Şimdi Ara

...:: Ford Connect Muhabbet Odası ::... (756. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17.216
Cevap
15
Favori
1.480.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 754755756757758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shelby_88

    Ah eray abi Vah eray abi, fellik fellik aradım Geliboluda, Bilsem evreşeyede gelirdim.Evreşe keşanla alakası yok hem Gelibolu'ya bağlı. Benim memlekete biliyosun Keşan Alırdın beni takılırdık walla

    Sabahta hiç aşağıya inmedim, plakanı kafaya takmıştım yoksa.

    Çakırlara eskiden giderdik te ne yediğine bağlı, ocak-2 deki işkembe mesela çakırlardan çok daha iyi...

    Neyse, ne diyelim, umarım tekrar yolun düşer 28 marta kadar, beklerim.

    Evreşeye(belediyelik ufak biyer) doğal gaz var bize yok şimdi he, keşandanda Yunana doğalgaz hatı geçiyo...



    Bilsem ben senin FACE'den gönderime yorum yaptığını, o akşam EVREŞE'ye gitmeyerek GELİBOLU'da kalırdım. Nasılsa araba sabah boşalacaktı.
    Giderdik GELİBOLU BALIK RESTAURANT'a. 2004 yılında, rüzgarlı bir GELİBOLU akşamında hava muhalefetinden dolayı motorlar çalışmadığı için mahsur kalmıştım ve orada çiftliği olan ve patronun kadim dostu olan TÜRKER abi ile GELİBOLU BALIK RESTAURANT'ta güzel bir yemek() yemiştik.

    Evet, biliyorum EVREŞE'nin KEŞAN'la alakası olmadığını ama KEŞAN'a daha yakındı, onun için KEŞAN yazdım.

    Biraz zor ama(4 yılda anca GELİBOLU'ya ayak basabildim) inşallah sen gitmeden tekrar görüşürüz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shelby_88

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Çağrı


    quote:

    Orijinalden alıntı: shelby_88

    Nasıl bi iş bu ya, motordan sonra fiat- opelle kanka olmaya başladı, peki biz buna opel kalitesine güvenip mi binecez alaman diye, yoksa fiat diyemi binecez?

    Ve tüm bunlardan sonra artık yepyeni connecti çok merak ediyorum, neye benzeyecek,nasıl olacak?

    Ben Connect'in sağlam karakterini koruyacağına inanıyorum.

    Ayrıca geçen bi yarış oyununun tanıtımındaki SS'lerden biri gözüme takıldı sizinle de paylaşmak istedim.

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...



    bu hangi oyundu, bakabilirmisin

    Alarm für cobra 11 diyeydi yanlış hatırlamıyorsam. Güzel oyundu, tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    Maşallah...

    Aslında FORD CARGO'ların son serileri PRO'dan daha dar. PRO, 2007 yılında 27 cm genişlemişti, onunla birlikte daha geniş bir ortam oluştu. 2006 öncesi PRO'larla şimdiki CARGO'lar karşılaştırıldığında PRO'lar gerçekten dar.
    Dar kabin PRO'lara binince içim bunalıyor, herşey üzerime geliyor gibi hissediyorum. Hele de araç düşük kabinli, yani 2002 öncesine aitse...

    PRO'nun konforu nasıldı ? Eminim ki motor sesi aşırı bir şekilde rahatsız etmiştir.

    Performans konusunda PRO 827 ile karşılaştırdığında nasıl ?

    Evet, 2007 ve üstü PRO'larda ranza yok, hamak var. Aslında ben hamak yatağı ranzadan daha çok seviyorum.
    Hem kullanışlı, hem daha rahat... Hamak kapalıyken, yatak kısmında ranza gibi fazla yer kaplamadığı için seviyorum.



    Abı cargoda iç mekanda bı estetık var. Proda duğmeler Gozune batıyor .
    Yukarda Takograf yanında bıle duğme var. Kırkayak duğmelerı vs den bahsedıyorum
    Yukardakı gözlerde Kapak bıle yokdu
    Ama ne bılım yaLan yok ıc mekanda ford ıyı dıorum.

    Prodan nasıl Dar oldugunu anlamadım abı bence daha Genıs gıbydı cargo
    Bana sorarsan Performansda Pro daha serı gıbıydı Ama :

    Amcam bızım Fıltreler Patlayacak. Arac cok Kasıyo vs demısdı onn ıcın Tam Kıyaslayamıyorum
    - proda Motor sesı daha cokdu + Tako olayında 100 km /h gıdebıldgımız ıcın bana daha hızLı geldı
    Yuk durumu Proda daha cokdu vs Tam bısey solemek ıcın sartlkar esıt oLması gerek

    Bu da bahsettığım Pro Bunnla GeLdım

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    uğur, senin aldığın sileceklerin arasında newstar marka olanı var mıydı? nasıl taktın? ben takamadım da

    tüm modeller uyuyor mu bizim connectinolara?



    Uyuyor uymasına da tekniğini bilmek lazım. Nasıl takmaya çalışıyorsan, sileceğin yönünü değiştir, öyle dene. Alt-üst yap yani.

    Ben de Kara Tay'a hepsiburada'dan newstar almıştım 3 tane. Tam 3 gün uğraştım ben de. Sonra bir elektrik ustasına arka sileceği takmasını rica ettim, adam tek eliyle benim 3 gündür uğraştığımın tam tersi istikametinde şak diye oturttu. Ben de sonra ön silecekleri ondan öğrendiğim haliyle takmıştım.

    Nasıl yapmaya çalışıyorsan, sileceği ters çevireceksin ve bir tüyo daha; içindeki zımbırtıları çıkarmayacaksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orijinalden alıntı: civic10

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-ford-otosan-73-000-km-de-2008-model-110ps-glx-kazasiz-42254042/detay


    daha düşük km'lisi var forumdan bi arkadaşta...


    Reis'in arabasıydı sanki

    Fakat kime niyet, kime kısmet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx

    merhaba Arkadaşlar;

    Ciddi şekilde Connectle ilişkimi bitirmeyi düşünüyorum Artık konfor ve ses benim içinde ön planda .Bugün Lineya'ya gönül verdim ama tam bir başbelası olduğunu öğrendim.
    Araştırmalarım hızla devem etmektedir.



    Sen de mi "Connect'e doyanlar ve artık sıkılanlar" tayfasına dahil oldun? "Passat Sahipleri ve Sevenleri" grubu'na ne dersin, Lineya ya da bilinen adıyla Linea sana dar gelebilir. "Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın", nedense bu şiir geldi aklıma, lisedeyken ezberlemiştim.

    Passat düşünürsen cazip fikirlerimi paylaşabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: # MeHMeT #

    ERAY Abi tam 5 gunde 2 dfa İzmire Gidip geldik. dedıgın bucuk olayını vs hepsını oğrendım

    Bızım aracın Fıltrelerı değısmesı gerekıyormus ondan
    bıraz yuk fazla olmadığı halde Rampada zorluklar cekdık

    KamyonLa yolculuk super olyuor ayrıca gerı Izmırden Donusden Amcamım arkadasıyla geldık
    2008 bmc pro 827 ıLe donduk bızım araca yuk bulamadık. (Hafta sonu )

    FORD a Gore Ben Yalan yok Bmc dar geLdı bana .
    Yanı 3232 de daha Rahattım. Bunda sureklı yatakda geldım . Ust ranza bıLe yokdu

    Sonucda Cok guzel bır 5 gundu DıyeLım bussuru fotografım var.
    Telefon cekımı Olduğu için atmak ıstemıyorum Izın verılırse atabılırım



    Maşallah...

    Aslında FORD CARGO'ların son serileri PRO'dan daha dar. PRO, 2007 yılında 27 cm genişlemişti, onunla birlikte daha geniş bir ortam oluştu. 2006 öncesi PRO'larla şimdiki CARGO'lar karşılaştırıldığında PRO'lar gerçekten dar.
    Dar kabin PRO'lara binince içim bunalıyor, herşey üzerime geliyor gibi hissediyorum. Hele de araç düşük kabinli, yani 2002 öncesine aitse...

    PRO'nun konforu nasıldı ? Eminim ki motor sesi aşırı bir şekilde rahatsız etmiştir.

    Performans konusunda PRO 827 ile karşılaştırdığında nasıl ?

    Evet, 2007 ve üstü PRO'larda ranza yok, hamak var. Aslında ben hamak yatağı ranzadan daha çok seviyorum.
    Hem kullanışlı, hem daha rahat... Hamak kapalıyken, yatak kısmında ranza gibi fazla yer kaplamadığı için seviyorum.




    Bizim insanımızın nesi eksik, neden bu araçlar daha pahalı, neden bunlara binemez de, hoplaya zıplaya, motor gürültüsünü çeke çeke kırk yıllık, kendi külüstür, tescili yeni araçlara mahkum olur?

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    Eray bey, Oğuz bey bunu değiştirdi mi, sanki "Sana elveda derken icim sizladi gidisin bir hafta alisamadim yokluguna " dediğini gördüm de ne demek istediğini kaçırmışım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx

    merhaba Arkadaşlar;

    Ciddi şekilde Connectle ilişkimi bitirmeyi düşünüyorum Artık konfor ve ses benim içinde ön planda .Bugün Lineya'ya gönül verdim ama tam bir başbelası olduğunu öğrendim.
    Araştırmalarım hızla devem etmektedir.



    Sen de mi "Connect'e doyanlar ve artık sıkılanlar" tayfasına dahil oldun? "Passat Sahipleri ve Sevenleri" grubu'na ne dersin, Lineya ya da bilinen adıyla Linea sana dar gelebilir. "Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın", nedense bu şiir geldi aklıma, lisedeyken ezberlemiştim.

    Passat düşünürsen cazip fikirlerimi paylaşabilirim.


    Connect ebatlarıma uygun araç velakin 75 hp yanlış seçimdi.Artık 1.6 benzinli araç düşünüyorum, motor sesi değilde lastik ve rüzgarın sesi olsun.Her sene vize ve yanlış yakıt alıpta motora zarar verme korkusuda olmasın.
    Aracın bakımlarını yaptırdığım Ford bayinde takas seçeneğini görüşeceğim 4 veya 5 kapı Focus olabilir belki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku
    Bizim insanımızın nesi eksik, neden bu araçlar daha pahalı, neden bunlara binemez de, hoplaya zıplaya, motor gürültüsünü çeke çeke kırk yıllık, kendi külüstür, tescili yeni araçlara mahkum olur?


    Ah MEHMET Bey ah...
    Şu yerli üretim araçların (BMC PRO, BMC FATİH, FORD CARGO) ne mal olduğunu satan da biliyor, alıcı da biliyor, kullanan da biliyor.
    Ama ilginçtir ki, ben de dahil model yenileyeceğim zaman gidip tekrar o kullanmaktan memnun olmadığımız fakat bir nevî zorunlu gibi kaldığımız o araçları alırız.
    Aslında zorunlu falan da değiliz. Ben 2008 yılında bayinin 104.000 TL çektiği fakat 100.000 TL'ye zor bela alabildiğim BMC PRO 827 kamyonun yerine, ondan 2 yaş daha büyük AVRUPA markalı bir araç (MERCEDES AXOR 3228, RENAULT PREMIUM 370 vs) alabilirdim. Ama 2. elde güvenemediğimizden, yerli mallara karşı kulaktan dolma bilgiler (servis masrafları, parça masrafları vs) sonucu gittik yine kapıldık BMC'ye. Şu an afedersiniz köpek gibi pişmanım ama ne yazar ? Yola çıkartması 135.000 TL bulan aracı şu an satmaya kalksam galericiler 75.000 TL belki verir belki vermez...
    Ama şunu biliyorum ki, bundan sonraki aracım BMC olmayacak.

    BMC ile ithal bir markayı(SCANIA) karşılaştırdığım bir yazım vardı, onu okumamışsanız buraya yapıştırayım ve okuyun, şu yerli sermayeli markalardan(evet yerli sermayeli, zira bunlar işleri gelince kendilerine "yerli markayız" derler, işlerine gelmeyince de "yerli sermayeli markayız" der) bir kez daha soğuyun.

    quote:

    "Bu özellikleri de bmc fiyatında sağlamakta kolay değil" demişsin ama orada yazanlardan klima, retarder, otomatik şanzıman gibi aksamlar opsiyonel... Zaten para eden şeyler de onlar. Klima için 3.500, retarder için 5.000, otomatik şanzıman için 5.000 TL para istiyorlar. Ee ne etti ? 13.500...
    Orada her gördüğünüz şeyi arabanın üzerinde bulunuyor sanmayın. BMC orada yazanların hepsini araca koysa, AVRUPALI araçların fiyatına yetişir.

    Kaldı ki AVRUPALI üreticiler yıllardan beri o aksamları arabalarda standart sunuyordu. BMC daha düne kadar o aksamları opsiyonel olarak bile sunamıyordu.

    AVRUPA arabasında 400.000 km'de balata değiştirirsin, BMC'de 80.000'de balata açarsın. Daha geçen gün 80.000 km'deki arabanın balatalarını değiştirdim.

    AVRUPA arabasında 50.000-60.000 km'de bakım için servise uğrarsın, BMC'de her 10.000 km'de bakım için servise uğrarsın. Arkadaş, bunlar uzunyol arabası. Her 10.000 km'de servise girmek ne demek ?
    Bir de aracın kullanım kılavuzunda 15.000 km'de servise gidin yazıyor, ürettikleri motorlar 15.000 km'lik motor değil ki 15.000 km'de yağ değişimi için servise gidelim !! 10.000 km geçti mi hadi yürü servise... Günümüz otomobilleri bile bu km'lerde servise gitmiyor be !

    AVRUPA arabasında yıllardan beri WEBASTO var. Üstelik sulu tip... BMC'nin ise anca 2003'te keyfi geldi de, araca WEBASTO koydu ! Koyduğu WEBASTO da kuru tip.

    Sen AVRUPA arabasını 150.000 TL'ye alıp, 170.000 TL'ye yola çıkartırsın. Ben ise BMC'yi 110.000 TL'ye alıp, 130.000 TL'ye yola çıkarırım ve aradan bir sene geçer; benim 100.000 km'deki BMC kamyonum için 75.000 TL verirler, senin 100.000 km'deki AVRUPA araban için 150.000-140.000 TL fiyat biçerler. Ee, hacı ben ne kadar zarar ettim ? 55.000 TL... Sen ne kadar zarar ettin ? 20.000-30.000 TL...

    Ee, ben BMC ile kaç sefer servise uğradım ? 100.000 km'deki araba için düz hesap 10 kere servise uğradım... Her bakım için servise uğraşıyımda kaç lira verdim ? 500 lira... Ee, toplam ne kadar para verdim bakım için ? 5.000 TL...
    Ee hacı, sen kaç sefer servise uğradın 100.000 km'deki araba için ? "Ekstralarla birlikte toplam 3 sefer servise uğradım ve her servise uğrayışımda max. 1.000 TL verdim ve toplam 3.000 TL vermiş olayım ve ayriyetten senin gibi zamanımı serviste geçirmedim, sen 10 kere bakım için servise gittin, ben ise 3 kere !!

    Ee kardeşim, sen BMC'ye 110.000 TL para bayıldın, yola çıkarması 130.000 TL'yi buldu. Araba o paranın hakkını verebiliyor mu peki ? Plastik kalitesi nasıl ? Donanımları nasıl ? Konforu nasıl ?
    "Valla abi, benim BMC'ye binerken ilk başta kamyonete biniyormuşsun gibi bir his var. Kamyona binince sanki kamyonettesin. Kapısının kapanmasında tokluk hissi falan yok, kokpit desen basit ÇİN malı otomobiller gibi...
    Plastik kalitesinden hiç bahsetmeyeyim... Konsolda kullanılan plastik kalitesi 0.
    Plastik aksamlara gelince; yolda giderken her an aracınızın torpido kapağı açılabilir, zangır zangır oynayabilir, saklama dolaplarının kilitleri çok kolay bir şekilde bozulabilir...
    Donanım konusunda; benim araçta klima yok, CAS sistemi var... Yazın bütün camları ve üstteki teneke havalandırma kapağını açarım, rahat rahat yolda giderim... Bizim araçlarda yol bilgisayarı falan yok. Duyduğuma göre sizin araçların yol bilgisayarı balataların durumuna kadar herşeyi gösteriyormuş !! Bizim araçta dijital olarak sadece total kilometre göstergesi var ! Bir de sizlerin araçlarında ESP, hava yastığı, ekonomik kullanım modu, sunroof falan da varmış...
    Konfor konusunda; bizim BMC hala kabin süspansiyonu konusunda yaylarla uğraşıyor. Sizin kamyonlarda körüklü kabin süspansiyonu varmış... Buna ek olarak araçlarınızın altındaki ses kalkanları çok güçlüymüş. Bizim BMC'lerde sanki kamyonun kasasında seyahat ediyorsun, ses o kadar çok ! Yataklık konusuna gelince; arkada çift kişi yatarken, alt yatakta dönmeye kalkınca, kalçamız falan üst yatağa çarpıyor ! "

    "Peki abi sen kamyonuna 150.000 TL bayıldın, yola çıkarması falan sana 170.000 TL'ye patladı, sen memnun musun arabandan ?"
    Valla kardeşim, ben 50.000 km'den, 50.000 km'ye servise gidiyorum... Arabanın km'si 100.000'de, hala orjinal balataları üzerinde... Serviste balatalara baktırdım, daha %75 bile değil... Sizin araçların motoru 300.000-400.000 km gider, benim arabanın motoru 1.000.000 km'ye dayanıyor... Üstelik motor hakkını veriyor !
    Donanım konusunda; bizimkiler yıllardan beri klimayı, sunroofu, yol bilgisayarını, hava yastığını falan standart sunuyor. Yolda giderken cam tavanımı, bir düğmeyle açarım, üstten mis gibi hava girer... Sen daha tenekelerle uğraş !
    Yumuşacık, insan teni gibi konsol plastiğine ellerim, elledikçe arabamı daha çok severim... Koltuk kumaşlarımız kadifedir, sizinkiler gibi merdiven altı tekstil dükkanlarında üretilmez... Konsolumuzda herşey şoföre yöneliktir, bizim ithal üreticiler konsolu tasarlarken şoförün dikkatine göre herşeyi tasarlarlar... Sizin BMC yıllardan beri konsolda 1-2 düğmeyi ve konsol rengini değiştirmek başka birşey yapmazlar, bizimkiler "Daha iyi nasıl olur ?" diye her gün düşünür...
    Sen arabandan 5 yılda 80.000 TL'lere kadar zarar edersin ve arabanın çilesini çekersin, ben ise alırken senden 40.000 TL fazla veririm ve satarken de 5 yılda 50.000 TL zarar ederim, ek olarak arabamın keyfini doya doyaaaaa sürerim ! Ben arabanın gözüne değil, araba benim gözüme bakar !
    İşte seninle aramızdaki fark bu kardeşşşşş..."



    quote:

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    Eray bey, Oğuz bey bunu değiştirdi mi, sanki "Sana elveda derken icim sizladi gidisin bir hafta alisamadim yokluguna " dediğini gördüm de ne demek istediğini kaçırmışım...


    Sizin de bildiğiniz gibi OĞUZ bir ALMAN şirketinde çalışıyor.
    Şirket araçları leasingle aldığı için satıyor olabilir. Onun için OĞUZ'un aracı değişiyor.
    Yeni MAN TGX 18.400'ler gelecekmiş, ona da o MAN'lardan birini vereceklermiş. 460'lık DAF'tan 400'lük MAN'a düşeceğim diye üzülüyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 13 Şubat 2011; 0:05:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx

    merhaba Arkadaşlar;

    Ciddi şekilde Connectle ilişkimi bitirmeyi düşünüyorum Artık konfor ve ses benim içinde ön planda .Bugün Lineya'ya gönül verdim ama tam bir başbelası olduğunu öğrendim.
    Araştırmalarım hızla devem etmektedir.



    Sen de mi "Connect'e doyanlar ve artık sıkılanlar" tayfasına dahil oldun? "Passat Sahipleri ve Sevenleri" grubu'na ne dersin, Lineya ya da bilinen adıyla Linea sana dar gelebilir. "Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın", nedense bu şiir geldi aklıma, lisedeyken ezberlemiştim.

    Passat düşünürsen cazip fikirlerimi paylaşabilirim.


    Connect ebatlarıma uygun araç velakin 75 hp yanlış seçimdi.Artık 1.6 benzinli araç düşünüyorum, motor sesi değilde lastik ve rüzgarın sesi olsun.Her sene vize ve yanlış yakıt alıpta motora zarar verme korkusuda olmasın.Aracın bakımlarını yaptırdığım Ford bayinde takas seçeneğini görüşeceğim 4 veya 5 kapı Focus olabilir belki.




    Bunların hepsi Passat'ı işaret ediyor. Hele bir de Variant denk getirdin mi, "peynir helvası" gibi olur. Focus'a da baktım ben, içim daraldı, ya ben fazla şişmanım ya da Focus biraz fazla genç işi. Sizin de maşallahınız var, benim gibi enine olmasa da boyuna bir maşallah(!) lık var, hadi koltuğu geriye doğru çektin diyelim, arkada sizde bir de üç tane çocuk var, onlar için de sıkıntı.

    Bu özellikleri alt alta topladığın zaman Mondeo, Passat tarzı bir şey görünüyor ufukta. Mondeo'nun 1.6 Trend sıfırı 43.000 civarına bulunabilir. Düşünürsen, ford bayilerini bir ara istersen. Connect'ten inip de küçük arabaya binme.

    Laguna da olabilir. Fakat sana bana C sınıfı gitmez. Yaş ve ebat en önemli kriter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx

    merhaba Arkadaşlar;

    Ciddi şekilde Connectle ilişkimi bitirmeyi düşünüyorum Artık konfor ve ses benim içinde ön planda .Bugün Lineya'ya gönül verdim ama tam bir başbelası olduğunu öğrendim.
    Araştırmalarım hızla devem etmektedir.



    Sen de mi "Connect'e doyanlar ve artık sıkılanlar" tayfasına dahil oldun? "Passat Sahipleri ve Sevenleri" grubu'na ne dersin, Lineya ya da bilinen adıyla Linea sana dar gelebilir. "Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın, gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın", nedense bu şiir geldi aklıma, lisedeyken ezberlemiştim.

    Passat düşünürsen cazip fikirlerimi paylaşabilirim.


    Connect ebatlarıma uygun araç velakin 75 hp yanlış seçimdi.Artık 1.6 benzinli araç düşünüyorum, motor sesi değilde lastik ve rüzgarın sesi olsun.Her sene vize ve yanlış yakıt alıpta motora zarar verme korkusuda olmasın.Aracın bakımlarını yaptırdığım Ford bayinde takas seçeneğini görüşeceğim 4 veya 5 kapı Focus olabilir belki.




    Bunların hepsi Passat'ı işaret ediyor. Hele bir de Variant denk getirdin mi, "peynir helvası" gibi olur. Focus'a da baktım ben, içim daraldı, ya ben fazla şişmanım ya da Focus biraz fazla genç işi. Sizin de maşallahınız var, benim gibi enine olmasa da boyuna bir maşallah(!) lık var, hadi koltuğu geriye doğru çektin diyelim, arkada sizde bir de üç tane çocuk var, onlar için de sıkıntı.

    Bu özellikleri alt alta topladığın zaman Mondeo, Passat tarzı bir şey görünüyor ufukta. Mondeo'nun 1.6 Trend sıfırı 43.000 civarına bulunabilir. Düşünürsen, ford bayilerini bir ara istersen. Connect'ten inip de küçük arabaya binme.

    Laguna da olabilir. Fakat sana bana C sınıfı gitmez. Yaş ve ebat en önemli kriter.


    Lukunku@ Üstadım ne yaptınız , birden çocuk sayısı arttı 2 den 3 çıktı D sınıfı bize ağır gelir biz gene kendi sınıfımızda boğulacağız .
    Dediğiniz gibi bizim ebatlara göre araçta yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku
    Bizim insanımızın nesi eksik, neden bu araçlar daha pahalı, neden bunlara binemez de, hoplaya zıplaya, motor gürültüsünü çeke çeke kırk yıllık, kendi külüstür, tescili yeni araçlara mahkum olur?


    Ah MEHMET Bey ah...
    Şu yerli üretim araçların (BMC PRO, BMC FATİH, FORD CARGO) ne mal olduğunu satan da biliyor, alıcı da biliyor, kullanan da biliyor.
    Ama ilginçtir ki, ben de dahil model yenileyeceğim zaman gidip tekrar o kullanmaktan memnun olmadığımız fakat bir nevî zorunlu gibi kaldığımız o araçları alırız.
    Aslında zorunlu falan da değiliz. Ben 2008 yılında bayinin 104.000 TL çektiği fakat 100.000 TL'ye zor bela alabildiğim BMC PRO 827 kamyonun yerine, ondan 2 yaş daha büyük AVRUPA markalı bir araç (MERCEDES AXOR 3228, RENAULT PREMIUM 370 vs) alabilirdim. Ama 2. elde güvenemediğimizden, yerli mallara karşı kulaktan dolma bilgiler (servis masrafları, parça masrafları vs) sonucu gittik yine kapıldık BMC'ye. Şu an afedersiniz köpek gibi pişmanım ama ne yazar ? Yola çıkartması 135.000 TL bulan aracı şu an satmaya kalksam galericiler 75.000 TL belki verir belki vermez...
    Ama şunu biliyorum ki, bundan sonraki aracım BMC olmayacak.

    BMC ile ithal bir markayı(SCANIA) karşılaştırdığım bir yazım vardı, onu okumamışsanız buraya yapıştırayım ve okuyun, şu yerli sermayeli markalardan(evet yerli sermayeli, zira bunlar işleri gelince kendilerine "yerli markayız" derler, işlerine gelmeyince de "yerli sermayeli markayız" der) bir kez daha soğuyun.



    Yazınızı kaçırmışım ama şimdi okudum. Yerden göğe haklısınız, serde milletini vatanını sevmek var, "param gidecekse bari kendi insanıma gitsin, kendi işçim, kendi mühendisim para kazansın" istiyorsunuz, ben olsam ben de aynı düşünürüm, ama gel gör ki işin başındaki Karamehmet'ler bizim gibi düşünmüyor işte, "ben ne satarsam, bu millet alır" . Bunlar böyle düşündükçe ve bizim milletimiz de bunlara okkalı bir Osmanlı tokadı yapıştırmadıkça işimiz çok zor.

    Allah yardımcınız ve yardımcımız olsun.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Sizin de bildiğiniz gibi OĞUZ bir ALMAN şirketinde çalışıyor.
    Şirket araçları leasingle aldığı için satıyor olabilir. Onun için OĞUZ'un aracı değişiyor.
    Yeni MAN TGX 18.400'ler gelecekmiş, ona da o MAN'lardan birini vereceklermiş. 460'lık DAF'tan 400'lük MAN'a düşeceğim diye üzülüyordu.




    Şirkette çalıştığını biliyordum da, arabasının değiştiğini bilmiyordum. (takip etmediğimiz anlaşılıyor değil mi
    />
    )

    Yalnız Man TGX'leri biliyorum ben, aynı Daf'lar gibi ihtişamlı görüntüsü var, gerçi kullanan daha iyi bilir, biz görüntüden anlıyoruz sadece ama, duruşundan sanki o da XF'ler gibi fosur fosur gidecek gibi duruyor.

    Onun da gönlüne göre olsun inşallah...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx

    Lukunku@ Üstadım ne yaptınız , birden çocuk sayısı arttı 2 den 3 çıktı D sınıfı bize ağır gelir biz gene kendi sınıfımızda boğulacağız .
    Dediğiniz gibi bizim ebatlara göre araçta yok



    İhtiyarlık, yaşlılık, bunaklık, aradan zaman geçmesi gibi vesair sebeplerden dolayı af buyurunuz.
    />
    Double girl olayı vardı sizde de bizim gibi sanki. Geçmiş zamaaan,
    />


    D sınıfını gözünüzde fazla büyütmeyin ve ciddi ciddi düşünün bence. Adı "D" onların, Focus'tan Connect'e geçiş olsaydı olabilirdi, ama Connect'ten Focus'a geçiş; bizzat denemiş birisi olarak pek kafama yatmıyor.

    Mondeo'nun önceki kasasını da pek severdim, tıpkı Focus gibi ama biraz daha geniş. Ama benzinli ve sessizlik diyorsun bak, o zaman yeni kasasına bakman gerekiyor. Bu tarz şeyleri değerlendirirken, ele kağıt kalem alıp alt alta kriterleri toplayıp, bu kriterleri karşılayan hangi araba var, buna bakmak lazım.

    Büyük,
    benzinli,
    sessiz,
    rahat,
    konforlu,
    sürat istemez, rahat gitsin yeter,
    çok boğmasın, dar gelmesin
    vs vs vs

    topla alt alta, ne geliyor; Mondeo, Passat, Laguna, ve diğerleri.

    Bu gece bir değerlendir. Yardım ihtiyacı olursa buradayız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku
    Şirkette çalıştığını biliyordum da, arabasının değiştiğini bilmiyordum. (takip etmediğimiz anlaşılıyor değil mi
    />
    )

    Yalnız Man TGX'leri biliyorum ben, aynı Daf'lar gibi ihtişamlı görüntüsü var, gerçi kullanan daha iyi bilir, biz görüntüden anlıyoruz sadece ama, duruşundan sanki o da XF'ler gibi fosur fosur gidecek gibi duruyor.

    Onun da gönlüne göre olsun inşallah...

    Maalesef takip etmediğiniz anlaşılıyor. Olsun, bazen görünüp, varlığınızı hissettirmeniz bile yeterli.

    MAN TGX'ler iyi araçlar aslında. Önceki kasa olan MAN TGA'lar, araçta kullanılan D20 motorların kronik sorunlarıyla biraz ün salmıştı.
    Motorlar TÜRKİYE şartlarında 300.000 km'yi ya görür ya görmezdi. Fakat AVRUPA'daki MAN TGA'lar, TÜRKİYE'de kullanılanların aksine sorunsuzmuş.

    MAN TGX bence şu an TÜRKİYE'de çekici piyasasının en rekabetçi arabası. Zira TÜRKİYE'de yıllardan beri tahtını koruyan MERCEDES BENZ AXOR'un fiyatlarıyla MAN TGX'in fiyatları eşit durumda. Yalnız araçta retarder olmaması bir dezavantaj.
    AXOR'da da retarder yok ama motor freni güçlü olduğu için bu açık kapanıyor.

    Sizin de dediğiniz gibi TGX'ler ihtişamlı görünüyor. Araçların ön camı diğer araçlara kıyasla daha büyük, içine binince sanki otobüste seyahat ediyormuşsunuz hissine kapılıyorsunuz. Araç çok ferah.

    Gelin biraz da fotoğrafları konuşturalım. Son sayfalarda biraz fazla kamyon muhabbeti dönüyor, umarım rahatsızlık vermiyorum.

    MAN'ın en yüksek kabini olan XXL kabin. Gerçekten çok ferah.
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    TGX-orta kabin
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    Son olarak da düşük kabin. Bu tip kabinler TÜRKİYE'de çok fazla tutulmuyor. AVRUPA'da kısa mesafe çalışan firmalar daha çok tercih ediyor.
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    MAN TGX- Düşük kabin kamyon versiyon.
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 13 Şubat 2011; 1:48:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akmenx

    merhaba Arkadaşlar;

    Ciddi şekilde Connectle ilişkimi bitirmeyi düşünüyorum Artık konfor ve ses benim içinde ön planda .Bugün Lineya'ya gönül verdim ama tam bir başbelası olduğunu öğrendim.
    Araştırmalarım hızla devem etmektedir.

    ze
    aman akmenx hocam, fiata pek yanaşmayın derim. hele hele connectten sonra inan hiç dayanamazsın. biz de kuzene araba bakarken gittik baktık, oturduk içine de,amanııııın.. ön camı göremedim yani, öyle diyeyim. bir karış mesafe var cam niyetine, oradan ne görülürse artık. focus, toyota falan tavsiye ederim, vw de olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    uğur, senin aldığın sileceklerin arasında newstar marka olanı var mıydı? nasıl taktın? ben takamadım da

    tüm modeller uyuyor mu bizim connectinolara?



    Uyuyor uymasına da tekniğini bilmek lazım. Nasıl takmaya çalışıyorsan, sileceğin yönünü değiştir, öyle dene. Alt-üst yap yani.

    Ben de Kara Tay'a hepsiburada'dan newstar almıştım 3 tane. Tam 3 gün uğraştım ben de. Sonra bir elektrik ustasına arka sileceği takmasını rica ettim, adam tek eliyle benim 3 gündür uğraştığımın tam tersi istikametinde şak diye oturttu. Ben de sonra ön silecekleri ondan öğrendiğim haliyle takmıştım.

    Nasıl yapmaya çalışıyorsan, sileceği ters çevireceksin ve bir tüyo daha; içindeki zımbırtıları çıkarmayacaksın.


    eski sileceklerin zımbırtılarını mı kastediyorsun? sileceği tutan parça değildir inşallah kastın, onun bir parçasını kırdım bile takmaya çalışırken de...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orijinalden alıntı: civic10

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-ford-otosan-73-000-km-de-2008-model-110ps-glx-kazasiz-42254042/detay


    daha düşük km'lisi var forumdan bi arkadaşta...


    Reis'in arabasıydı sanki

    Fakat kime niyet, kime kısmet.



    aa evet evet, dargot muydu, reis miydi neydi, o arkadaş da satıyormuş galiba...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orijinalden alıntı: civic10

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-ford-otosan-73-000-km-de-2008-model-110ps-glx-kazasiz-42254042/detay


    daha düşük km'lisi var forumdan bi arkadaşta...


    Reis'in arabasıydı sanki

    Fakat kime niyet, kime kısmet.



    aa evet evet, dargot muydu, reis miydi neydi, o arkadaş da satıyormuş galiba...



    Haydi hayırlısıyla,sizdemi kamyonetcilikten sıkıldınız.
    Evdekiler Connectin değişimine karşılar,neyi varmış aracın neden değiştirmek istiyormuşum diye muhallefet gürle gidiyor.




  • Bu arada şifayı kapmışım , hafta sonuda mecburen tv karşısında binekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku
    Şirkette çalıştığını biliyordum da, arabasının değiştiğini bilmiyordum. (takip etmediğimiz anlaşılıyor değil mi
    />
    )

    Yalnız Man TGX'leri biliyorum ben, aynı Daf'lar gibi ihtişamlı görüntüsü var, gerçi kullanan daha iyi bilir, biz görüntüden anlıyoruz sadece ama, duruşundan sanki o da XF'ler gibi fosur fosur gidecek gibi duruyor.

    Onun da gönlüne göre olsun inşallah...

    Maalesef takip etmediğiniz anlaşılıyor. Olsun, bazen görünüp, varlığınızı hissettirmeniz bile yeterli.

    MAN TGX'ler iyi araçlar aslında. Önceki kasa olan MAN TGA'lar, araçta kullanılan D20 motorların kronik sorunlarıyla biraz ün salmıştı.
    Motorlar TÜRKİYE şartlarında 300.000 km'yi ya görür ya görmezdi. Fakat AVRUPA'daki MAN TGA'lar, TÜRKİYE'de kullanılanların aksine sorunsuzmuş.

    MAN TGX bence şu an TÜRKİYE'de çekici piyasasının en rekabetçi arabası. Zira TÜRKİYE'de yıllardan beri tahtını koruyan MERCEDES BENZ AXOR'un fiyatlarıyla MAN TGX'in fiyatları eşit durumda. Yalnız araçta retarder olmaması bir dezavantaj.
    AXOR'da da retarder yok ama motor freni güçlü olduğu için bu açık kapanıyor.

    Sizin de dediğiniz gibi TGX'ler ihtişamlı görünüyor. Araçların ön camı diğer araçlara kıyasla daha büyük, içine binince sanki otobüste seyahat ediyormuşsunuz hissine kapılıyorsunuz. Araç çok ferah.



    İlk defa sarı renklisini görmüştüm TGX'lerin ve çok ihtişamlı gelmişti gözüme, sizinkiler de çok güzel görünüyor. İnsanın içinden hiç inmeden binlerce km gidesi geliyor bunlarla.
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • 
Sayfa: önceki 754755756757758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.