h97 lerde sli için gerekli fakat x4 yani crossfire mevcut) yani z97 sli destekli bir board almak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 18 Mayıs 2015; 12:08:47 >
    |
    |
    hakkikarahan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2443 Mesaj

    şöyle sli için 4590 2 gtx 760 a yeter a ama 2 gtx 970 e zorlanabilir + 4590 overclok edilemeyecği için z97 alınmaz h97 h81 alınır veya b85 alınır

    eğer sli yapacaksan 4790 + h97 gaming 3 alabilirsin fiyatı 1300 e gelir + 80 lira soğutucu 1380 e gelir 4 ghz de çalışır

    veya 4690k + gigabyte z97x gaming 5 + 200 lira soğutucu ile 4.5 ghz çalıştırısın buda 1400 e gelir

    veya 4790k alırsın 4.4 ghz de h 97 gaming 3 + corsair h80i sıvı soğutma alırsın buda 1700 lira olur

    4.5 ghz 4690k ile 4.4 ghz 4790k nın ısıları farklı oluyor 4790k biraz zalim bi işlemci o açıdan sıvı soğutma olmazsa 75 80 dereceyi görür çok güçlü ama ısınıyor namussuz

    http://forum.donanimhaber.com/m_94469183/tm.htm
    4790k var ise kafanda dediğim gibi performansa laf yok bugatti gibi ama asfaltı ağlatır :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlwayS_Nvidia -- 18 Mayıs 2015; 12:28:06 >
    |
    |
    hakkikarahan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    10403 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sahte Kabadayı

    şöyle sli için 4590 2 gtx 760 a yeter a ama 2 gtx 970 e zorlanabilir + 4590 overclok edilemeyecği için z97 alınmaz h97 h81 alınır veya b85 alınır

    eğer sli yapacaksan 4790 + h97 gaming 3 alabilirsin fiyatı 1300 e gelir + 80 lira soğutucu 1380 e gelir 4 ghz de çalışır

    veya 4690k + gigabyte z97x gaming 5 + 200 lira soğutucu ile 4.5 ghz çalıştırısın buda 1400 e gelir

    veya 4790k alırsın 4.4 ghz de h 97 gaming 3 + corsair h80i sıvı soğutma alırsın buda 1700 lira olur

    4.5 ghz 4690k ile 4.4 ghz 4790k nın ısıları farklı oluyor 4790k biraz zalim bi işlemci o açıdan sıvı soğutma olmazsa 75 80 dereceyi görür çok güçlü ama ısınıyor namussuz

    http://forum.donanimhaber.com/m_94469183/tm.htm
    4790k var ise kafanda dediğim gibi performansa laf yok bugatti gibi ama asfaltı ağlatır :)

    h97 boardlarda sli yok yukarda yazdım ama gözünden kaçtı sanırım
    h97 gaming 3 dede yok sadece cf var

    Yani sli içi x8 x8 lazım




  • Yarbay
    2443 Mesaj

    a doğru evet sli düşünce varsa o zaman mecbur en uygun z97s sli plus olur
    |
    |
    Nerd Miner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    774 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sahte Kabadayı

    a doğru evet sli düşünce varsa o zaman mecbur en uygun z97s sli plus olur

    z97-g43 var eğer i7-4790 alınacaksa işlemci, sli desteği mevcut hem de fiyat çok uygun
  • Yarbay
    2443 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: krmkkr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sahte Kabadayı

    a doğru evet sli düşünce varsa o zaman mecbur en uygun z97s sli plus olur

    z97-g43 var eğer i7-4790 alınacaksa işlemci, sli desteği mevcut hem de fiyat çok uygun

    hocam g43 içinde sadece crossfire gözüküyor hepsine baktım en ucuz sli destekli z97s sli plus h97lerin hiç birinde yok z97s sli plusda var en ucuz
    http://tr.msi.com/product/mb/Z97-G43.html#hero-overview



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlwayS_Nvidia -- 18 Mayıs 2015; 15:09:21 >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.