Şimdi Ara

Gameekstra Sancılı Arızalı Ürün ve Teknik Servis Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
70
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaşadığım sancılı bir süreci anlatmak istiyorum. Gameekstra'dan 16.01.2018 tarihinde aldığım Logitech G402 fare arızalanması üzerine aldığım yeri aradım. Ürünü size mi yoksa Penta Teknoloji'ye mi göndermem gerekiyor diye sordum. Cevap olaraksa ürünü bize yollayın eğer değişim kararı alınırsa ürünü biz değiştiriyoruz dediler. ( Ürünü yolladıktan bir süre sonra Pente Teknoloji'yi aradığımda ürünü direk bize yollayabilirdiniz değişimi biz yapıyoruz dediler) 

    Ürünü 05.02.2018 günü kargo ile yolladım ve 08.02.2018 günü teslim aldıkları bilgisini kargo takipten öğrendim. Ürün bir hafta kendilerinde durduktan sonra 13.02.2018 günü ürünü merkez servise gönderildi bilgisi sistemlerinde gözüktü. O gündür üründen haber alamıyorum sadece sitelerindeki teknik takip kısmındaki aynı yazılara bakıyorum. Penta Teknoloji'yi tekrar arayarak ürünüm hakkında bilgi almak istedim çünkü süreç giderek uzuyordu. Penta müşteri hizmetleri gerçekten yardımcı olmaya çalıştılar ürünü arayıp bulmak istediler ama ürünü onlara gönderen ben olmadığım için bilgilere ulaşamadılar ve benden Gameekstra'yı arayıp ürünümün seri numarasını veya gönderdikleri kargo takip numarasını almamı istediler bu şekilde ürünü bulup yardımcı olacaklardı. Gameekstra'yı aradığımda mail atmamı istediler. Maili yolladım gelen cevapta ise arızalı gelen ürünlerin seri numalarını not almadıklarını ve kendilerinin Penta'ya yolladıkları kargonun takip numarasını vermeyeceklerini söylediler. Bu bana çok saçma geldi, Penta Teknoloji, Logitech'in Türkiye'deki tek yetkili distribütörü bana yardımcı olamak istiyor ama ürün onlardan alan Gameekstra bana yardım etmekten aciz.

    Artık telefonumun en çok aranan kısmında Gameekstra Bahçeli Evler şubesi vardı. Ürünü sormak istediğimde teknik kısma bakan kişinin başka telefon ile görüştüğünü yada daha iş yerine gelmediğini veya bir yere kadar gittiğini vb.. şeyler söylediler. ( Teknik kısma bakan kişi bence oranın sahibi ulaşılmaz adam :)  ) Banzende Penta Teknolojinin onlara dönüş yapmadığı bilgini veriyorlardı. Artık faresizlik canıma tak etmeye başladı oyun bile oynayamıyorum. Biraz araştırdıktan sonra ve 175'i aradıktan sonra bazı bilgiler edindim. Tamir süresinin 20 iş günü olduğunu ve ürün garanti süresindeyse ürünü yolladığım günden itibaren 20 iş günün sayıldığını ayrıca cumartesilerinde iş gününden olduğu bilgilerini edindim. ( haftalık 45 saat çalışma süresi olduğundan cumartesileride iş gününün içerisine giriyormuş )

    Buğün Gameekstra'yı arayarak artık ne durumdayız demek istedim çünkü hesaplarıma göre 20 iş günü doldu ve ben Tüketici hakem heyeti ve mahkeye başvurmak gibi şeyleri istemiyorum bir fare sonuçta neden bu kadar işler büyüyor diyorum kendi kendime. Adamları aradım (05.02.2018) bir sorunum var yardımcı olun dedim ve beni teknik ekipteki o meşhur arkadaşa bağladılar. Sorunumu anlatmaya başladım, bakın 20 iş günü doldu ben zor durumda kalıyorum ve başka süreçlere başvurmak istemediğimi dile getiriyorum bunu çözüme kavuşturalım derken teknik arkadaş bana 20 iş günü dolmadı dedi ve bendeki telin koptuğunu hissettim. Cumartesi günleride iş gününden sayılıyor dedim teknik adam itiraz etti. Bakın biraz araştırırsanız hatta 175'i ararsanız bunun doğru olduğunu öğrenirsiniz diyorum, teknik adamın verdiği cevap ise işimi bana mı öğreteceksiniz oluyor ve telefonu yüzüme kapatıyor. Bu konuşmaların arasında ürünün değişimin onayının verildiğini ürün ellerinde yoksa değişim çekinin verileceğini de söyledi. Bu değişimi ben göremiyorum kendilerinin teknik takip sisteminden.

    Sadece bu haftalık Tüketici hakem heyetine gitmeyip sözlerini tutmalarını bekleyeceğim. Bu kadar şeyi anlatmak istemem şu yüzden. Bir ürünü satmak mesele değil satarsın gider peki sonrası asıl sonrası önemlidir. Belki piyasaya göre bir miktar daha ucuza veriyor olabilir Gameekstra ama sonrası düşünülmüyor. Kullanıcılarda haklı bilgisayar ürünleri ve bileşenleri pahalı her insan fazladan para vermek istemez tıpkı benim gibi ama hoşlanmadığım duygular içinde bıraktın beni Gameekstra. Bir tık pahalı olsun gövenilir yerden almak artık benim için daha önemli oldu. Gameekstra ürünü satar geçer sonrasına bakmayan ve müşterisi ürünü aldıktan sonra umursamayan bir firma olarak gözümde gönlümde yerini fazlasıyla doldurdu. Tok satıcı denir ya sanırım öyle bir yerden alışveriş yaptım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.