Şimdi Ara

Fiat tipo 1.6 s nasıl bir araçtr (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
21.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Arkadaşım LPG de patlatma riski sıralı sisteme düz LPG uygulanırsa olur bunun dışında kesinlikle öyle bir şey olmaz lütfen kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltmayalım

    Neyin kulaktan dolmasi ya ayni aractan 2 yakin arkadasimda var. Birisi sirali sistem birisi kara duzen lpg. Sirali sistemde rolanti sorunu vardi araba giderken stop ediyordu bi anda. Sokturdu siraliyi kara duzen taktirdi. Kara duzen olan da patlama yapiyordu. Filtreyi patlatti hep acik hava filtresi takmak zorunda kaldik.

    Adam gibi yere LPG taktırılmazsa rölanti problemi olur tabi. Bu arabada kronik bir sorun olduğundan değil. LPG nin adam gibi uygulanmamasındandır. Ayrıca dediğim gibi sıralı sisteme, düz sistem LPG uygularsan patlarda çatlarda.




  • Madem arkadaşlar parça fiyatları pahalı diyorlar o zaman bende listesini yayınlayayım.





    ELEKTRİK VE ATEŞLEME ÜRÜNLERİ





    BUJİ TEMPRA - TİPO TK. OPAR............................................ 10,00
    BUJİ UNO 70 ( KARBÜRATÖRLÜ) TK. BOSCH ...................10,00
    BUJİ UNO 70 ( ENJEKSİYONLU) TK. CHAMPION.................... 6,50
    BUJİ KABLOSU TEMPRA - TİPO TK. OPAR..................... 20,00
    BUJİ KABLOSU UNO 70 TK. OPAR .........................................20,00
    DİSTRİBÜTÖR KAPAĞI TEMPRA - TİPO - UNO (YATAY) MAKO ................. 7,50
    DİSTRİBÜTÖR KAPAĞI TEMPRA - TİPO - UNO (DİKEY) MAKO...... 5,50
    DİSTRİBÜTÖR TEMPRA - TİPO MAKO .........................120,00
    DİSTRİBÜTÖR UNO MAKO......................................... 190,00
    SİGORTA KUTUSU UNO MAKO ...................................60,00


    TEMPRA - TPSK. - UNO ÖN TAKIM VE MEKANİK ÜRÜNLERİ





    SALINCAK TEMPRA - TİPO TRW .........................................45,00
    SALINCAK TEMPRA - TİPO TEKNOROT ............................38,00
    VİRAJ DEMİR ASKI ROTU TEMPRA -TİPO YERLİ .................4,00
    SALINCAK UNO TRW.................................... 45,00
    SALINCAK UNO TEKNOROT .............................................30,00
    VİRAJ DEMİR UÇ LASTİĞİ UNO OPAR................................ 6,50
    ROT BAŞI TEMPRA - TİPO TRW ....................................12,00
    ROT BAŞI TEMPRA - TİPO TEKNOROT............................ 10,00
    ROTBAŞI UNO TRW ..............................................12,00
    ROTBAŞI UNO TEKNOROT............................................... 10,00
    ROT MİLİ TEMPRA - TİPO - UNO TRW.............................. 14,00
    ROT MİLİ TEMPRA - TİPO - UNO TEKNOROT................... 12,00
    ROT MİLİ HD TEMPRA - TİPO TRW .............................14,00
    ROT MİLİ HD TEMPRA - TİPO TEKNOROT ...........................12,00
    DİREKSİYON KUTUSU TEMPRA - TİPO SİSMAK ........................95,00
    DİREKSİYON KUTUSU TEMPRA - TİPO İTHAL .................................70,00
    DİREKSİYON KUTUSU UNO SİSMAK ..........................75,00
    DİREKSİYON KUTUSU UNO İTHAL ............................. 50,00
    AKS KAFASI TEMPRA -TİPO MTK.................................. 35,00
    AKS KAFASI TEMPRA -TİPO CIFAM ..............................................30,00
    AKS KAFASI UNO MTK................................................... 35,00
    AKS KAFASI UNO CIFAM ...............................................40,00
    ÖN AMARTİSÖR TEMPRA -TİPO MONREO......................... 60,00
    ARKA AMARTİSÖR TEMPRA - TİPO MONREO ...................42,50
    ÖN AMARTİSÖR UNO GRABIEL ............................45,00
    ÖN AMARTİSÖR UNO MONREO ......................................50,00
    ARKA AMARTİSÖR UNO MONREO....................................... 31,50
    ÖN AKS RULMANI TEMPRA -TİPO SKF ......................................25,00
    ÖN AKS RULMANI UNO SKF ..........................................18,00
    ARKA PORYA TEMPRA-TİPO SKF ...............................30,00
    MOTOR TRAVERS TPSX OPAR ..................................245,00
    MOTOR TRAVERS UNO OPAR.................................. 275,00



    TEMPRA - TPSK. - UNO FİLİTRE ÜRÜNLERİ





    HAVA FİLİTRESİ TEMPRA-TİPO OPAR ....................................................6,00
    HAVA FİLİTRESİ TEMPRA-TİPO 1.4.ENJ OPAR .....................................12,00
    HAVA FİLİTRESİ UNO 70 OPAR............................................................. 4,50
    YAG FİLİTRESİ DKS/TPSXU OPAR ..........................................................3,50



    TEMPRA - TPSK. - UNO KAPORTA ÜRÜNLERİ





    MOTOR KAPUTU TEMPRA OPAR.................................... 295,00
    MOTOR KAPUTU TİPO OPAR ...................................305,00
    MOTOR KAPUTU TİPO İTHAL....................................... 165,00
    MOTOR KAPUTU UNO OPAR ...................................230,00
    MOTOR KAPUTU UNO İTHAL .....................................150,00
    ÖN ÇAMURLUK TEMPRA OPAR................................ 70,00
    ÖN ÇAMURLUK TİPO OPAR ................................83,00
    ÖN ÇAMURLUK TİPO İTHAL ................................... 45,00
    ÖN ÇAMURLUK UNO OPAR................................... 126,00
    ÖN ÇAMURLUK UNO İTHAL ....................45,00
    ÖN PANEL TEMPRA OPAR ............................67,00
    ÖN PANEL TİPO OPAR ........................... 115,00
    ÖN PANEL TİPO İTHAL ...........................................55,00
    ÖN PANEL UNO OPAR ......................................... 115,00
    ÖN PANEL UNO İTHAL............................................... 50,00
    ARKA KAPI SACI TEMPRA - TİPO OPAR...................... 99,00
    TAMPON BAĞLANTI SACI TPS OPAR.................. 35,00
    RADYATÖR ALT SACI OPAR.................................. 60,00



    TEMPRA - TPSK. - UNO TAMPON VE BAKALİT ÜRÜNLERİ





    ÖN TAMPON TEMPRA ( SİSLİ - SİSSİZ ) OPAR ....................125,00
    ÖN TAMPON TEMPRA S OPAR .................................100,00
    ÖN TAMPON TEMPRA ( SİSLİ ) İTHAL ........................100,00
    ÖN TAMPON TEMPRA S ( SİSSİZ ) İTHAL .......................... 85,00
    ARKA TAMPON TEMPRA OPAR .......................65,00
    ÖN TAMPON TİPO ( SİSSİZ) İTHAL ...................... 100,00
    ÖN TAMPON UNO( SİSLİ) OPAR................ 90,00
    ÖN TAMPON UNO ( SİSLİ ) İTHAL ....................45,00
    ÖN TAMPON UNO ( SİSSİZ ) OPAR .................................60,00
    ÖN TAMPON UNO ( SİSSİZ ) İTHAL............................... 40,00
    ARKA TAMPON UNO OPAR ..................................45,00
    ÇEVRE BANDI TEMPRA FPROFİL......................... 25,00
    ÇEVRE BANDI TİPO FPROFİL ....................................25,00
    ÇEVRE BANDI UNO FPROFİL ..................................25,00




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    elektronikte zamanla piksel ölmeleri olabilir bu da ileride rakamları iyi okuyamamanıza sebep olur. ben analog derim.

    Piksel ölmesi nedir ya??? Elektronik panelin arkasında küçük küçük lambalar var tanesi 2 TL den değiştiriyorsun ve hiç sıkıntı çıkarmıyor.

    mobil bölümdeyim sandım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    elektronikte zamanla piksel ölmeleri olabilir bu da ileride rakamları iyi okuyamamanıza sebep olur. ben analog derim.

    Piksel ölmesi nedir ya??? Elektronik panelin arkasında küçük küçük lambalar var tanesi 2 TL den değiştiriyorsun ve hiç sıkıntı çıkarmıyor.

    Modeli eski olduğu için çözünürlükte düşük gelebilir...
  • Dijital panel candır...Arkadaşımda da tempra var sxak...2007 den beridir kullanıyor,daha dijital panelden bir gün olsun sorun yaşamadı.Bu da benim arabamın paneli

     Fiat tipo 1.6 s nasıl bir araçtr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laptop arası köfte

    Dijital panel candır...Arkadaşımda da tempra var sxak...2007 den beridir kullanıyor,daha dijital panelden bir gün olsun sorun yaşamadı.Bu da benim arabamın paneli

     Fiat tipo 1.6 s nasıl bir araçtr

    i30'dan önceki aracım Tipo'ydu ... gaza basınca ekonomi sönüp , power yanınca acayip gaza gelirdim ... çok hoşuma giderdi
    Tipodaki sürüş keyfini, i30'dan alamıyorum ne yalan söyleyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Arkadaşım LPG de patlatma riski sıralı sisteme düz LPG uygulanırsa olur bunun dışında kesinlikle öyle bir şey olmaz lütfen kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltmayalım

    Neyin kulaktan dolmasi ya ayni aractan 2 yakin arkadasimda var. Birisi sirali sistem birisi kara duzen lpg. Sirali sistemde rolanti sorunu vardi araba giderken stop ediyordu bi anda. Sokturdu siraliyi kara duzen taktirdi. Kara duzen olan da patlama yapiyordu. Filtreyi patlatti hep acik hava filtresi takmak zorunda kaldik.

    Adam gibi yere LPG taktırılmazsa rölanti problemi olur tabi. Bu arabada kronik bir sorun olduğundan değil. LPG nin adam gibi uygulanmamasındandır. Ayrıca dediğim gibi sıralı sisteme, düz sistem LPG uygularsan patlarda çatlarda.

    Bak canim kardesim. Bu arabadan benim yakin arkadaslarimda var. Kara duzen lpg li olan arkadasla ankaranin en iyi lpg ustalarina gittik. Rolanti tutmuyor bunlarda 3 4 ayda bir gelmek zorunda kalirsiniz dedi cogu. Adama sirali sistem tak diyoruz yok diyor ugrasilmiyor bunlarla diyor. Ankaraya istanbuldann lpg taktirmaya gelenler oldugu dusunulurse nasil ustalar oldugunu sen dusun. Anladin mi canim kardesim. Fazla vurma kafani duvarlara mazallah ileride sikinti yasarsin.

    Konu sahibi arkadasa tekrar soyluyorum iyi arastir. Forumlara bak mpi motor lpg ile uyumu sikintili olan bir motor. Kara duzen lpg de patlama sorununu el yapimi hava filtre borusu ile cozmustuk ancak araba 40 kurus civari yakiyordu. Alacaksan mpi motor alma uzak dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hypnotica -- 25 Şubat 2014; 20:31:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • golfu satip tempra almistim cok konforlu ve dijitalleri halen sorunsuzdu bence fiatin doksanli yilinda devrim modeliydi pas bulamassin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Parçaları pahalı.Tipo alan 2 arkadaşım var en az 2 şer bin lira harcadılar yine de adam edemediler.

    El insaf kardeşim yaaa hangi parçası pahalıymış??? En pahalı parçası beynidir o da kolay kolay arıza yapmaz. Yapsa da çıkmaları 100-150 TL, orjinali ise 500 TL dir. Onun haricinde pahalı hangi parçası varmış?

    Tamponu kaç para? 3-4 sene önce 295 lira fiyat çektiler. Bana orjinal parçaların fiyatlarını söyle ama yan sanayi falan değil.Yan sanayi uyduruk parça takmayı bende bilirim.
    Arkadaşımda vardı.Bende de ilk kasa parçası en pahalı olan 1.6 palio.Benim arabanın birçok parçası marea/brava parçasıydı.Benim arabanın parçalarından tipo parçaları daha pahalıydı.

    Arkadaşım altta bazı parçaların fiyatını yayınladım bak bakalım fiyatlar nasılmış. Arkadaşımdan duydum, amcamın oğlu söyledi, komşumuzun eniştesinin bacanağı böyle dedi diyeceğinize birinci elden konuşun. Ben tam 3 yıl 94 Model Tempra SX-AK modelini kullandım ve ona göre konuşuyorum.

    Bende arkadaşlarımla sanayilerde süründüm ona dayanarak konuşuyorum.Verdiğin parçalarda genel şeyler.Hava filitresi, yağ filitresi, buji, amortisör, yan sanayi salıncak her modelde 3-5 lira oynayacak şeyler.
    Sen bana fabrikanın kullandığı parçanın fiyatını ver ondan sonra konuşalım.Elektronik devrede magnetti marelli bunun gibi.Orjinalle oparın orjinal dediğinin arasında bile dünya fark var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Indigo -- 25 Şubat 2014; 21:25:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Arkadaşım LPG de patlatma riski sıralı sisteme düz LPG uygulanırsa olur bunun dışında kesinlikle öyle bir şey olmaz lütfen kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltmayalım

    Neyin kulaktan dolmasi ya ayni aractan 2 yakin arkadasimda var. Birisi sirali sistem birisi kara duzen lpg. Sirali sistemde rolanti sorunu vardi araba giderken stop ediyordu bi anda. Sokturdu siraliyi kara duzen taktirdi. Kara duzen olan da patlama yapiyordu. Filtreyi patlatti hep acik hava filtresi takmak zorunda kaldik.

    Adam gibi yere LPG taktırılmazsa rölanti problemi olur tabi. Bu arabada kronik bir sorun olduğundan değil. LPG nin adam gibi uygulanmamasındandır. Ayrıca dediğim gibi sıralı sisteme, düz sistem LPG uygularsan patlarda çatlarda.

    Bak canim kardesim. Bu arabadan benim yakin arkadaslarimda var. Kara duzen lpg li olan arkadasla ankaranin en iyi lpg ustalarina gittik. Rolanti tutmuyor bunlarda 3 4 ayda bir gelmek zorunda kalirsiniz dedi cogu. Adama sirali sistem tak diyoruz yok diyor ugrasilmiyor bunlarla diyor. Ankaraya istanbuldann lpg taktirmaya gelenler oldugu dusunulurse nasil ustalar oldugunu sen dusun. Anladin mi canim kardesim. Fazla vurma kafani duvarlara mazallah ileride sikinti yasarsin.

    Konu sahibi arkadasa tekrar soyluyorum iyi arastir. Forumlara bak mpi motor lpg ile uyumu sikintili olan bir motor. Kara duzen lpg de patlama sorununu el yapimi hava filtre borusu ile cozmustuk ancak araba 40 kurus civari yakiyordu. Alacaksan mpi motor alma uzak dur.

    mpi motora kara düzen lpg takmak büyük bir hata zaten
    sıralı sitem lpg de 4 lü grup enjektör yerine 2 li grup enjektör sorunu çözüyor tabi her işlem iyi yapılırsa
    bu arada bu işi istanbulda yapanlarda varmışhttp://forum.donanimhaber.com/m_61115835/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esesnefer -- 25 Şubat 2014; 21:21:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esesnefer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Arkadaşım LPG de patlatma riski sıralı sisteme düz LPG uygulanırsa olur bunun dışında kesinlikle öyle bir şey olmaz lütfen kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltmayalım

    Neyin kulaktan dolmasi ya ayni aractan 2 yakin arkadasimda var. Birisi sirali sistem birisi kara duzen lpg. Sirali sistemde rolanti sorunu vardi araba giderken stop ediyordu bi anda. Sokturdu siraliyi kara duzen taktirdi. Kara duzen olan da patlama yapiyordu. Filtreyi patlatti hep acik hava filtresi takmak zorunda kaldik.

    Adam gibi yere LPG taktırılmazsa rölanti problemi olur tabi. Bu arabada kronik bir sorun olduğundan değil. LPG nin adam gibi uygulanmamasındandır. Ayrıca dediğim gibi sıralı sisteme, düz sistem LPG uygularsan patlarda çatlarda.

    Bak canim kardesim. Bu arabadan benim yakin arkadaslarimda var. Kara duzen lpg li olan arkadasla ankaranin en iyi lpg ustalarina gittik. Rolanti tutmuyor bunlarda 3 4 ayda bir gelmek zorunda kalirsiniz dedi cogu. Adama sirali sistem tak diyoruz yok diyor ugrasilmiyor bunlarla diyor. Ankaraya istanbuldann lpg taktirmaya gelenler oldugu dusunulurse nasil ustalar oldugunu sen dusun. Anladin mi canim kardesim. Fazla vurma kafani duvarlara mazallah ileride sikinti yasarsin.

    Konu sahibi arkadasa tekrar soyluyorum iyi arastir. Forumlara bak mpi motor lpg ile uyumu sikintili olan bir motor. Kara duzen lpg de patlama sorununu el yapimi hava filtre borusu ile cozmustuk ancak araba 40 kurus civari yakiyordu. Alacaksan mpi motor alma uzak dur.

    mpi motora kara düzen lpg takmak büyük bir hata zaten
    sıralı sitem lpg de 4 lü grup enjektör yerine 2 li grup enjektör sorunu çözüyor tabi her işlem iyi yapılırsa
    bu arada bu işi istanbulda yapanlarda varmışhttp://forum.donanimhaber.com/m_61115835/tm.htm

    Hepsini sorduk kardeşim. İlk başta güzel iyi oluyor ama 3 4 ayda bir yanıma gelmen gerekir ayarı şuyu buyu uğraşırsınız dedi. Adam yapmak istemedi. Kaç yere sorduk. Biri mpi motoru duyunca kendinden geçti aman yok bir kere yaptım daha yapmam diye. İsteyen alır kullanır. Sorunsuz da çıkabilir. Ama lpg de sabıkalı bir motor bana göre. Konu sahibi sormuş ben de gördüklerimi yazdım. Konu da uzadı boş yere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hypnotica -- 25 Şubat 2014; 22:51:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: esesnefer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica

    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hypnotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Arkadaşım LPG de patlatma riski sıralı sisteme düz LPG uygulanırsa olur bunun dışında kesinlikle öyle bir şey olmaz lütfen kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltmayalım

    Neyin kulaktan dolmasi ya ayni aractan 2 yakin arkadasimda var. Birisi sirali sistem birisi kara duzen lpg. Sirali sistemde rolanti sorunu vardi araba giderken stop ediyordu bi anda. Sokturdu siraliyi kara duzen taktirdi. Kara duzen olan da patlama yapiyordu. Filtreyi patlatti hep acik hava filtresi takmak zorunda kaldik.

    Adam gibi yere LPG taktırılmazsa rölanti problemi olur tabi. Bu arabada kronik bir sorun olduğundan değil. LPG nin adam gibi uygulanmamasındandır. Ayrıca dediğim gibi sıralı sisteme, düz sistem LPG uygularsan patlarda çatlarda.

    Bak canim kardesim. Bu arabadan benim yakin arkadaslarimda var. Kara duzen lpg li olan arkadasla ankaranin en iyi lpg ustalarina gittik. Rolanti tutmuyor bunlarda 3 4 ayda bir gelmek zorunda kalirsiniz dedi cogu. Adama sirali sistem tak diyoruz yok diyor ugrasilmiyor bunlarla diyor. Ankaraya istanbuldann lpg taktirmaya gelenler oldugu dusunulurse nasil ustalar oldugunu sen dusun. Anladin mi canim kardesim. Fazla vurma kafani duvarlara mazallah ileride sikinti yasarsin.

    Konu sahibi arkadasa tekrar soyluyorum iyi arastir. Forumlara bak mpi motor lpg ile uyumu sikintili olan bir motor. Kara duzen lpg de patlama sorununu el yapimi hava filtre borusu ile cozmustuk ancak araba 40 kurus civari yakiyordu. Alacaksan mpi motor alma uzak dur.

    mpi motora kara düzen lpg takmak büyük bir hata zaten
    sıralı sitem lpg de 4 lü grup enjektör yerine 2 li grup enjektör sorunu çözüyor tabi her işlem iyi yapılırsa
    bu arada bu işi istanbulda yapanlarda varmışhttp://forum.donanimhaber.com/m_61115835/tm.htm

    Hepsini sorduk kardeşim. İlk başta güzel iyi oluyor ama 3 4 ayda bir yanıma gelmen gerekir ayarı şuyu buyu uğraşırsınız dedi. Adam yapmak istemedi. Kaç yere sorduk. Biri mpi motoru duyunca kendinden geçti aman yok bir kere yaptım daha yapmam diye. İsteyen alır kullanır. Sorunsuz da çıkabilir. Ama lpg de sabıkalı bir motor bana göre. Konu sahibi sormuş ben de gördüklerimi yazdım. Konu da uzadı boş yere.

    Ben anlatamadım galiba arkadaşım. Ben onun bunun dediğiyle konuşmuyorum ben kendim 3 yıl Tempra kullandım, hiç bir sıkıntı olmadı, MPİ motoru boşver günümüzde GDİ, FSİ motorlara bile LPG sorunsuzca uygulanırken MPİ motorda niye sıkıntı olsunki???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysn69

    öncelikle herkeze teşekkür ederim yorumlarınız için, fiat tiponun en sevdiğim yanı duruşu hele 1.6 mpi motor bir de parlement mavisiyse dadından yenmez bkz.
     Fiat tipo 1.6 s nasıl bir araçtr

    konumuza dönelim hocam ne oldu tipo s alındımı




  • 94 model tipo slx otomobilim vardı.10 yaşına geldiğinde 3 ay içinde 2 milyar masraf çıkartınca sattım. 6 ay-1 yıl aralıklarla rot başları rotiller değişirdi sanırım toplamda 6-7 kere amortisör değişti. Parçalar ucuz ama sık değişiyordu. 2004 yılında elantra aldım. 8 senede Sadece 1 kere amortisör 1 kere akü değişti. Servis ücretide hemen hemen aynı idi. Ben eski tipo'da yaşadıklarımdan dolayı hiç tavsiye etmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipo 1.6 iyidir sx yada para varsa mpi tavsiye edilir.S almayin boştur.Asfalt dişina çok çıkıldığında ön takim sorun yapar genelde.sx şehiriçi 12 litre LPG yakar mpi ise tahminimce 10 litre falan olmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonnie

    94 model tipo slx otomobilim vardı.10 yaşına geldiğinde 3 ay içinde 2 milyar masraf çıkartınca sattım. 6 ay-1 yıl aralıklarla rot başları rotiller değişirdi sanırım toplamda 6-7 kere amortisör değişti. Parçalar ucuz ama sık değişiyordu. 2004 yılında elantra aldım. 8 senede Sadece 1 kere amortisör 1 kere akü değişti. Servis ücretide hemen hemen aynı idi. Ben eski tipo'da yaşadıklarımdan dolayı hiç tavsiye etmem

    Tipolar dökülmeye başladı mı düzeltmek çok zor.2 arkadaşım 2 şer milyardan fazla harcadı yine de düzeltemediler.
  • esesnefer kullanıcısına yanıt
    yok almadım hocam ama ilk aracım olacak ve gidip tofaş almak istemyorm ehlıyetı yeni aldım konuyu bilgi tecrübe tartışılsın diye açtm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysn69

    yok almadım hocam ama ilk aracım olacak ve gidip tofaş almak istemyorm ehlıyetı yeni aldım konuyu bilgi tecrübe tartışılsın diye açtm

    bu iş bütçe meselesi gidip döküntü tipo almakta var temiz istediğiniz gibi parlement mavisi tipo almakta o fiyatlara başka araba önereyim

    ford escort
    hyundai accent gls
    r 19
    opel vetra 1.8 gl

    sahibinden de yazanlara pek bakmayın piyasanın biraz üstü fiyatlar genelde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esesnefer -- 8 Mart 2014; 17:11:39 >
  • Horlarayım 2019:) Ben tipo bakıyorum 1994 1.6 s modeli alcam araç benzinli. Lpg taktircam alırsam. Sıkıntı yaratır mi ? Bu araçtaki motor mpi motor mu onu nerden anlayabilirim
    Araç bu ilândaki:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-dusuk-km-yeni-muayeneli-740664988/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trivela67

    Horlarayım 2019:) Ben tipo bakıyorum 1994 1.6 s modeli alcam araç benzinli. Lpg taktircam alırsam. Sıkıntı yaratır mi ? Bu araçtaki motor mpi motor mu onu nerden anlayabilirim
    Araç bu ilândaki:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-dusuk-km-yeni-muayeneli-740664988/detay
    mpi'ların sonunda 1.6 ie yazar. bu ilandaki araç 1.6 karbüratörlü versiyon.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.