Şimdi Ara

FOCUS GHİA GİZLİ ÖZELLİKLER (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
777
Cevap
29
Favori
457.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: realmusician
    Ambiante merkezi kilite kumanda taktırsam bir şey değişir mi?

    Takacağın modüle göre değişebilir..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: realmusician
    Ambiante merkezi kilite kumanda taktırsam bir şey değişir mi?

    Takacağın modüle göre değişebilir..

    bizim majyajlı F1 comfortta kumanda var fakat dediginiz cam kapama filan yapmıyor ,şu yola cıkınca kapı kilitleme dııtt sesi geliyor fakat hiç birşey değiştiği olmuyor.
  • Global kapama yok demekki..
  • Bana şimdilik en çok lazım olan ve ekonomik olarak uygun bulduğum "Desi"nin uzaktan kumandalı açma kapama modülünü taktırdım geçen hafta. Araştırırken gördüm ki istenen tüm özellikler opsiyonel olarak sunulmuş durumda. Konuşan alarm, kumandadan motor çalıştırma, kilitle beraber camların kapanması.... İlgilenen varsa bir baksın..http://www.desialarm.com.tr/?gclid=CLO3waDbo48CFShOEgod4xsUbw
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Burç9889


    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    Ne manada söylediğini anyamadım ama ben olan şeyleri yazdım... Ha senin için önemli mi diye sorarsan geri giderken kararmaması benim için olumlu bişey...



    Tabiki olumlu manada söylüyorum.. Karartmalı ayna bir teknolojidir, ama geri vitese takıldığında iptal olması zekadır. Yazdığım "yığma teknoloji" ifadesi Renault, Peugeot veya VW gibi zeka pırıltısından uzak ve sadece "teknoloji varmış, koyduk" tarzı araba yapanlar içindi..

    gebs, manuel olan teknolojilerimizin de faydalı ve yerli yerinde olduğunu hissetmiyor musun..

    Sadece iç aydınlatmanın orta konumda farlar yanık seyahatin ardından kontak kapatıldığında yanması; farlar kapalıyken yanmaması iki Fransız eder. Sözünü ettiğim zeka böyle birşey..


    Burç, doğru diyorsun, Focus'un pek çok noktasında ince zeka pırıltıları var ama öyle noktalarda öyle saçmalıklar var ki, bunları düşünemeyenlerin geri vites-ayna olayını düşünebilenlerle aynı kişiler olduğuna şüphe duyuyor insan...

    Örnek-1: Sen git heryeri çok güzel aydınlat. Cam düğmelerinden klimaya kadar çok hoş gece aydınlatmaları koy. Sonra FocusII'de Cruise Control düğmelerine ışık koyma. İnsan elini alıştırmazsa gece kullanması çok zor. Tam bir rezalet

    Örnek-2: O dönemde, şahinlerde ve doğanlarda bile varken, torpidoya ışık koymayı Focus ilk çıktıktan yıllar sonra düşünebilmiş bir kaç kazma kalmış herhalde Ford'ta...

    Bu arada başka bir zeka pırıltısı da eklemeden geçemeyeceğim: Normalde 4 kapıda, cam açma/kapama düğmeleri farlar yandığında yeşil yanıyor. Ama sol kapıda, şoför kontrolündeki arka camları kilitleme düğmesine bastığınızda (çocuk emniyeti) arka cam açma düğmelerinin ledleri sönüyor. "Şoför camı kilitledi, sen gece boşuna düğme arama" inceliği olayın uç noktası...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ksiyasal -- 23 Ekim 2007; 11:56:10 >




  • araç kitliyken, bagajı açtım bagaj düğmesi ile, sonra çantamı aldım. Sonra kapattım bagajı, iki defa yandı söndü ışık. Dedim anladı geçici olarak bagajı açtığımı, kitledi komple aferim. Sonra kontrol ettim, bagaj açık

    Yağmur yağdıktan sonra bagajı açarsanız, hatırı sayılır miktarda su bagaja dökülüyor, döşeme ıslandı. Su tutan bir yerler var.

    Aynalar çift açılı değil, sollama yaparken çok dikkatli olmak lazım.

    otomatik kararan ayna bazen kararmyor üsütne ışık vurduğu halde, hemen ön tarafındaki ışığı açıyorum ve böylece karartıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicotinell -- 23 Ekim 2007; 14:55:01 >
  • bagaj düğmesiyle açınca bagat kapatılınca kitlenmesi lazım bagajın..normal açma ilemi açtın acaba ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    araç kitliyken, bagajı açtım bagaj düğmesi ile, sonra çantamı aldım. Sonra kapattım bagajı, iki defa yandı söndü ışık. Dedim anladı geçici olarak bagajı açtığımı, kitledi komple aferim. Sonra kontrol ettim, bagaj açık

    Yağmur yağdıktan sonra bagajı açarsanız, hatırı sayılır miktarda su bagaja dökülüyor, döşeme ıslandı. Su tutan bir yerler var.

    Aynalar çift açılı değil, sollama yaparken çok dikkatli olmak lazım.

    otomatik kararan ayna bazen kararmyor üsütne ışık vurduğu halde, hemen ön tarafındaki ışığı açıyorum ve böylece karartıyorum.




  • quote:



    bagaj düğmesiyle açınca bagat kapatılınca kitlenmesi lazım bagajın..normal açma ilemi açtın acaba ?


    Çift kilit yaptıktan sonra anahtardaki bagaj düğmesine bi kere bastım. Bagajdan eşya aldım. Kapattım, ışık 2 kere yandı. Sonra elimle bagajı kontrol, ettim, kitli değildi. Benim araçta bi pislik olabilir, servise sorayım bi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ksiyasal
    Bu arada başka bir zeka pırıltısı da eklemeden geçemeyeceğim: Normalde 4 kapıda, cam açma/kapama düğmeleri farlar yandığında yeşil yanıyor. Ama sol kapıda, şoför kontrolündeki arka camları kilitleme düğmesine bastığınızda (çocuk emniyeti) arka cam açma düğmelerinin ledleri sönüyor. "Şoför camı kilitledi, sen gece boşuna düğme arama" inceliği olayın uç noktası...


    Giden elektriği kesiyor olmasın
  • bagaj düğmesiyle açılıp bagaj kapatılınca kitleniyor..ayrıca ışık yandığını da hatırlayaamdım ben de kapanınca..bi terslik var birimizde ama

    quote:

    Orjinalden alıntı: niko_jr

    quote:



    bagaj düğmesiyle açınca bagat kapatılınca kitlenmesi lazım bagajın..normal açma ilemi açtın acaba ?


    Çift kilit yaptıktan sonra anahtardaki bagaj düğmesine bi kere bastım. Bagajdan eşya aldım. Kapattım, ışık 2 kere yandı. Sonra elimle bagajı kontrol, ettim, kitli değildi. Benim araçta bi pislik olabilir, servise sorayım bi




  • Aynaların düz olması bir miktar sıkıntı olabilir ama çift açı teknolojisini kullanan Nazi VW'in yumurta kadar sağ dikiz aynasından daha güzel bir görüş sağladığı kesin. Sol kör nokta sorunumu çözmek için aynanın oturduğu yerin cam içinde kalan kısmına küçük tümsek aynalardan koydum. Geri görüş problemim kalmadı diyebilirim. Tabii Mk1 focus'umun elektriksiz ayna yuvasında bulduğum yeri diğer arkadaşlar bulabilir mi emin değilim.
  • EE başka gizlisi saklısı kalmadımı bu meretin?
  • aklıma takıldı bugün işyerinde geyiği dönmüştü...
    sizlerede sorayım focus 1 ve 2 de dış ısıyı ölçen termometre yada cihaz herneyse nerde bilen varmı acaba....
  • benim hatırladığım aynaların birini içinde olması gerek.
    bir ara bir yerlerde okumuştum.hatta doğru ölçmediği için birisi anlatıyordu nasıl temizlenmesi gerektiğini.
    okyay a sormak lazım.sanırım o biliyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lmnggen

    aklıma takıldı bugün işyerinde geyiği dönmüştü...
    sizlerede sorayım focus 1 ve 2 de dış ısıyı ölçen termometre yada cihaz herneyse nerde bilen varmı acaba....

    Dış ısı sensörü; Kaput kilidinin sağında veya solunda, oralarda bir yerde diye hatırlıyorum.. Emin değilim.. Bilen biri teyit ederse sevinirim..
  • Peki far ve yağmur sensörleri nerede acaba? Yağmur sensörü aynanın olduğu hizada diye biliyorum ama ya far sensörü?
  • Dış ısı rezistansı ön tamponun hemen altında radyötere yakın bir yerde duruyor.Benim arabanınki çıkmıştı yerinden sallanıyordu.O zaman öğrendim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: lmnggen

    aklıma takıldı bugün işyerinde geyiği dönmüştü...
    sizlerede sorayım focus 1 ve 2 de dış ısıyı ölçen termometre yada cihaz herneyse nerde bilen varmı acaba....
  • Far sensörü dikiz aynasının arkasında küçük dikdörtgen ve ayna gibi bişi.
  • ARKADAŞLAR BİRİ AVC Yİ NASIL ÇALIŞTIRCAĞIM KONUSUNDA YARDIM EDERSE ÇOK SEWİNİRİM....2008 TDCİ GHİA SEDAN MANUEL
  • menüye gir seçenekleri değiştir yukarı olarak.AVC yazıyo oraya gelince sağa basara +7 ye getir.Artık devrede ve en belirgin şekilde.onu sen ayarlarsın artık +5 yapabilirsin ben öle kullandım.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.