Bildirim
Fiat'ı küçümseyenler gelsin hele (2. sayfa)
Kono USB Şarj Portlu Seyahat Dizüstü Bilgisayar Sırt Çantası Suya Dayanıklı İş Bilgisayar Çantası Okul Çantası Kadın Erkek Günlük Sırt Çantası 15,6 İnç Dizüstü Bilgisayara Uygun, gri, M : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B07ZVLPKZ7
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hocam bilgin olsun dizel motoru Rudolph Diesel icat etmiştir. Bu kullanışsız motoru günümüzdeki hale getiren, Common Rail enjeksiyon sistemini icat eden firma Fiat'tır. Daha sonra Common Rail'in patent haklarını Bosch'a satmıştır. Bu sayede bütün dizel motorlar günümüzdeki halini almıştır.quote:
Orijinalden alıntı: UML
Dünyanın en iyi dizel motoru öyle mi, hem de dayanıklılık ve sorunsuzluk olarak? Segmentinde belki en az yakan motor olabilir, sadece o kadar ama, bunun dışındaki diğer konularda çok daha iyi motorlar var. Konu dayanıklılıksa zaten Isuzu başı çeker.
Bu sistemin ilk uygulandığı motor da UniJet Diesel ~ JTD olmuştur.
Fiat'ı otomotiv tarihinden çıkarırsak geriye ne dizel kalır ne atmosferik benzin kalır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Hocam arabaya binince motoru çalıştııyormusun yoksa motor kapalı bir şekilde mi gidiyorsun yolda. Bizim bilmediğimiz bir yolu varsa motoru çalıştırmadan yazda bizde boşa benzin harcamayalım.quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis
ne demek istediğimi gayet açık anlattım. şu an yaptığının tam açık bir tasviri olan baş harfi t olan bir terim var ki bu forumda onu kullanınca anlamsız bir şekilde ceza veriyorlar, onu kullanamıyorum, anlamışsındır...
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
arkadaşım bak ne yazmışım "Motor da önemli tabii ki de sonuçta motorun tepesinde gezmiyoruz." . daha ne diyeyim. bu kadarı yeterli. konuyu sulandırmaya çalışıyorsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 16 Ocak 2019; 17:4:28 > -
Yok hocam konuyu sulandırmıyorum. Yani arabada motorun üstünde gitmediğimiz kesin ama yola çıkarken motoru önemsemediğine göre başka şekilde hareket ettiriyor olmalısın arabayı.quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis
arkadaşım bak ne yazmışım "Motor da önemli tabii ki de sonuçta motorun tepesinde gezmiyoruz." . daha ne diyeyim. bu kadarı yeterli. konuyu sulandırmaya çalışıyorsun.
18 yıldır arabanın motoru ne zaman ben gitmiyorum deyip stop etse olduğumuz yerde kalıyoruz. Motorsuz gitme imkanımız varsa bilelimde boşuna bakım masrafı yapmayalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
motor DA ÖNEMLİ demişim daha ne diyeyim. motor birinci kıstas değildir, tüm söylediğim bu.quote:
Orijinalden alıntı: ..Raptor..
Yok hocam konuyu sulandırmıyorum. Yani arabada motorun üstünde gitmediğimiz kesin ama yola çıkarken motoru önemsemediğine göre başka şekilde hareket ettiriyor olmalısın arabayı.
18 yıldır arabanın motoru ne zaman ben gitmiyorum deyip stop etse olduğumuz yerde kalıyoruz. Motorsuz gitme imkanımız varsa bilelimde boşuna bakım masrafı yapmayalım.
Alıntıları Göster
-
Varsın common rail sistemini icat etsin, burdan en iyi motoru yaptığı sonucu çıkmıyo. Onlarca marka motor geliştirmek için yüksek Ar-ge bütçeleri ayırıyo, aradan geçen onlarca yılda daha iyi motorlar üreten üreticiler olması da normal. Benim daha önce yazdıklarımdan da Fiat kötü motor üretiyo sonucu çıkmıyoken işin common rail tarihçesine girip ispat çabasına girmen gereksiz olmuş.quote:
Orijinalden alıntı: ..Raptor..
Hocam bilgin olsun dizel motoru Rudolph Diesel icat etmiştir. Bu kullanışsız motoru günümüzdeki hale getiren, Common Rail enjeksiyon sistemini icat eden firma Fiat'tır. Daha sonra Common Rail'in patent haklarını Bosch'a satmıştır. Bu sayede bütün dizel motorlar günümüzdeki halini almıştır.
Bu sistemin ilk uygulandığı motor da UniJet Diesel ~ JTD olmuştur.
Fiat'ı otomotiv tarihinden çıkarırsak geriye ne dizel kalır ne atmosferik benzin kalır
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
1.5 dci kullandım. Daha sonra ilk defa fiatın 1.3 multijet dizel aracını kullandım. 1.3 multijet motor gitmiyor. Turbo falan açıp açmaması farketmiyor. Hantal motor. Aynı benzinli gibi. 1.5 dci 1750 devirde turbo açtı mı altından kaydığını hissediyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.3 ile 1.5 i kıyaslıyosun. Sen birde 1.6 multijet 120 beygir 320 tork kullanda ağzın kulaklarına varsınquote:
Orijinalden alıntı: bursagsli
1.5 dci kullandım. Daha sonra ilk defa fiatın 1.3 multijet dizel aracını kullandım. 1.3 multijet motor gitmiyor. Turbo falan açıp açmaması farketmiyor. Hantal motor. Aynı benzinli gibi. 1.5 dci 1750 devirde turbo açtı mı altından kaydığını hissediyorsunuz -
6000 d/dk çeviren başka dizel ünite yok sanırım. Atmosferik gibi ver odunu ver odunuquote:
Orijinalden alıntı: bursagsli
1.5 dci kullandım. Daha sonra ilk defa fiatın 1.3 multijet dizel aracını kullandım. 1.3 multijet motor gitmiyor. Turbo falan açıp açmaması farketmiyor. Hantal motor. Aynı benzinli gibi. 1.5 dci 1750 devirde turbo açtı mı altından kaydığını hissediyorsunuz
Not: 0 km 1.3'ler gitmiyor. Motorun açılması en az 10.000-12.000 km. Daha sonra yürümeye başlıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullandığım araç 50 bin civarı km ye sahip ;)quote:
Orijinalden alıntı: ..Raptor..
6000 d/dk çeviren başka dizel ünite yok sanırım. Atmosferik gibi ver odunu ver odunu
Not: 0 km 1.3'ler gitmiyor. Motorun açılması en az 10.000-12.000 km. Daha sonra yürümeye başlıyor.
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.3 multijet 95 hp. Kullandığım 1.5 75 hp. İkisininde torku aynı tork aynı olmasına rağmen fiatin motor hantalquote:
Orijinalden alıntı: Nguas
1.3 ile 1.5 i kıyaslıyosun. Sen birde 1.6 multijet 120 beygir 320 tork kullanda ağzın kulaklarına varsın
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman hocam son birşey sorayım, hangi araç ve hangi model yılını kullandın? Genelde Fiat'ın arabaları ağır olduğu için soruyorum. Birde 1.5 dCi Renault'un modelini alabilir miyizquote:
Orijinalden alıntı: bursagsli
Kullandığım araç 50 bin civarı km ye sahip ;)
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
95 lik multijet 1.5 75 dediğin motorun içinden geçer sonra ilerde kavşaktan dönüş yapar geri gelir bidaha içinden geçerquote:
Orijinalden alıntı: bursagsli
1.3 multijet 95 hp. Kullandığım 1.5 75 hp. İkisininde torku aynı tork aynı olmasına rağmen fiatin motor hantal
Alıntıları Göster -
Fiat'a araba diyende ne bilim yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bravo sahibiyim. Aracimdan memnunum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Savunayım derken gömmüş bence. Motor sağlam orası burası dökülüyor olabilir demişsin resmen hocam.
Bi de farı beş yüz diye eleştirmek de mantıksız olmuş. Parası olan adam gidip onu alıyor zaten. Masraf çıkarsa yüksek çıkıyor ama kaliteli bir araç kullanıyorsun ve masraf çıkarma oranı daha düşük. Yolda bırakma ihtimali daha az.
Para varsa fiat almaz kimse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kalitesiz malzemenin tamirinin o dediğiniz volkswagenlerin tamirinden ucuz olması anormal bi durummu yani bi egeanın otomatik şanzımanının kalitesi dsg kalitesindemi değil herşey fiyatına göre değerlendirilmelidir.Yani şunun gibi gidip bi golfün u led farını değiştirirsin farın tekine 4 bin lira verirsin bu işler fiyatına göredir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X