Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (350. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.709
Cevap
28
Favori
862.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 348349350351352
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroen C4 SX 1.6 16V HDI TEST Bilgileri:

    Citroen'in kompakt sınıftaki yeni hatchback temsilcisi C4, 2004 yılında Paris Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı. 1.4 litre 92 HP, 1.6 litre 110 HP ve 2.0 litre 180 HP'lik benzinli, 1.6 litre 92 HP ve 110 HP'lik iki turbo dizel motorla üretilen otomobilde otomatik şanzıman sadece beş kapılı versiyonda, 1.6 litrelik benzinli motorla isteğe bağlı olarak sunuluyor.

    Genel İzlenim ve Detaylı Bilgi
    Teknik Veriler
    Fotoğraf Galerisi
    CITROEN Testleri
    Citroen C4 SX 1.6 16V HDI (2006)Citroen C5 2.0 HDI (2006) GENEL İZLENİMTEKNİK VERİLERGALERİ


    Karoser, iç mekan
    Parçalarının yüzde 60'ını ve platformu paylaştığı kardeşi Peugeot 307'den 71 mm daha uzun olan C4'ün beş kapılı versiyonu üç kapılı versiyondan 13 mm daha kısa. C4'ün iç mekanı ilginç sürprizlerle dolu. Bunların hiçbiri, firmanın tarihine bakıldığında tümünün patenti Citroen'e ait olan ilk marş motoru, ilk elektrikli aydınlatma, ilk stepne ya da ilk havalı süspansiyon kadar etkileyici değilse de otomobili sürüden ayırmaya yetebilir. Geçmişteki modellerinde göbeğe tek parçayla bağlanan simidi kullanan Citroen, bu kez abartmış; direksiyonun göbeği sabit, sadece simit dönüyor! Fütüristik tasarımlı dijital ekranda hız bilgileri aynı sistemi kullanan birçok otomobilde olduğu gibi gecikmeli görüntüleniyor.



    Motor, performans
    Peugeot 307, 407, Ford Focus, Focus C-Max, Volvo S40, V50… Bir ortaklık ve sonucunda bütün tüketicilerin hep hayal ettikleri büyük beklentilerini karşılamaya aday otomobiller. PSA Group ile Ford'un 2001'de yaptıkları ortak motor üretimi anlaşmasının ikinci ürünü olan 1.6 litrelik DV6 motorunun başarısına ortak olma sırası Citroen'de. C4'ün kaputu altında yerini alan common-rail direkt yakıt püskürtmeli dizel motor, diğer kardeşlerindeki gibi 110 HP'lik maksimum güç ve 240 Nm'lik maksimum torka sahip. Kalkıştan itibaren hantallık yaşatmadan istekle devirlenen motor, 1500-4500 d/d arasında yeterince etkili güç üretiyor. Ama en verimli olduğu anların 2500 ile 4000 d/d arasında olduğunu hissettiriyor. Maksimum tork overboostla anlık olarak 260 Nm'ye yükselebiliyor.



    Kullanım, konfor
    C4'ün orta sertlikteki süspansiyonu, hem şehir trafiğinde, hem otoyol sürüşlerinde, hem de keskin virajlardan oluşan yollarda görevini iyi yapıyor. Özellikle motorun torklu yapısı virajlı tırmanışlarda sürüş zevki veriyor. Ama C4'te sürüş sırasında motordan fazlaca mekanik gürültü geldiğini fark ettik. Sürüşe etkisi olmasa da hareket halindeyken debriyaja basıldığında normal olmayan bir takım sesler yayılıyor. Bu sesin aracımıza özgü olmadığını kullanma fırsatı bulduğumuz aynı motoru taşıyan diğer bazı modellerden de biliyoruz. Bu saydıklarımızın sürüşe etkisini sezmedik ama yepyeni bir otomobilde fazladan sesler duymak akla kalite zaaflarını getiriyor ister istemez. C4'ün direksiyon tepkileri yeterince hassas. Direksiyon sisteminin, ön akslara binen yüksek torku yönlendirmeyi kolaylaştırdığı söylenebilir. Buna karşılık ne akslarda, ne de direksiyon volanında torkun şiddeti hissedilmiyor.



    Sonuç
    Fransız üreticinin kompakt hatchbackler sınıfına ağırlığını koymasını sağlayabilecek modeli C4, gövde yapısında sağladığı ferahlık ve rahatlıkla iddialı. 1.6 litrelik turbo dizel motora sahip HDI ise keyifli sürüş performansı ve çok düşük yakıt tüketimiyle yüksek satış adetlerine ulaşmasını sağlayabilir.



    Baz donanım
    ABS, ESP, acil fren destek sistemi, sürücü, yolcu, yan ve perde havayastıkları, çift bölgeli otomatik klima, kokulandırma sistemi, hıza duyarlı, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon, sis farları, far sensörü, elektrikli camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, elektrik kumandalı aynalar, hız limiti sesli uyarı sistemi, hız sabitleme ve sınırlama sistemi, direksiyondan kumandalı ve hıza duyarlı müzik sistemi, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, soğutmalı torpido gözü, asimetrik katlanabilen arka koltuklar, kaza durumunda otomatik açılan kilitler ve yanan flaşörler, follow-me-home özellikli farlar, gecikmeli sönen aydınlatma, alaşım jantlar.


    Genel Değerlendirme:

    İşçilik 8 Başarılı düzeyde
    Görüş 7 Önde bittiği yeri kestirmek güç
    Performans 7 Yeterli, tatmin ediyor
    Tüketim 9 Düşük, menzil uzun
    Konfor 7 Süspansiyonlar sesli çalışıyor
    Frenler 8 Duruş mesafesi kısa
    Yalıtım 8 Yüksek hızlarda bile ses yok
    Donanım 8 Konfor donanımları eksik
    Fiyat 7 Daha rekabetçi olabilirdi


    Sonuç: C4 çekici tasarımıyla ön plana çıkan bir otomobil.Sahibi olduğu teknolojik ekipmanlar onu rakiplerinden ayırıyor.Sürüş esnasında duyulan mekanik süspansiyon sesi rahatsız ediyor.Dizel motorun performans ve ekonomiyi bir arada sunuyor olması olumlu bir özellik.




  • Estağfurullah egeliefe sadece muziplik olsun istedim.
    Herkesin seçimine saygım var.
    Umarım içine sinen bir seçim olur.
    Lastik için:
    Değişim yapman kesinlikle mantıklı, balon lastikle milyar verseler 100 km yol gitmem.
    Daha bugün ford transite 44 nolu ilimizde 33 kişi binmiş Lastiği patlayan araç devrilmiş biri çocuk 3 kişi ölmüş.
    Vallahi bu memleket az aptal değil.
    O minibüs 13+1 kişi.
    gelelim sana

    Bridgestone iyi marka.
    H grubu seçimin ekonomi amaçlandığını gösteriyor.
    PROBLEM YARATMAZ.
    turanzayı tam bilmiyorum
    ama ER 300 YADA ER 30 olabilir mi?
    Her 2 si de çok çok iyi diye biliyorum.
    İdeali 4 lastiğin aynı marka ve desn tipinde olması ama senin seçimin de içinde bulunduğun ahval ve şerait içinde ehveni şer kabul edilir.
    Tatiline güvenle gidebilirsin.

    Son olarak: lastik baınçlarını yolculuk öncesi kontrol et muhakkak eğer yükün ağır hızın da otoban modunda olacak ise lastikleri izin verilen max değerlere getir derim: ön 2.5 arka 2.8 bar.
    iyi yolculuklar




  • Lastik bilgisi için teşekkürler.19.Temmuz sonrası 03.Ağustos'a kadar yollardayım.Sonrasında da C-max'i satacağız %90 ihtimalle.O yüzden iş görecek ucuz lastik almayı yeğledim.
    Eğer C-max'i satmaktan vazgeçersek 4 adet Michelin almak lazım.
    Ayrıca Şubat'ta 1.250 YTL +1yıllık garanti yaptırmak lazım.

    quote:

    Estağfurullah egeliefe sadece muziplik olsun istedim.
    Herkesin seçimine saygım var.
    Umarım içine sinen bir seçim olur.


    Demişsin,sağol...

    Şunu hesap ettik yeni araç almayı düşünürken:2 yıl daha C-max'e binsek:1.000 YTL lastik+1.250 YTL garanti+1.250 YTL 2.yıl garanti+500 YTL kapıdaki çiziklerin yaptırılma bedelleri+500 YTL 45.000 bakımı+500 YTL öngöremediğimiz hasarlar=5.000 YTL

    C-max'i 33.000 YTL'ye takasa vereceğim,üstüne 5.000 YTL nakit koyup dizel-MCP vites-C4 alacağım.(Biraz donanım kaybedeceğim ve iç ferahlık kaybedeceğim)

    Araba satın alma deneyimlerim&araştırmalarım şunları gösteriyor:Çok çok çok kar ediyorlar.Boşuna ağlamasınlar otomotivciler.

    Benim bakındığım C4 vatandaşa 41.000 YTL,kayınbiraderim sayesinde bana 38.000 YTL.
    Aynı kayınbirader Haziran sonu 75 araç alan bir filoya (buraya yazmak etik olmadığı için yazmıyorum) 38.000 YTL'nin çok altında bir fiyata verdi bu arabayı.

    Dedim ki:Oğlum beni de o filoya sok.
    Dedi di:Olmaz ağbi işimden olurum.Sende 75 tane al,sana da o fiyatı verelim...

    Bende ısrar etmedim.

    Sonuç olarak:İş bilenin,kılıç kuşananın...




  • selamlar, haftasonu yeni c-maxim ile ilk defa uzun yol tecrübem oldu. fazla uzağa değil istanbuldan geliboluya kadar gittim. depoyu fulledim ve tum degerleri sıfırladım. aksam saatlerınde gıttıgım ıcın karanlıkta araba kullanmaktan hoslanmadıgımdan fazla surat yapmadım fakat klima sureklı acıktı ve aracta 5 kısıydık. gıderken ortalama yakıt 5.8 verdi. dönüşte gündüz gözüyle geldiğim için ve birazda basarak (130-140 km) yine klima full acık bu sefer ortalama 6.2 oldu. bir depo ile gidiş geliş ve oradaki kullanımla toplam 724 km yol yapmısım ve hala 90 km daa gider dıyordu bızım yol bılgısayarı. bu degerlerı sızlerle paylasayım dedım.

    gelirken yolsa kucuk bir kaza atlattım. önümdeki araç yola düşen kontraplak parcasının üstünden geçti ve kontraplak havalanıp benim ön tampona carpıp arabanın altında parcalanıp gitti. epey bir gürültü çıktı. tabii tem de oldugum için inip bakmadım. eve geldiğimde sadece far yıkama sisteminin kapağının uçtuğunu gördüm. ertesi gün servisi aradım fiyat almak için ve o kibrit kutusu kadar olan kapağa tam 100 ytl + kdv istediler. yuhhhhh dedim.




  • Karubyur selamlar.
    Ne zormuş nick in.
    c maxında far yıkama var mı? aracın makyajlı mı?


    Egeliefe hesabın güzel. Ama farz edelim ki bmw 320 d otoMATİK 2006 aracın olsa idi, senin bu hesabınla c 4 alıp hanıma da bir araba alacak para cepte kalırdı ne de güzel olurdu.

    Ama şu bir gerçekki downsizing yapmadan senin bu dediklerin mümkün olamıyor.

    Mesela ben 2004 ocak ta 300 ytl ile +1 yıl 2005 tede + 650 ytl ile +2 yıl toplamda 950 ytl ile 2009 ocağına dek 5 yıl garanti satın aldım. Demekki bugün bunun satınalma maliyeti 2 ye hatta 3 e katlanmış.
    Dostane bir dilek olarak al lütfen:

    0 km araçlar alındıkları güün eskimeye başlarlar. O nedenle ben piyasaya yeni çıkan, yeni nesil araç satın alarak hem min 6 yıl güncel kasaya binmiş hemde görece kaybımı minimize etmiş olurum.

    c4 2004 yılı sonunda çıkmış , öyle diyorsun. c max 2004 ocakta çıktı yani aralarında sadece 1 yıl var.
    Yeni derken gerçekten yeni jen araç satın almanın daha mantıklı bir seçim olacağını söylemek isterim.

    Herkesin kişisel beklentileri faklı olabilir bu çok doğal.

    Ben şahsen 2004 c max ımı bugün bile değiştirmek yönünde yeterince motive olmadım:

    nedenleri: hala mükemmel durumda olması aracımın/ performan olarak 1.6 lt klasmanında hala rakipsiz oluşu/ yeni araç almanın TR de aşırı vergi demek olması/ van sınıfında II.jen c maxın gelmesini beklemek isteyişim/ aracımın hala garantili oluşu/ garanti kapsamında değişenlerle ZATEN YETERİNCE YENİ HALE GELMESİ/Servis kolaylığım ve iyi ilişkilerim/ ekonomikliği/

    Ne için değişirim peki: Esp yok bu kötü/ görece yol tutuşunun daha iyi olacağını hesapladığım bir araç alacak olmam/ kötü birsürprizle karşılaşırsam .

    Kayınbiraderine selam olsun ,75 araç alamıyoruz ama inin bana her vatandaş ödediği vergilerle o kallavi indirimi hak ediyor türkiyede.




  • Arkadaşlar aracımın bagaj kilidi kapıları açtığımda açılmıyor mecburi olarak anahtarlık üzerinden açıyorum sormak istediğim anahtar üzerindeki kumandadan böyle bir programlama olayı var mı yoksa merkezi kilid ile bagaj kilidi arasında elektriksel bir problem mi var bu konuda tecrübesi olan varsa fikirlerinizi bekliyorum
  • quote:

    Kayınbiraderine selam olsun ,75 araç alamıyoruz ama inan bana her vatandaş ödediği vergilerle o kallavi indirimi hak ediyor Türkiye'de.


    Evet öyle ama 1 adet alana sempatik kanallardan%15,75 adet alana el mahkum(atıyorum) %30 indirim veriveriyorlar.

    C-max'den yana memnuniyetsizliğim yok.Ama 2-3 yılda bir araç değiştirmeyi adet edindik.
    98 başı,99 ortası ,2000 sonu,2003 sonu,2006 başı araba almışım sıra ile .

    Neyse kısmet,Ağustos başı bir operasyon yapacağız gibi duruyor...(Bu arada C4 Picasso'da hoşuma gitmeye başladı.Aynı motor,aynı MCP şanzıman ama geniş kasa ve yüksek donanım bir araç: 51.000 YTL araç ama bana 46.250 YTL coşupta bunu almam umarım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeliefe -- 15 Temmuz 2008; 16:49:33 >
  • arkadaslar,
    0 km. titanium X paketli tdci cmax almayı dusunuyorum. kulllanan arkadaslar + ve - lerini soylerlerse sevinirim.

    asagıdakılerde kafama takıldı.
    1. esp varmı aracta?
    2. kliması cift bölgelimi. inceledim arkada goremedim.satıcı sadece önde sag-sol olarak cıft bolgeli dedi. nasıl oluyosa bu?
    3. plastık aksamın bazı yerleri zayıf geldi.

    iyi forumlar herkese.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: autolover

    arkadaslar,
    0 km. titanium X paketli tdci cmax almayı dusunuyorum. kulllanan arkadaslar + ve - lerini soylerlerse sevinirim.

    asagıdakılerde kafama takıldı.
    1. esp varmı aracta?
    2. kliması cift bölgelimi. inceledim arkada goremedim.satıcı sadece önde sag-sol olarak cıft bolgeli dedi. nasıl oluyosa bu?
    3. plastık aksamın bazı yerleri zayıf geldi.

    iyi forumlar herkese.


    Merhaba,
    Mayıs 2004 yılından beri C-max tdci kulanıcısıyım.Aracın motoru sınıfında üstüne yok.Torku kuvettili sürüş performansı harıka 4,5 yılıda yaşadığım problemlerden bahsetmek istiyorum.

    Torpıdo sesi, kapı gıcırtısı, şöför koltugunda ileri geri harakette ses yapıyordu,arka bagaj kilidi arızalandı bu problemlerin tamamı Garanti kapsamında yapıldı ve değiştirild.Bir sefer EGER tıkanması ile araç çekişten düştü motor 3000 deviri geçmeyip gaz yemedi. EGRE temizlenip valf egsos yolu kapatıldı EGRE iptal edildi problem kökten cözüldü.Eger EGRE valfı ile sıkıntısı olanlar bu çözümü uygulayabilirler.Hiç bir sıkıntı olmadı.

    C-Max Tdci Titanyum X paketinde
    ESP + TCS (Elektronik Stabilite Programı+Çekiş Kontrol Sistemi) opsiyonel olarak veriliyor.
    Arka tarafa ön koltuğun altında havalandırma kanalı var ordan soğutma ve ısıtma yapılıyor ancak çok etkiki değil,

    Evet plastık aksamları sınıfına göre daha kaliteli olabilir katılıyorum.Belki bu yurumlarımızı ford ilgili kişiler okurlarda yenisinde düzeltirler
    Aracımı seviyor ve II jenerasyon C-max kadar kullanmayı düşünüyorum.

    Saygılarımla
    Hoşça kalın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot

    Karubyur selamlar.
    Ne zormuş nick in.
    c maxında far yıkama var mı? aracın makyajlı mı?
    .


    selam tissot, aracım 2008 titanium x paketli ve far yıkaması da var. gerçi aynı soruyu servisteki yedek parçacı arkadaşta sordu. dedim 2008 c-max titanium sol in far yıkama kapağı ne kadar? çocuk beyfendi c-max lerde far yıkama yokki dedi :) benimkine yanlışlıkla koymuşlar galiba sen bana fiyatını söyle dedim 100 ytl + kdv dedi. umarım başka bir parçanın fiyatını vermiştir yoksa kibrit kutusu büyüklüğündeki bir kapağa 100 ytl + kdv vermek kanıma dokunuyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: autolover

    arkadaslar,
    0 km. titanium X paketli tdci cmax almayı dusunuyorum. kulllanan arkadaslar + ve - lerini soylerlerse sevinirim.

    asagıdakılerde kafama takıldı.
    1. esp varmı aracta?
    2. kliması cift bölgelimi. inceledim arkada goremedim.satıcı sadece önde sag-sol olarak cıft bolgeli dedi. nasıl oluyosa bu?
    3. plastık aksamın bazı yerleri zayıf geldi.

    iyi forumlar herkese.


    arkadaşım ford sağolsun ilk getirdiği modelerde cc koymamıs esp de yok. sonradan cc standard olmus eps ise hatırladıgım kadarı ile opsiyoneldi ama sonraki modellerde standardta olabılır, bence iyi araştır.

    araca gelince hiç düşünme al ama bayiden değil piyasadan 2. el tabiiki. yazık o kadar paraya. en az 5000 ytl fark ediyor. seçim ve zevk senin tabiiki.




  • c-maximin sol far yıkama kapağı düşmüştü. servise sordum 100 ytl + kdv demişlerdi ama şimdi aradılar yanlış baktıklaırnı söylediler gerçek fiyat 35 + kdv imiş :)
  • yorum yapan herkese tskler.

    plastik aksamın ses yapması kötü. bakalım hayırlısı.arastırayım biraz daha.
  • AH ŞU C MAX DAHA İYİ VİRAJ DÖNSE!!!!!!!!!!!!!

    Malum ankarnın suyu kirli . Artık su taşıyoruz. 20 adet 5 lt pet şise-100 lt- suyu bagaja yüklemiş giderken her zaman döndüğüm virajı bilerek biraz daha hızlı döndüm: sonuç ESKİSİNDEN DE İYİYDİ
    Ford umarım yeni jen. da ağılık dağılımını düzeldir de tadından yenmez olur c max
  • Flaş! ! ! !
    Yeni fiesta ve focus 2012 de ABD de saytışta olacakmış.
    Yeni c max ise 2012 de ABD de satısa sunulacakmış.
    Yeni fiesta 2008 sonu 2009 model olarak avrupada satısa sunulacağını Ford ilan etti.
    Demek ki 3 yıllık gecikme ile abd ye giriyor.
    O halde bizim c max 2012-3= 2009 eylülünde avrupada piyasada olacak.
    C max 2003 eylülünde avrupada piyasaya sunulmuştu. 6 yıılık ömrünün sonunda 2009 da yenilenecek.
    Kaynak: HÜRRİYET Ekonomi 17. Temmuz 2008

    Ford yeni fiestada 1.4 tdci motoru kullanmayacak. Yazık. sadece 1.6 tdci nin 90 lık versiyonu yer alacak.
    Aynı şek,lde citroen de c3 picassoda 1.4 tdci yerine 1.6 tdci yi 90 lık olarak kullanacak.
    Bizim Mükemmel 1.6 tdci nin akıbeti hakkında basında bilgi yok. Ama yeni modeller tercih ettiğine göre üretimde olacak demektir. Ancak k k k k k . . . . . . gücü 90 hp düşürülüyor.
    Çevreci ve ekonomik kaygılarla olsa gerek
    Ama ben şahsen bu motorun III. JEN CR ile donatılıp elden geçirilerek gücünün 125 hp lere torkunun da 300 Nm lere ulaşmasını diliyorum.
    O zaman yeni jen c max ın performansı bugünden de ileride bir yerde olabilir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: OGNİ

    quote:

    Orjinalden alıntı: autolover

    arkadaslar,
    0 km. titanium X paketli tdci cmax almayı dusunuyorum. kulllanan arkadaslar + ve - lerini soylerlerse sevinirim.

    asagıdakılerde kafama takıldı.
    1. esp varmı aracta?
    2. kliması cift bölgelimi. inceledim arkada goremedim.satıcı sadece önde sag-sol olarak cıft bolgeli dedi. nasıl oluyosa bu?
    3. plastık aksamın bazı yerleri zayıf geldi.

    iyi forumlar herkese.


    Merhaba,
    Mayıs 2004 yılından beri C-max tdci kulanıcısıyım.Aracın motoru sınıfında üstüne yok.Torku kuvettili sürüş performansı harıka 4,5 yılıda yaşadığım problemlerden bahsetmek istiyorum.

    Torpıdo sesi, kapı gıcırtısı, şöför koltugunda ileri geri harakette ses yapıyordu,arka bagaj kilidi arızalandı bu problemlerin tamamı Garanti kapsamında yapıldı ve değiştirild.Bir sefer EGER tıkanması ile araç çekişten düştü motor 3000 deviri geçmeyip gaz yemedi. EGRE temizlenip valf egsos yolu kapatıldı EGRE iptal edildi problem kökten cözüldü.Eger EGRE valfı ile sıkıntısı olanlar bu çözümü uygulayabilirler.Hiç bir sıkıntı olmadı.

    C-Max Tdci Titanyum X paketinde
    ESP + TCS (Elektronik Stabilite Programı+Çekiş Kontrol Sistemi) opsiyonel olarak veriliyor.
    Arka tarafa ön koltuğun altında havalandırma kanalı var ordan soğutma ve ısıtma yapılıyor ancak çok etkiki değil,

    Evet plastık aksamları sınıfına göre daha kaliteli olabilir katılıyorum.Belki bu yurumlarımızı ford ilgili kişiler okurlarda yenisinde düzeltirler
    Aracımı seviyor ve II jenerasyon C-max kadar kullanmayı düşünüyorum.

    Saygılarımla
    Hoşça kalın





    Ogni hoş geldin.
    Bende 2004 c max tdci ghia kullanıyorum hem de piyasaya çıktığı ilk günden beri.
    Bagaj kilidi hariç bende de aynı arızalar oldu hatta fazlası da.
    Yalnız EGR iptali ilgimi çekti.
    Zira yetkili servisler asla böyle bir yola başvuramazlar.
    Motor yönetim sistemi bu iptalerle sürekli hata kodu vericek motor sistem ışığını yakacaktır hatta yakıt tüketimim bile artmış olmalı.
    Bu işlemi kim önerdi ve nerede yaptırdın?
    Zira benim aracım 91.000 de ve 50.000 de egr temizliği yapıldı 1 kez onun dışında gayet iyi maşallah.
    Son olarak egzosunda siyah duman çıkıyor mu?




  • Tissot Hoş bulduk,

    Egre iptalini yetkili servis yaptı ancak serviste arkadaşım var.Sık tekrarlayan egre arızalarında bu yöntemi uyguluyorlarmış.
    Motor sistem ışığı yanmadı,Yakıt tüketiminde herhangibir anormallık da olmadı.Egre açıkken daha siyah duman atıyordu şimdi dumanda kesildi.Aracın çekişinde de herhangı anormalık yok.8 aydır kulanıyorum gayet memnunum.

    Selamlar,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: last ottoman

    Arkadaşlar aracımın bagaj kilidi kapıları açtığımda açılmıyor mecburi olarak anahtarlık üzerinden açıyorum sormak istediğim anahtar üzerindeki kumandadan böyle bir programlama olayı var mı yoksa merkezi kilid ile bagaj kilidi arasında elektriksel bir problem mi var bu konuda tecrübesi olan varsa fikirlerinizi bekliyorum


    Cmaxlerin klasik poblemidi. Bagaj kapağı kildiniz bozuk. değişmesi gerekiyor.
    Normalde sadece sürücü kapasını açan tekli açma veya tüm kapıları açan global açma da yapsanız bagaj kilidiniz açılmalı..

    Sorun bende de vardı. Garanti içinde kilidi değiştirdiler..
  • Cevabın içim çok teşekkürler doubleford. Garanti bittiği için cepten yaptıracaz artık işin tuhafı 3-4 ay çalışmıyor sonra ne oluyorsa birkaç gün çalışıp tekrar bozuluyor yani kafasına göre çalışıyor . fiyatı hakkında bir bilgin var mıdır


  • 
Sayfa: önceki 348349350351352
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.