Şimdi Ara

Gaming.Gen.TR Firmasından Ürün Alacak Üyelerimiz Lütfen Dikkat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
4.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18.03.2022  Asus Rtx 3080 ekran kartını Sözde indilimli olarak 18.731,26 ₺ yayınlamışlar ve bende saat 10.00 gibi kredi kartı ile ödemesini geçtim sonra "Paketlendi." olarak güncellendi. fakat 29.03.2022 tarihi oldu hala bi ses seda yok defalarca Gaming GEN TR müşteri hizmetlerini aramama rağmen hala bi sonuca kavuşturamadım  okadar yetersizlerki anlatamam bugün foruma konu açmış bulunmaktayım bu firmadan ürün alırken lütfen bunları göz önünde bulundurun bu işi tüketici hakem heyetinede taşıyacagım bu tarz firmalar adamı kanser eder 

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • kral mail yolunu denediniz mi acaba? durumu detaylı bir şekilde bildirin kendilerine mail yolu ile yani ilgilenecektir

    aksi halde cevap alamazsanız THH deneyebilirsiniz veya harcama itiraz yapabilirsiniz banka yolu ile.

    Ama hiç cevap vermezlerse THH den aldığın kararı ibraz etsen bile bir önemi kalmıyor aslında bakmadıktan sonra

    bence bir şekilde iletişim kurmak veya bulunduğu şehirde tanıdığını gönderebilirsin ne oluyor a.... diyerek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Billy -- 29 Mart 2022; 12:31:3 >
  • hergün telefon açıyorum bıktım yeminle aramaktan artık benim iptal etmemi bekliyorlar muhtemelen ama etmeyecegim bu kartı napıp ne edip alacagım bu firmadan ama yasal yollarma ama kendi istekleri ile bakalım artık süreç nasıl olacak

  • Ustad geçmiş olsun, inşallah problem çözülür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşallah bakalım

  • Umarim sorununuz cozulur karta ihtiyaciniz varsa kesinlikle iptale para iadesine falan itiraz edin. Bende G703 almistim urun geldi kargo paketini bile acmadim iade icin mail attim magazayada getirebilirsiniz dediler yakındı gideyim dedim. E-ticaret cayma hakkindan haberleri yokmus gibi niye iade ediyorsunuz diye soru sordular teknik servise giricek dendi ne alaka dedim sonucta arizali urunu iade etmeye gitmedim. Bana teknik servis formu imzalattilar gonderdiler. Bende sonuc alamayacagim gibi 3 is gunu oldu geri donmediler harcama itirazinda bulunmayi dusunuyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fenool kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bu firma benim gözümde çöp artık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Supervisor_ kullanıcısına yanıt
    Kampanya güzeldi fakat operasyon anlaminda basarisiz oldular yogunluktan olabilir kargolama gecikmesi fakat stokta olmayan urunu satamazsin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oyladım bu tür konularda birlik olmazsak bunlar böyle şeyler yapmaya devam edecek.

  • Gökhan UYAR G kullanıcısına yanıt
    Aynen gökhan bey katılıyorum size

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun öncelikle. Güzel kampanya yaptılar ama belliki firma profesyonel değil ekipleri acemi olunca ellerine yüzlerine bulaştırdılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten ilginç o kadar reklam yap mağaza aç sonra müşteriyi mağdur et. Bence iptal etmeye hiç gerek yok o malı size mutlaka temin etmek zorundalar inşallah THH ne başvurmak zorunda kalmazsınız. Konuyu sıkı takipteyim Gaming.Gen.TR gerçekten çok ayıp etmiş inşallah problemi çözerler yoksa biz üyelerde oradan artık alışveriş yapmaz ve yaptırmayız.

  • Geçmiş olsun, profesyönellikten uzak bir tutum sergilemişler. Sipariş verecek arkadaşlar için iyi bir önbilgilendirme olmuş. Teşekkürler umarım en yakın zamanda çözülür

  • Geçmiş olsun, stokları yeterli değildi talebi karşılayamadılar yada sistemsel problem. Umarım en kısa zamanda çözüme ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bekleyip görücez hocam benim bu firmadan pek umudum yok ama işallah beni yanıltırlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fenool kullanıcısına yanıt

    Hocam reddedecektiniz orada imzalamayı. Ya alırsınız ya da tüketici mahkemesine giderim diyip uğraşacaksınız. Kan emici firmaları yok etmek için elinizden geleni ardınıza koymayacaksınız zamanınıza yazık olmaz emin olun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Numenorian Man kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz aslinda orda sunu dusundum teslim etmeyip kargoyla gondereyim dedim. Simdi yarin cikip kutu acik(iadeye engel degil aslinda) veya arizali iade alamayiz vs derlerse nasil ispat ederim onu dusunuyorum. Keske rapora yazin deseydim. Teknik servisteki kisi yogunlugumuz var biliyorsunuz kampanyayi is sirasi var en kisa zamanda sonuclanir zaten kutuyu acmamissiniz dedi ama hala bir suru insan varmis mağdur bekliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Supervisor_ kullanıcısına yanıt

    hocam geçmiş olsun varmı bir gelişme?

  • 31.03.2022 Perşembe aradılar ellerinde 3080 10 gb modeli olmadığını yeni versiyon 12 gb moldelini göndeceklerini söylediler dün kargoyu teslim aldım sorun çözüldü  

  • Geçde olsa doğruyu bulmuşlar ama bu yaptıkları kendilerine olan güveni tamamen sarstı. Güle güle kullanın inşallah.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.