Şimdi Ara

=== FUJITSU SIEMENS V2045 15.4 SONOMA 1.73 XP PRO === (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
765
Cevap
0
Favori
107.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Fujitsu-Siemens 2045 bilgisayarım var bahsettiğiniz klavye problemi bende de var ve bios update dosyasını bulamadım.
    Bu dosya elinide varsa email olarak yollayabilir misiniz? email: zaferozer@superposta.com

    quote:

    Orjinalden alıntı: kgc400

    Arkadaslar bende PCDEPOYA siparis verdim.Bildigim kadariyla teslim alirken urunu kontrol ediyoruz sorun varsa hemen orada degistiriyorlar.Bu aleti teslim alirken nelere dikkat etmeliyim.ölü piksel olup olmadigini nasil anliyoruz.Tesekkürler.
    _____________________________
  • iade edebildin mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YUSUFM -- 22 Ocak 2006 11:28:14 >
    _____________________________
  • Arkadaşlar,

    Bu forumu okumadan önce V2045 almayı düşünüyordum, hatta ön-sipariş de vermiştim.
    Bir gece forumun tümünü okuyunca vaz geçtim.

    Gazetelerde büyük boy Teknosa reklamlarında V2045 ($1299) ve M1451G ($1249)'yi gördükçe hala aklımdan "acaba alsam mı?" sorusu geçiyor. İkisinin de özellikleri "baştan çıkarıcı"!

    Dün bir Teknosa'ya gittim şöyle bir diyalog yaşadım:
    Ben: V2045'in bios sorunu giderildi mi?
    Satıcı: Sorun yok ki giderilsin.
    Ben: Forumlarda en azından klavye probleminden bahsediliyor.
    Satıcı: Siz o forumlara inanmayın. Kim ve ne amaçla yazıyor belli değil. Şimdiye kadar hiçbir müşterimizden böyle bir şikayet gelmedi. Ben de bu modeli kullanıyorum, çok iyi çalışıyor.
    Ben: Haklısınız, forumlarda kimin yazdığı belli değil, muhtemelen "FS satılmasın da bizim sattığımız markalar satılsın" isteyen başka firmaların bilgisayar satıcılarıdır.

    Ne diyorsunuz?
    Bios'da sorun yok mu? Isınma, bozulma, teknik servis rezaletlerini geçtim; klavye de bile sorun yok mu? Hepsini bu forum yazarları, çıkar amacıyla mı uydurdu?

    Cevap vermezseniz, Teknosacı haklıymış diyecek ve bir FS alacağım; vebali boynunuza olur!
    _____________________________
    Dell-6000 Inspiron
    Dothan 1,73 GHz + Sonoma + 512 MB DDR-2 533 + Toshiba 60 GB ATA 5400 + 128 MB Intel-900 + 15,4" + SD Card + Bluetooth + Sony DVD-RW + 9 cell 80 W Li-Ion + WinXP Home SP2 Türkçe




  • quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    Arkadaşlar,

    Bu forumu okumadan önce V2045 almayı düşünüyordum, hatta ön-sipariş de vermiştim.
    Bir gece forumun tümünü okuyunca vaz geçtim.

    Gazetelerde büyük boy Teknosa reklamlarında V2045 ($1299) ve M1451G ($1249)'yi gördükçe hala aklımdan "acaba alsam mı?" sorusu geçiyor. İkisinin de özellikleri "baştan çıkarıcı"!

    Dün bir Teknosa'ya gittim şöyle bir diyalog yaşadım:
    Ben: V2045'in bios sorunu giderildi mi?
    Satıcı: Sorun yok ki giderilsin.
    Ben: Forumlarda en azından klavye probleminden bahsediliyor.
    Satıcı: Siz o forumlara inanmayın. Kim ve ne amaçla yazıyor belli değil. Şimdiye kadar hiçbir müşterimizden böyle bir şikayet gelmedi. Ben de bu modeli kullanıyorum, çok iyi çalışıyor.
    Ben: Haklısınız, forumlarda kimin yazdığı belli değil, muhtemelen "FS satılmasın da bizim sattığımız markalar satılsın" isteyen başka firmaların bilgisayar satıcılarıdır.

    Ne diyorsunuz?
    Bios'da sorun yok mu? Isınma, bozulma, teknik servis rezaletlerini geçtim; klavye de bile sorun yok mu? Hepsini bu forum yazarları, çıkar amacıyla mı uydurdu?

    Cevap vermezseniz, Teknosacı haklıymış diyecek ve bir FS alacağım; vebali boynunuza olur!




    arkadaşım sen delimisn yoksa kafanı peynir ekmekle mi yedin.ya burda herkes paylaşıto tecrübelerini.bende bu bilgisayrı kullanıyorum(f/sv 2045)klavye problemi bal gibi vardı ama sağolsun bu topiğin başında arkadaşın biri nasıl hallolacağını güzelce anlatmış çok kolay bi şekilde halledbiliyosun olmad servise götürürsün ama bunun dışında ben kullandığım laptop da başka bi problem yaşamadım,yaşayanlar var.alıp almamak sana kalmış,satıcıya güvenilmeyeciğini bilmiyorsan sen zaten normal bir alışverişde yapma derim ben.
    _____________________________
    Welcome to fight club.If this is your first night,you have to fight.

    DH SAMSUN GRUBU RESİME TIKIRDAT




  • Selam The Ekonomist,

    Ben sadece Teknosacının gözümün içine bakarak nasıl yalan söylediğini anlatmak için kendimce nükteli bir tarzda mesaj attım. Mesajım "ciddi" olarak anlaşılıyorsa kusura bakma, benim hatamdır.

    Bununla birlikte, forumdan anladığım kadarıyla sorun sadece klavye takılması değil; genelde bios sorunlu ve yeni bios sadece klavye sorununu çözebiliyor. Bu yüzden pek çok arkadaşın başta fan olmak üzere sorunları olmuş. Adını hatırlayamadığım bir forum katılımcısı "Siemens'ten ütü, dikiş makinası vs. alınır ama notebook alınmaz" demişti. Ben de bu kanıya vardım.
    Senin sorun yaşamamana da sevindim.

    Sanırım Dell 6000 alacağım. DVD yazma hızı dışında henüz hiçbir şikayet okumadım.
    _____________________________
    Dell-6000 Inspiron
    Dothan 1,73 GHz + Sonoma + 512 MB DDR-2 533 + Toshiba 60 GB ATA 5400 + 128 MB Intel-900 + 15,4" + SD Card + Bluetooth + Sony DVD-RW + 9 cell 80 W Li-Ion + WinXP Home SP2 Türkçe
  • Bir noktayı düzeltmek isterim; bahsedilen 'yeni bios' zaten sadece klavye kontrolcüsünün flash dosyası, yoksa bildiğim kadarıyla bu cihaz için yepyeni bir BIOS yok ortada.
  • Makineyi Teknosa'ya iade ettim. Sorun çıkartmadılar. Servisten iade raporu aldım sadece. Parayı hemen geri verdiler. Gerçekten kaliteli bir firmaymış. Bende MSI M645 aldım. Kesinlikle mükemmel bir cihaz. Herkese tavsiye ederim
    _____________________________
    Smile and the world smiles with you, weep and you weep alone
  • arkadaşlar bugün bimeks e gittim. adamlar bana bu modelde hiçbir sorun olmadığını söylediler. 1300 dolar + Kdv ye sizce alsammıki? ne dersiniz?? Yani bu makinaların hepsi mi böyle sorunlu .Alayım mı sizce? Teşekkürler..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    Selam The Ekonomist,

    Ben sadece Teknosacının gözümün içine bakarak nasıl yalan söylediğini anlatmak için kendimce nükteli bir tarzda mesaj attım. Mesajım "ciddi" olarak anlaşılıyorsa kusura bakma, benim hatamdır.

    Bununla birlikte, forumdan anladığım kadarıyla sorun sadece klavye takılması değil; genelde bios sorunlu ve yeni bios sadece klavye sorununu çözebiliyor. Bu yüzden pek çok arkadaşın başta fan olmak üzere sorunları olmuş. Adını hatırlayamadığım bir forum katılımcısı "Siemens'ten ütü, dikiş makinası vs. alınır ama notebook alınmaz" demişti. Ben de bu kanıya vardım.
    Senin sorun yaşamamana da sevindim.

    Sanırım Dell 6000 alacağım. DVD yazma hızı dışında henüz hiçbir şikayet okumadım.





    hayırlısı olsun
    _____________________________
    Welcome to fight club.If this is your first night,you have to fight.

    DH SAMSUN GRUBU RESİME TIKIRDAT




  • quote:

    Orjinalden alıntı: turshu26

    Bugün itibari ile 3 aydır simens fujitsu v2045 kullanıyorum. Bu forumu okumuş olsaydım açıkçası almazdım.
    ancak şu ana kadar bir sorun çıkarmadı . inşallah da çıkarmaz.

    teknosadan aldım.
    ben bu bilgisayarlara format atmak konusunda sorucam. Çoğu kişi başarılı olamamış xp homedan proya geçmek isteyenlerde başaramamış
    format atmış biri cvp verebilirmi.


    ben bir kez format attım ve hd i 2 ye bölerek yaptım bunu. orijinal xp home edition cd si direk xp yüklü. başka bi program yok o cd de. (bootable deniyo galiba). Bu xp programını masaüstü b.sayarımada kaydettim. Laptopun altında seri numarası var oradan yazdım. Driver larınıda driver dvd sinden yükledim. Problem olmadı. Bide netten update yaptım canavar oldu. Hiç bir problem yaşamıyorum.
    Bazı programları yükleyince nadirde olsa otomatik reset atıyo bunu da şöyle hallettim; Programı yüklemden önce sistem geri yüklemeyi çalıştırıp o noktada sistem geri yükleme yapıyorum. Program uyumsuszluğundan kaynaklanan reset sorunu olursa güvenli moda geçiyorum (heralde açılırken F8 e basılarak geçiliyodu güvenli moda) oradan daha önceki geri yükleme noktasına dönüyorum. Çok zor değil. Umarım başarılı olursun. soruların olursa serkantvarol@hotmail.com
    Kolay gelsin.
    _____________________________




  • f-s 2045'i nihayet deiştirmeyi becerebildim.Yaklaşık 25 gün sürdü ama sonunda oldu.Toshiba m70-215 aldım.Hayırlısı artık.
    _____________________________
  • arkadaşlar ben gayet memnunum,sorum bu notebook un ekran kartının güncel driveri nerden bulabiliriz,ati nin sitesine giriyorum ancak ordaki mobile ekran kartları nın driverı bölümündeki x300 driverı yüklenmiyo satıcınızla konuşun diye bir uyarı veriyo,bulabilceğim bir link varmı acaba güncel sürücüyü
    _____________________________
    Welcome to fight club.If this is your first night,you have to fight.

    DH SAMSUN GRUBU RESİME TIKIRDAT
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrahyaz

    KLAVYE PROBLEMINI HALLEDEN BIOS UPDATE - BU DOSYA VE YUKARIDAKI ACIKLAMALAR SANIRIM SORUNUNUZU ÇÖZECETİR


    http://rapidshare.de/files/6266603/fsc_2045_bios_update.rar.html

    Not:Not: Bu işlem teknik servis tarafindan yapilmasi gerekli olan bir işlemdir ve de orta/üst seviyede bilgisayar kullanim bilgisi gerektirir. Bios Flashin yanlis yapilmasindan dolayi olusabilecek olan problemler tamamen kullanicinin kendi sorumlulugundadir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: afro

    klavye sorunu ve bios update'i ile alakalı son gelişmeler,

    emrahyaz'ın bahsettigi linkte update dosyasi yok. demek ki fujitsu bunu kaldirmis. guvenlik acisindan olabilir.
    laptopların garantörü datapro firmasi ile gorustum. fujitsu kendilerine guncellemeyi master(cd) halinde gondermisler. gelin burda guncelleyelim diyorlar.
    dolayisiyla ortada link filan yok !

    bilen, uygulyan arkadaslar yardimci olurlarsa cok iyi olur...

    ote yandan, cok enteresandır ki pcdepoyla gorusmemde yetkili kisi bu konuda hic sorun yasamadiklarini soyledi.






    MERHABA EMRAH... BEN FORUMA YENI GIRIS YAPTIM. EKIMDE ALDIGIM AMILO PRO V 2045 KLAVYE PROBLEMINI BEN DE YASIYORUM VE TAM KLAVYEYI PARCALIYCAKKEN FORUMU KESFETTIM. YALNIZ VERILEN LINKLER CALISMIYOR VE AYRICA BU BIOS UPDATE INI FUJITSU, SITEDEN KALDIRMIS SANIRIM. BU UPDATE'I SIKISTIRIMIS DOSYA OLARAK ASAGIDAKI E-MAIL ADRESINE ATABILIRSEN YA DA CALISAN BIR LINK VERIRSEN, BANA DUNYANIN EN BUYUK IYILIGINI YAPMIS OLURSUN. TEZIMI YAZAMIYORUM KLAVYE YUZUNDEN 3 AYDIR KAFAYI YIYCEM. MESAJIMI OKUYAN DIGER ARKADASLARDA DA BU UPDATE VARSA BANA GONDREBILIRLER BELKI DIYE DUSUNDUM. ALMANYADA ERASMUS OGRENCISIYIM, SERVISE DE GTUREMIYORUM,BASLARINA DA CALAMIYORUM ALETI CILDIRICAM YAAAA!!!!
    E-MAIL: ngczgn@yahoo.com
    _____________________________




  • FS AMİLO PRO V2045 İCİN ORJINAL KUTU DRIVER KULLANMA KILAVUZU IHTIYACI HERSEYI ICINDE IHTIYACI OLAN VARSA IRTIBATA GECEBILIRIZ YANI DRIVERA IHTIYACI OLAN KAYBETMIS VEYA TEMIN ETMEK ISTEYEN XP PRO VE TUM DRIVERLAR MEVCUT LAPTOPUMUN BASINA BI KAZA GELDIDIE IHTIYACI OLAN VARSA YARDIMCI OLURUM
    _____________________________
  • kac lira bu amilo pro v 2040 nette bulamadim satan ver


    amilo pro v 2040 arayan visor
    _____________________________
  • selam arkadaslar bende yeni bir klavye zedeyim. servise gitmeme imkan yok bgy14@hotmail.com adresine bios update i mail atarsaniz sevinirim. tesekkürler
    _____________________________
  • AmiloPro V2045 SON SÖZLER.

    Ben fs 2045 i ilk çıktığı vakitlerde 1800 YTL ye Teknosa dan aldım. O zaman iki laptop arasında kalmıştım. Asus un 1299$+Kdv lik modeli (1.86 Ghz, 512Mb, 80Gb, Nvidia 6200Tc……) 2000 YTL idi.

    Şimdi yine iki laptop arasında seçim yapmak zorunda kalsam yine fs derim. Çünkü 1800 ile 2000 arasında manevi olarak epeeey bi fark var. Ben öğrenciyim ve fiyatını soran arkadaşlara 1800 desem bile bazen oooha çekiyorlar. 2000 desem çüüüüş derler herhalde.

    Şimdi sizlere bu fs 2045 ile oln bilgilerimi/deneyimerimi paylaşmak istiyorum.

    >>> Benimkinin klavye harici her şeyi SAPASAĞLAM çıktı. 3-4 aydır epey zoruyorum. Bilmem kaç kere pilsiz çalışırken elektrikler gitti, 4-5 format attım. 3-4 Linux kurdum…..

    >>> İlk başlarda fan sürekli en hızlı seviyede çalışıyordu ve işlemci de 1.73 den aşağı düşmüyordu. Güç seçenekleri bir kere değiştirip sonra Taşınabilir/Dizüstü moduna geçirip bilgisayarı yeniden başlattıktan sonra düzeldi. Ama yine de AZ sesli olarak devamlı çalışıyordu. Pille çalışırken ise devamlı çalışmıyordu.

    >>>>>>>>> Sonra bu forumda geçen “Notebook Hardware Control” programını kurdum. Onun sayesinde istersem Cpu yu daima 800 Mhz ye sabitleyebiliyorum ve bu sayede aşırı ses kesiliyor. Tabii ağır işler yaparken dynamic switching e getiriyorum.

    >>>> Bir de “Notebook Hardware Control” programı 2 tane sıcaklık değeri gösteriyor. Biri cpu için ve parantez içinde olanı ise ekran kartı için. Eğer görüntü özeliklerinde gelişmiş>POWERPLAY ı iki halde de en düşük seviye getirirseniz parantez içindeki sıcaklık 45-46 derece seviyelerinde kalıyor ve fan ara sıra susuyor. Aksi halde parantez içindeki sıcaklık 51-52 yi gösteriyor ve fan düşük hızda daima çalışıyor. Bu performansı düşürse de word/pdf/internet… ile çalışırken ekran performansının bi gereği YOK. Intel GMA900 cipli modellerin pilleri daha çok gidiyor ama onlar da bu sene çıkacak olan Windows Vista yı çalıtırırken büyük ihtimalle TIKANIR. Bence bu laptopun fanı çalıştığı zaman iyi sogutamıyor. 50 derece de devreye giriyor ve 5-6 sn çalıştıktan sonra anca 48 e indirebiliyor. 48 değil de 35-40 a indirse fan daha az aralıklarla devreye girerdi.


    >>>>>>>>> Hard diski SATA ve NCQ yu bile destekliyor. Ben laptopu aldığımda hiçbir laptopta SATA yoktu ve NCQ ise bazı desktop hdd lerinde dahi yoktu. 2045 in hdd si gerçekten mükemmel. Geçenlerde yeni ama sata olmayan 80 Gb bi bilgiayarı kullandım. Benim hdd BARİZ daha iyi. Çok çabuk tepki veriyor.


    >>>>>> DVD si de bence sorunsuz. Hatta 8X ile RW DVD yazabiliyor ve diğer laptopların çoğunda bu 4X.

    >>>>> Pil işine gelince. Ben de çoğu zaman pilsiz çalıştırıyorum. Notebook un pilini çıkartıp oradaki boşluğa AC adaptörü koyuyorum ve öyle çantaya yerleştiriyorum. Böylece kolumdaki yük biraz hafifliyor. Normal durumlarda da yine pilsiz kullanmak dizlerimi de az ağrıtıyor. Pilin üstünde de yazıyor zaten. SMART yani AKILLI. Pil dolduğu zaman akımı KESİYOR. Uzun ömürlü olması için 1-2 haftada bir sadece pilde kullanıyorum ve sonra tam şarj edip çıkarıyorum. Şu an full aydınlıkta 2.2-2.5 saat gidiyor. Akşam vakti karanlıkta kullanacaksam en az aydınlık a ve cpu yu 800 e indiriyorum. Böylece 3-3.2 saat bile gidiyor.


    >>>>> Ethernet i GİGABİT. Wireless yeterince iyi çekiyor. Bende de arkadaşlarım notebook un tipine tam not veriyorlar. Bence siyah kasaya beyaz klavye özgün bi tasarım olmuş.


    >>>>>>>> Teknosa da bu 2045 999 a düşmüş. Bi tane 1250 + KDV ye kasası daha açık renkli ekranı parlak 1.86 128 Ati ekranlı fs gelmiş. Parası olan ona da yönelebilir. Onun klavyesi sorunsuzdur. Ağırlığı 2.7 ve boyutları daha az. Ekranı da çok güzel ama pili 2045 ten daha az gidiyor. Ama o MADE IN CHINA.


    >>>> Sonuç olarak ben 1150 dolara zamanında alınabilecek en iyi laptop u aldım. Şu an 999 ve yine çok uygun fiyata. Diğer laptoplar paylaşımlı ekran kartıyla 1200 e bile çıkan fiyatta var piyasada.
    _____________________________




  • Neden Son söz oluyor. Dizüstünü özellikleri çok güzel ama sürekli arızalandıktan sonra nasıl kullanmayı düsünüyorsun ???

    Sen kimsin ??? İthalatçı firma elamanı mı yoksa teknosa yada datapro ..

    Bu kadar kişi bas bas bağırıyor sen hala kalkıp laptopu savunuyorsun. Bir cihazda bu kadar arıza çıkarmı ?? al sana datapro arıza kayıtları... Arıza takip tıkla

    Arkadaşım şimdi bir sorunun yok ilerde arızalandığında görürüm seni. Adamlar yasal hakkımı bile vermiyorlar


    Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 6. maddesinin d fıkrasına göre;“Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür(3). Bu yönetmeliğin 14. maddesine b bendine göre;”Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.”

    Bu maddelere göre bedel iadesini talep ettim.Firma yetkilisinin 30 iş gününün dolmadığını ve bedel iadesini mahkeme kararı ile alabileceğimi söyledi.Şu anda dosyam Meram Kaymakamlığı Tüketici Hakları Hakem Heyetinde kararın çıkması için azami 3 ay bekleyebileceğimi söylüyorlar. Firmaya ihtarname çektiğim halde gene aynı tutum devam ediyor.

    03/02/2006 itibariyle mağduriyetim 35 iş günü olmuştur. Toplam 58 gün olmuştur.

    Yeni örnek mi istiyorsun

    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=sikayet&no=62546
    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=sikayet&no=67634


    BU sadece SANA SON SÖZ OLMUŞTUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lonely_land -- 3 Şubat 2006 12:41:31 >
    _____________________________




  • http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=sikayet&no=62546 dan alıntı

    Teknosanın Klavye Problemine verdiği cevap

    Sayın Yetkili,

    Konuyu bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    Satış sonrası hizmetler, ürünün distribütörü veya üreticisi tarafından belirlenen yetkili servisler tarafından verilmektedir. Teknosa olarak ürün ile ilgili değerlendirmeleri ancak yetkili servislerin kararları doğrultusunda yapabiliyoruz.

    Ürün değişimi 4822 sayılı kanun çerçevesinde yapılabilmektedir. İlgili yasada ürün ayıplıysa, fatura tarihi itibari ile ilk 30 gün içinde veya 1 yıl içinde aynı arızadan ikiden fazla, farklı arızadan dörtten fazla ve garanti süresince altıdan fazla farklı arıza oluşursa değişim hakkı olabilmektedir.

    Müşterimizin ürünü ile ilgili olarak tedarikçi firma ile görüşülmüştür. Cihazın yazılım güncelleme ihtiyacı bulunması nedeni ile müşterimizin ürününe yeni yazılım yüklendiği tarafımıza iletilmiştir. Tedarikçi firma ve yetkili servisleri tarafından yazılım güncelleme işlemi bir ayıp olarak değerlendirilmemektedir. Bu nedenle müşterimizin talebini olumlu değerlendiremiyoruz.

    Gerekli koşulların oluşması durumunda müşterimizin yapacağı talepler, 4822 sayılı kanun çerçevesinde değerlendirilecektir. Müşterimize irtibat numaralarından ulaşılamadığı için gerekli bilgilendirme yapılamamıştır. Ancak müşterimizin 7 gün 24 saat Müşteri Hizmetlerimize (4440078) ulaşması durumunda gerekli bilgilendirme ve yönlendirme yapılacaktır.

    Konuyu bilgilerinize sunarız,

    Saygılarmızla.


    Teknosa Müşteri Hizmetleri.


    O zaman toplasın tüm bilgisayarları update yapsın . Hakkari yüksek ovadaki adam servis mi arayacak gelsinler alsınlar. Laptopmu alıyoruz dert mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lonely_land -- 3 Şubat 2006 13:03:26 >
    _____________________________




  • arkadaşlar neden linç ediyosunuz anlamadım bendede var bi tane sorunsuz çalışıyor. doğrudur klavye problemi vardı onuda çözdüler makina gayet iyi bence. sorunlu ürünler mutlaka çıkacaktır bizim şanssızlığımız türkiyede fazla bulunması. bu kadar abartmaya gerek yok.

    PERFORMANS:5 DE 5
    FİYAT\PERFORMANS:5 DE 5

    AYRICA BEN TEKNOSANIN YADA DİĞER SATAN FİRMALARIN ELEMANI FELAN DEĞİLİM BU TÜR İTHAMLAR BENCE AYIP HERKES FİKRİNİ ÖZGÜRCE DİLE GETİRİYOR
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.