Şimdi Ara

Filbox Kapanıyor, Paramı Nasıl İade Alabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İki tane modülüm var. Birini hiç aktif etmedim. Tam aktif etmeyi düşünürken aşağıdaki mesaj geldi. Ücret iadesini alabilen var mı?
    www.filbox.com.tr sitesine giriyorum fakat kapalı sitesi. 0850 225 0990 numaralı müşteri hizmetlerini aradım. Ücret iadesi için Filbox.com.tr'deki formu doldurunuz diye sesli mesaj geliyor. Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum. Siteleri de kapalı görünüyor.

    Abonesi oldugunuz Filbox Uydu Platform hizmeti 27.11.2018 tarihi itibariyle sona erecektir. Tarafınızdan tahsil edilmiş olan içerik ücretinizin kullanmadığınız kısmı size iade edilecektir. Filbox cihazının mülkiyeti size ait olup iade alınmamaktadır. İçerik ücret iadesi içinwww.filbox.com.tr web sitemize giriş yaparak ilgili formu doldurmanızı rica ederiz.

    Filbox Kapanıyor, Paramı Nasıl İade Alabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 24 Kasım 2018; 22:26:59 >







  • acilmamis modulun parasini aldinizmi???
  • geri iade nasıl bir anlatım bozukluğudur ya.
  • Hem aktif kullandığım modülü, hemde sıfır hiç kullmadığım ambalajı açılmamış modülü, Yurtiçi kargo ile gönderdim. Bir kaç gün sonra modülün aktif edildiğine dair SMS ve mail geldi. Filbox'a tekrar mail attım, ücret iadesini beklediğimi belirttim ama hiç cevap alamadım. Modülü neden aktif ettiklerini anlamadım. Sıfır olan modülün içinde iki tana fatura vardı. 66 TL modül ücreti, 33 TL Filbox iletişim ücreti.

    https://forum.donanimhaber.com/filbox-ci-modulu-iade-etmeli-miyim--135800766#135800766
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.