Şimdi Ara

FIAT GRUBU İLE İLGİLİ BUTUN SORUNLARIN CEVABI BURADA... (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
15
Favori
144.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sado_1907.

    Merhaba kolay gelsin 2012 1.6 105 ps doblo araçim egr valf arızası oluştu temizletek mi degistirmek mi mantıklı bunların maliyetleri nelerdir yardimci olursaniz sevinirim araç 62 binde

    egr valfi temizleme cozum degil, degistirmeniz gerekiyor. yeni fiyati 900 kusur, cikma olarak isterseniz elimde var temiz calisan aractan sokme fiyat : 350 Tl

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selam kolay gelsin fiat punto 2007 model aracim var 180000 binde son 1 senedir nadirde olsa ama son gunlerde hergun olan bi sorun var aracta .araci calistiriyorum motor titreyerek calisiyor gaza basiyorum devir cok az yukseliyor motor gir gir titreyerek calisiyor arabayi sirkeliyor ama 2 dakka surmeden cok az gaz vermeye devam edince duzeliyor sadece 1 dakka suruyor sorun ne olabilir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba değerli ustalar albea 2007 1.4 fire aktive var benim arızam arabayi ilk çalıştırdığim an 2 3 dakika sonra gaza bastigimda aniden hareret 130° ye çıkıp tekrar aşağı düşüyor hareret musurunu ve termostadi değiştirdim sorun yine devam etmekte bazen araç sıcakken bile bunu yapıyor hiç böyle bir arıza ile karşılaşan varmı bi tavsiyesi olan varsa yardimci olursa çok sevinirim servisine götürdüm bilgisayara bağlandı hiç arıza kaydı cikmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdrozturk K kullanıcısına yanıt
    Aracim 2005 palio yag bakimini yeni yaptirdim ama aracim rolantide calisirken ve rampa asagi duruken ozellikle ara sira yag isigi yakiyor gaz verince sonuyor ne yapmaliyim cevap verirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler aracım 2004 model palio 1.3 dizel manuel aracımı çalıştırmadan önce yarım kontakta kızdırma bujilerinin ısınmasını bekliyorum uyarı ışıkları söndükten sonra ise marşa basmak istiyorum ancak kontak dönmüyor eğer kızdırma bujilerini beklemeden direk çevirirsem kontağı dönüyor herhangi bi problem olmuyor nedeni ne olabilir nasıl düzelir bu problem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam öncelikle hayırlı günler marea, brava ve punto araçlarından birini almayı düşünüyorum hangisini almamı tavsiye edersiniz. ikinci el piyasasının iyi olması, abs nin olması, pek sorun çıkartan araba olmaması benim için önemli bir etken
  • Şahsen punto tavsiye ederim ben 2007 üzeri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysfgkbrk kullanıcısına yanıt
    peki bundan önce hiç kullandınızmı, 1.4 ümü 1.6 yımı tavsiye edersiniz
  • tonyukuk23 T kullanıcısına yanıt
    Şahsen kullanmadım ama kullanan yakın arkadaşımdan biliyorum eğer alabilirseniz yakıt açısından en temizi 1.3 dizeli ama 1.4 lpgli linea kullanan da tanıyorum aynı motor olması lazım puntoyla o da gayet memnun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysfgkbrk kullanıcısına yanıt
    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
  • Ustacim merhaba
    benim aracim Fiat gurubu olan LANCIA DELTA 1.6 MULTIJET, aracimdaki sorun soyle onceleri sadece 2 inci vites de 2000 devirleri arasi arac tam anlamiy la oksuruyor gibi ses cikartiyor ve o esnada bazan 1 bazan 2.3 kere gaz kesip sonra duzeliyor, suan da 2.3.4 hemen hemen butun viteslerde yapiyor aracin egr valfi, debimetre, mazot filitre ve mazot filitre sensorunu, degistirdim ama malesef hala aracin ayni sorunu devam ediyor malesef, isin ilginci arac da ariza lambasi yanmiyor ve servis de bilgisayara bagladiklarin da ariza olduguna dahil hicbirsey cikmiyor. bu konuyla ilgili yardimizi bekliyorum TSKLER
  • Selam ustam ne olur yardim et aracimi yakacagim az kaldi. 1.6 16v marea motor oldugunu soyledikleri 103 bg 99 model palio weekend sahibiyim. Problemlerim şöyle : atik oldugunu soyledikleri araci 2 kisi ile hafif bi rampada devirini yukseltmek , icin 2. Yada 3. Viteste bile ,savas veriyorum. 2. Ve 3. Viteste kompresore birakamiyorum yada az gaz verip gidemiyorum inanilmaz silkeliyor. Sente ayari dediler yaptirdim atasleme dediler degistim bobin + kablo+ bujiler duzelmedi. Eksoz manifoldu dediler hava aliyordur 3 eksozcuya baktirdim bisey yok dediler. Hava filtresinden motora giden iri hava borusu dediler degistim. Geri donusum hortumu ince bi hortum catlamisti degistim. Debriyaj seti dediler degistim. Simdi de gaz kelebegi yada beyin arzasidir programi yeniden yuklet diolar yaptirmadim. Yardima ihtiyacim var :( 108 binde aracim ve bu sorunlar benzinde de lpgde de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Krank sensorune baktirin.once kendinizbi temizlik yapin yag ve tozdan camur gibi pislik kapliyo onlar varsa bi kirtulun o pisliklerden.olmadi degistirin.birde boyle deneyin.sarsintiyi genelde bu sensorden yapar.lutfen denedikten sonra buraya yazin duzelip duzelmedigini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ROyke -- 12 Mart 2016; 16:53:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ROyke R kullanıcısına yanıt
    Selam arkadaşlar Az önce sanayiden çıktım her zamanki ustama değil gözüme kestirdiğim müşterisi bol bir tamirciye girdim önce sorunumu anlattım silkeleme yaptığını ve aracı kompresöre bırakamadığımi anlattım sonra bunu aşmak için yaptığım yaptırdığım evreleri anlattım sonra da vuruntu sensörü arızası olabilir mümkünse çıkartıp parçayı kontrol edelim dedim gerekirse oto elektrikciye parcayi goturup olctururuz dedim. Oleyse seni oto elektrikciye gondereyim ilk o gorsun dedi.gittim tavsiye ettigi elktrikciye. Ilk defa duyuyorum boyle bi sensoru dedi. Oto teste gir dedi oto teste gittim hic duymadim dedi. Tekrar tamirciye gittim bulamadilar dedim adam koluma girip bi kenarda bana bu parcanin ne ise yaradigini sordu. Arastirip edindigim herseyi anlattim. Basladik motorda vuruntu sensoru aramaya. Bulamadik.parcaciya gittik elimizde yok satilan bi parca degil eskiyi sokun siparis verelim yada servisten alirsiniz dedi. Kocaman Gaziantep akkent oto sanayi sitesinde vuruntu sensorunun yerini bulacak adam bulamadim.bu aksam ve yarin internetten 99 model palio 1.6 16v aracin vuruntu sensorunun yerini arastiracagim. Bilen goren duyan olursa seslenirse sevinirim. Burada bir arkadas yag filtresinin yaninda dedi ancak orada degil.edindigim tum bilgileri yazacagim. Ayrica krank sensorunu de arastirayim. Deneyimlerimi paylasacagim. Iyi hafta sonlari dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ROyke R kullanıcısına yanıt
    Merhaba ustacim,
    msjinizi bugun gordum, size birseyler daha danisicagim, Dun EGR VALFI ve DEBIMETRE yi degistiren arkadasa tekrar gitmistim Turbo ile hortumunun baglatisini cikardi ve Turbonun hortum ile baglantili olan yeri ful yag toplanmisti, Turbo nun giris kismina parmagini sokup icindeki pervaneye bakti ve normalin den cok daha zor dondugunu soyledi, Acaba aracimdaki sikinti Turbodan mi kaynaklaniyor? Daha once EGR VALF ve DEBIMETRE yi degistigi zaman yaklasik 1.2 hafta sorun yokdu sonra tekrar baslamisti, Turbo nun bakima girmesi lazim dedi ve arastirdik ortalama 300 400 euro civari tutucak dedi, sonuc da emin olmadan da bu parayi vermek mantikli degil, sizin dusunceniz nedir acaba? tskler
  • Kdözturk merhaba arkadaşım. benimde bir problemim var. yardımcı olursan sevinirim. Fiat doblo 2012 1.6 aracım var. Motor arıza lambası yandı. bilgisayardan baktıklarında egr arızası verdiği söylendi. sonra aracın egr sistemi temizlendi.yapan usta egr nin su aldığını bu sistemin kendine ait bir radyatör sisteminin olduğunu, burdaki kılcal bir çatlak sebebi ile bunun meydana geldiğini parçanın tüm olarak değişmesi gerektiğini söyledi. Fiyatı ise 1800 tl denince yaptıramadım şu an. Parçayı değiştirmem kaçınılmaz mı ? kaçınılmaz ise daha ucuza halletme seçenekleri var mı ? bana bu konuda yardımcı olursan sevnirim. Kolay gelsin.
  • Selam arkadaslar. Linea 1.3 mjet 2011 model aracı 2.el olarak yeni aldım. Yagini 5×30castrol edge koydum. Sabahları sogukken calistirdigim zaman yag lambasi 5 saniye gibi yanik kaliyor ve yag basinci az motoru durdurun diyor.Sonra yag lambasi sonuyor. Sorun kalmiyor. Bundan dolayi yag filitresini yag musurunu degistirdim. Yine ayni sorun devam ediyor. Yag pompasinida degistirmeden once ne yapilabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kdrozturk K kullanıcısına yanıt
    Sa usta fıat bravo 2010 model otomatik vites aracımala yolda kalan bir arkadaşımızın aracını geri viyeste çekerken aşırı derecede zorlatmışlar kaputun altın duman çıkmış panelde debriyaj aşırı ısındı ikazı çıkmız araçdan gazı kesmişler fakat bi 10 sn kadar araç gaz yemiş kendisi sonra geri vitese geçmemiş tekrar istop edip çalıştırdıktan sonra geçmiş ama araç bağırıyo ama çok az gaz yiyormuş normal düz bu şekildi 10 km civarı gitmişler sonra arac gaz yemiyomuş bağırıyo ama gitmiyomu sizce sorun ne olabilir teşekkür ederiz @kdrozturk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende siena 1.2s 2001 model araba var. Çok ilginç bir problemim var. Arabada arıza lambası olarak da görev yapan motor lambası devamlı yanmaya başladı. Bunun yanmasıyla rolantide sorun yok ama gaza bastığımda 5 sn sonra falan lamba sönüyor ve ateşleme kesiliyor. Ayağımı gazdan çekince lamba tekrar yanıyor. Gaza basınca aynı şekilde kısır döngüye giriyor. Sizce bu arızanın sebebi ne olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi braveheartgs43 -- 9 Nisan 2016; 15:43:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aob27 A kullanıcısına yanıt
    Diyecek bisey yok o zaman usta.sonucta o adamlar isin ehli adamlar.onlar daha iyibilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.