Şimdi Ara

fiat mı hyundai mi? (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
0
Favori
13.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hyundai ye bindim merak etmeyin.Ben kendi adıma konusursam arabamın malzeme kalitesini çok iyi biliyorum bindiğim ilk araba değil evdeki tek arabada değil.

    Bazen öyle şeyler yazıyorsunuz ki kimse bişey bilmiyor.Kimse şuna bindimi ettimi.Bindikki konuşuyoruz.Takmışsınız kuşlara.Ben kuş kullanmıyorum ki.Elbet savunurum bindiğim arabayı.Ama hataları ve kusurlarını da çatır çatır söylerim.

    Accent elbetteki Kuş serisi araçlardan daha iyidir.Fakat,ne bi gp ne linea nede bi bravo kalitesinde bir araçtır.
  • Bende şansa bakın tam araba alma gibi zor bir karar verme arafesinde palio ve accent arasında gidip gelirken bu yazıları gördüm.
    Çok zor bi karar.

    Arasında kararsız kaldığım arabalar

    Biri galeriden 98 model Accent gls 100.000 kmde klimalı 10.250 ytl
    diğeride kuzenimin ilk sahibi olduğu 1.4 99 model 70.000 kmde bir palio bunuda 9000 ytl alacağım

    ama klimalı bir accent, biraz daha ucuz ama kliması olmayan bir palio

    karar veremiyorum,

    yardımlarınızı bekliyorum....
  • Arkadaşım , Sen en iyisi bu dertten kurtulmak için , bu arkadaşa 10-15 milyar para verde , o da gitsin , Bravo yada neydi gp punto alsın.

    Palio nere , accent nere insan biraz yaratan'dan korkar.
    Bu arada şunu ekliyeyim , Senin bayıldığın Puntoyu , biz (Bir grup halk kitlesi) çok tipsiz buluyorduk, Yenisi çıkacak dediklerinde heyecanlandık belki düzeltirler diye , Grande Punto çıktı, Felaket. Yok maseratiye benzemiş , yok italyan ciciaro çizmiş. Ne lan bu . Palio nun büyüğü . Çok ta büyüğü değil, sağdan soldan uzatılmışı.

    Bırakın bu işleri arkadaşlar, düzenin size benimsetmeye çalıştığı şeylere karşı, daha hazırlıklı olun, Bu çok güzel , şahane diyenlere bir kez de "Yemezler" deyin. Paranızı kaptırmayın , baksanıza ne kadar zor kazanıyoruz bu paraları.

    Ekleyelim:
    Hyundai son beş yıldır amerikada Toyotanın ardından en problemsiz araba seçiliyor. Hemde prestij modelleri değil , accent modelleri.

    Sevgiler saygılar...




    quote:

    Orjinalden alıntı: bebeto85

    Hyundai ye bindim merak etmeyin.Ben kendi adıma konusursam arabamın malzeme kalitesini çok iyi biliyorum bindiğim ilk araba değil evdeki tek arabada değil.

    Bazen öyle şeyler yazıyorsunuz ki kimse bişey bilmiyor.Kimse şuna bindimi ettimi.Bindikki konuşuyoruz.Takmışsınız kuşlara.Ben kuş kullanmıyorum ki.Elbet savunurum bindiğim arabayı.Ama hataları ve kusurlarını da çatır çatır söylerim.

    Accent elbetteki Kuş serisi araçlardan daha iyidir.Fakat,ne bi gp ne linea nede bi bravo kalitesinde bir araçtır.






  • Arkadaşım ,
    98-99 model yumurta kasalarda, tek nokta enjeksiyon teknolojisi var. Bu arabalara sıralı sistem takılmaz.
    Normal sistem takacaklar, Arıza lambası yanmasın diye de emülatör (uyutucu) takacaklar. 600 ytl ile 850 ytl arasında fiyatlar verecekler.
    Arabanın benzin tüketimi km de 200-220 bin arası olacak , Lpg ile ise 150-160 bin arası yakacaksın.
    MPI motorlu , 2000 ve üstü (Sıralı sistem) accentlerde LPG sistemi sorunlu , Lambda sensörlerimiz , ideal yakıt tüketimi yapabilmek için çok hassas , bu yüzden sıralı sistem takılı Tüm accentlerde çeşitli sorunlar var.
    Ancak sizin düşündüğünüz arabada bu durum oluşmaz.

    İnşallah diyelim.

    Alacağınız arabayı internetten bulmayın , sitelerdeki arabalar 1-2 milyar daha pahalı , pazardan araştırın , 99 model GLS ye 10 milyardan fazla kesinlikle vermeyin. (Bu Gls modelinin otomatik anteninin çalışıp çalışmadığını mutlaka kontrol edin, arızalıysa çok pahalıya yenileniyor, malum ; başka hiç bir arabada otomatik anten yok , dolayısıyla yan sanayisi yok.)

    Sevgiler saygılar.



    quote:

    Orjinalden alıntı: electrics

    arkadaşlar accent alırsam lpg taktırmayı düşünüyorum.
    benim alacağım bu modellerde (98-99 gl/gls lere) normal mi takılıyor sıralı sistemmi?
    aradaki fark ne bilmiyorum açıkcası.galiba çok nokta enjeksiyon olanlar için sıralı sistem.ama bu bahsettiğim araçlarda enjeksiyon sistemi nasıl ve hangi lpg uygun olur?eğer çok nokta enj. araçlara sıralı sistem lpg takılmazsa ne gibi probler olabilir?
    saygılar.




  • haklısın; senin bilmediğin araba mı var; unutmuşum; imzandaki üç araçla sınırlı sandım bindiğin araçlar; bazen öyle şeyler yazıyorum ki kimse bişey bilmiyor; gerçi ben direkt "sana" söylememiştim ama madem üzerine alındın sana söyleyeyim; sen farklısın; sen binmişsindir ki konuşuyosundur; hem sen kuş kullanmıyorsun ki; bindiğin araç g.punto ama konuşulan "palio" bile olsa elbet savunursun bindiğin arabayı; hataları ve kusurlarını da çatır çatır söylüyorsun zaten; hakkını yemeyelim...

    accent elbette ki kuş serisi araçlardan daha iyidir; fakat ne bi gp (sahi bu aracın fiyat aralığı 23.770 den 35.260 a kadar çıkıyordu değil mi; bi de aslında birilerine göre bu aracın rakibi hyundai grubundan "getz" olmasına rağmen bu araç getz le falan kıyaslanır mı hiç; accent ten hem daha güçlü hem daha atak motorları var; alaşım jant; "arka cam otomatiği" gibi şeyler "opsiyonel" olarak sunulmuyor; standart; hem iç hacimlerinden bahsetmeye gerek yok; punto accentten küçükse noolmuş; ne de olsa yerli kanı da taşıyor; kendi küçükse aslan gibi yüreği var); ne bir linea (küçük kardeşinin motorunu taşıyan bu araç da çok atak zaten; trafikte bastın mı accent arkandan bakar zaten; üstelik "c sınıfı" demişler ama ne c sınıfı ne b sınıfı karşısında durabilir bu aracın; alın terimiz göz nurumuz bu bizim; o tipsiz megane ı; donanım fakiri civic i; kusura bakma; seni birazcık yaralıycam ama imzandaki o corollayı falan silip süpürecek bu araba; gördüğüm ilk andan itibaren vuruldum; "otomobil işte şimdi tasarlandı" dedim); ne de bir bravo değil (gerçi bravo tamamne farklı bir araç; muhtemelen 40 milyar civarından başlar ama hazır elimiz değmişken accentle bravoyu da karşılaştıralım bir; hem hyundai o dandik accent e 24-36 fiyat belirlerken bravo 40 dan başlamış çok mu)

    arkadaşlar ben aydınlandım; tövbe ettim; telli babaya gidip "Allah fiat ı başımızdan eksik etmesin" diye dua edicem; bu koreliler her yanımızı sardı; hem araba yapmayı bilmiyolar; hem de utanmadan bizim paliolara; g.puntolara; linealara; bravolara rakip oluyorlar (gerçi "henüz bir tane bile kendi markası olmayan" bir ülkenin vatandaşı olarak biraz garip gelebilir ama bizim arkamızda da italyanlar var; görün bakın yakında sadece "linea" değil; tüm fiat "türk lokumu" diye anılacak; önümüze iki tane lokum atılınca zevkten dört köşe olmayanlar terketsin zaten bu ülkeyi; onların türklüklerinden şüphe etmek lazım)

    amerikada 2 yılda 2 tane kendi sınıfında "yılın otomobili" çıkarmış bunlar; amerikalılarda zaten italyanlar kadar zevk-akıl olsa grande puntoyu yılın değil; asrın otomobili seçerlerdi...

    zaten ben mazleme kalitesinden "hemen" anlarım; araca binince plastiğin nasıl olduğunu; kaç yıl sonra nasıl şekil alacağını; çatlayıp çatlamayacağını... fiat ın "kesinlikle kullanmayacağı"; eve plastik araç-gereç olarak bile sokmayacağımız plastikten araba yapmışlar bir de; kimse almasın bu hyundai ı; paranız varsa bravo; yok sadece accent e verecek kadar paranız varsa g.p.-linea; yok daha azı varsa albea,palio alın; o da olmazsa yaya gezin; accent almaktan iyidir...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: barkodd

    haklısın; senin bilmediğin araba mı var; unutmuşum; imzandaki üç araçla sınırlı sandım bindiğin araçlar; bazen öyle şeyler yazıyorum ki kimse bişey bilmiyor; gerçi ben direkt "sana" söylememiştim ama madem üzerine alındın sana söyleyeyim; sen farklısın; sen binmişsindir ki konuşuyosundur; hem sen kuş kullanmıyorsun ki; bindiğin araç g.punto ama konuşulan "palio" bile olsa elbet savunursun bindiğin arabayı; hataları ve kusurlarını da çatır çatır söylüyorsun zaten; hakkını yemeyelim...

    accent elbette ki kuş serisi araçlardan daha iyidir; fakat ne bi gp (sahi bu aracın fiyat aralığı 23.770 den 35.260 a kadar çıkıyordu değil mi; bi de aslında birilerine göre bu aracın rakibi hyundai grubundan "getz" olmasına rağmen bu araç getz le falan kıyaslanır mı hiç; accent ten hem daha güçlü hem daha atak motorları var; alaşım jant; "arka cam otomatiği" gibi şeyler "opsiyonel" olarak sunulmuyor; standart; hem iç hacimlerinden bahsetmeye gerek yok; punto accentten küçükse noolmuş; ne de olsa yerli kanı da taşıyor; kendi küçükse aslan gibi yüreği var); ne bir linea (küçük kardeşinin motorunu taşıyan bu araç da çok atak zaten; trafikte bastın mı accent arkandan bakar zaten; üstelik "c sınıfı" demişler ama ne c sınıfı ne b sınıfı karşısında durabilir bu aracın; alın terimiz göz nurumuz bu bizim; o tipsiz megane ı; donanım fakiri civic i; kusura bakma; seni birazcık yaralıycam ama imzandaki o corollayı falan silip süpürecek bu araba; gördüğüm ilk andan itibaren vuruldum; "otomobil işte şimdi tasarlandı" dedim); ne de bir bravo değil (gerçi bravo tamamne farklı bir araç; muhtemelen 40 milyar civarından başlar ama hazır elimiz değmişken accentle bravoyu da karşılaştıralım bir; hem hyundai o dandik accent e 24-36 fiyat belirlerken bravo 40 dan başlamış çok mu)

    arkadaşlar ben aydınlandım; tövbe ettim; telli babaya gidip "Allah fiat ı başımızdan eksik etmesin" diye dua edicem; bu koreliler her yanımızı sardı; hem araba yapmayı bilmiyolar; hem de utanmadan bizim paliolara; g.puntolara; linealara; bravolara rakip oluyorlar (gerçi "henüz bir tane bile kendi markası olmayan" bir ülkenin vatandaşı olarak biraz garip gelebilir ama bizim arkamızda da italyanlar var; görün bakın yakında sadece "linea" değil; tüm fiat "türk lokumu" diye anılacak; önümüze iki tane lokum atılınca zevkten dört köşe olmayanlar terketsin zaten bu ülkeyi; onların türklüklerinden şüphe etmek lazım)

    amerikada 2 yılda 2 tane kendi sınıfında "yılın otomobili" çıkarmış bunlar; amerikalılarda zaten italyanlar kadar zevk-akıl olsa grande puntoyu yılın değil; asrın otomobili seçerlerdi...

    zaten ben mazleme kalitesinden "hemen" anlarım; araca binince plastiğin nasıl olduğunu; kaç yıl sonra nasıl şekil alacağını; çatlayıp çatlamayacağını... fiat ın "kesinlikle kullanmayacağı"; eve plastik araç-gereç olarak bile sokmayacağımız plastikten araba yapmışlar bir de; kimse almasın bu hyundai ı; paranız varsa bravo; yok sadece accent e verecek kadar paranız varsa g.p.-linea; yok daha azı varsa albea,palio alın; o da olmazsa yaya gezin; accent almaktan iyidir...



    İmzamdaki araçlar şimdi bindiğim ailemdeki araçlar.Bugüne kadar bindiğim araçları yazmıyım istersen.Ayrıca imzamdaki araç corolla değil Avensis.

    Kusura bakmayın ama corolla dünyanın en çok satan aracı ve siz corollayla Accenti bir tutarsanız size gülmekle kalmaz kocamanda bi derim.

    Sizin o çok sevdiğiniz Hyundai kardeşi Kia rio yu iş için kullanıyoruz.1.5 crdi.Gidiyo evet ama 25000de amortisör değişti.Artı durmuyo.Siz diceksiniz bir değil.Malesef aynı platformda üretiliyor.

    Ben Grande Punto yol tutmuyo dediğim için gp kullananlarlada kavga ettim.Grandepuntotr sitesinde sorabilirsin bunları.

    Ben senle burda araba kıyası yapıcak olsam yada amacım Hyundai yerin dibine sokmak olsa,Hyundai arabamı Audiden kralını tanımam der çekilirim.

    Ama sen Audi yi de beğenmezsin sonata var dersin dimi.Valla ben Avensisle çok aynadan baktım.Audiyi saymıyorum bile.1.3 cok ovdugunuz accentleride gp karsısında bekleriz.




  • cevaplarını "bana" mı veriyosun şaşırıyorum...
    imzandaki "avensis" i "corolla" olarak hatırlamış olabilirim; ama "onu geçeceğini" söylediğim araba "accent" değil müthiş "linea"ydı; pek çok forumda pek çok defa yazıldı; çizildi; accnet alanların hemen hemen hepsi "ellerindeki paraya göre en iyisini" almaya çalışan insanlar; emin ol bir araca 40 milyar verecek olsalar "accent" değil "corolla" (ya da başka bir "C sınıfı" araç) alırlar; buna ben de dahil... corollayla accent i kıyasladığımızı bize hatırlattın ya; teşekkür ederim...
    değişik bir psikolojin var; çekileceksen "audi arabalarınm kralı" demeyi bekleme istersen; ya da böyle diyip çekilmeyi düşünme, "palio mu-accent mi" diye başlayan topicte konunun "audi en iyisi" ye gelmesi biraz şaşırtıcı olabilir; ama birinin bunun üzerine çıkıp "hayır; volvo en iyisi" dememesini beklemek biraz fazla iyiniyetlilik olur; "audinin hyundai den büyük olması" palio-accent seçiminde ufkumuzu açmışken daha üretken yargılar da bekliyoruz senden... :("senin" değil; "bizim de" maksadımızın "araba kıyaslamak" olmadığını mercedes-volvo-bmw dururken "accent" ve "palio"dan bahsetmemizden anladığını sanıyordum)

    dostum hemen çıkmam lazım; ama herkesin senin imzandaki kadar araç lüksü yok; "bindiğin araca" bakarken "verdiğin paraya" ve "aldığın karşılığa" bakarsın; hyundai nin "gelecek 10 yıl içinde dünyanın en prestijli markalarından biri olacağını"; "hem ğrestij modelleri; hem halka hitap eden modelleriyle kendinden sıkça sözettireceğini"; "korenin geleceğe gerek yok; zaten halihazırda şu an bile japonyanın biraz gerisinde teknoloji devi olduğunu" vb. söylemeye gerek yok; hali hazırda; şu şartlarda; vereceğin paraya sana "en fazla donanım-motor gücü-performans-yakıt; parça ve servis ekonomisi sunan firmalardan biri hyundai dir...




  • Hocam anlaşamıyoruz.Diyosun ki bana mı cevap yazıosun.Sen bana hitaben yazı yazarsan ben kime cevap yazıcam?

    Kusura bakmayın ama Tercihinizin Honda city olmasından dolayı sizin psikolojinizden ben şüpheliyim.Övmeye doyamadığınız arabanızın hondanın en kötü arabası olduğunu biliyormuydunuz?Bunu ancak civic yada accord kullanarak anlayabilirsiniz.

    Ben size Audi ve toyota örneğini imzam hakkında konuştuğunuz için verdim.Anlatmak istediğim bindiğim tek araba bu değil.Kıyaslamayı gayet güzel yapabiliyporum.ve belirtmeye çalıştığım ben Fiat fanı değilim.Yazılarımın hiçbirisi subjektif yaklaşım değildir.Gördüğümü bugune kadar bindiğim arabalara kıyasla deneyimlerimi elimden geldiğince aktardım.Ben bi arabanın fanıysam oda Audi dir.İşte o araba sadece benim için en iyisidir.Fiat benim için böyle değildir.

    Palio mu accent mi derken,tartışmayı siz fiat şöyle böyle tartışmasına getirdiniz.Marka bazında eleştiri yaptıgınız için size bravo,gp ornegini verdik.

    50 kere yazıldı çizildi.Bravo geliyor.Gider bakarsınız.Fiyatı 31 32 civarı olucak.Linea ya aynadan bakanlar 1.4 tjet 120 bg yada 1.9 150 bg jtd gelince nereye bakıcak?




  • "bana cevap vermen" için sadece "benim söylediklerimi" belirtmen değil; "ne söylediğimi" de anlaman gerekiyor güzel kardeşim...

    "imzanda 3 araç var; herkes senin kadar şanslı değil" diyorum (yani otomobil alırken "tek atış" yapmak ( dolayısıyla tek seferde isabet ettirmek) zorunda olan insanlar var diyorum); sen "bugüne kadar bindiğim araçları yazayım istsersen" diyorsun

    accentten bahsederken "bir linea kesinlikle değil" dediğin linea için "zaten corollayı da sollar; harika araç" diyorum; "corollayla accent i kıyaslarsan sadece gülerim" diyorsun (sanırım kaybettiğin nokta da bu; gülerken cümlenin başını kaçırıyorsun)

    bu forumdaki ilk mesajımı okursan palio-accent kıyaslaması yaptığımı; (bu arada "modellerden" bahsederken %100 model konuşmak zaten imkansız; her modelin kendi karaktersitiklerinin dışında ait olduğu firma mantığını yansıtan; yani accent in accentten öte hyundai olmasına; palionun da fiat olmasına bağlı; markadan bağımsız düşünülemeyecek özellikleri var); buna cevaben "muhterem" bir zatın durduk yere (yani paliodan bahsederken) "biraz da multijet; grande punto anlat" dediğini ve ondan sonra (sana kabul etmesi zor gelecek ama) fiat fanlarının olayı "hyundainin adiliğine" getirip örnek olak bırakın accent i "h100"ü göstermiş olmalarını göreceğin halde "olayı fiat-hyundai tartışmasına getiren sizsiniz" diyorsun

    üstelik bitirirken son cümlende bile hala palioyu accent i geçtik "yeni bravo gelecek" diyorsun... (üstelik "31-32 milyardan başlayacak" bile diyebiliyosun; işte şimdi fiat mantığından sözetmek lazım; 31-32 milyara hyundainin sattıkları ya 1.6 benzinli ya da 1.5 dizel accentlerdir; "aynı fiyat aralığını" düşün; sen hiç fiyat ın aynı donanımı; aynı motor gücünü; "aynı sınıf araçlarda bile" "aynı fiyatlara" sattığını gördün mü; fiat br araba çıkarıp ona hyundainin koyduğuna eşdeğer bir motor koyup hyundai ile aynı donanımı eklerse fiyatı hyundaiden "oldukça" yüksek olur; bravo çıkar; üzerine 1.4 motor 77 beygir motor koyulur -ki onun bile fiyatı 35den aşağı olmaz- sonra da "araba" diye trafiğe çıkarsa kim kimi aynadan görür onu da yazarsın...)(ayrıca yurtdışı fiyatlara aldanmamak lazım; hyundai nin bırakın accent ini yeni elantrasının bile amerika satış fiyatı 2.0 motor olduğu halde 16 bin dolar dan başlıyor; seni mantığınla bravoyla karşılaştıracağın araç zaten "accent" değil "elantra"dır; ve iddia ediyorum; yeni elantra aynı donanım-eşdeğer motor seviyesinde bravodan ucuz olur; ya da aynı fiyata "çok daha fazla" özellik sunar...) (dünyanın her yerinde "yerli daha ucuzdur; hem yerli olduğunu iddia edip hem de fiyat konusunda ithallerle boy ölçüşmekse bize mahsus olsa gerek)

    bu durumda gerçekten bana mı yazıyorsun şüpheliyim...

    anladığım kadarıyla gençsin; otomobilden herkes gibi kendine göre beklentilerin var; bana g.puntoyla accent i yanyana koysan "ikisi de güzel" der; ama kesinlikle accent i alırım; sen g.puntuyo almışsın; hayırlı olsun; bu senin seçimindir; ben şu durumda "al-mam"; almamak için saydığım nedenleri topicleri biraz karıştırırsan görürsün zaten; onlarca topic dolaşıp pek çok yere iyi-kötü; anlaşılsın-anlaşılmasın yorumlar yazıyorum; fiat topiclerinde gördüğüm "fanatizm" i "hiç bir yerde" görmedim... adam punto alıyor; palio ya laf söyleyince kendi arabasından girip daha gelmemiş bravodan çıkıyor; üç kuruşluk özellik koyup beş kuruş isteyen; bir ara fiatta çalışan biri söylemişti; 30 küsür yıl önce "2 daire fiyatına" yanlış duymadınız "2 daire fiyatına" otomobil satmış; ve buna rağmen kazandığı parayı "teknolojiye" değil; "yastığının altına; tahvillerin koynuna; sahillerin koyuna" yatırmış; her gün zenginleşmiş; sömürdükçe semirmiş; "istihdam sağlıyorum" diye hep "kendi" değil; "elin italyanının" güvencesiyle gerdeğe girmiş bir grubun ürettiği araçları önümüze sürüp "abi bunlar hem yerli; hem kaliteli" diyorlar... hyundai bu ülkede olmasaydı; arka cam otomatiğini-elektrikli yan aynaları-pekçok modelde klimayı "standart" sunmasaydı senin o çok sevdiğin g.puntoda o donanımı kaça alırdın düşünmeni tavsiye ederim; bugün eğer otomobilde zihniyet değiştiyse; artık firmalar "ite-kaka" da olsa donanım koymaya başlıyorlarsa; fiyatlarını aşağı çekmenin yollarını arıyorlarsa; aynı fiyata daha fazla konfor-özellik sunmak zorunda kalıyorlarsa bunu "hyundai" gibi firmalar borçluyuz; kabul edin veya etmeyin; pek çoğumuzun "hayali" olan otomobili "ulaşılabilir" kılan hyundai gibi firmalardır(imzasında üç otomobil bulunan; belki şirketleri olan; belki baba parasıyla veya aile şirketinin getirisiyle araba alanların hayalleri elbette ki daha farklı olabilir; ancak çok çalışıp sabit gelirle dişinizden tırnağınızdan artırarak otomobil alıyorsanız ne demek istediğimi anlarsınız) daha yeni bir "fiat" topic inde okudum; albeayı ucuzlatmak için "donanımdan çalarak" yeni bir model çıkarılıyormuş; ve bir fiat çalışanının ifadesiyle "dileyene ön camı manuel kaldırabilme özelliği" sunulacakmış; bu "aracın" değil; "firmanın"; bu firmayı "yönetenlerin"; ve bu firmanın "sahiplerinin" ucuzluğunu gösterir; ancak üç kuruşluk adamlar üç kuruş daha fazla ucuzlayabilmek için "kardan feragat etme" yerine "özellikten çalma"yı düşünebilir; fırıncıların ekmeği aynı fiyata satmak için "küçülttükçe küçükltmerine" alışığız; bunu görüyoruz; ama otomobil firmalarına gelince "körü körüne" bağlanıyoruz... hyundai "senin binmeyeceğin bir araç" olabilir; ama "senin şansın"dır; hyundai olmazsa; o beğenmediğin "kardeşi" kia olmazsa; çok saygıdeğer "fiat"ımızın ve benzer firmaların hyundai-kia ya "müşteri kaptırma korkusu" olmazsa zaten senin cebindeki parayı kapamama gibi bir korkuları yok; onlar cebindeki parayı geçtik; kıçındaki donuna bile talipler zaten...

    son olarak city hondanın en düşük aracıdır; topic imizde söylediğimiz budur zaten; ancak "hondanın en düşük aracı bile" fiat ın ister B ister C segmentinde olsun fiat ın"en donanımlı" araçlarıyla yarışırken halen daha bunu görememekse sanırım "körlük"le değil; "görmek istememe sonucu körlük"le açıklanabilir... Bordilon un dediği çok doğru; "hiç kimse görmek istemeyennler kadar kör değildir"...




  • Sanırım, (bir Fiat çalışanı arkadaş dışında) herkes Palio yerine Accent'in tercih edilmesi gerektiğinde hemfikir.
    Önemli olan da bu.

    Dolayısıyla, bu forum nihayetlenmiş oluyor:
    Electrics, sana gelen cevapların %90'ı Accent. Zaten sen de bu yönde karar almışsın; hayırlı olsun.
  • merak etme bravo veya grande puntoyu yerin dibine sokacak birr araba geliyor hyundaı i30 ......

    quote:

    Orjinalden alıntı: bebeto85

    Fiat otomobil piyasasında en köklü firmalardan birisidir.

    Hyundai önce bi mirafori,Gp yada bravo ayarında bi araba yapsın,sora gelin burda tartışalım.

    Göğsü çatlak bi 99 accent isterseniz gösterebilirim.Arkadaşımda var.

    Bu arada vw konusunda haklı olabilirsiniz.Memnunda çok,şikayetçide çok.Ben kullandığım dönem içerisinde çok memnundum açıkçası.

    Ayrıca ne fiat ne vw ne hyundai ben AUDI üstüne araba tanımam.
  • ben 5 yıl h 100 kullandım hiçbiyeride dağılmadı 100,000 km ye geldi ama tek elden kullanıldı...daha eksozundan siyah duman atmamıştı 1 amortisör patlama sı haricinde hiç bbir arıza vermedi....

    h 100 ler ticari amaçla üretilmiş bir araçtır ve motoruda 2,6 80 bg 190 torktur bence yeterlidir ve az yakan bir araçtır ve motoru hangi ustaya sorarsan sor temiz kullanmada 500,000 i devirir....ve kolay kolayda arıza vermez....bindiğim için biliyorum dışarda gördüklerini anlatmakla olmuyor....


    quote:

    Orjinalden alıntı: ft_fatalrhymer


    quote:

    Orjinalden alıntı: THESHUCK


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    kullanıma bağlı birşeydir bu!
    adam şirket için alıyor şöfere veriyor şöförde arabayı haşat ediyor
    o gördüğün h 100 ün pompası bozuktur yapılmadığı için siyah duman atar yani her dizelde zamanla olur bu olay!
    ön konsolun ikiye ayrılması ise ;zamanında süt veya koruyucu maddelerle yağlanıp korunmadığı içindir!güneşte çok kaldığı içindir
    her araçta korumazsan afedersin şirketler gibi eşşşşeeek gibi binersen sadece hyundaı değil hangisi olursa olsun haşat olur tabiiii!

    yani bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur!sen eskide olsa arabana bakarsan sorun çıkarmaz hyundaıler!!!!!!!!!

    kıa ceratonun bagajı 345 lt,accent eranın 390 lt.....segment farkı olduğu halde...


    quote:

    Orjinalden alıntı: THESHUCK

    Dostum bence sakın Hyundai alma şimdiki modelleri çok güzelde eski arabaları çirkindi komşumda o alacağın hyundai accent den vardı ön konsol resmen ortadan 2 ye yarıldı ayrıca çarşıda o kadar çok h100 minübüs gördümki hepsi haşat olmuş dışları sağlamdı ama birisinin eksozu öle bi duman verdiki bağıra bağıra her taraf duman oldu birisinin yolda şanzumanı bozuldu bence hyundai nin eski modellerinden vazgeç ama bu benim gördüğüm kadarıyla hyundai kullanan arkadaşlar alınmasın
    @rastafey Hyundai accent sanki çokmu büyük diğer sedan araçların yanında civciv gibi duruyor




    Ama nedense hepde dağılmış olarak HYUNDAİ görüyorum

    Bu süt olayı ne yaw ilk defa senden duyuyorum bende arabama süt müt sürmedim hiç bişe de olmadı hadi dicem şu ankisi sıfırdı daha yeni eskiden doğan vardı ondada hiç bişe yoktu hadi ondan geçtim komşularımda 17 yıllık flash falan var onlarda neden bişe yok onlarda süt falan sürmedi onlarında arabası o accentle aynı yere park edili aynı anda güneş alıyorlar aynı anda güneş kayboluyor üstelik o hyundai de o flash dan en az 10 yıl genç!! Sanırım HYUNDAİ nin kalitesi ortada

    evet dostum sana katılıyorum hyundayın araçları berbat !!!! (getz-era-matriz-tuscon-sonato-starex gibi yeni nesil araçları hariç) sakın hyundai almayın derim eski yani aslında yeni 2003 model falan ama ben eski gözüyle bakıyorum accentler berbat derecede malzeme kalitesi çok düşük tofaşın kuş serisi otomobilleri bile bunlardan daha sağlam üstelik araba ufacık oyunxcak gibi kalıyor sokakta heryeri plastik altı çok alçak koltukları yemi megane vb. şık araçlara takılan bebek koltuklarını anımsatıyor kısqacası hyundainin yeni nesil araçları dışındaki eski modeller çok kötü bile değil berbat h100 konusu ise tamamen hüsran bence berbat bir ticari araç şuana kadar gördüğüm h100 minibüs ve kamyonetlerin %70 i arızalıydı h100 lerin şase olarak çürüme dökülme olarak problemi yok ama motoru 5 para etmez o motoru söküp önüne fayton bağlayp çekseniz hem cebinize hemde çevreye daha sağlıklı olur h100 lerin büyük bir çoğunluğunun şanzımanı dağınız oluyor giderken çırtlak kulak tırmalayıcı bir ses çıkararak zorlanarak gidiyor birkaçtanesininde egzosundan yada motor kısmından sis bulutu çıkıyorbaştan sinek ilacı makinesi sandım ama değilmiş motor yanıyormuş meğer işte eski hyundai anılarından biraz örnek verdim almak isteyenlere duyrulur ama getz-era-matriz-tuscon-sonato-starex gibi yeni nesil araçlara diyecek sözüm yok bunlar gayet iyi bence elbette fiatında araçlarına problemsiz demiyorum onunda çok kusurlu modelleri var bütün otomotiv firmalarında kusur var ama hyundaideki kadar çok olmadığı kesin





  • HYUNDAININ ARAÇLARI;grande puntodanda linea gibi tipsiz araçlardanda heleki albea ve palio gibi berbat nitelikteki araçlarlardanda KAT KAT ÜSTÜNDÜR...

    gp,linea neyi var bu araçların söyleyebilirmisin?neylerini hyundaı ile kıyas edebilirsin söyle?

    hayatında bir kere audi,bmw,vectra gibi araçlara binmiş insanlar eski bindikleri araçları beğenmezler bu doğru .....fakat audi iyi hadi gp nin neresi iyi,neresi kaliteli,malzeme kalitesi deme gülmekten çatlıyacaz artık.....

    hyundaıye bindim diyorsun kaç hafta kaç ay bindin?bizim gibi 3 sene 5 sene 9 sene bindinmi??

    2 ay veya daha az binilmiş bir araç hakkında yapacağın tek yorum konforuru şöyle idi yakıtı şöyle idi olmalıdır....malzeme kalitesi sağlamlık ve motorun gücünü sağlamlık ve dayanıklılığını yorumlaman için en az 70-80,000 km yapmalıydın!ve motorunun nasıl sessiz ve dayanıklı olduğunu görmeliydin!

    gp,linea iyidir fakat bir getz gibi era gibi elantra sonata gibi kalitelii,aksesuarlı,donanımlı ve sağlam değildir...

    şu ortamda en iyi arabayı,en az yakan arabayı ve konforuna göre en hesaplı arabayı korea ve japonya satıyor... fiat firması;gp nin 1,4 standart donanımlısına 26,000 ytl isteyen klimayı opsiyonel kılan metalik renk farkı alan mp3 istersen ayrı bir fark isteyen bir firma.....
    daha bunları bile aşmış değil.....
    HYUNDAIDE;klima standart sunuluyor,metalik renk farkı yok ,mp3 çalar standart ve bir çok özelliğini standart sunan bir firma....

    fiyatına göre eleştirmeye kalkmayın..1,5 crdi (dizel)110 bg 240 tork orta donanımlı (çift aırbag,klima,4 cam otomatiği v.s v.s)hyundaı erayı 29,000 ytl ye aldım....hemde dizel ve benzinlilere her yönden meydan okuyacak bir motor var üzerinde......

    quote:

    Orjinalden alıntı: bebeto85

    Hyundai ye bindim merak etmeyin.Ben kendi adıma konusursam arabamın malzeme kalitesini çok iyi biliyorum bindiğim ilk araba değil evdeki tek arabada değil.

    Bazen öyle şeyler yazıyorsunuz ki kimse bişey bilmiyor.Kimse şuna bindimi ettimi.Bindikki konuşuyoruz.Takmışsınız kuşlara.Ben kuş kullanmıyorum ki.Elbet savunurum bindiğim arabayı.Ama hataları ve kusurlarını da çatır çatır söylerim.

    Accent elbetteki Kuş serisi araçlardan daha iyidir.Fakat,ne bi gp ne linea nede bi bravo kalitesinde bir araçtır.






  • tamam kesin tartışmayı bunaldım artık.....laf anlatmak zor barkood bunlara boşver ....bebeto sende kardeşim girme hyundaıcıların yanına git gp yi nerde övebiliyosan, orda öv...konu palio-accent arkadaş hala illede gp çok iyi falan filan diyor

    electrics akdevelinin dediğine katılıyorum;

    """"""Sanırım, (bir Fiat çalışanı arkadaş dışında) herkes Palio yerine Accent'in tercih edilmesi gerektiğinde hemfikir.
    Önemli olan da bu.

    Dolayısıyla, bu forum nihayetlenmiş oluyor:
    Electrics, sana gelen cevapların %90'ı Accent. Zaten sen de bu yönde karar almışsın; hayırlı olsun. """"""
  • quote:

    Orjinalden alıntı: akdeveli

    Sanırım, (bir Fiat çalışanı arkadaş dışında) herkes Palio yerine Accent'in tercih edilmesi gerektiğinde hemfikir.
    Önemli olan da bu.

    Dolayısıyla, bu forum nihayetlenmiş oluyor:
    Electrics, sana gelen cevapların %90'ı Accent. Zaten sen de bu yönde karar almışsın; hayırlı olsun.


    Burda genellikle ben cevap yazdığım için bunu ben üstüme alınıyorum.Ben Maltepe üni de öğrenciyim.Fiatla da ilgim alakam yok.

    Mehmet0606 hayatımda ilk defa Audi ye binmiyorum merak etme.5.20 sine de 190 e sinede vectrasınada passatınada bindim.Hiç tasalanma neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum.

    Siz Fiat kötü marka diyosunuz olayı marka bazına çekip konuşuyorsunuz,sonrada nie gp yi katıyosun diyosunuz.ne konuştuğunuzun bile farkında değilsiniz.

    Hyundai accent e 4 yıldır binen arkadaşım var.Ben örnekleri buna dayanarak veriyorum.Merak etme.

    Sen getz e sağlam diyorsan,Mutlaka Hyundai bayin falan var.Belli oluyo.

    Ayrıca gp da bütün donanımlarda klima standarttır.Getz deki gibi ops abs yoktur.Ayrıca Fiat metalık renk farkı almaz.




  • Bebeto85;
    Arkadaşım Sen şöyle 30 lu yaşlarına gel , Aileni kur , para kazanmak harcamak ne demek onları bir öğren , biraz olgunlaş, ülkede milletin avucundaki parayı nasıl kandırıp alıyorlar bunu bir gözlemle , özellikle 20 milyar para bir öğretmen - mühendis maaşıyla ne kadar zamanda biriktirilir ,bunlara iyice bir vakıf ol.
    Sonrasında otur bu yazdıklarını bir kez daha düşün.
    Hadi sevgiyle kal, Derslerinde başarılar dilerim.
  • Carenfly iyi dileklerin için teşekkür ederim.

    Para kazanıp harcamayı babam sayesinde bu işlerin içinde olmaktan dolayı çok iyi biliyorum.

    Ama ne hocalar gördüm ki crv jeeplerle,3.20 lerle dolaşıyorlar.İşi bilen gemisini yürütüyor.
  • bence tartışmaya gerek yok, eğer accentle palioyu kıyaslayacaksak accent her bakımdan paliodan iyidir.

    burada accent için atıp tutmayada gerek yok, 2007 model dizel bir accentle otobanda bir deneme yapın yanlız gaza iyi asılın bakalım başka araç aratacakmı.?
  • merhabalar,
    arkadaşım sende accenti almayı düşünmüyorsan bana bir pm atarsan ben ilgilenebilirim o araçla.
    quote:

    Orjinalden alıntı: muSSTafa

    Bende şansa bakın tam araba alma gibi zor bir karar verme arafesinde palio ve accent arasında gidip gelirken bu yazıları gördüm.
    Çok zor bi karar.

    Arasında kararsız kaldığım arabalar

    Biri galeriden 98 model Accent gls 100.000 kmde klimalı 10.250 ytl
    diğeride kuzenimin ilk sahibi olduğu 1.4 99 model 70.000 kmde bir palio bunuda 9000 ytl alacağım

    ama klimalı bir accent, biraz daha ucuz ama kliması olmayan bir palio

    karar veremiyorum,

    yardımlarınızı bekliyorum....

  • teşekkürler dostum,
    benim derdimle ilgilenen nadir arkadaşlardan birisin.
    saygılar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: carenfly

    Arkadaşım ,
    98-99 model yumurta kasalarda, tek nokta enjeksiyon teknolojisi var. Bu arabalara sıralı sistem takılmaz.
    Normal sistem takacaklar, Arıza lambası yanmasın diye de emülatör (uyutucu) takacaklar. 600 ytl ile 850 ytl arasında fiyatlar verecekler.
    Arabanın benzin tüketimi km de 200-220 bin arası olacak , Lpg ile ise 150-160 bin arası yakacaksın.
    MPI motorlu , 2000 ve üstü (Sıralı sistem) accentlerde LPG sistemi sorunlu , Lambda sensörlerimiz , ideal yakıt tüketimi yapabilmek için çok hassas , bu yüzden sıralı sistem takılı Tüm accentlerde çeşitli sorunlar var.
    Ancak sizin düşündüğünüz arabada bu durum oluşmaz.

    İnşallah diyelim.

    Alacağınız arabayı internetten bulmayın , sitelerdeki arabalar 1-2 milyar daha pahalı , pazardan araştırın , 99 model GLS ye 10 milyardan fazla kesinlikle vermeyin. (Bu Gls modelinin otomatik anteninin çalışıp çalışmadığını mutlaka kontrol edin, arızalıysa çok pahalıya yenileniyor, malum ; başka hiç bir arabada otomatik anten yok , dolayısıyla yan sanayisi yok.)

    Sevgiler saygılar.



    quote:

    Orjinalden alıntı: electrics

    arkadaşlar accent alırsam lpg taktırmayı düşünüyorum.
    benim alacağım bu modellerde (98-99 gl/gls lere) normal mi takılıyor sıralı sistemmi?
    aradaki fark ne bilmiyorum açıkcası.galiba çok nokta enjeksiyon olanlar için sıralı sistem.ama bu bahsettiğim araçlarda enjeksiyon sistemi nasıl ve hangi lpg uygun olur?eğer çok nokta enj. araçlara sıralı sistem lpg takılmazsa ne gibi probler olabilir?
    saygılar.






  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.