Şimdi Ara

Ford Otosan'ın geliştirdiği yerli şanzıman görücüye çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • edgar1899 (4 mesaj) DH Misafiri (3 mesaj) pskillercheto (3 mesaj) muammer816 (2 mesaj) Lego95 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (10 mesaj) (6 mesaj) (3 mesaj)
  • @
12 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Ford Otosan'ın geliştirdiği yerli şanzıman görücüye çıktı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    392 Mesaj
    İsimin başında ford olduğu sürece hikaye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Misafir Üyelik
    78199 Mesaj
    Millet elektrikle kamyon yapar Ford her zamanki gibi milleti dütleyecek şanzıman peşinde .Klasik KOÇ AİLESİ .Zaten yayınlamazsınız yinede yazayım dedim

    |
    |
  • Misafir Üyelik
    78199 Mesaj
    sayın lego95 yanlış bilginizi düzelteyim. ford trucks artık tamamen volvo grubuna aittir ve tüm telik ve arge yatırımlar yaklaşık 5 senedir yani euro 5 motorlardan beri volvo parçalar kullanılarak yapılır . f max inde tasarımına dikkat ederseniz fh serisiylede benzerlikler göstermektedir. muammer 816 arkadaşın görüşüne ne yazıkki katılıyorum . global markaların altındaki türk mühendisleri toplanıp bir marka oluşturularak kendi çatımız altında geliştirmeler yapılmalı. zra başka marka altında yapılan ürünlerin ne yazıkki teliflerini kendimize tescil ettiremediğimiz için satışını gerçekleştiremiyoruz.

  • Binbaşı
    1501 Mesaj

    Türklere ait de hangi Türklere ait? koç holding yüzde 41 hissesi var diye belirtilmiş internette, o da ford otosan için. ford truck ford otosana mı bağlı bilemiyorum; buna baktım ama bişi bulamadım.

    bu özel şirket durumları için direkt bize ait ben diyemiyorum ama tabiki 'direkt bizim,şöyle üretiriz, böyle satarız' diyen olacaktır,saygı duyarım.


    tam olarak söz hakkı devlet kurumu himayesinde olursa içim rahat ediyor,hele ki böylesine büyük şirketler ve kritik işler için.


    çünkü eğer bu şanzımanı altay tankına entegre edebilirsek motor-şanzıman işi çözülür ve altay tankı için büyük yol katetmiş oluruz. tabi inşallah kullanılır,temennim bu yöndedir. tabi bu şanzıman kullanılınca ihracat için yine üreticilerden izin alınması (ilk anlaşma yapılırken bu tarz bi madde eklettirmek gerekiyor) diye biliyorum. motor ve diğer parçalarda da durum böyle diye biliyorum. yanlış biliyor da olabilirim.

    |
    |
    Lego95 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    478 Mesaj

    Sizin bahsettiğiniz Renault Trucks olmasın??


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DH Misafiri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    Ford eski ford değil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Misafir Üyelik
    78199 Mesaj
    ömrü hayatım da gerçekten çalışan mühendis olarak 1 kişiyi gördüm hanımdı.. 100 kadar mühendis tanıdım hepsi de tırı vırıydı. gerçek mühendislik yapıp çalışan hanım sayısı 1 taneydi.. ha MKEK de ve türktelekomda çalıştım.. diğer bazı yerleri de bilirim. pozitif ayrımcılık yapsan ne olur yapmasan ne olur. belki özelde çalışıyorlardır (kadınsı triplerini kaprislerininden vaz geçmişseler)

    |
    |
  • Binbaşı
    1239 Mesaj
    Beyefendinin damadının şirketi olmayınca övülmüyor nedense.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    27 Mesaj

    Bu ülkenin başının belası olarak siz yetersiniz disardakilere gerek yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
takipçi satın al
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,708
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.