üstten görünen bir garson karakteri, elinde yuvarlak bir tepsi ve bu tepside bir kaç tane obje, ileri geri gittikçe objeler hareket edecekler, garson aniden durduğunda öne doğru gidecekler, hızlandığında geriye doğru gidecekler.
mekanda sadece masa ve duvarlar olacak (mekan bende var zaten üzerinede yapılabilir), çizimler, grafikler hiç önemli değil, objeler vs kare, yuvarlak falanda olabilir. bu prototipi yapabilecek ya da bana yardımcı olabilecek arkadaş var mı? bir miktar ücrette ödeyebilirim, çok önemli benim için. iyi günler.
hız değişkeni tanımla hareket tuşlarına bastığında hız arttsın ve hız sıfırdan büyükse garsonun yer değiştirmesini eksi ile çarpıp objelerin koordinatlarına ekle ama sadece bir kere çalışsın bunu da bir bool değişkeni ile kontrol edebilirsin biraz karmaşık gelebilir fakat teker teker ilerlersen çözüme ulaşacaksın.
quote:
Orijinalden alıntı: bersgurs
hız değişkeni tanımla hareket tuşlarına bastığında hız arttsın ve hız sıfırdan büyükse garsonun yer değiştirmesini eksi ile çarpıp objelerin koordinatlarına ekle ama sadece bir kere çalışsın bunu da bir bool değişkeni ile kontrol edebilirsin biraz karmaşık gelebilir fakat teker teker ilerlersen çözüme ulaşacaksın.
hocam bahsettiğiniz şeyi bir kare üzerinde falan yapma şansınız var mı eğer çok vaktinizi almazsa? dediğim gibi teslim edeceğim ve kodla, programla ilgili hiç bilgim yok. seçmeli dersim olduğu için. ücrette ödeyebilirim arzu ederseniz bir miktar