Şimdi Ara

FORD TRANSİT 200 BEYGİR.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
82
Cevap
1
Favori
51.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay

    ya kardeş sen ne analatıyorsun ya sanki bu araç TRANSİT RS ya öyle birşey anlatıyorsunki yok düşecek yol tutmaz geyik testi sen hiç yüklü bir araç kullandınmı güç sadece hızlı gitmek ve ortalığı toz duman etmek değildir..

    ben amcamın kamyonunu çok kez kullandım fabrikalara yaş çay nakliyesi yaparken araç 6.5 ton yük ile uzun bir rampada nerdeyse nefesi kesile kesile çıkıyordu ama araçta 5 ton varken araç çok iyi gidiyor bu gücün amacı sadece aracın çekisini üst seviyede dayimi tutmak..

    her müşterinin bir beklentisi vardır ben transit 15 ve 15 turbo iki aracıda kullandım düz transitin düz dizeli ile turbosu arasında dağlar kadar fark var öyleki transit 15 modelinde bile daha güçlü motorlara ihtiyaç olan yol ve rampalar bile var..bu araçdaki motor çekiş motorudur hız motoru değil..

    senin dediğin şerit değiştirme olayını bugün transit bir çok otomobilden bile çok daha iyi yapıyor..


    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    hesap var hesap var..
    bu aracın üretim koşulları bellidir..üretim amacı bellidir..yol tutuş problemi bu aracın dizaynında ikinci planda ele alınır..
    amaç daha çok ticari koşullara yönlendirilmiştir..
    bende bu araç takla atar demiyorum..adam gibi kullanılırsa o aracın altı güneş görmez..adam gibi kullanılırsa arıza da yapmaz..
    ama türk insanı adam gibi mi araç kullanıyor?
    öyle insanlar var ki görüyoruz transporter kullananları da..gaz pedalına basınca gidiyor..fişek gibi de makina..
    ama sok bakalım geyik testine durumunu görelim..
    bugün audi s3 gibi bir araç ki dinamik özelliklerini sen düşün 74 kilometre hızda geyik testinde problem yaşatıyor..
    kıyaslayalım..
    200 beygir bi araç..adam atacak müslümün kasedini yakacak sigarasını abanacak gaz pedalına bastıkça basacak..
    bi düşün bakalım 100 kilometre hızla ani bi şerit değişiminde neler olabileceğini..kıyasla s3 le..
    dinamik özellikleri s3 den iyi değil ya..sonuç felaket..
    bu araçlarda bir güç sınırlaması olması her zaman iyidir..
    ama ford otosan bu sefer gerçekten işin mokunu çıkartmış beygir araba sattırır diye bi laf varya ona uydular heralde..
    madem yük taşısın istiyosun pekala yüksek torkla üretebilirsin bu aracı..yada torkla beygiri düşük tutarsın abanırsın şanzıman oranlarına yine çeker yine çeker..
    bende makine mühendisiyim bu işlerle ilgileniyorum ayrıca 200 hp güç üretmekten ziyade o gücü yere verimli aktarabilecek mekanizmayı yapmak daha komplikedir ve daha dayanıklı şasi gerektirir..
    not:ford otosan mühendislerini de çok matah zannetmeyin..


    Alıntıları Göster
    ford mühendisleri matah değil bu işi sen onlardan iyi biliyorsun sen ne iş yapıyorsun nerde çalışıyorsun nasa da mı? kaç tane araba tasarladın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    ford mühendisleri matah değil bu işi sen onlardan iyi biliyorsun sen ne iş yapıyorsun nerde çalışıyorsun nasa da mı? kaç tane araba tasarladın?

    Alıntıları Göster
    gereksiz bir sey bence cokta ovunulecek bir sey degil
    200 beygir yapmanin ne faydasi var neye yariyor hiza mi hadi yapsin 180 (157 yaziyor da )daha fazlasi zaten bir van icin cok fazla tehlikeli yani
    yuk tasiyacan desen onun icinde fazla zaten max 3,5 ton luk araclar benim is arabasi 110 beygir galiba mercedes sprinter var yukede geliyor hizada 140 bazen 150 goruyorum

    daha ne lazimki bence anlamsiz birsey 200 beygir buyuk millet 1,9 motorla yapiyor ayni yuku ayni hiizi ayni isi
    sadece show baska bir sey degil




  • iyi güzelde 200 beygir kaç para yakar..... mazot canavarı olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeford

    iyi güzelde 200 beygir kaç para yakar..... mazot canavarı olmasın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: freeford

    iyi güzelde 200 beygir kaç para yakar..... mazot canavarı olmasın.



    11 12 lt yakar en az hem agırlık hemde fazla motor gücü var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polotje

    gereksiz bir sey bence cokta ovunulecek bir sey degil
    200 beygir yapmanin ne faydasi var neye yariyor hiza mi hadi yapsin 180 (157 yaziyor da )daha fazlasi zaten bir van icin cok fazla tehlikeli yani
    yuk tasiyacan desen onun icinde fazla zaten max 3,5 ton luk araclar benim is arabasi 110 beygir galiba mercedes sprinter var yukede geliyor hizada 140 bazen 150 goruyorum

    daha ne lazimki bence anlamsiz birsey 200 beygir buyuk millet 1,9 motorla yapiyor ayni yuku ayni hiizi ayni isi
    sadece show baska bir sey degil

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: polotje

    gereksiz bir sey bence cokta ovunulecek bir sey degil
    200 beygir yapmanin ne faydasi var neye yariyor hiza mi hadi yapsin 180 (157 yaziyor da )daha fazlasi zaten bir van icin cok fazla tehlikeli yani
    yuk tasiyacan desen onun icinde fazla zaten max 3,5 ton luk araclar benim is arabasi 110 beygir galiba mercedes sprinter var yukede geliyor hizada 140 bazen 150 goruyorum

    daha ne lazimki bence anlamsiz birsey 200 beygir buyuk millet 1,9 motorla yapiyor ayni yuku ayni hiizi ayni isi
    sadece show baska bir sey degil


    Tork arttığı zaman sanırım hp de belli bir oranda artması gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loop

    quote:

    Orjinalden alıntı: polotje

    gereksiz bir sey bence cokta ovunulecek bir sey degil
    200 beygir yapmanin ne faydasi var neye yariyor hiza mi hadi yapsin 180 (157 yaziyor da )daha fazlasi zaten bir van icin cok fazla tehlikeli yani
    yuk tasiyacan desen onun icinde fazla zaten max 3,5 ton luk araclar benim is arabasi 110 beygir galiba mercedes sprinter var yukede geliyor hizada 140 bazen 150 goruyorum

    daha ne lazimki bence anlamsiz birsey 200 beygir buyuk millet 1,9 motorla yapiyor ayni yuku ayni hiizi ayni isi
    sadece show baska bir sey degil


    Tork arttığı zaman sanırım hp de belli bir oranda artması gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    abi bende var 2003 120 beygir çift teker var saç kasalı ; arkaya ilave makad attırmıştım ; 5 ton yük atıyom banamısın demiyo ; çekmicem demiyo. boş giderken yolda çoğu arabayı sollayıp geçiyom ; virajlarda arkamdaki arabalar yok oluyor ; mükemmel viraj tutuyo ; hem çift teker ; hem ilave makas var napacan esp'yi.
    sürat çok yok ama ; max. 130-135 yapıyo düz yolda ; ama öyle rampalarda duruyomki ; tekrar kalkınca 1-2-3... hemen vites 5'e alıyom aynı sürate çıkıyom
    yakıt olarak en son dün ölçtüm ; virajlı bir yolda 55km 1 ton yükle gittim ; boş geri geldim 55km; ortalama 90-100 hızla gittim,virajlara az sert girerim ; sonuçta yaktığı yakıt tam 55ytl. hesabıma göre 44 kuruş (440 bin lira) yaktı.
    tek keker transitllere göre çok yakıyo ama ; viraja asla benimle birlikte giremezler. belki girerler ama çıkamazlar çıkarlarsa da ; altını güneş görür o zaman.
    ama 200 beygirleri çok merak ediyorum.bi yerde buldummu deniycem.ama tahminime göre ford yapmıştır abi yapacağını.... yılların ford markası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memed_64

    abi bende var 2003 120 beygir çift teker var saç kasalı ; arkaya ilave makad attırmıştım ; 5 ton yük atıyom banamısın demiyo ; çekmicem demiyo. boş giderken yolda çoğu arabayı sollayıp geçiyom ; virajlarda arkamdaki arabalar yok oluyor ; mükemmel viraj tutuyo ; hem çift teker ; hem ilave makas var napacan esp'yi.
    sürat çok yok ama ; max. 130-135 yapıyo düz yolda ; ama öyle rampalarda duruyomki ; tekrar kalkınca 1-2-3... hemen vites 5'e alıyom aynı sürate çıkıyom
    yakıt olarak en son dün ölçtüm ; virajlı bir yolda 55km 1 ton yükle gittim ; boş geri geldim 55km; ortalama 90-100 hızla gittim,virajlara az sert girerim ; sonuçta yaktığı yakıt tam 55ytl. hesabıma göre 44 kuruş (440 bin lira) yaktı.
    tek keker transitllere göre çok yakıyo ama ; viraja asla benimle birlikte giremezler. belki girerler ama çıkamazlar çıkarlarsa da ; altını güneş görür o zaman.
    ama 200 beygirleri çok merak ediyorum.bi yerde buldummu deniycem.ama tahminime göre ford yapmıştır abi yapacağını.... yılların ford markası.

    Alıntıları Göster
    abi düşünsenize transit'in dedelerini...
    taaa çiçek abbas'tan başlıyo ; ne tecrübeler var ; türkiye yolllarını karış karış gezmiş araçtır ford minübüsler ; pikaplar...
    diğer markalarınki daha dün çıktı ; iki süs ; bir faça ...
    olmuyo öyle hemen dağdan gelip bağdakini kovmak ; önce yıllarını vermeleri lazım ; tecrübe edinmeleri lazım.çin liler gibi hemen taklitle olmaz;nereye kadar yani...
    yani ford 200 beygir de yapar ; esp de koyar ; rakiplerine de fark atar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç



    sen osaman manyak bi şöförle wv volt a binmemişsin bence volt yeterince uzun şasili bi araç ve bence yatması veya savrulması çok zor arkadaşımda var dolmuşcu kendisi ve virajlarda arabaları geçios çok gördüm bi kaç gencin bize yetişmeye çalışırken virajdan yan yan geldiğini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daunttoprak

    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç



    sen osaman manyak bi şöförle wv volt a binmemişsin bence volt yeterince uzun şasili bi araç ve bence yatması veya savrulması çok zor arkadaşımda var dolmuşcu kendisi ve virajlarda arabaları geçios çok gördüm bi kaç gencin bize yetişmeye çalışırken virajdan yan yan geldiğini

    Alıntıları Göster
    fort transit cok amam cok sağlam bır aractır sakın dığerlerıyle karıştırmayın vırajı superdır gıdın karadenıze anadoluya bakın bakalım sızın o avrupalı markalarınızdan kactane var orda bırde anadoluda bır soz vardır alırsın fort olursun lort dıye boşa soylenmemıştır bırcok kışı değıştereyım aracımı farklı olayım der fakat hepsı pışman olur sonra cunku fordun sağlamlığını bulamazlar hepsı yenıden paşa paş yıne fort alır ve hepsıde paralıdır yenı kasa yada makyaşj oldumu hepsı değıştırır arabasını yenısı ıle eskı araba goremezsın bırde buyuk şehırlerdekı dağıtım ve kargo şırketlerıne bır bakın derın %90 sanı fort alır nıye ucuz dıyemı kaldıkı fort hıcte ucuz degıldır hatta 2 elı superdır sağlamdıye alırlar verırler şofore ve sadece bakıma gıder aracları oyle kurumlama yaptı akışmetre bozuldu amortısor patladı ve bunungıbı nazık arızaların hıcbırı yoktur fortta onun ıcın satar zaten tıcarı arac lıderıdır yıllardır
    nıye cunku her şartta her yolda gıder yanı kısacası otoban aracı degıldır ama artık 200hp ıle otobandada mukemmel olur herhalde ban teşekkur ederım fort calışanlarına turkıyede boyle bır motor yaptıkları ıcın bu motorum sanırım yakıt tuketımıde oldukca duşuktur ........................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkit

    fort transit cok amam cok sağlam bır aractır sakın dığerlerıyle karıştırmayın vırajı superdır gıdın karadenıze anadoluya bakın bakalım sızın o avrupalı markalarınızdan kactane var orda bırde anadoluda bır soz vardır alırsın fort olursun lort dıye boşa soylenmemıştır bırcok kışı değıştereyım aracımı farklı olayım der fakat hepsı pışman olur sonra cunku fordun sağlamlığını bulamazlar hepsı yenıden paşa paş yıne fort alır ve hepsıde paralıdır yenı kasa yada makyaşj oldumu hepsı değıştırır arabasını yenısı ıle eskı araba goremezsın bırde buyuk şehırlerdekı dağıtım ve kargo şırketlerıne bır bakın derın %90 sanı fort alır nıye ucuz dıyemı kaldıkı fort hıcte ucuz degıldır hatta 2 elı superdır sağlamdıye alırlar verırler şofore ve sadece bakıma gıder aracları oyle kurumlama yaptı akışmetre bozuldu amortısor patladı ve bunungıbı nazık arızaların hıcbırı yoktur fortta onun ıcın satar zaten tıcarı arac lıderıdır yıllardır
    nıye cunku her şartta her yolda gıder yanı kısacası otoban aracı degıldır ama artık 200hp ıle otobandada mukemmel olur herhalde ban teşekkur ederım fort calışanlarına turkıyede boyle bır motor yaptıkları ıcın bu motorum sanırım yakıt tuketımıde oldukca duşuktur ........................

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: arkit

    fort transit cok amam cok sağlam bır aractır sakın dığerlerıyle karıştırmayın vırajı superdır gıdın karadenıze anadoluya bakın bakalım sızın o avrupalı markalarınızdan kactane var orda bırde anadoluda bır soz vardır alırsın fort olursun lort dıye boşa soylenmemıştır bırcok kışı değıştereyım aracımı farklı olayım der fakat hepsı pışman olur sonra cunku fordun sağlamlığını bulamazlar hepsı yenıden paşa paş yıne fort alır ve hepsıde paralıdır yenı kasa yada makyaşj oldumu hepsı değıştırır arabasını yenısı ıle eskı araba goremezsın bırde buyuk şehırlerdekı dağıtım ve kargo şırketlerıne bır bakın derın %90 sanı fort alır nıye ucuz dıyemı kaldıkı fort hıcte ucuz degıldır hatta 2 elı superdır sağlamdıye alırlar verırler şofore ve sadece bakıma gıder aracları oyle kurumlama yaptı akışmetre bozuldu amortısor patladı ve bunungıbı nazık arızaların hıcbırı yoktur fortta onun ıcın satar zaten tıcarı arac lıderıdır yıllardır
    nıye cunku her şartta her yolda gıder yanı kısacası otoban aracı degıldır ama artık 200hp ıle otobandada mukemmel olur herhalde ban teşekkur ederım fort calışanlarına turkıyede boyle bır motor yaptıkları ıcın bu motorum sanırım yakıt tuketımıde oldukca duşuktur ........................


    Ford Transit gerçekten sağlam ve sorunsuz bir araçtır

    bunun yanında da biraz odun bir araçtır...

    Dağıtım şirketlerinde transitlerin tercih edilmesinin sebebi parça fiyatlarının ucuz olması, sağlamlığıdır. Çünkü bu araçların şöförlerinin %99'u araçlarını hiç önemsemez, 20 metrelik boşluk buldu mu gaza abanırlar, eğer yükleri devrilmeyecek bir yükse yaptıkları ani frenlerin haddi hesabı yoktur. Dar sokaklardan geçerken pek aldırmazlar, öne ve arkaya çöp bidonlarını araç ile ittirerek kendilerine yer açarlar...

    Ama ticari aracı kendi kullanacak bir işletme sahibi, esnafların çoğunluğu büyük şehirlerde transit almaz, gider transporter, starex veya benzeri bir araç alır. Çünkü kendi kullanacaktır, ticari özelliklerinin yanında konfor özelliklerini de arar. Ayrıca transit geniş bir araçtır, transporter vs'lerin şehir içi kullanımı daha rahattır.

    Ford Transit, Ford markasını alnı ak bir şekilde temsil etmektedir.

    Ama 200 HP umarım ticari amaçlara hizmet eder, otobanlarda terör estiren transporter'lardan sonra transitleri de görmek istemeyiz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç





    hele ki uzun sasili modeller 2600 kg agırlık ve yüksekligi var onun icin yüksek süratlerde pek dengeli olacagina inanmiyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç





    hele ki uzun sasili modeller 2600 kg agırlık ve yüksekligi var onun icin yüksek süratlerde pek dengeli olacagina inanmiyorum



    Kesinlikle çok dengesiz araç...

    Ben 200 hp versiyonunu da kullandım ara hızlanmaları fena değil uzun şasi ve 17 kişilikti 100 km de virajlarda kayma eğilimi gösteriyor,kabine motor sesi rakiplerine göre fazla geliyor ve malzeme kalitesi Ducato Volt Sptinter gibi rakiplerine oranla kötü.. Ayrıca 200 hp yi yola aktaramıyor bence o yüzden çok korkmaya gerek yok bu Transitlerden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih*

    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç





    hele ki uzun sasili modeller 2600 kg agırlık ve yüksekligi var onun icin yüksek süratlerde pek dengeli olacagina inanmiyorum



    Kesinlikle çok dengesiz araç...

    Ben 200 hp versiyonunu da kullandım ara hızlanmaları fena değil uzun şasi ve 17 kişilikti 100 km de virajlarda kayma eğilimi gösteriyor,kabine motor sesi rakiplerine göre fazla geliyor ve malzeme kalitesi Ducato Volt Sptinter gibi rakiplerine oranla kötü.. Ayrıca 200 hp yi yola aktaramıyor bence o yüzden çok korkmaya gerek yok bu Transitlerden..

    Alıntıları Göster
    Motor iyi olmuşda, transit'in yol tutuş problemine el atsalarmış iyi olacakmış, ıslak yere gelmez, viraja gelmez, şimdi de 200 hp koymuşlar boşken ne yapar o araç bilmiyorum, bi de deneyimsiz bilmeyen birisi direksiyona oturursa allah hepimiz korusun, inşallah en yakın zamanda bunlara da bi el atarlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    Motor iyi olmuşda, transit'in yol tutuş problemine el atsalarmış iyi olacakmış, ıslak yere gelmez, viraja gelmez, şimdi de 200 hp koymuşlar boşken ne yapar o araç bilmiyorum, bi de deneyimsiz bilmeyen birisi direksiyona oturursa allah hepimiz korusun, inşallah en yakın zamanda bunlara da bi el atarlar

    Alıntıları Göster
    en kısa zamanda yol tutusunu düzeltmeleri lazim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    en kısa zamanda yol tutusunu düzeltmeleri lazim

    Alıntıları Göster
    şimdi ııı onun içinde 200 beygirmi var

    valla öyle otobanda canavar gibi gelen transporterlar yetiodu yaw :P işin şakası tabi bu
    helal olsun insanların parasını karşılıycak çalışmalar
    takdir etmek düşer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Sambora

    şimdi ııı onun içinde 200 beygirmi var

    valla öyle otobanda canavar gibi gelen transporterlar yetiodu yaw :P işin şakası tabi bu
    helal olsun insanların parasını karşılıycak çalışmalar
    takdir etmek düşer

    Alıntıları Göster
    Bende servis şöförüyüm renault master minibüsüm var 160 km sürate çıkabiliyor (denemedim ama başka minibüste içinde bulundum) ama önemli olan arkada can taşıdığını bilmen ve gaza ona göre basman
    bu arada araç benim araç 120 bg.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan_ok -- 9 Kasım 2007; 9:41:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    Neden bir ticari araç motoru son hızı iyi olmak üzere üretilir anlayamıyorum...
    Ticari araç dediğine tork lazımdır,beygir gücü değil.Ama üreticiler ne yapsın,camlarını film kaplatıp deri döşeme yaptırıp çok özel insan aracı yaptırdıkça millet ticari araçları,adamlar da ticari kaygılara göre hareket edip böyle anormal yenilikler yapmak zorunda kalıyorlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Neden bir ticari araç motoru son hızı iyi olmak üzere üretilir anlayamıyorum...
    Ticari araç dediğine tork lazımdır,beygir gücü değil.Ama üreticiler ne yapsın,camlarını film kaplatıp deri döşeme yaptırıp çok özel insan aracı yaptırdıkça millet ticari araçları,adamlar da ticari kaygılara göre hareket edip böyle anormal yenilikler yapmak zorunda kalıyorlar.

    arkadasım bunu yazarken teknık verılerın nersıne baktın bılmıorum ama transıtın bu modelının urettiği torku hiç bi firma üretemeyeciğini söledi..
    bizzat tek tek mercedes ve vw ile konustum aramızda gecen konusma su oldu;
    *ford transıtın son cıkardığı 200ps lık aracını gececek bı aracınız war mı?
    -ps önemli deil ama torkunu bılmıorum..(bize sprınteri anlatmaya basladı..)
    -ama torkunu bı arayıp sorıyım dedi..(aradı sordu aralarında ne konustular bılmıorum)
    son olarak bize söylediği şuydu;
    -bu aracı gercecek bı arac yok,bunu ureten muhendısler kafayı yemiş olamaz böle bı tork..
    :D:D:D sonuç bu arkadasım 6 ay boyunca ford transıtı gececek bı cift teker arac aradım bulamadım ve sonuc olarak ford transıt 200ps aldım..
    şimdi manyak mısın nıe gececek bı arac dıe soran olursa rakip firmada bu aractan bi sekılde gecmem gerekıo..
    artık iş şöförlüğe kaldı.. her türlü yanii..
    bu arada her türlü piyasadaki taksiyle kalkıyorum yakın chıp işine girecem yani 240ps hayırlısıyla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazy006_206

    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Neden bir ticari araç motoru son hızı iyi olmak üzere üretilir anlayamıyorum...
    Ticari araç dediğine tork lazımdır,beygir gücü değil.Ama üreticiler ne yapsın,camlarını film kaplatıp deri döşeme yaptırıp çok özel insan aracı yaptırdıkça millet ticari araçları,adamlar da ticari kaygılara göre hareket edip böyle anormal yenilikler yapmak zorunda kalıyorlar.

    arkadasım bunu yazarken teknık verılerın nersıne baktın bılmıorum ama transıtın bu modelının urettiği torku hiç bi firma üretemeyeciğini söledi..
    bizzat tek tek mercedes ve vw ile konustum aramızda gecen konusma su oldu;
    *ford transıtın son cıkardığı 200ps lık aracını gececek bı aracınız war mı?
    -ps önemli deil ama torkunu bılmıorum..(bize sprınteri anlatmaya basladı..)
    -ama torkunu bı arayıp sorıyım dedi..(aradı sordu aralarında ne konustular bılmıorum)
    son olarak bize söylediği şuydu;
    -bu aracı gercecek bı arac yok,bunu ureten muhendısler kafayı yemiş olamaz böle bı tork..
    :D:D:D sonuç bu arkadasım 6 ay boyunca ford transıtı gececek bı cift teker arac aradım bulamadım ve sonuc olarak ford transıt 200ps aldım..
    şimdi manyak mısın nıe gececek bı arac dıe soran olursa rakip firmada bu aractan bi sekılde gecmem gerekıo..
    artık iş şöförlüğe kaldı.. her türlü yanii..
    bu arada her türlü piyasadaki taksiyle kalkıyorum yakın chıp işine girecem yani 240ps hayırlısıyla...

    Alıntıları Göster
    Sarı dolmuşların bunlardan olduğunu düşünemiyorum...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    Neden bir ticari araç motoru son hızı iyi olmak üzere üretilir anlayamıyorum...
    Ticari araç dediğine tork lazımdır,beygir gücü değil.Ama üreticiler ne yapsın,camlarını film kaplatıp deri döşeme yaptırıp çok özel insan aracı yaptırdıkça millet ticari araçları,adamlar da ticari kaygılara göre hareket edip böyle anormal yenilikler yapmak zorunda kalıyorlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: RqJnr

    Neden bir ticari araç motoru son hızı iyi olmak üzere üretilir anlayamıyorum...
    Ticari araç dediğine tork lazımdır,beygir gücü değil.Ama üreticiler ne yapsın,camlarını film kaplatıp deri döşeme yaptırıp çok özel insan aracı yaptırdıkça millet ticari araçları,adamlar da ticari kaygılara göre hareket edip böyle anormal yenilikler yapmak zorunda kalıyorlar.

    arkadasım bunu yazarken teknık verılerın nersıne baktın bılmıorum ama transıtın bu modelının urettiği torku hiç bi firma üretemeyeciğini söledi..
    bizzat tek tek mercedes ve vw ile konustum aramızda gecen konusma su oldu;
    *ford transıtın son cıkardığı 200ps lık aracını gececek bı aracınız war mı?
    -ps önemli deil ama torkunu bılmıorum..(bize sprınteri anlatmaya basladı..)
    -ama torkunu bı arayıp sorıyım dedi..(aradı sordu aralarında ne konustular bılmıorum)
    son olarak bize söylediği şuydu;
    -bu aracı gercecek bı arac yok,bunu ureten muhendısler kafayı yemiş olamaz böle bı tork..
    :D:D:D sonuç bu arkadasım 6 ay boyunca ford transıtı gececek bı cift teker arac aradım bulamadım ve sonuc olarak ford transıt 200ps aldım..
    şimdi manyak mısın nıe gececek bı arac dıe soran olursa rakip firmada bu aractan bi sekılde gecmem gerekıo..
    artık iş şöförlüğe kaldı.. her türlü yanii..
    bu arada her türlü piyasadaki taksiyle kalkıyorum yakın chıp işine girecem yani 240ps hayırlısıyla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih*

    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç





    hele ki uzun sasili modeller 2600 kg agırlık ve yüksekligi var onun icin yüksek süratlerde pek dengeli olacagina inanmiyorum



    Kesinlikle çok dengesiz araç...

    Ben 200 hp versiyonunu da kullandım ara hızlanmaları fena değil uzun şasi ve 17 kişilikti 100 km de virajlarda kayma eğilimi gösteriyor,kabine motor sesi rakiplerine göre fazla geliyor ve malzeme kalitesi Ducato Volt Sptinter gibi rakiplerine oranla kötü.. Ayrıca 200 hp yi yola aktaramıyor bence o yüzden çok korkmaya gerek yok bu Transitlerden..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Salih*


    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    transitler zaten gücünü yola pek iyi aktaran araçlar değildi...

    bunda esp olsada ben inanmıyorum ya 100 km hızla biçok aracı sert bi manevrayla yoldan kopartabiliriz hele ki uzun şasili ve gayet yüksek bi araç bu

    arkayı bi kopartmaya başladımı esp ne yapsın

    bence güvensiz bi araç





    hele ki uzun sasili modeller 2600 kg agırlık ve yüksekligi var onun icin yüksek süratlerde pek dengeli olacagina inanmiyorum



    Kesinlikle çok dengesiz araç...

    Ben 200 hp versiyonunu da kullandım ara hızlanmaları fena değil uzun şasi ve 17 kişilikti 100 km de virajlarda kayma eğilimi gösteriyor,kabine motor sesi rakiplerine göre fazla geliyor ve malzeme kalitesi Ducato Volt Sptinter gibi rakiplerine oranla kötü.. Ayrıca 200 hp yi yola aktaramıyor bence o yüzden çok korkmaya gerek yok bu Transitlerden..

    ford transiti gececek bi cift teker bi ticari bul bana söle:D:D
    ayrıca konforu da gayet tatmin edici bi transporter gibi olmasa da ki zaten transporterın tek kabıni yok:D:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewrld

    hesap var hesap var..
    bu aracın üretim koşulları bellidir..üretim amacı bellidir..yol tutuş problemi bu aracın dizaynında ikinci planda ele alınır..
    amaç daha çok ticari koşullara yönlendirilmiştir..
    bende bu araç takla atar demiyorum..adam gibi kullanılırsa o aracın altı güneş görmez..adam gibi kullanılırsa arıza da yapmaz..
    ama türk insanı adam gibi mi araç kullanıyor?
    öyle insanlar var ki görüyoruz transporter kullananları da..gaz pedalına basınca gidiyor..fişek gibi de makina..
    ama sok bakalım geyik testine durumunu görelim..
    bugün audi s3 gibi bir araç ki dinamik özelliklerini sen düşün 74 kilometre hızda geyik testinde problem yaşatıyor..
    kıyaslayalım..
    200 beygir bi araç..adam atacak müslümün kasedini yakacak sigarasını abanacak gaz pedalına bastıkça basacak..
    bi düşün bakalım 100 kilometre hızla ani bi şerit değişiminde neler olabileceğini..kıyasla s3 le..
    dinamik özellikleri s3 den iyi değil ya..sonuç felaket..
    bu araçlarda bir güç sınırlaması olması her zaman iyidir..
    ama ford otosan bu sefer gerçekten işin mokunu çıkartmış beygir araba sattırır diye bi laf varya ona uydular heralde..
    madem yük taşısın istiyosun pekala yüksek torkla üretebilirsin bu aracı..yada torkla beygiri düşük tutarsın abanırsın şanzıman oranlarına yine çeker yine çeker..
    bende makine mühendisiyim bu işlerle ilgileniyorum ayrıca 200 hp güç üretmekten ziyade o gücü yere verimli aktarabilecek mekanizmayı yapmak daha komplikedir ve daha dayanıklı şasi gerektirir..
    not:ford otosan mühendislerini de çok matah zannetmeyin..

    Alıntıları Göster
    kardeşim bos konustuğun kendi işini anlamadığından kaynaklanıo 11 sn de 100 e cıkan bı arac ıcın nasıl yere aktaramıo dersın :D:D
    60ps lık broadway we kus serısı 70 le 80 le orta serıtte gıtmekte ısrar ettığı surece kamyoncular makas atmak zorunda ben kamyncuyum ve 3 ay önce transıt200ps aldım cok memnunum.. ayrıca s3 felan fılan flımlerde gorduğun seylerı burda anlatmanın manası yok..:D tebrik ediyorum türk mühendislerini vw ye ve mercedes e attıkları buyuk GOLden ötürü..
    tekrarlıyorum 70le 80le orta serıtten gıden bırını gorursenız lutfen uyarın..hiç bi ikazdan anlamayıp gıtmekte ısrar edıolar sellektör korna ne yaparsan yap o adam orda gıtmekte ısrar edıo sankı satın aldı............................................................................
    quote:

    Orjinalden alıntı: ewrld

    hesap var hesap var..
    bu aracın üretim koşulları bellidir..üretim amacı bellidir..yol tutuş problemi bu aracın dizaynında ikinci planda ele alınır..
    amaç daha çok ticari koşullara yönlendirilmiştir..
    bende bu araç takla atar demiyorum..adam gibi kullanılırsa o aracın altı güneş görmez..adam gibi kullanılırsa arıza da yapmaz..
    ama türk insanı adam gibi mi araç kullanıyor?
    öyle insanlar var ki görüyoruz transporter kullananları da..gaz pedalına basınca gidiyor..fişek gibi de makina..
    ama sok bakalım geyik testine durumunu görelim..
    bugün audi s3 gibi bir araç ki dinamik özelliklerini sen düşün 74 kilometre hızda geyik testinde problem yaşatıyor..
    kıyaslayalım..
    200 beygir bi araç..adam atacak müslümün kasedini yakacak sigarasını abanacak gaz pedalına bastıkça basacak..
    bi düşün bakalım 100 kilometre hızla ani bi şerit değişiminde neler olabileceğini..kıyasla s3 le..
    dinamik özellikleri s3 den iyi değil ya..sonuç felaket..
    bu araçlarda bir güç sınırlaması olması her zaman iyidir..
    ama ford otosan bu sefer gerçekten işin mokunu çıkartmış beygir araba sattırır diye bi laf varya ona uydular heralde..
    madem yük taşısın istiyosun pekala yüksek torkla üretebilirsin bu aracı..yada torkla beygiri düşük tutarsın abanırsın şanzıman oranlarına yine çeker yine çeker..
    bende makine mühendisiyim bu işlerle ilgileniyorum ayrıca 200 hp güç üretmekten ziyade o gücü yere verimli aktarabilecek mekanizmayı yapmak daha komplikedir ve daha dayanıklı şasi gerektirir..
    not:ford otosan mühendislerini de çok matah zannetmeyin..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.