Şimdi Ara

FİFA 14 Bir futbol oyunu bu kadar güzel olur(Dayanamadım yazdım)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pes 2014'dü görünce bu sene fifa 14'e geçemeye karar verdim bu zamana kadar boşuna geçmemişim.Frikik oldu rakip takım barajı bozdu diye hakem sarı kart verdi.Hava topunda rakibi ittirdim hakem bana sarı kart verdi şut çektim rakibin ceza sahası içinde eline çarptı penaltı verdi ve benzer daha niceleri.Oyuna her detayı tek tek koymuş adamlar sakatlık oluyor adam kendini yere bırakıyor felan.ULTİMATE TEAM olayına girmiyorum zaten tek kelimeyle muhteşem.
    Oyun zaten mükemmel söylenecek söz yok oynayın oynattırın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roman abramovic -- 25 Mayıs 2014; 23:29:39 >



    _____________________________
    Ciğara venn leee..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.