Şimdi Ara

Galaxy S3 sağ alt köşe çatlamalar var. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
2
Favori
9.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kılıf alırken yumuşak silikon ve kaliteli olmasına dikkat et aldığın şey pahalı zaten buna 10 tl lik kılıf takarsan korumaz kenarlarını haşat eder.ayrıca arkadaşlar bunun beyaz siyah sarı olması farketmiyor telefona durup dururken bişey olmaz,donanımsal olabilir ama yüzde 90 kullanıcıdan kaynaklanan sorunlar çıkar.Ayrıca hiçbir telefonun camı sağlam değildir adamlar hiç camı kırılmayan telefon yapar mı?kırılacak ki parçasını da satacak sana isteseler yaparlar ama işlerine gelmez maliyeti artırır.Görmüyormusunuz iphone 5 in maliyeti 168 dolar en pahalı 2.parçası ekranıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4eva

    kılıf alırken yumuşak silikon ve kaliteli olmasına dikkat et aldığın şey pahalı zaten buna 10 tl lik kılıf takarsan korumaz kenarlarını haşat eder.ayrıca arkadaşlar bunun beyaz siyah sarı olması farketmiyor telefona durup dururken bişey olmaz,donanımsal olabilir ama yüzde 90 kullanıcıdan kaynaklanan sorunlar çıkar.Ayrıca hiçbir telefonun camı sağlam değildir adamlar hiç camı kırılmayan telefon yapar mı?kırılacak ki parçasını da satacak sana isteseler yaparlar ama işlerine gelmez maliyeti artırır.Görmüyormusunuz iphone 5 in maliyeti 168 dolar en pahalı 2.parçası ekranıdır.


    Şimdi diyorsun ki %90 kullanıcı kaynaklıdır sorun diyorsun.

    Elektronikte şans işi doğru. Ben 6233 ümü düşürdüm çizik yok. Arkadaşımınki tuzla buz oldu üstelik çok daha basit bir biçimde masadan düştü.

    Ama hatalar %90 kullanıcıdan demek? Her kırığı kullanıcı hatası olarak yorumlamak?

    Ne yani şimdi Sony telefonlar durduk yere çatlamıyor mu? 5800 da kasa açıklığı yok muydu? ( Kimilerinde çok barizdi. Kimilerinde yoktu. ) Nokia 3250 nin kamerasının üretim hatası olduğu ve kırmızı çektiği? Sony P800 ve K750i deki kasa soyulması? İPhone ilk serilerin tamamının arka kapaklarının üretim hatası olup kolayca çizilmesi ( Ne yaparsan yap. )? İPhone 4 teki iletişim sorunu? Bazı motorola telefonlardaki kasa problemleri ( Peble vardı mesela sanırım. )?

    Ya da ne bileyim pili patlayan Notebook lar? Sony idi sanırım. Piller değiştirilmişti.

    NVidia ya da AMD ekran kartlarında 2 sene sonra olan bozulmalara ne demeli. Hatta 2 sene içinde olup ta garanti dışı bırakılanlar?

    Ya da Seagate in bozuk HDD leri?

    Soğutması sorunlu olup bozulan diz üstü bilgisayarlar.


    Ben en son senin dediğini Nokia ile görüşmemde duymuştum sanırım. Benim N86 cihazım alev aldı. 2 defa. Servise iade talep etmeme rağmen yarım yamalak tamir edip geri gönderdi.

    Bakın ben hep orijinal ürün kullanırım. 30 liraya Stand varken gittim 80 liraya orijinal stand aldım S3 için. Gittim C-Pen aldım basit plastik bir kaleme 60 lira para verdim. Nokia daki servis üründe kullanıcı hatasını kanıtlayamadı. Çünkü yoktu. Ve bana dediği laf telefon durup dururken bozulmaz. Ona söylediğimi size diyeyim. Ona tabi Hadi YA diye başlayan bir cümle kurdum. Ama siz forumdaşsınız size açıklayıcı olarak yazacağım.


    Madem bir cihazın durup dururken bozulması mümkün değil. Garanti neden var? Yani eğer çıkan her sorun TAMAMEN kullanıcıdan kaynaklı ise 2 yıl garanti niye var? Zaten paşa paşa her basit soruna gidip en az 200TL para ödeyeceksem. TR garantili ürün almamın mantığı ne? Gider 500-600TL ucuza alırım. Değil mi?

    İstismar etmeye çalışan kişiler de olacak. Ama sen de ona göre tesis kur kullanıcı hatasını ispat et. Ya da 1000TL lik telefonu 2000TL ye satıyorsan zaten fazlasıyla kar ettim demektir, bırak para dilenmeyi tamir et. 1000 tane satılan ( 1000*1000 = 1 Milyon TL ki çok ) üründen 100 tanesinde tamamen ücretsiz değişim yapsan bile ( Ki onu da zaten üretici karşılar genelde. ) bu %10 dur. Diğer telefonlar sana zaten 900000TL para getirmiş. Sen ( Sen derken sizi değil. Apple, Samsung, Nokia vb firmaları kastediyorum ) neyin ayağındasın değil mi ama? Ki misal bakalım. Samsung satış rekoru kırdığı için kılıf dağıtıyor. İlk 50000 kişiye. 50000 kişi. Demekki 100-200bin falan sattı. ( Fazla gibi görünebilir. Ama yani TR de 80 milyon kişi var. Bu da 80Milyonda 100bin. Yani %0,125. Ya da 80 milyonda 200bin yani %0,25 yapar. ) Bu ne demek? Yani öyle pek ekonomi okudum denemez ama bana kalırsa 30 milyon TL den fazla para demek bu. Haksız mıyım?


    Demem o ki. Bir ürün durduk yerde bozulabilir. Bu ürünler Askeri ya da Tıbbi sınıfı üretim olarak yapılmıyor çünkü. Şimdi normalde üretim sınıfları var A - B - C diye. Misal bizim yerli markalar. Kaliteli olanları Avrupa ülkelerine gönderir. ( Beko mesela Dünya markasıyız diyor ya. Haksız değil. Avrupada tutan ürünleri var. ) Bize de genelde B sınıfı kalır. C sınıfı ise işte genelde promosyon ürünleridir. İşte Çamaşır makinesi yanında bulaşık makinesi bedava vb. İşte o bulaşık makinesinden pek hayır bekleme. Muhtemelen sınıf C. Ya da işte benzin puanları ile alınan ürünler. Bunlar da genelde C sınıfı.

    Bunun dışında A sınıfı bile mükemmel değil. Çünki bunlarda denetim seri olarak yapılır. Elektrikten anlayan arkadaşlar bilir. Dirençlerde Tolerans denen bir kavram var. Yani 330ohm luk direncin asla 330ohm değildir tam olarak. Bu işte pek çok ürün böyle. Toleranssız ürünler ise askeri ya da tıbbi alanlarda kullanılır. Medikal cihazlarda tolerensa yer yoktur. Mikron ölçeğinde çalışan lazer cihazların retinayı kavurmasını istemeyiz değil mi? ( Bu son durak filminde de varya lazer kadının gözünü oyuyor. Orada adamın dediği gibi. Bu imkansız tabi nerede ise :) Bunun olmasını engellemek için bir düzineden fazla önlem var. Gerçekçi olsun diye gerçeği de söylemiş adam. "Bu mümkün değil" ) Süper iletken malzemeler ve mıknatıslar. Kanserli hücre yerine sağlam hücreleri yakmayı istemeyiz. Ya da 0,000001 mikrovolt ( Misalen ) fazla gerilim gitti diye uzay aracının merküre inmek yerine güneşe güzel bir dalış yapmasını istemeyiz. Ya da marsa ineceğine uzayda bir yıldız tarafından kavruluncaya, bir kara deliğe düşünceye ya da bir Nötron yıldızı tarafından ışıldayan bir gece lambasına çevrilinceye kadar uzayda dolaşmasını istemeyiz. Di mi?

    Kasa konusunda. Bir ya da birkaç bin ürünün kasası üretim sorunlu olabilir. Ama buna hiçbir kanıt olmadan KIRIKSA KULLANICI HATASIDIR diyip geçmek ne demektir? Asıl sorun burada.

    Yanisi.

    Hiçbir müdahale olmadan bir ürün yanabilir, kırılabilir, bozulabilir.

    Unutmadan bir ürünün cebindeki nemden dolayı bozulması ve garanti dışı bırakılması da kabul edilemez. En nihayetinde bu bir CEP telefonu. El, ayak, kafa, bacak ya da Popo telefonu deselerdi orada taşırdık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    quote:

    Orijinalden alıntı: c4eva

    kılıf alırken yumuşak silikon ve kaliteli olmasına dikkat et aldığın şey pahalı zaten buna 10 tl lik kılıf takarsan korumaz kenarlarını haşat eder.ayrıca arkadaşlar bunun beyaz siyah sarı olması farketmiyor telefona durup dururken bişey olmaz,donanımsal olabilir ama yüzde 90 kullanıcıdan kaynaklanan sorunlar çıkar.Ayrıca hiçbir telefonun camı sağlam değildir adamlar hiç camı kırılmayan telefon yapar mı?kırılacak ki parçasını da satacak sana isteseler yaparlar ama işlerine gelmez maliyeti artırır.Görmüyormusunuz iphone 5 in maliyeti 168 dolar en pahalı 2.parçası ekranıdır.


    Şimdi diyorsun ki %90 kullanıcı kaynaklıdır sorun diyorsun.

    Elektronikte şans işi doğru. Ben 6233 ümü düşürdüm çizik yok. Arkadaşımınki tuzla buz oldu üstelik çok daha basit bir biçimde masadan düştü.

    Ama hatalar %90 kullanıcıdan demek? Her kırığı kullanıcı hatası olarak yorumlamak?

    Ne yani şimdi Sony telefonlar durduk yere çatlamıyor mu? 5800 da kasa açıklığı yok muydu? ( Kimilerinde çok barizdi. Kimilerinde yoktu. ) Nokia 3250 nin kamerasının üretim hatası olduğu ve kırmızı çektiği? Sony P800 ve K750i deki kasa soyulması? İPhone ilk serilerin tamamının arka kapaklarının üretim hatası olup kolayca çizilmesi ( Ne yaparsan yap. )? İPhone 4 teki iletişim sorunu? Bazı motorola telefonlardaki kasa problemleri ( Peble vardı mesela sanırım. )?

    Ya da ne bileyim pili patlayan Notebook lar? Sony idi sanırım. Piller değiştirilmişti.

    NVidia ya da AMD ekran kartlarında 2 sene sonra olan bozulmalara ne demeli. Hatta 2 sene içinde olup ta garanti dışı bırakılanlar?

    Ya da Seagate in bozuk HDD leri?

    Soğutması sorunlu olup bozulan diz üstü bilgisayarlar.


    Ben en son senin dediğini Nokia ile görüşmemde duymuştum sanırım. Benim N86 cihazım alev aldı. 2 defa. Servise iade talep etmeme rağmen yarım yamalak tamir edip geri gönderdi.

    Bakın ben hep orijinal ürün kullanırım. 30 liraya Stand varken gittim 80 liraya orijinal stand aldım S3 için. Gittim C-Pen aldım basit plastik bir kaleme 60 lira para verdim. Nokia daki servis üründe kullanıcı hatasını kanıtlayamadı. Çünkü yoktu. Ve bana dediği laf telefon durup dururken bozulmaz. Ona söylediğimi size diyeyim. Ona tabi Hadi YA diye başlayan bir cümle kurdum. Ama siz forumdaşsınız size açıklayıcı olarak yazacağım.


    Madem bir cihazın durup dururken bozulması mümkün değil. Garanti neden var? Yani eğer çıkan her sorun TAMAMEN kullanıcıdan kaynaklı ise 2 yıl garanti niye var? Zaten paşa paşa her basit soruna gidip en az 200TL para ödeyeceksem. TR garantili ürün almamın mantığı ne? Gider 500-600TL ucuza alırım. Değil mi?

    İstismar etmeye çalışan kişiler de olacak. Ama sen de ona göre tesis kur kullanıcı hatasını ispat et. Ya da 1000TL lik telefonu 2000TL ye satıyorsan zaten fazlasıyla kar ettim demektir, bırak para dilenmeyi tamir et. 1000 tane satılan ( 1000*1000 = 1 Milyon TL ki çok ) üründen 100 tanesinde tamamen ücretsiz değişim yapsan bile ( Ki onu da zaten üretici karşılar genelde. ) bu %10 dur. Diğer telefonlar sana zaten 900000TL para getirmiş. Sen ( Sen derken sizi değil. Apple, Samsung, Nokia vb firmaları kastediyorum ) neyin ayağındasın değil mi ama? Ki misal bakalım. Samsung satış rekoru kırdığı için kılıf dağıtıyor. İlk 50000 kişiye. 50000 kişi. Demekki 100-200bin falan sattı. ( Fazla gibi görünebilir. Ama yani TR de 80 milyon kişi var. Bu da 80Milyonda 100bin. Yani %0,125. Ya da 80 milyonda 200bin yani %0,25 yapar. ) Bu ne demek? Yani öyle pek ekonomi okudum denemez ama bana kalırsa 30 milyon TL den fazla para demek bu. Haksız mıyım?


    Demem o ki. Bir ürün durduk yerde bozulabilir. Bu ürünler Askeri ya da Tıbbi sınıfı üretim olarak yapılmıyor çünkü. Şimdi normalde üretim sınıfları var A - B - C diye. Misal bizim yerli markalar. Kaliteli olanları Avrupa ülkelerine gönderir. ( Beko mesela Dünya markasıyız diyor ya. Haksız değil. Avrupada tutan ürünleri var. ) Bize de genelde B sınıfı kalır. C sınıfı ise işte genelde promosyon ürünleridir. İşte Çamaşır makinesi yanında bulaşık makinesi bedava vb. İşte o bulaşık makinesinden pek hayır bekleme. Muhtemelen sınıf C. Ya da işte benzin puanları ile alınan ürünler. Bunlar da genelde C sınıfı.

    Bunun dışında A sınıfı bile mükemmel değil. Çünki bunlarda denetim seri olarak yapılır. Elektrikten anlayan arkadaşlar bilir. Dirençlerde Tolerans denen bir kavram var. Yani 330ohm luk direncin asla 330ohm değildir tam olarak. Bu işte pek çok ürün böyle. Toleranssız ürünler ise askeri ya da tıbbi alanlarda kullanılır. Medikal cihazlarda tolerensa yer yoktur. Mikron ölçeğinde çalışan lazer cihazların retinayı kavurmasını istemeyiz değil mi? ( Bu son durak filminde de varya lazer kadının gözünü oyuyor. Orada adamın dediği gibi. Bu imkansız tabi nerede ise :) Bunun olmasını engellemek için bir düzineden fazla önlem var. Gerçekçi olsun diye gerçeği de söylemiş adam. "Bu mümkün değil" ) Süper iletken malzemeler ve mıknatıslar. Kanserli hücre yerine sağlam hücreleri yakmayı istemeyiz. Ya da 0,000001 mikrovolt ( Misalen ) fazla gerilim gitti diye uzay aracının merküre inmek yerine güneşe güzel bir dalış yapmasını istemeyiz. Ya da marsa ineceğine uzayda bir yıldız tarafından kavruluncaya, bir kara deliğe düşünceye ya da bir Nötron yıldızı tarafından ışıldayan bir gece lambasına çevrilinceye kadar uzayda dolaşmasını istemeyiz. Di mi?

    Kasa konusunda. Bir ya da birkaç bin ürünün kasası üretim sorunlu olabilir. Ama buna hiçbir kanıt olmadan KIRIKSA KULLANICI HATASIDIR diyip geçmek ne demektir? Asıl sorun burada.

    Yanisi.

    Hiçbir müdahale olmadan bir ürün yanabilir, kırılabilir, bozulabilir.

    Unutmadan bir ürünün cebindeki nemden dolayı bozulması ve garanti dışı bırakılması da kabul edilemez. En nihayetinde bu bir CEP telefonu. El, ayak, kafa, bacak ya da Popo telefonu deselerdi orada taşırdık.





    hocam iyi güzel yazmışsınızda zaten her üründe hata olur diyorum onda bişey yok ama arkadaşın durumu farklı resmen köşeye baskı sonucu kırılmış.Sizin anlattıklarınızla burdaki durum çok farklı telefonlar hatalı üretilebilirler yada başka cihazlar ama biz burada bu arkadaşın camı nasıl böyle oldu onu tartışıyoruz yoksa ona bakarsanız hatasız elektronik ürün varmı piyasada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4eva

    hocam iyi güzel yazmışsınızda zaten her üründe hata olur diyorum onda bişey yok ama arkadaşın durumu farklı resmen köşeye baskı sonucu kırılmış.Sizin anlattıklarınızla burdaki durum çok farklı telefonlar hatalı üretilebilirler yada başka cihazlar ama biz burada bu arkadaşın camı nasıl böyle oldu onu tartışıyoruz yoksa ona bakarsanız hatasız elektronik ürün varmı piyasada.


    Sorun da orada.

    Bu darbe ile kırılma değil. Tüm S3 Drop videolara bak. Hemen hepsine baktım ve sonuç aynı. Ekranda bu şekilde bir kırılma yok.


    Bu resimdeki S3 ekranı bir şekilde hatadan dolayı kırılmış. Çünkü korumalı camlar gibi ( Kırılsa bile çevredekilere zarar vermesin diye tuzla buz olur. ) dağılmış.

    Oysa darbe ile kırılan S3 camı şu şekilde kırılıyor.

     Galaxy S3 sağ alt köşe çatlamalar var.


     Galaxy S3 sağ alt köşe çatlamalar var.


    Yani netteki düşme testlerinde birinde dahi böyle bir şey görmedim. Ki de orada acayip bir şey var.

    Kenarda ezik yok bir kere. Sanırım bir şekilde göz yanılması yaşadınız. Üretim ile alakalı bir sıkıntı var orada.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.