Şimdi Ara

Galatasaray Formasi Turk amblemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar bugun nike dan gs formasi aldim parcali isimsiz 119 liraya.fakat aldiktan sonra turk bayragi olmamasi dikkatimi cekti.gs store de yaninda veriyorlar diye biliyorum.Ek ucret mi aliyorlar acaba sampiyonlar ligi logosu gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • bu formayı kim üretiyosa alnını karışlayım. ne vbiçim bişey ya. futbolcuların formalarında bile cins bi yerde bayrak
    _____________________________
  • orjinal formaların hepsinde bayrak var kazıklanmış olmayasın
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zkkp42

    orjinal formaların hepsinde bayrak var kazıklanmış olmayasın

    Bende yok
    Gs Store den aldım
    Yahu Nike den forma almayın, Gs Store un nesi eksik?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende gecen Hafta aldim ve TÜRKIYE Amblemi istek üzere baski yapiyorlar hemen orda ve ayri ücret taleb etmiyorlar (Almanya GS-Store'dan aldim)
    Hatta sormustum ordaki Abi demisti Taraftar Formalarinda yok diye sadece istek üzere.
    _____________________________
    Şerefsizliğin yağmur gibi yağdığı bu ligde ıslanmadan kuru kalmanın adıdır GALATASARAY!
  • Gs storeda beden ve isimsiz yoktu.Selcuk inan i yazdirmayi dusunuyorum.Nike ta beden oldugu icin aldim.Simdi bu bayrak olayi bazi yerlerde oluyor bazi yerlerde olmuyor o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ayrica mac formasi naylon gibi olan vardı bir de yumusak dokulu olan vardi bunu aldim mac formasi dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Cristiano Ronaldo Galatasaray'da !
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Parçalı aldıysan zaten bayrağın yeri hiç hoş değil. Simetriyi bozuyor. O yüzden bence endişelenmene gerek yok.
    _____________________________
  • Bu niketan forma alanlar enayi midir nedir la storedan alsaniza nike fontu bile tutturamiyor isim yazarken rezil ediyorlar her seyi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kırmızı Pervane

    Parçalı aldıysan zaten bayrağın yeri hiç hoş değil. Simetriyi bozuyor. O yüzden bence endişelenmene gerek yok.

    Olsa fena olmazdi sanki yolumuz duserse soyleriz artik.Sagol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volvic

    Bu niketan forma alanlar enayi midir nedir la storedan alsaniza nike fontu bile tutturamiyor isim yazarken rezil ediyorlar her seyi

    Birader ustte de belirttik beden ve isimsiz yoktu diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.