Şimdi Ara

Ford Focus Sedan/VW JETTA/TOYOTA COROLLA SEDAN/HONDA CİVİC gibi araç alacaklar bilgileri paylaşalım. (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
329
Cevap
0
Favori
74.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izh pickup

    yol tutuş ve performans olarak focus jetta dan kat kat iyi bizim şirkette bol bol test ediyorum(eski kasa focus bile daha iyi yol tutuyor derim).honda cıvıc ı zaten bir kaza gordükten sonra korktum kagıt gibi


    focusları bende severim uzun yolda kullanma şansım oldu uludağa bile çıktım focusla ama yol tutuş kelimesi soyut kalıyor biraz biraz daha somutlaştırsana mesela;
    sağ tekerlek mıcıra girdiğinde gücü ön sola vererek seni mıcırdan çıkartacak bir sistem varmı focusta?
    karda yada mıcırda yada yağmurda patinaj yaptığı zaman gücü bir kesip bir vererek patinaj yapmasını önleyen bir sistem varmı?
    elektronik diferansiyel kilidi varmı yoksa sadece klasik mekanik bir diferansiyelmi var? yani focus virajların keskinliğini tayin edebiliyormu? mesela sağa doğru keskin virajda sol tekerleği daha hızlı döndürüp virajı daha az hissetmeni sağlayacak bir sistem varmı?
    esp deme ondan bahsetmiyorum o birçok araçta standart artık..

    focusla ilgili bir ankara-istanbul yolculuğum yok ama ben meganla 160 ile döndüğümde virajları korkuyordum, bu arabayla 200ün altına hiç inmiyor ve hiç bir virajı hissetmiyorum, en son bayram yolculuğumda başım hiç ağrımadı bil bakalım neden eşim ve kayınvalidem, annem varken annem, yolda bana 500 kere yavaş derdi bu sefer hiç birşey demediler mışıl mışıl uyudular bu arada senin şirkette denediğin comfortline değildir büyük ihtimalle çünkü bu saydıklarım midline ve baz modelde standart değil saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 25 Ekim 2007; 15:35:12 >




  • senin asr dediğin fokusda adını şimdi çıkaramadım kesinlikle var. elektronik güç kontrol var. delüx connectte bile var.ama adı asr değil aynı işlevde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    quote:

    Orjinalden alıntı: izh pickup

    yol tutuş ve performans olarak focus jetta dan kat kat iyi bizim şirkette bol bol test ediyorum(eski kasa focus bile daha iyi yol tutuyor derim).honda cıvıc ı zaten bir kaza gordükten sonra korktum kagıt gibi


    focusları bende severim uzun yolda kullanma şansım oldu uludağa bile çıktım focusla ama yol tutuş kelimesi soyut kalıyor biraz biraz daha somutlaştırsana mesela;
    sağ tekerlek mıcıra girdiğinde gücü ön sola vererek seni mıcırdan çıkartacak bir sistem varmı focusta?
    karda yada mıcırda yada yağmurda patinaj yaptığı zaman gücü bir kesip bir vererek patinaj yapmasını önleyen bir sistem varmı?
    elektronik diferansiyel kilidi varmı yoksa sadece klasik mekanik bir diferansiyelmi var? yani focus virajların keskinliğini tayin edebiliyormu? mesela sağa doğru keskin virajda sol tekerleği daha hızlı döndürüp virajı daha az hissetmeni sağlayacak bir sistem varmı?
    esp deme ondan bahsetmiyorum o birçok araçta standart artık..

    focusla ilgili bir ankara-istanbul yolculuğum yok ama ben meganla 160 ile döndüğümde virajları korkuyordum, bu arabayla 200ün altına hiç inmiyor ve hiç bir virajı hissetmiyorum, en son bayram yolculuğumda başım hiç ağrımadı bil bakalım neden eşim ve kayınvalidem, annem varken annem, yolda bana 500 kere yavaş derdi bu sefer hiç birşey demediler mışıl mışıl uyudular bu arada senin şirkette denediğin comfortline değildir büyük ihtimalle çünkü bu saydıklarım midline ve baz modelde standart değil saygılarımla


    Focus'un yol tutuşunun sırrı kullandığı yaylar ve bağımsız süspansiyonlardan kaynaklanıyor. Ghia donanımda ekstra güvenlik paketiyle çekiş kontrol ve araç stabilite programı dahil edilebiliyor. Bence tek handikapı lastikten gelen yol gürültüsüdür, eğer sert devlet yolu asfaltıysa büyük ihtimalle anneniz uyumakta güçlük çekerdi.




  • FOCUS TA AŞAĞIDAKİLER VAR:
    ABS + EBD (Elektronik fren gücü dağılımı)
    ESP + TCS
    EBA (Acil Durum Fren Desteği)
    JETTADA AŞAĞIDAKİLER VAR:
    ABS
    Elektronik defransiyel kilidi (EDL)
    Elektronik fren güç dağılımı (EBD)
    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)
    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    LASTİK BASINÇ AYARLARI KONTROL SİSTEMİ

    EDL VE ASR VE LASTİK BASINÇ KONTROL SİSTEMİ SİZDE YOK, ACİL DURUM FREN DESTEĞİ ZATEN EBD İÇİNDE VAR ANİ BİR DURUMDA SİZ FRENE ANİDEN BASTIĞINIZDA SİZİN BASMA KUVVETİNİZDEN DAHA FAZLA BİR KUVVETİ FRENLERE UYGULUYOR, O TELAŞLA TAM BASAMASSINIZ DİYE,

    ŞİMDİ GELELİM ELEKTRONİK DİFERANSİYEL KİLİDİ İLE SİZDE OLAN KLASİK DİFERANSİYEL FARKINA, KLASİK DİFERANSİYELDE VİRAJLARDA LASTİKLERİN TUTUNMA GÜCÜYLE DÖNÜ FARKI OLUŞUR, SAĞA DÖNÜYORSUNUZ DİYELİM BU DURUMDA SAĞ TEKERLEĞİN SOLA GÖRE DAHA AZ DÖNMESİ LAZIM ALACAĞI MESAFE DAHA AZ ÇÜNKÜ, SOL DAHA FAZLA DÖNER AMAAAA YA HIZLI VE ANİ GİRDİYSENİZ VİRAJLARA VE ARABA KAYIYORSA KAYMANIZ DAHADA ŞİDDETLENİR ANLAYABİLDİĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM 3 BOYUTLU CANLANDIRIN GÖZÜNÜZDE AMA EDL OLURSA ANİ DÖNÜŞLERDE KAYMAYI ÖNLEMEK AMACIYLA SAĞ TEKERLEĞE İLAVE DÖNÜ VERİLİR DOLAYISIYLA ARKASI SOLA DÖNEN VE SAĞA KAÇAN ARAÇ VİRAJI MM KAYMADAN ALIR, ASR ADI ÜSTÜNDE ANTİ-PATİNAJ SİSTEMİDİR, ÇOK AÇIKLAMAYA GEREK YOK AMA PATİNAJIN SÖZ KONUSU OLDUĞU HER DURUMDA DEVREYE GİRER KAR, KIŞ YAĞMUR ÇAMUR, AYRICA BU SİSTEMİN ÖRNEK MICIRA GİRMİŞ SAĞ TEKERLEĞİ ESPYE EDLYE HABER VERMESİ BİZZAT ASRNİN ÇEKİŞİ SAĞ ÖN TEKERLEKTEN KESEREK SOL ÖN TEKERLEĞE VERMESİ SOL ARKA TEKERLEĞİ FRENLEYEN ESPYE DESTEK OLARAK MICIRDANDA ÇOK KOLAY ÇIKMASINI SAĞLAR, AYRICA LASTİK BASINÇLARINI ALGILAMA SİSTEMİ LASTİK DÖNÜSÜNÜ HESAPLAYARAK ÇALIŞIR, HERHANGİ BİR SEBEPLE BİR LASTİK DAHA AZ DÖNÜYORSA BUDA SİZE DERHAL BİLDİRİLİR VE DİĞER GÜVENLİKSİSTEMLERİNİN SIFIR YANLIŞLA ÇALIŞMASI SAĞLANIR, YANİ DOSTUM JETTADAKİ BU ÖZELLİKLERE FORDDAN ÇALDIĞIMIZ (İTİRAF EDİYORUM) 4 BAĞIMSIZ SÜSPANSİYONDA EKLENİNCE ARAÇ MUHTEŞEM OLUYOR, MÜSLÜMANMISIN İNANIRMISIN AMA SANA YEMİNEDERİMKİ ARABAYLA 200ÜN ÜSÜTÜNDE HİÇBİR VİRAJI HİSSETMİYORSSUN SANKİ SİHİRLİ GİBİ...




  • CIVIC son euro NCAP çarpışma testinde 5 üzerinden 4 yıldız almış..
  • tartışılmayacak konular var mesela Ford Focus dünyanın en iyi, kaliteli, en az yakan, en hızlı kalkan, en çabuk duran, en güvenilir, en şekilli, en içi güzel, en dış dizaynı güzel, hiç bir hatası çıkmayan sıfır üretim hatalı, en yakın rakibine kalkışta 5-6 sn fark atan, koltukları en rahat, en prestijli otomobilidir.
    VW kullanıcıları sizlerin arabaları en kötü araçlar
  • efet bu arka dingil focus ve megan da gozukuyor nasıl oluyorsa.bende hb astra var klasık gözukmuyor o kadar???
  • hortlatılmış konu
  • bana sorarsanız hiç birinizin kendi arabası yok ve bol keseden internetten sağdan soldan duyduğunuzla sallıyosunuz
    biraz sağduyulu ve sağlam sallayın her arabanın bir eksiği kusuru vardır mutlaka boşuna birbirinize giydirmeyin burda
    cahillik yapıyorsunuz, ben fordu seviyorum diye yada vw seviyorum diye herkes onu sevmek zorunda değilki öyle bişey olsa hertaraf ford olurdu diğer markalar araba satmazdı, saçmalamayın ve mantıklı olun
    bende ford focus hayranıyım ama 1999 ve 2000 modellerinin :)
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.