Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    ford ranger varken diğeri önerilmez

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar uzun zamandır ssangyong actyon sports modelini inceliyorum. görünüşü çok etkilemişti beni ilk başta şimdi videolarını izledikçe her geçen gün daha çok sevmeye başladım bu canavarı. l200 ile karşılaştırmalar yapılmış fazlaca. l200 ü incelemedim o nedenle olumlu yada olumsuz herhangi birşey söyleme lüksüm yok. sadece youtube a girip ''korea actyon drift'' ve ''actyon scrapes through driving school'' adlı videoları izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. sonra da l200 ile toyota hilux'ün karşılaştırıldığı bir drift videosu var birde onu izleyin. aradaki ciddi farka şahit olun.. iyi seyirler:)




  • arkadaşlar test sürüşü yapın farkı anlarsınız kesinlikle sadece bakmak için gittim test sürüşü teklif ettiler bindim dolaştım vede aldım inanılmaz güzel bi araç içinde tamamen suv havası var araçtan inince anlıyosunki pikap mış:)tipi çok hoş gelmiyodu bana ama ufak tefek aksesuarla onuda çözdüm biniyorum fiyatına göre çok kaliteli yakıtta çok cimri alınabililecek kıvamda tavsiye ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmanbadi -- 21 Mayıs 2009; 15:28:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmanbadi

    arkadaşlar test sürüşü yapın farkı anlarsınız kesinlikle sadece bakmak için gittim test sürüşü teklif ettiler bindim dolaştım vede aldım inanılmaz güzel bi araç içinde tamamen suv havası var araçtan inince anlıyosunki pikap mış:)tipi çok hoş gelmiyodu bana ama ufak tefek aksesuarla onuda çözdüm biniyorum fiyatına göre çok kaliteli yakıtta çok cimri alınabililecek kıvamda tavsiye ederim...
    resimler de geldiiii hadi hayırlı olsun:) sadece ön panjur ve jantları değiştirdim görüntü bu oldu ...

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmanbadi -- 21 Mayıs 2009; 15:34:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mebgerate

    quote:


    sizde anladığım kadarıyla 4x2 AT var sürüş izlenimlerini ilgiyle okudum 190km/h çok yüksek bir hız ALLAH korusun acil bir durum olmadıkça bu hızlara çıkmayalım
    şehir içi ortalama ne yakıyorsun uzaktan kumanda ile kilitlediğinde açık camlar kalkıyor mu


    evet 4x2 AT var; tabii ki normalde 190km/h hıza çıkan biri değilim; ama aracı yeni aldım test ediyorum, istersem güvenle bu hıza çıkabileceğimi biliyorum, bu şimdilik bana yeter ;)
    söylemek istediğim, normal hatchback yada sedan (tabi arabasına göre değişir) araçlarda bu hızlara çıktığında yaşadığın "kelle koltukta" gidiyorum hissini yaşamadığındır.. ;)

    şehiriçi ortalama 8-9lt arası yakıyorum. uzaktan kumanda ile camlar kitlenmiyor ne yazık ki ama bu iş yapan çok pahalı olmayan kitler var; biraz daha zaman geçsin, sonradan problem çıkma durumunu araştırıp böyle bir kit ekletebilirim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar Ford mu L200 mu bilmem ama actyon sport mu simdi size son cevabi vereyim ve kesinlikle
    soylediklerimi onemseyin.
    2008 model Actyon Sport sahibiyim. Cok begenerek aldim ve gercekten cok memnundum.
    Yakit tuketimi baslangicta biraz yuksekti fakat sonradan dustu, performansi ve konforu cok cok iyiydi.

    Gecenlerde talihsiz bir sekilde 25 santimlik bir kaldirima hizla carptim.
    Simdi size test sonuclarini vereyim.
    ya da hasar raporunu vereyim.
    39000 TL
    Simdi kesinlikle yanlis anlasilma yok. Kaldirim tasi 25 santimetreden az ve masraf 39.662,67 TL
    Neyse ki KDV dahil.
    Bu arada arabanin sifiri 33000 TL yaklasik.
    Isteyen herkese servisin expertiz raporunu faxlayabilirim.
    Ankaranin tek Ssang Yong servisinin verdigi fiyat bu.
    Bu arada sizi temin ederim arabanin kaportasinda cizik yok.Sadece altinda hasar var.
    Ayrica bu sacma sapan expertiz icinde bende yuzde birlik yani 470 TL para istediler.
    Simdi eminim kafaniz karisti ya da inanmadiniz ya da anlamadiniz. Ankarada tek yetkili servis size
    arabanizin yenisinin 5 - 6 bin TL fazlasina sizin arabayi tamir edebileceklerini soyluyorlar ve bunun icin
    sizden para istiyorlar.
    Ne demek istedigimi anlayabildiyseniz bu marka ya da distributor veya servisten aman uzak durun aman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmanbadi

    resimler de geldiiii hadi hayırlı olsun:) sadece ön panjur ve jantları değiştirdim görüntü bu oldu ...

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    Alıntıları Göster
    doğuş otoyu sevmeyiz ama arkasında durduğu marka türkiyede çok iyi yerlere gelir
    şu ssangyoungı doğuş getirseydi en çok satan 4x4 olurdu doğuşta çok güzel paralar kazanırdı

    Ayrıca konuyla alakalı olarak sebep belirtmeden tek taraflı ranger diyen arakdaşlar sizi okumak sıkıyor gerçekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent van Gogh

    doğuş otoyu sevmeyiz ama arkasında durduğu marka türkiyede çok iyi yerlere gelir
    şu ssangyoungı doğuş getirseydi en çok satan 4x4 olurdu doğuşta çok güzel paralar kazanırdı

    Ayrıca konuyla alakalı olarak sebep belirtmeden tek taraflı ranger diyen arakdaşlar sizi okumak sıkıyor gerçekten

    Alıntıları Göster
    bu markayı doğuş ve baylas istemiş zaten ama vermemişler şahsuvaroğlu almış.belki neden diyeceksiniz,bende sonradan öğrendimki ssangyong'un cezair distribitörü yine şahsuvaroğlu imiş.pazara orda gayet hakim olduğundan şahsuvaroğlu ile devam kararı almışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmanbadi

    bu markayı doğuş ve baylas istemiş zaten ama vermemişler şahsuvaroğlu almış.belki neden diyeceksiniz,bende sonradan öğrendimki ssangyong'un cezair distribitörü yine şahsuvaroğlu imiş.pazara orda gayet hakim olduğundan şahsuvaroğlu ile devam kararı almışlar.

    Alıntıları Göster
    sanyong Musso aynı zamanda daewoo musso olarak satılıodu peki daewoo musonunda motoru mercedes miydi?
    Mercedes mekanik var yabana atılamaz fordda iyi araç fakat ford rangerin ncap tesitindeki çarpışması içler acısı
    kyron ise 4 yıldız fakat euro ncap değil korencap :) ne kadar güvenilir bilinmez.

    Navara çok hoşuma gider yalnız! düşünülmeli kesinlikle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GT_500 -- 27 Mayıs 2009; 17:13:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    @orgasmatron-
    tamam arkadaş sen ağırlık taktırma keyfin bilir ama her kamyonete ağırlık takılması gerekir. oyuncak dediğin kapak benim araçtada mevcut biz buna fullbox diyoruz ve 2 kişi zor kaldırıyor. ıslak zeminde ince lastik her zaman geniş taban dan daha avantajlıdır.
    benim araç 167hp 402 tork yani hp ile oynamak zor bişey değil. düşük hacimdeki motordan yüksek güç alırsan o motorun ömrü uzun olmaz. motorun bittiğinde umarım aynı düşüncede olursun.
    şu oyuncak gibi duran arka kapağın resmini koysdana bi.
    actyonun her yeri oyuncak gibi duruyo. neresi pickup a benziyo

    @orgasmatronun dediği fullbox değil o bölüme a. sportsta halftop deniyor bildiğimiz arka kapaktan bahsediyor
    Gerçekten actyonun arka kapağını bende açtım kapattım çok ağır acaba adamlar niye ağır yapmışlar herhalde zor açıp kapayalım diye değil
    actyona oyuncak gibi demişsin büyüklerin oyuncağı böyle olur l200 ün kasası da aynı çocukların legosu gibi

    pardonda fullbox nedir açıklarmısın? halftoptan farkı nedir?
    tüh yaa demek actyonun halftopunun kapağı çok ağır kaldırılıyor. hmmm yazık oluyodur kollarınıza nede olsa konforlu suv niyetine bindiğiniz araç
    arkadaşım bu kapaklar büyük kapaklar haliyle ağır olacaklar aracın arkasına ağırlık yapsın diye değil.
    ağırlık yapacak malzeme aracın üstüne konmaz konabilecek en alt kısıma konur. yoksa dengeyi ciddi anlamda bozar. yani o ağırlık pickup ın yol tutuşu için yeterli değildir.

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: kiyali


    Orjinalden alıntı: lokosit

    @orgasmatron-
    tamam arkadaş sen ağırlık taktırma keyfin bilir ama her kamyonete ağırlık takılması gerekir. oyuncak dediğin kapak benim araçtada mevcut biz buna fullbox diyoruz ve 2 kişi zor kaldırıyor. ıslak zeminde ince lastik her zaman geniş taban dan daha avantajlıdır.
    benim araç 167hp 402 tork yani hp ile oynamak zor bişey değil. düşük hacimdeki motordan yüksek güç alırsan o motorun ömrü uzun olmaz. motorun bittiğinde umarım aynı düşüncede olursun.
    şu oyuncak gibi duran arka kapağın resmini koysdana bi.
    actyonun her yeri oyuncak gibi duruyo. neresi pickup a benziyo

    @orgasmatronun dediği fullbox değil o bölüme a. sportsta halftop deniyor bildiğimiz arka kapaktan bahsediyor
    Gerçekten actyonun arka kapağını bende açtım kapattım çok ağır acaba adamlar niye ağır yapmışlar herhalde zor açıp kapayalım diye değil
    actyona oyuncak gibi demişsin büyüklerin oyuncağı böyle olur l200 ün kasası da aynı çocukların legosu gibi

    pardonda fullbox nedir açıklarmısın? halftoptan farkı nedir?
    tüh yaa demek actyonun halftopunun kapağı çok ağır kaldırılıyor. hmmm yazık oluyodur kollarınıza nede olsa konforlu suv niyetine bindiğiniz araç
    arkadaşım bu kapaklar büyük kapaklar haliyle ağır olacaklar aracın arkasına ağırlık yapsın diye değil.
    ağırlık yapacak malzeme aracın üstüne konmaz konabilecek en alt kısıma konur. yoksa dengeyi ciddi anlamda bozar. yani o ağırlık pickup ın yol tutuşu için yeterli değildir.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kiyali -- 7 Ağustos 2009; 11:53:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kiyali

    Orjinalden alıntı: kiyali


    Orjinalden alıntı: lokosit

    @orgasmatron-
    tamam arkadaş sen ağırlık taktırma keyfin bilir ama her kamyonete ağırlık takılması gerekir. oyuncak dediğin kapak benim araçtada mevcut biz buna fullbox diyoruz ve 2 kişi zor kaldırıyor. ıslak zeminde ince lastik her zaman geniş taban dan daha avantajlıdır.
    benim araç 167hp 402 tork yani hp ile oynamak zor bişey değil. düşük hacimdeki motordan yüksek güç alırsan o motorun ömrü uzun olmaz. motorun bittiğinde umarım aynı düşüncede olursun.
    şu oyuncak gibi duran arka kapağın resmini koysdana bi.
    actyonun her yeri oyuncak gibi duruyo. neresi pickup a benziyo

    @orgasmatronun dediği fullbox değil o bölüme a. sportsta halftop deniyor bildiğimiz arka kapaktan bahsediyor
    Gerçekten actyonun arka kapağını bende açtım kapattım çok ağır acaba adamlar niye ağır yapmışlar herhalde zor açıp kapayalım diye değil
    actyona oyuncak gibi demişsin büyüklerin oyuncağı böyle olur l200 ün kasası da aynı çocukların legosu gibi

    pardonda fullbox nedir açıklarmısın? halftoptan farkı nedir?
    tüh yaa demek actyonun halftopunun kapağı çok ağır kaldırılıyor. hmmm yazık oluyodur kollarınıza nede olsa konforlu suv niyetine bindiğiniz araç
    arkadaşım bu kapaklar büyük kapaklar haliyle ağır olacaklar aracın arkasına ağırlık yapsın diye değil.
    ağırlık yapacak malzeme aracın üstüne konmaz konabilecek en alt kısıma konur. yoksa dengeyi ciddi anlamda bozar. yani o ağırlık pickup ın yol tutuşu için yeterli değildir.




    Alıntıları Göster
    RODISARAH kardeş,
    Yazdığından anlaşıldığı kadariyle aracın yedek parçaları çok çok çok pahalı
    Doğrumudur???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACER69

    RODISARAH kardeş,
    Yazdığından anlaşıldığı kadariyle aracın yedek parçaları çok çok çok pahalı
    Doğrumudur???

    Alıntıları Göster
    Ben servise gittiğimde bu konuyu sormuştum.Servisin dediğine göre
    rodisarahın aracının alt tarafı komple gitmiş.Aslında arkadaş
    ekspertiz raporunu gösterebilirse daha iyi fikir sahibi olabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RODISARAH

    Arkadaslar Ford mu L200 mu bilmem ama actyon sport mu simdi size son cevabi vereyim ve kesinlikle
    soylediklerimi onemseyin.
    2008 model Actyon Sport sahibiyim. Cok begenerek aldim ve gercekten cok memnundum.
    Yakit tuketimi baslangicta biraz yuksekti fakat sonradan dustu, performansi ve konforu cok cok iyiydi.

    Gecenlerde talihsiz bir sekilde 25 santimlik bir kaldirima hizla carptim.
    Simdi size test sonuclarini vereyim.
    ya da hasar raporunu vereyim.
    39000 TL
    Simdi kesinlikle yanlis anlasilma yok. Kaldirim tasi 25 santimetreden az ve masraf 39.662,67 TL
    Neyse ki KDV dahil.
    Bu arada arabanin sifiri 33000 TL yaklasik.
    Isteyen herkese servisin expertiz raporunu faxlayabilirim.
    Ankaranin tek Ssang Yong servisinin verdigi fiyat bu.
    Bu arada sizi temin ederim arabanin kaportasinda cizik yok.Sadece altinda hasar var.
    Ayrica bu sacma sapan expertiz icinde bende yuzde birlik yani 470 TL para istediler.
    Simdi eminim kafaniz karisti ya da inanmadiniz ya da anlamadiniz. Ankarada tek yetkili servis size
    arabanizin yenisinin 5 - 6 bin TL fazlasina sizin arabayi tamir edebileceklerini soyluyorlar ve bunun icin
    sizden para istiyorlar.
    Ne demek istedigimi anlayabildiyseniz bu marka ya da distributor veya servisten aman uzak durun aman.


    valla ben cok merak ettim bu raporu. araci kasko yaptirip sıkıldığında kaldırıma vur, perte cikacagindan bu masrafla yenisini alirsin durmadan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur-orhun

    ssangyongun afedersiniz teşbihte hata olmaz
    .ıçtığı .ok daha denize ulaşmadı
    Türkiye piyasasında daha dün bir bugün iki
    hele biraz piyasası otursun etrafta görmeye başlayalım o zaman güzel bir tercih olabilir

    Alıntıları Göster
    Bildiğim kadarıyla, Ssangyong'un araçlarının tamamının arkasında "Powered by Mercedes" yazıyor. Ve bir konu daha var. Yanlış hatırlamıyorsam, 13 ocak'tan beri fabrika kapalı ve üretim yok.

    Alırken gözönünde bulundurulması gerekebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Bildiğim kadarıyla, Ssangyong'un araçlarının tamamının arkasında "Powered by Mercedes" yazıyor. Ve bir konu daha var. Yanlış hatırlamıyorsam, 13 ocak'tan beri fabrika kapalı ve üretim yok.

    Alırken gözönünde bulundurulması gerekebilir...


    Turkiye sayfasina baktim, yeni araclarin geldigini gordum, hatta ön panjur degismis. 13 ocaktan beri kapaliysa bu kadar arac nereden geliyor? (pickup 4x4 otomatiklerde 1.ymis satis rakamlari acisindan) onemli bir bilgi ama dogru ise..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RODISARAH

    Arkadaslar Ford mu L200 mu bilmem ama actyon sport mu simdi size son cevabi vereyim ve kesinlikle
    soylediklerimi onemseyin.
    2008 model Actyon Sport sahibiyim. Cok begenerek aldim ve gercekten cok memnundum.
    Yakit tuketimi baslangicta biraz yuksekti fakat sonradan dustu, performansi ve konforu cok cok iyiydi.

    Gecenlerde talihsiz bir sekilde 25 santimlik bir kaldirima hizla carptim.
    Simdi size test sonuclarini vereyim.
    ya da hasar raporunu vereyim.
    39000 TL
    Simdi kesinlikle yanlis anlasilma yok. Kaldirim tasi 25 santimetreden az ve masraf 39.662,67 TL
    Neyse ki KDV dahil.
    Bu arada arabanin sifiri 33000 TL yaklasik.
    Isteyen herkese servisin expertiz raporunu faxlayabilirim.
    Ankaranin tek Ssang Yong servisinin verdigi fiyat bu.
    Bu arada sizi temin ederim arabanin kaportasinda cizik yok.Sadece altinda hasar var.
    Ayrica bu sacma sapan expertiz icinde bende yuzde birlik yani 470 TL para istediler.
    Simdi eminim kafaniz karisti ya da inanmadiniz ya da anlamadiniz. Ankarada tek yetkili servis size
    arabanizin yenisinin 5 - 6 bin TL fazlasina sizin arabayi tamir edebileceklerini soyluyorlar ve bunun icin
    sizden para istiyorlar.
    Ne demek istedigimi anlayabildiyseniz bu marka ya da distributor veya servisten aman uzak durun aman.



    ee kasko yokmu.. araç tuhaf bir şekilde pert olmuş?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: RODISARAH

    Arkadaslar Ford mu L200 mu bilmem ama actyon sport mu simdi size son cevabi vereyim ve kesinlikle
    soylediklerimi onemseyin.
    2008 model Actyon Sport sahibiyim. Cok begenerek aldim ve gercekten cok memnundum.
    Yakit tuketimi baslangicta biraz yuksekti fakat sonradan dustu, performansi ve konforu cok cok iyiydi.

    Gecenlerde talihsiz bir sekilde 25 santimlik bir kaldirima hizla carptim.
    Simdi size test sonuclarini vereyim.
    ya da hasar raporunu vereyim.
    39000 TL
    Simdi kesinlikle yanlis anlasilma yok. Kaldirim tasi 25 santimetreden az ve masraf 39.662,67 TL
    Neyse ki KDV dahil.
    Bu arada arabanin sifiri 33000 TL yaklasik.
    Isteyen herkese servisin expertiz raporunu faxlayabilirim.
    Ankaranin tek Ssang Yong servisinin verdigi fiyat bu.
    Bu arada sizi temin ederim arabanin kaportasinda cizik yok.Sadece altinda hasar var.
    Ayrica bu sacma sapan expertiz icinde bende yuzde birlik yani 470 TL para istediler.
    Simdi eminim kafaniz karisti ya da inanmadiniz ya da anlamadiniz. Ankarada tek yetkili servis size
    arabanizin yenisinin 5 - 6 bin TL fazlasina sizin arabayi tamir edebileceklerini soyluyorlar ve bunun icin
    sizden para istiyorlar.
    Ne demek istedigimi anlayabildiyseniz bu marka ya da distributor veya servisten aman uzak durun aman.



    ee kasko yokmu.. araç tuhaf bir şekilde pert olmuş?

    Alıntıları Göster
    yazan uyenin sadece 1 mesaji var, fake kokulari geliyor sanirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^Biotech^

    yazan uyenin sadece 1 mesaji var, fake kokulari geliyor sanirim

    Alıntıları Göster
    Ranger ve L200 olmadı d-max...

    Sınıfının öncüleri. İçlerinden en çok Ranger lüks duruyor. L200 her yere girerim diyor. D-max ise bunlara alternatif benim görüşüm...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nolamaz

    Ranger ve L200 olmadı d-max...

    Sınıfının öncüleri. İçlerinden en çok Ranger lüks duruyor. L200 her yere girerim diyor. D-max ise bunlara alternatif benim görüşüm...

    Alıntıları Göster
    ssangyong kullanıcısıyım araç süper tavsiye etmemem için hiç birneden yok alın kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur-orhun

    ssangyongun afedersiniz teşbihte hata olmaz
    .ıçtığı .ok daha denize ulaşmadı
    Türkiye piyasasında daha dün bir bugün iki
    hele biraz piyasası otursun etrafta görmeye başlayalım o zaman güzel bir tercih olabilir

    Alıntıları Göster
    Ford Ranger ve Mitsubıshı L200 Varken o saynsoyngmu syansyıng sayksuyk gibi bişeyin orda isminin geçmesi bile saçma Ben Ford Ranger alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AyktKsv

    Ford Ranger ve Mitsubıshı L200 Varken o saynsoyngmu syansyıng sayksuyk gibi bişeyin orda isminin geçmesi bile saçma Ben Ford Ranger alırdım.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar,
    Ssangyong 4x4 sahibi olup adapazarı - karasu bölgesinde ikamet eden var mı?
    Varsa bana özel mesaj atabilirlerse çok sevinirim


    Ben romork amaçlı olarak suzuki jimny aldım, 4çeker, harbi arazi aracıdır kendisi...
    Kumda kullanıyorum genelde.

    Ssangyong , Nissan, Mitsubishi , İsuzu grubuna gelirsek, (pickup)
    Bu araçlarda 2 tip çekiş sistemi var, 4x2 ve Orta defransiyel kilidiyle birlikte 4x4 , yani her tekerlek aynı anda döner, kumda çamurda her koşulda 4 tekerleğin 4 ü de döner.

    SUV denilen araçlar genelde 4 çekerdir, orta defransiyel kilidi ile, 4 çeker konuma gelir, ama kaygan zeminde 2 çekerden çekere kadar düşer,
    yani 1 ön, 1 arka lastik döner diğeri boşa düşer. Orta defransiyel kilitli olmadığında kaygan zeminde 4 tekerden sadece 1i döner hale gelebiliyor.

    Ssangyong bir suv değildir, hiçbir suv da arazi takviye dediğimiz 4L zaten yoktur.

    Gelelim yol çekiş kabiliyetine, arazi aracı dediğimiz Ssangyong , Nissan, Mitsubishi , İsuzu grubunda, 4 tekerinde aynı anda döndüğü sürece geriye "iyi-kötü" diye bir ayrım kalmaz, sadece lastik faktörü ve şöför becerisi kalır.

    Ticari amaçlı caddy kullanıyorum, 720kg taşıma kapasitesi var, bugune kadar 400 kilodan fazlasını taşıyamadım , hacim sebebiyle sığmadı hiç. (1,5m3 ü geçemiyorum yer yok) , Pickup kullanan kişilerde, hardtop kullanıyorsa zaten 500kilodan fazla nereyedeyse hayal. çünkü sığmayacaktır hacmen....

    Üstü açık kullananlarsa, motor veya döküm mamul taşımıyorlarsa 600kiloyu geçeceklerine gene pek ihtimal vermiyorum. Keza bu ağırlıklarla zaten arazi koşulları biraz düşündürücü hale gelir...

    Burdan yola çıkarak, Ssangyong un videolarını da izleyerek, rahatlıkla arazide başarısından bahsedebiliriz.
    http://www.jahu.net/videos/video/o961Fgm3YO0&feature=youtube_gdata/ssanyong__real_4X4.html

    Bu da çok sağlam bir offroad videosu, izleyin...
    http://www.jahu.net/videos/video/u6DjqfPdAgg&feature=youtube_gdata/SSANGYONG_ACTYON_SPORTS_4x4_Vence_obstculo_melhor_que_concorrentes.html

    Şuanda ssangyong u araştırıyorum, her türlü bilgiyi inceliyorum,
    Hiçbir marka bana test aracı temin edemedi, ssangyong da her çeşidinden test aracı vardı gezdim bol bol.
    Nissan ve Mitsubishi "kendini ispatlamış bir marka olduğumuzdan test aracımız yok" dediler, :)))
    Acıdım hallerine, sen git 60binlik araç sat, test aracın olmasın 1tane bile :)

    Otomatik viteste utanç kaynağı bu markalar, Mitsubishi ve Isuzu da 4ileri otomatik var , ayıp yahu 2010 dayız, millet 7 ileri otomatikler üzerine çalışıyor sende daha 4 ileri ....

    Birtek makul motor ve şanzıman ssangyong da var, 6 ileri 2000 motor 140hp. 4çeker dediğinde çok sağlam vergi farkı çıkıyor....

    Nissan 4x2 kullanan bir arkadaşım "çok çabalayarak 8,2 lt mazot yakabildim" diyor, ssangyon için ortalama 9lt normal kullanımda.... Bu capon araçlarında ise 11-13 litre arası bir sarfiyat var, 2500motorda 140 beygiri anca verebilen motorlarda...

    Tüm verileri topladığımızda ssangyong rakipsiz kalıyor malesef...

    Ha bu arada, nissan micra, 1,2 aracımın yıllık bakımına 350TL verdim yetkili serviste yağ ve filtreler değişti. VW bile 320TL tutuyor, Nissancılara duyrulur....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreeLander

    Arkadaşlar,
    Ssangyong 4x4 sahibi olup adapazarı - karasu bölgesinde ikamet eden var mı?
    Varsa bana özel mesaj atabilirlerse çok sevinirim


    Ben romork amaçlı olarak suzuki jimny aldım, 4çeker, harbi arazi aracıdır kendisi...
    Kumda kullanıyorum genelde.

    Ssangyong , Nissan, Mitsubishi , İsuzu grubuna gelirsek, (pickup)
    Bu araçlarda 2 tip çekiş sistemi var, 4x2 ve Orta defransiyel kilidiyle birlikte 4x4 , yani her tekerlek aynı anda döner, kumda çamurda her koşulda 4 tekerleğin 4 ü de döner.

    SUV denilen araçlar genelde 4 çekerdir, orta defransiyel kilidi ile, 4 çeker konuma gelir, ama kaygan zeminde 2 çekerden çekere kadar düşer,
    yani 1 ön, 1 arka lastik döner diğeri boşa düşer. Orta defransiyel kilitli olmadığında kaygan zeminde 4 tekerden sadece 1i döner hale gelebiliyor.

    Ssangyong bir suv değildir, hiçbir suv da arazi takviye dediğimiz 4L zaten yoktur.

    Gelelim yol çekiş kabiliyetine, arazi aracı dediğimiz Ssangyong , Nissan, Mitsubishi , İsuzu grubunda, 4 tekerinde aynı anda döndüğü sürece geriye "iyi-kötü" diye bir ayrım kalmaz, sadece lastik faktörü ve şöför becerisi kalır.

    Ticari amaçlı caddy kullanıyorum, 720kg taşıma kapasitesi var, bugune kadar 400 kilodan fazlasını taşıyamadım , hacim sebebiyle sığmadı hiç. (1,5m3 ü geçemiyorum yer yok) , Pickup kullanan kişilerde, hardtop kullanıyorsa zaten 500kilodan fazla nereyedeyse hayal. çünkü sığmayacaktır hacmen....

    Üstü açık kullananlarsa, motor veya döküm mamul taşımıyorlarsa 600kiloyu geçeceklerine gene pek ihtimal vermiyorum. Keza bu ağırlıklarla zaten arazi koşulları biraz düşündürücü hale gelir...

    Burdan yola çıkarak, Ssangyong un videolarını da izleyerek, rahatlıkla arazide başarısından bahsedebiliriz.
    http://www.jahu.net/videos/video/o961Fgm3YO0&feature=youtube_gdata/ssanyong__real_4X4.html

    Bu da çok sağlam bir offroad videosu, izleyin...
    http://www.jahu.net/videos/video/u6DjqfPdAgg&feature=youtube_gdata/SSANGYONG_ACTYON_SPORTS_4x4_Vence_obstculo_melhor_que_concorrentes.html

    Şuanda ssangyong u araştırıyorum, her türlü bilgiyi inceliyorum,
    Hiçbir marka bana test aracı temin edemedi, ssangyong da her çeşidinden test aracı vardı gezdim bol bol.
    Nissan ve Mitsubishi "kendini ispatlamış bir marka olduğumuzdan test aracımız yok" dediler, :)))
    Acıdım hallerine, sen git 60binlik araç sat, test aracın olmasın 1tane bile :)

    Otomatik viteste utanç kaynağı bu markalar, Mitsubishi ve Isuzu da 4ileri otomatik var , ayıp yahu 2010 dayız, millet 7 ileri otomatikler üzerine çalışıyor sende daha 4 ileri ....

    Birtek makul motor ve şanzıman ssangyong da var, 6 ileri 2000 motor 140hp. 4çeker dediğinde çok sağlam vergi farkı çıkıyor....

    Nissan 4x2 kullanan bir arkadaşım "çok çabalayarak 8,2 lt mazot yakabildim" diyor, ssangyon için ortalama 9lt normal kullanımda.... Bu capon araçlarında ise 11-13 litre arası bir sarfiyat var, 2500motorda 140 beygiri anca verebilen motorlarda...

    Tüm verileri topladığımızda ssangyong rakipsiz kalıyor malesef...

    Ha bu arada, nissan micra, 1,2 aracımın yıllık bakımına 350TL verdim yetkili serviste yağ ve filtreler değişti. VW bile 320TL tutuyor, Nissancılara duyrulur....

    Alıntıları Göster
    gercekten cok iyi anlatmışsın aklım iyice ssangyonga kaydı.sağolasın freelander




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.