Şimdi Ara

FORD RANGER Mİ SSANGYONG ACTYON SPORTS mu (resimli)L200 de EKLENDİ (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
5
Favori
201.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,

    Ben dün Şahsuvaroğlu'nu arayıp üretimin durup durmadığı konusunu sordum.
    Üretime tekrardan başlandı dediler. Bu global krizin bir sonucudur. Ssangyong markasına özel bir durum değil.
    Ford da üretimini 3 hafta kadar durdurma kararı almış, devlet buna izin vermemiş.

    Actyon Sports modelinin aynı segmentteki diğer markalarla kıyaslandığında bariz bir farkla önde olduğu apaçık ortada. Artık şu marka daha iyidir, v.s. benzeri muhabbetleri yapmak çok anlamlı değil. Bu aracın alınmamasına tek neden şu anki global kriz neden olabilir ancak..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: malimusavir

    dodge nitro
     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ

    arkadaşım bu aracın fiyatı 40 bin avro ytl değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dangershark -- 28 Ocak 2009; 14:27:51 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CBR1000RRFireblade

    Arkadaşlar,

    Ben dün Şahsuvaroğlu'nu arayıp üretimin durup durmadığı konusunu sordum.
    Üretime tekrardan başlandı dediler. Bu global krizin bir sonucudur. Ssangyong markasına özel bir durum değil.
    Ford da üretimini 3 hafta kadar durdurma kararı almış, devlet buna izin vermemiş.

    Actyon Sports modelinin aynı segmentteki diğer markalarla kıyaslandığında bariz bir farkla önde olduğu apaçık ortada. Artık şu marka daha iyidir, v.s. benzeri muhabbetleri yapmak çok anlamlı değil. Bu aracın alınmamasına tek neden şu anki global kriz neden olabilir ancak..

    Bu aracın alınmamasının benim için çok nedeni vardı.birincisi bu araç kamyonet statüsünde ama toplasan 400 kg yük taşıyamaz arka helezonlarından dolayı,işimi göremeyecek kocaman bir arabayla ne diye şehir içinde eziyet çekeyim ikinci köprüden geçemeyim, ikincisi ülkeye yeni gelen bir marka ve kendini bu segmentte hem yedek parça hemde servis olarak kanıtlamaya ihtiyacı var(İşte bir kriz oldu üretim durdu yedek parça stok durumu nedir ne değildir bilmiyorum),üçüncüsü tipi çok radikal, Dördüncüsü bu aracı alan son sahibi olur,ilanlarda 5 aydır duran ikinci el actyon sportslar var kimse ilgilenmiyor.Onun dışında özellikle iç mekanda sunduğu opsyonlar gayet başarılı.Ama bu segmentteki araçlar genelde hor kullanılır, arkasına çok yük atılır ve çok km yapılır bu araçlarla.Hele bir uzun km ler yapsın bakalım diri kalacakmı ne gibi sorunları çıkacak daha belli değil.Birde şu var ben her zaman firmaların uzun ömürlü olmalarını isterim rekabet açısından.Tatası da girsin bu sektöre ssangyonguda.Birbirleriyle kapışırken kazanan daima biz alıcılar oluyoruz.Actyon sportslar hızlı girince sektöre diğer firmalar hemen fiyatları aşağı çektiler.Çok cazip kampanyalar yaptılar müşterilerini kaybetmemek için.Nissan burnundan kıl aldırmazdı baktım Navarada indirim yapmışlar keza mitsubishi l200 ler de öyle.




  • @gh912
    quote:

    Onun dışında özellikle iç mekanda sunduğu opsyonlar gayet başarılı.Ama bu segmentteki araçlar genelde hor kullanılır, arkasına çok yük atılır ve çok km yapılır bu araçlarla.Hele bir uzun km ler yapsın bakalım diri kalacakmı ne gibi sorunları çıkacak daha belli değil.

    Arkadaşım, SSANGYONG ilk defa araç üretmiyor, 50 yıllık firma.. Bu araçlar Türkiye'ye yeni gelmiş olabilir ancak yurtdışında milyonlarca kilometre testleri yapılmış araç bunlar. Dakar ile ne kadar ilgilisin bilmiyorum ama bu tür araçlar Dakar rallisine katılır ve oradaki başarıları bence çok önemli bir kriter dayanıklılık adına. Porsche Chayenne gibi ciplerin olduğu bir yarışta beğenmediğiniz, dayanıklılığının test edilmesi dediğiniz Ssangyong Dakar 2009 da yarışı başarıyla bitirmiştir. Porsche yarışı bitiremedi.

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CBR1000RRFireblade

    @gh912
    quote:

    Onun dışında özellikle iç mekanda sunduğu opsyonlar gayet başarılı.Ama bu segmentteki araçlar genelde hor kullanılır, arkasına çok yük atılır ve çok km yapılır bu araçlarla.Hele bir uzun km ler yapsın bakalım diri kalacakmı ne gibi sorunları çıkacak daha belli değil.

    Arkadaşım, SSANGYONG ilk defa araç üretmiyor, 50 yıllık firma.. Bu araçlar Türkiye'ye yeni gelmiş olabilir ancak yurtdışında milyonlarca kilometre testleri yapılmış araç bunlar. Dakar ile ne kadar ilgilisin bilmiyorum ama bu tür araçlar Dakar rallisine katılır ve oradaki başarıları bence çok önemli bir kriter dayanıklılık adına. Porsche Chayenne gibi ciplerin olduğu bir yarışta beğenmediğiniz, dayanıklılığının test edilmesi dediğiniz Ssangyong Dakar 2009 da yarışı başarıyla bitirmiştir. Porsche yarışı bitiremedi.

     FORD RANGER Mİ  SSANGYONG ACTYON SPORTS  mu (resimli)L200 de EKLENDİ


    Arkadaşım DAKARLA ne kadar ilgilendiğim mitsubishi l200 e binmemden anlaşılıyordur herhalde.




  • slm arkadaslar akrabamda ford ranger var ama arka koltukda oturuken butun cukurları hıssedıyorsunuz yanı yolculuk cok rahatsız edıci oluyor. Bendede ssangyong aktıon sports var arka koltukarı cok daha rahat bı arabadakı gıbı nedenide aracda suspansyon olmasıdır normalde bu tıp araclarda arkalar hep makaslıdır o yuzdende yolculuk rahat olmaz ssangyong seri ve cok rahat bır arac son derecede ozellıklı bence ford dan daha ıı bır arac arkadaslar.
  • Yıllardır Türkiye'de satış yapan Ford 2008 de 2086 adet Ranger satmış, pazara tekrar giren Ssangyong Actyon Sports ise 1706 adet. Bence Ssangyong'un burdaki başarısını takdir etmek lazım. Her ne kadar evvelden mimli bir marka olsada ilk senesinde bu kadar araç satmış olmaları (2008 toplam satışı 3100 adet) iyi bir pazarlama stratejisinin sonucu bence.
    Tek dezavantaj Sangyong fiyatlarının € bazında olması. Kriz en çok onları etkiyecek gibi, Tuzla'da yeni açtıkları 3S'te ve Maltepe'deki genel merkezlerinde kuzu kuzu yatan ucu bucağı gözükmeyen araçları gördükçe üzülüyo insan :(
  • selam arkadaşlar,öncelikle unutmayalımki herkesin malı kendine kıymetli ama burada cevap arayan arkadaşları da doğru bilgilendirmek insanlık vazifemiz.uzun süredir pikap tarzı 4*4 bir araç almayı planlamama rağmen ssangyong actyon sports un full olan modelini görene kadar karar verememiş ve sedan tarzı araç almaya karar vermiştim.babamda 2003 model ford ranger var ve halen kullanıyor gayet sağlam bir araç,aslında bu sınıftaki araçların hepsi(nissan,mitsubishi,ranger,isuzu d max,mazda v.s) sağlam ve dayanıklı araçlar.zaten üretim amaçlarıda bu,fakat ssangyong actyon sports haricinde olanların hepsinin arka yolcu kabini çok dar ve makaslı olması dolayısıyla en ufak bir kasiste bile aşırı sarsılma oluyor.actyon sports ta ise yolcu kabini sedan araç kadar rahat ve amortisör kullanılması sebebiyle gayet konforlu.bir arkadaşıma araba bakmak için şahsuvaroğlunun tuzladaki show roomuna gittiğimde aracı inceleme fırsatım oldu ve gerçekten şaşırdım,test sürüşü yaptıktan sonra bu şaşkınlığım daha da arttı.bir pikap hem bu kadar konforlu,sağlam,çevik ve bu fiyatlara olabilirmiydi? ötv indirimiyle birlikte arka kasa kapamada(yaklaşık 3500 tl) mart ayı sonuna kadar kampanya dahilinde veriliyordu.deri döşeme,koltuk ısıtma,elektrikli koltuklar,direksiyondan kumanda edilebilen tiptironik vites,katlanır ayna,elektronik ayarlı iki kademeli 4 çeker,tüm camlar ve ayna buğu ve ön cam buz çözücü,hız sabitleyici,18 inç alaşımlı cant(istepne dahi alaşımlı),elektronik klima,cd mp3 çalabilen radyo,park sensörü ve sitesinden takip edebileceğiniz bir çok özelliği olan en full modelini yaklaşık 43.000 tl ye anahtar teslimi aldım.aracı satan tolga isimli arkadaş abi al dua edersin başka bir şey demiyorum demişti ve gerçekten kendisine burdan dua ve teşekkürlerimi iletmek istiyorum.motor,şanzuman mercedes,yürüyen aksamı çok sağlam ve ağır bir araç,bu ağırlığa rağmen taksi kadar seri,motor sesi yok denecek kadar az.bu sınıfta araç alacak arkadaşlara tavsiyem mutlaka bu aracı test etmeleri.yok denecek kadar az reklam ve tanıtım yapmalarına rağmen satış rakamları krize inat hedeflerinin çok çok üzerinde.hepinize sonsuz selam ve saygılarımı iletiyorum.Allahın selamı ve bereketi üzerinize olsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: celo_53

    tolga isimli arkadaş abi al dua edersin başka bir şey demiyorum demişti ve gerçekten kendisine burdan dua ve teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

    o tolga senmisin yoksa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: celo_53

    fakat ssangyong actyon sports haricinde olanların hepsinin arka yolcu kabini çok dar

    bu doğru değil
    actyon sports yerine L200 diyecektin herhalde. L200 haricinde ülkemizde satılan tüm pickupların arka yolcu kabinine inmekte zor , binmekte. zaten iç hacim olarak en geniş L200 dür. navaradanda geniştir.
  • yok arkadaşım tolga falan değilim ismim selim
    quote:

    Orjinalden alıntı: EL_MARIACHI


    quote:

    Orjinalden alıntı: celo_53

    tolga isimli arkadaş abi al dua edersin başka bir şey demiyorum demişti ve gerçekten kendisine burdan dua ve teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

    o tolga senmisin yoksa
  • nissan,ranger yolcu kabini çok dar,ssangyongun arka kabini sedan arabayı aratmayacak kadar geniş.l 200 ve ssangyong iç hacmi ölçü değeri olarak bilmiyorum,varsa ölçüleri yazarmısın
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: celo_53

    fakat ssangyong actyon sports haricinde olanların hepsinin arka yolcu kabini çok dar

    bu doğru değil
    actyon sports yerine L200 diyecektin herhalde. L200 haricinde ülkemizde satılan tüm pickupların arka yolcu kabinine inmekte zor , binmekte. zaten iç hacim olarak en geniş L200 dür. navaradanda geniştir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: celo_53

    nissan,ranger yolcu kabini çok dar,ssangyongun arka kabini sedan arabayı aratmayacak kadar geniş.l 200 ve ssangyong iç hacmi ölçü değeri olarak bilmiyorum,varsa ölçüleri yazarmısın
    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orjinalden alıntı: celo_53

    fakat ssangyong actyon sports haricinde olanların hepsinin arka yolcu kabini çok dar

    bu doğru değil
    actyon sports yerine L200 diyecektin herhalde. L200 haricinde ülkemizde satılan tüm pickupların arka yolcu kabinine inmekte zor , binmekte. zaten iç hacim olarak en geniş L200 dür. navaradanda geniştir.



    nette ararsan ölçüleri var.
    en iyisi arka koltuğa bir otur ve kendin karar ver.
    ben aracımı aldığım zaman tüm pickupların arka koltuğunu inceledim. L200 hariç hepsi aynı, hilux un arka koltuklar biraz daha genişti ama onda da uzun yolculukta rahat edileceğini sanmam.




  • Orjinalden alıntı: lokosit


    Orjinalden alıntı: celo_53

    nissan,ranger yolcu kabini çok dar,ssangyongun arka kabini sedan arabayı aratmayacak kadar geniş.l 200 ve ssangyong iç hacmi ölçü değeri olarak bilmiyorum,varsa ölçüleri yazarmısın
    Orjinalden alıntı: lokosit


    Orjinalden alıntı: celo_53

    fakat ssangyong actyon sports haricinde olanların hepsinin arka yolcu kabini çok dar

    bu doğru değil
    actyon sports yerine L200 diyecektin herhalde. L200 haricinde ülkemizde satılan tüm pickupların arka yolcu kabinine inmekte zor , binmekte. zaten iç hacim olarak en geniş L200 dür. navaradanda geniştir.



    nette ararsan ölçüleri var.
    en iyisi arka koltuğa bir otur ve kendin karar ver.
    ben aracımı aldığım zaman tüm pickupların arka koltuğunu inceledim. L200 hariç hepsi aynı, hilux un arka koltuklar biraz daha genişti ama onda da uzun yolculukta rahat edileceğini sanmam.
    buda doğru değil l 200 hariç hepsi aynı değil,bizzat 2003 yılından beri ford ranger kullanmaktayız ve kesinlikle yolcu oturma hacmi ssangyong ta çok daha geniş.tam ölçülerini bulamadım ama mutlaka öğrenip burada paylaşacağım




  • @celo_53
    hocam bu olay sadece ölçü değil, bir kaç cm adaha geniş yada dar olabilir ama genelinde ben aynı rahatsızlığı hissettim.
    diz mesafeleri dar ve koltuklar dik. 2003 rangere bakmadım ama 2008 rangerin diz mesafesi çok farklı değil.
    oturma hacmi derken ben diz mesafesinden bahsediyorum. eni actyonun daha geniş gibi.
  • mercedes kötü bi arabaya motorunu taktırıp arkasınada powered by mercedes-benz yazdırmaz diye düşünüyorum
    Musso bileniniz varmı
  • SSANGYONG ACTYON Şık görünümü GHüzel ama Fortla "yarışamaz
  • slm beyler benim abilerimin birinde ranger birinde ssangyong var açıkcası ahkiki koınuşuyorum bunlar dağlara gezmeye giderler vede cross over cinsi şeyler yaparlar ben forda bindim çamur ve dik bayırda ssangyongu olan abimi geçerim sen bu kore ile gelem diye hava atıyordu nese fazla uzatmıyım bunlar geziyorladı tabi bende vardım yanlarında çamur cinsi yerde ford ranger kaldı ssang yong geçti ayrıca ssangyonglu olana abimde ford rangeri çamurda kurtardı vede rangeri olan abim 1 hafta önce rangeri satıp ssangyonga geçti herkeze tavsiye ederim çok konforlu araç binip kullanamdan karar vermeyin ayrıca markası ssangyong da olsa içinde "MERSEDES" MOTORU MEVCUT okuduğunuz için teşekkürler
  • fordtan şaşma
  • ford ranger varken diğeri önerilmez
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.