Şimdi Ara

Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
150
Cevap
13
Favori
4.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • McLaren

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Mercedes

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Redbull

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Ferrari

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Williams

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Racing Bulls

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Aston Martin

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Haas

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Audi

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Alpine

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran

    Cadillac

    Formula 1 - 2026 Sezonu - Monaco - 7 Haziran


    2026 Sezonu Takvimi


    Sıra Grand Prix Yer Tarih


    1 Avustralya Melbourne 6-8 Mart


    2 Çin Şanghay 13-15 Mart


    3 Japonya Suzuka 27-29 Mart


    4 Bahreyn Sakhir 10-12 Nisan


    5 Suudi Arabistan Cidde 17-19 Nisan


    6 ABD Miami 1-3 Mayıs


    7 Kanada Montreal 22-24 Mayıs


    8 Monaco Monaco 5-7 Haziran


    9 İspanya Barcelona 12-14 Haziran


    10 Avusturya Spielberg 26-28 Haziran


    11 Birleşik Krallık Silverstone 3-5 Temmuz


    12 Belçika Spa 17-19 Temmuz


    13 Macaristan Hungaroring 24-26 Temmuz


    14 Hollanda Zandvoort 21-23 Ağustos


    15 İtalya Monza 4-6 Eylül


    16 İspanya Madrid 11-13 Eylül


    17 Azerbaycan Bakü 24-26 Eylül


    18 Singapur Singapur 9-11 Ekim


    19 ABD Austin 23-25 Ekim


    20 Meksika Mexico City 30 Ekim-1 Kasım


    21 Brezilya São Paulo 6-8 Kasım


    22 ABD Las Vegas 19-21 Kasım


    23 Katar Lusail 27-29 Kasım


    24 Birleşik Arap Emirlikleri Abu Dabi 4-6 Aralık




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yapayzeka037 -- 25 Mayıs 2026; 0:54:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    İnanmak yeter.




  • yeni araçlar ile bakalım nasıl olacak. Normalde Mercedes'çiyim lewis den sonra ferrari'yi takip eder oldum. Buna rağmen bu sene heyecan yok gibi.

    _____________________________
    Cyber Security Team Leader
    Xbox Series X
    iphone 14Pro
    Xbox Gamertag : spyx92
  • firetox F kullanıcısına yanıt

    2025 sezonu çok yavan geçti. Ruh yoktu. Bir hikaye yoktu. Öyle olunca sarmıyor. Amerikalı şirket F1 i satın alınca kurgu yaparlar diyordum ama markar buna izin vermiyor sanırım. Sanırım yeni kahramanlara ihtiyaç var artık. Araçların gücünden ziyade karakterlere odaklanmak gerekli. Bunun içinde araçları birbirine daha yakın hale getirmeleri zorunlu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • Audi nin F1 e katılması ile ilgili ne düşünüyorsunuz beyler ? Sizce orta siralarda olur mu yoksa son sıralarda gezinir mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • Yapayzeka037 kullanıcısına yanıt

    ilk yıllarında cadillac'ın gerisinde kalabilir. İlk defa kendi motorlarını üretecekler, cadillac ise yıllardır motor üreten bir takımın motorunu kullanacak ilk etapta. O yüzden ne olur kestirmek zor ama audi bu spora giriyorsa başarılı olmak için giriyordur.

    _____________________________
  • Psyduck17 kullanıcısına yanıt

    Bana da öyle geliyor hocam. İşin aslı Cadillac dan ek umutlu degilim. Sanki girmek için giriyorlar ama Audi genelde bir motorsporuna giriyorsa orada kendini göstermeyi sever.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • Verstappen, Hamilton’ın geleceğiyle ilgili soruya ise şöyle yanıt verdi: “Lewis Formula 1’den ayrılır mı, bilmiyorum ama o pes edecek biri değil."


    "Onu kesinlikle gelecek yıl da göreceğiz, fakat onun adına böyle bir sezon izlemek gerçekten üzücüydü.”


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yapayzeka037 kullanıcısına yanıt

    2026 yılının şampiyonu Hamilton olacak... o avucunu yalayacak...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Irai3Eif -- 19 Aralık 2025; 13:58:39 >
    _____________________________
    ?o?? を買う人は愚か者です'''
  • Irai3Eif kullanıcısına yanıt

    Açıkçası çekismenin olmasını isterim. Bana göre pilotaj olarak vers ve leclerc çok iyi. Yani araçların eşit olduğu bir ortamda vers ve leclerc kapışması yaşanır gibime geliyor. Hamilton hiçbir zaman mükemmel pilot olmadı. Altında efsane bir Mercedes vardı. İyi bir pilot ama yaşlandı. Mevcut durumda vers ile kapışacak pilot yok bence. Bunu Ferrari ve leclerc i seven birisi olarak yazıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnanmak yeter.
  • maxergenusun son yarışları...

    _____________________________
    ?o?? を買う人は愚か者です'''
  • Başlık böyle miydi sonradan mı degistiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Selamlar. Ben Azerbaycan yarışı için bilet almak istiyorum. Daha önce alan var mı? Varsa hangi siteden alabiliriz ? Bir de ne zaman almak mantıklı ? Şimdiden Teşekkürler :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bakalım bu illegal motorla yarıştırılacakmı merco. Böyle bir durumda Ferrarinin kesinlikle veto hakkını kullanıp yarışları protesto etmesi lazım. Neymiş bu sezon böyle yarışın 2027 de kurallara uydurun denecekmiş.
    2019 da neden Ferrariye denmedi 20 de kullan 21 de kurala uydur diye. Ferranin buluşu da gri alandi eğer bahane buysa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN ID: Mngr_Frk_53
  • frkmngr9153 kullanıcısına yanıt

    Motor illegal değil ortada gri alan bile yok.


    İlgili Madde :


    Alıntı

    metni:
    Motorun hiçbir silindiri 16.0'dan yüksek bir geometrik sıkıştırma oranına sahip olamaz. Bu değeri ölçmek için kullanılacak prosedür, her Güç Ünitesi Üreticisi tarafından FIA-F1-DOC-C042 sayılı Rehber Dokümana uygun olarak detaylandırılacak ve ortam sıcaklığında (ambient temperature) gerçekleştirilecektir.



    Kurallar sadece takımlar veya kişiler için değil; kuralları koyan kurumlar için de geçerlidir.


    Ölçümler ortam sıcaklığında gerçekleşecektir. Bitti. Nokta.


    FIA'nın motoru sıcak iken ölçme hakkı yok. Ya da sıcakken ölçüp herhangi bir takıma yaptırım uygulama hakkı yok. Maksat drama olsun ortalık kızışsın falan filan...


    3-5 tane haber sitesinin içerik üretisinin içeriğine atlayıp boşu boşuna kurulmayın.

    _____________________________




  • mechatengu kullanıcısına yanıt

    Net bir şekilde kurar ihlali var. 2019 Ferrari motoruda test aşamasinda yakıt akış limitlerini sağlıyordu ama motor çalışıp yeterli sıcaklığa ulaşinca yakıt akış sisteminin genişlemesi sonucunda izin verilenden daha fazla besleme yapiyordu. Ozaman kimse demedi ortam sıcaklığı falan bastilar cezayı.

    Yani birebir aynı durum sözkonusu, eğer FIA adilse ceza vermeli bu duruma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN ID: Mngr_Frk_53
  • frkmngr9153 kullanıcısına yanıt

    Şu an senin yaptığın şey konuyu saptırmak.


    FIA'nin kendi koyduğu kurala göre herhangi bir takımın moturundaki sıkıştırma oranını motor çalışır haldeyken ölçmeye hakkı yok.


    FIA'nın mesela Mercedes takımının motorunu motor ısınmışken çalışır haldeyken piston basınç oranını ölçme hakkı yok. Ölçse bile yaptırım uygulama hakkı yok. FIA kendisi demiş ben ölçümü motor soğukken yapacam diye.


    FIA'nın bunu yapan hiçbir takıma yaptırım uygulama hakkı yok yani. 2026 da bunu kullanan takım kullanır. FIA 2027 için maddeyi "her durumda ölçerim" diye günceller. O zaman değişir.




    Ha yok illa banane banane Ferrari'ye böyle yaptılar diye whataboutism yapacaksan gel o zaman kanuna bakalım.


    https://api.fia.com/sites/default/files/2019_technical_regulations_-_2019-03-12.pdf


    İlgili madde bu:

    Alıntı

    metni:
    5.1.4 Fuel mass flow must not exceed 100kg/h.


    Nerde yazıyor ölçüm sadece motor soğukken yapılır falan diye?

    FIA kendini kısıtlamış mı bu maddede ben ölçümü sadece şu durumda bu durumda yaparım diye?


    Ha kaldı ki FIA Ferrari'nin motorunu da yasaklamadı. 2. bir sensör daha koydu motora. Niye bunu koyabildi? Çünkü FIA ben sadece şöyleyken moturu ölçerim diye kendisine bir kısıtlama koymamış 2026 için koyduğu gibi.

    2. bir sensör ekledi ve Ferrari'ye gizli bir görüşme ile ayar çekti. Muhtemelen bu gizli olmasa Ferrari itin götüne girerdi. Sırf prestijlerine bişey olmasın diye gizli saklı hallettiler.

    2. sensörü koyunca da Ferrari cortladı zaten.

    Sadece burdan bile anlayabiliriz aslında Ferrari'nin kural ihlalli yakıt besleme sistemi kullandığını.

    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.