Şimdi Ara

Fiat'ı küçümseyenler gelsin hele (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
1.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Sıfırdan aldığım fiat stilo’yu 10 sene, golf’ü 3 sene kullandım. Egea da kullanıyorum arada.



    Golf stilo’dan 2-3 gömlek, egeadan 5 gömlek daha kaliteli. Motor da önemli tabii ki de sonuçta motorun tepesinde gezmiyorux.



    Bir kaç soru sormak isterim. Kaç sene ve hangi fiat modelini kullandın? Başka hangi marka model kaç sene kullandın? Kullandın derken kastettiğim sahibi olarak!
    Motorun tepesinde gezmediğine göre hocam arabayı böyle kullanıyorsun herhalde



    Fiat'ı küçümseyenler gelsin hele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UML

    Dünyanın en iyi dizel motoru öyle mi, hem de dayanıklılık ve sorunsuzluk olarak? Segmentinde belki en az yakan motor olabilir, sadece o kadar ama, bunun dışındaki diğer konularda çok daha iyi motorlar var. Konu dayanıklılıksa zaten Isuzu başı çeker.
    Hocam bilgin olsun dizel motoru Rudolph Diesel icat etmiştir. Bu kullanışsız motoru günümüzdeki hale getiren, Common Rail enjeksiyon sistemini icat eden firma Fiat'tır. Daha sonra Common Rail'in patent haklarını Bosch'a satmıştır. Bu sayede bütün dizel motorlar günümüzdeki halini almıştır.



    Bu sistemin ilk uygulandığı motor da UniJet Diesel ~ JTD olmuştur.



    Fiat'ı otomotiv tarihinden çıkarırsak geriye ne dizel kalır ne atmosferik benzin kalır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Motorun tepesinde gezmediğine göre hocam arabayı böyle kullanıyorsun herhalde





    Alıntıları Göster
    ne demek istediğimi gayet açık anlattım. şu an yaptığının tam açık bir tasviri olan baş harfi t olan bir terim var ki bu forumda onu kullanınca anlamsız bir şekilde ceza veriyorlar, onu kullanamıyorum, anlamışsındır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ne demek istediğimi gayet açık anlattım. şu an yaptığının tam açık bir tasviri olan baş harfi t olan bir terim var ki bu forumda onu kullanınca anlamsız bir şekilde ceza veriyorlar, onu kullanamıyorum, anlamışsındır...

    Alıntıları Göster
    Hocam arabaya binince motoru çalıştııyormusun yoksa motor kapalı bir şekilde mi gidiyorsun yolda. Bizim bilmediğimiz bir yolu varsa motoru çalıştırmadan yazda bizde boşa benzin harcamayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşım bak ne yazmışım "Motor da önemli tabii ki de sonuçta motorun tepesinde gezmiyoruz." . daha ne diyeyim. bu kadarı yeterli. konuyu sulandırmaya çalışıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 16 Ocak 2019; 17:4:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    arkadaşım bak ne yazmışım "Motor da önemli tabii ki de sonuçta motorun tepesinde gezmiyoruz." . daha ne diyeyim. bu kadarı yeterli. konuyu sulandırmaya çalışıyorsun.
    Yok hocam konuyu sulandırmıyorum. Yani arabada motorun üstünde gitmediğimiz kesin ama yola çıkarken motoru önemsemediğine göre başka şekilde hareket ettiriyor olmalısın arabayı.



    18 yıldır arabanın motoru ne zaman ben gitmiyorum deyip stop etse olduğumuz yerde kalıyoruz. Motorsuz gitme imkanımız varsa bilelimde boşuna bakım masrafı yapmayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Yok hocam konuyu sulandırmıyorum. Yani arabada motorun üstünde gitmediğimiz kesin ama yola çıkarken motoru önemsemediğine göre başka şekilde hareket ettiriyor olmalısın arabayı.



    18 yıldır arabanın motoru ne zaman ben gitmiyorum deyip stop etse olduğumuz yerde kalıyoruz. Motorsuz gitme imkanımız varsa bilelimde boşuna bakım masrafı yapmayalım.

    Alıntıları Göster
    motor DA ÖNEMLİ demişim daha ne diyeyim. motor birinci kıstas değildir, tüm söylediğim bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam bilgin olsun dizel motoru Rudolph Diesel icat etmiştir. Bu kullanışsız motoru günümüzdeki hale getiren, Common Rail enjeksiyon sistemini icat eden firma Fiat'tır. Daha sonra Common Rail'in patent haklarını Bosch'a satmıştır. Bu sayede bütün dizel motorlar günümüzdeki halini almıştır.



    Bu sistemin ilk uygulandığı motor da UniJet Diesel ~ JTD olmuştur.



    Fiat'ı otomotiv tarihinden çıkarırsak geriye ne dizel kalır ne atmosferik benzin kalır

    Alıntıları Göster
    Varsın common rail sistemini icat etsin, burdan en iyi motoru yaptığı sonucu çıkmıyo. Onlarca marka motor geliştirmek için yüksek Ar-ge bütçeleri ayırıyo, aradan geçen onlarca yılda daha iyi motorlar üreten üreticiler olması da normal. Benim daha önce yazdıklarımdan da Fiat kötü motor üretiyo sonucu çıkmıyoken işin common rail tarihçesine girip ispat çabasına girmen gereksiz olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.5 dci kullandım. Daha sonra ilk defa fiatın 1.3 multijet dizel aracını kullandım. 1.3 multijet motor gitmiyor. Turbo falan açıp açmaması farketmiyor. Hantal motor. Aynı benzinli gibi. 1.5 dci 1750 devirde turbo açtı mı altından kaydığını hissediyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursagsli

    1.5 dci kullandım. Daha sonra ilk defa fiatın 1.3 multijet dizel aracını kullandım. 1.3 multijet motor gitmiyor. Turbo falan açıp açmaması farketmiyor. Hantal motor. Aynı benzinli gibi. 1.5 dci 1750 devirde turbo açtı mı altından kaydığını hissediyorsunuz
    1.3 ile 1.5 i kıyaslıyosun. Sen birde 1.6 multijet 120 beygir 320 tork kullanda ağzın kulaklarına varsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursagsli

    1.5 dci kullandım. Daha sonra ilk defa fiatın 1.3 multijet dizel aracını kullandım. 1.3 multijet motor gitmiyor. Turbo falan açıp açmaması farketmiyor. Hantal motor. Aynı benzinli gibi. 1.5 dci 1750 devirde turbo açtı mı altından kaydığını hissediyorsunuz
    6000 d/dk çeviren başka dizel ünite yok sanırım. Atmosferik gibi ver odunu ver odunu



    Not: 0 km 1.3'ler gitmiyor. Motorun açılması en az 10.000-12.000 km. Daha sonra yürümeye başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    6000 d/dk çeviren başka dizel ünite yok sanırım. Atmosferik gibi ver odunu ver odunu



    Not: 0 km 1.3'ler gitmiyor. Motorun açılması en az 10.000-12.000 km. Daha sonra yürümeye başlıyor.

    Alıntıları Göster
    Kullandığım araç 50 bin civarı km ye sahip ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nguas

    1.3 ile 1.5 i kıyaslıyosun. Sen birde 1.6 multijet 120 beygir 320 tork kullanda ağzın kulaklarına varsın

    Alıntıları Göster
    1.3 multijet 95 hp. Kullandığım 1.5 75 hp. İkisininde torku aynı tork aynı olmasına rağmen fiatin motor hantal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursagsli

    Kullandığım araç 50 bin civarı km ye sahip ;)

    Alıntıları Göster
    O zaman hocam son birşey sorayım, hangi araç ve hangi model yılını kullandın? Genelde Fiat'ın arabaları ağır olduğu için soruyorum. Birde 1.5 dCi Renault'un modelini alabilir miyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursagsli

    1.3 multijet 95 hp. Kullandığım 1.5 75 hp. İkisininde torku aynı tork aynı olmasına rağmen fiatin motor hantal

    Alıntıları Göster
    95 lik multijet 1.5 75 dediğin motorun içinden geçer sonra ilerde kavşaktan dönüş yapar geri gelir bidaha içinden geçer
  • Fiat'a araba diyende ne bilim yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bravo sahibiyim. Aracimdan memnunum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savunayım derken gömmüş bence. Motor sağlam orası burası dökülüyor olabilir demişsin resmen hocam.

    Bi de farı beş yüz diye eleştirmek de mantıksız olmuş. Parası olan adam gidip onu alıyor zaten. Masraf çıkarsa yüksek çıkıyor ama kaliteli bir araç kullanıyorsun ve masraf çıkarma oranı daha düşük. Yolda bırakma ihtimali daha az.

    Para varsa fiat almaz kimse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalitesiz malzemenin tamirinin o dediğiniz volkswagenlerin tamirinden ucuz olması anormal bi durummu yani bi egeanın otomatik şanzımanının kalitesi dsg kalitesindemi değil herşey fiyatına göre değerlendirilmelidir.Yani şunun gibi gidip bi golfün u led farını değiştirirsin farın tekine 4 bin lira verirsin bu işler fiyatına göredir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.