Şimdi Ara

FIAT EGEA/TIPO SEGMENT KONUSU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    C sınıfı taş gibi araba.

    Kaza fotoğraflarına baktığımız zaman taş değil de leğen gibi diyebilirim.

    C sınıfımı aaa yabi evet o bir jetta astra focus megane kalitesinde tabii neden olmasın çocuklara söylesen bir taraflarıyla gülerler

    Egea kazalarında meydana gelen hasarın bahsettiğin araçlarda daha az olacağına dair bi kanıtın varmı elinde.

    Ayrıca bu soruma cevap istiyorum. Öyle hissediyorum tahmin ediyorum falanla olmaz bu iş varmı kanitiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yargicc -- 30 Haziran 2016; 10:18:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 48 Jetta'yı Almanya'da yaşayan Meksikalılar almış..
  • İki gün önce Niğde yada Yozgat unuttum şimdi ölümlü kaza vardı. golf 6 veya 7 idi tam çözemedim araç tanınmaz hale geldiğinden. Napaydim yani kendini bilmezler gibi sözde araç eleştirisi yapacam diye aracın resmini mi koyaydim. Gerçi koysam diyeceğiniz şey de belli araç kesin aşırı hızlıdır. Ee noldu ncape ihs testine. Şimdi burda fanatiklik yapan kim ? egeada belli ki yüksek hızlarda o hale gelmiş. Neyse yazdıklarımın sizin için bi önemi olmadığı için takılin kendi kafaniza göre. Bol bol hava atın ncapli ihs li aracımız var diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC


    quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    C sınıfı taş gibi araba.

    Kaza fotoğraflarına baktığımız zaman taş değil de leğen gibi diyebilirim.

    C sınıfımı aaa yabi evet o bir jetta astra focus megane kalitesinde tabii neden olmasın çocuklara söylesen bir taraflarıyla gülerler

    Egea kazalarında meydana gelen hasarın bahsettiğin araçlarda daha az olacağına dair bi kanıtın varmı elinde.

    Ayrıca bu soruma cevap istiyorum. Öyle hissediyorum tahmin ediyorum falanla olmaz bu iş varmı kanitiniz.

    Teste girmeyen arabanın neyi hakkında kanıt istiyorsun, çalışmadığı için final sınavına girmeyen öğrenciden farkı mı var?

    Egea'nın rakibi Peugeot 301 bile girmiş teste 3 yıldızını alıp oturmuş. İnsanlar en azından ne satın aldığını biliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Testi olmayan araç sizin gözünüzde çürük yani. Böyle düşünüyorsaniz başka lafım yok size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Testi olmayan araç sizin gözünüzde çürük yani. Böyle düşünüyorsaniz başka lafım yok size.

    Testi olmayan araç çürük değil, testi olmayan araç güvenliği belirsiz araçtır.

    Yani burada bu aracı savunmanız anlamsız. Neye göre savunuyorsunuz o bile belli değil. Üzerine konuşabileceğimiz tek veri trafik kazaları. Bu durumda da Egea'nın kötü bi ünvan edinmesi çok da sürpriz değil.

    Bütçe odaklı sıradan bir üçüncü dünya sedanı hakkında beklentileri yükseltmek manasız. Bu aracın sağlamlık konusunda iddiasız olması sürpriz olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Burda yanlışınız var hocam ben yada biz aracı hiçbir zaman şöyle sağlam böyle sağlam diye savunmadim/k. Birileri tutup kendi düşüncesini öznel bi şekilde; ncapsiz araca bu paralar verilmez derse o zaman tabikide savunurum. Dersenizki ben ncapi olmayan araca binmem o zaman saygı duyarım. Bide şunu söylüyorum hep ncapi gerçek hayatta kaç kişi kriter olarak kullanıyor. Ncap ncap diye çoğunlukla sanal forumlarda altında arabası bile olmayan klavye erkekleri konuşuyor. Şen dersenki ncapte ncap bende derimki Ncapsiz Araçlar DERnegi kur piyasada yer alan milyonlarca ncapsiz aracın peşine düş.
    Yani demem oki hocam eleştiri tabikide yapılacak ama öznel ne nesnel eleştiri ayrımı yapılmazsa o zaman herşeyi savunurum. Sen bu araba çöp dersen ben sana yürü git derim. Bilmem anlatabildim mi sayın hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yargicc kullanıcısına yanıt
    Herkes kendi düşüncesini dile getiriyor. Bunda kızacak bişey yok.

    Piyasada yer alan NCAP'siz arabaların peşine düşmeye gerek yok. Sene 2016'da hâlâ NCAP testinden uzak durarak üretilen araçların peşine düşülse yeterli.

    Ben hiç bi arabaya çöp demem, her aracın alıcısı ve binicisi vardır. Kimsenin alnının teri ile satın aldığı araca çöp denmez.

    Ben sadece bu aracı sürekli olduğundan daha iyi göstermeye çalışan sahiplerine laf ederim, ediyorum. Bu dediğimi not alın, yarın HB Egea NCAP testine girdiğinde aldığı sonucu burada sedan için de geçerli gibi ilan edenler olacak.

    İşte onlar bahsettiğim kesim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Orta yolu bulduğumuza sevindim hocam. Ncap ile ilgili dediğiniz doğru sedan içinde kabul edilecek. Benim kriterlerim içinde ncap testi yok mesela. En önemli önceliğim ekonomi. Taksitle aldım bu aracı. Peşinat olarak verdiğim para ile 2009-10 model c sınıfı ncapli araçlar var ama benim tercihim sıfır ncapsiz araç oldu. Kimilerine göre ncap öncelikli kriterdir ikinci el alır ncapli alır kimileri de önemsemez benim gibi sıfır olsun temiz olsun der. Benim savunduğum şey taraflar karşılıklı saygı çerçevesinde eleştiri yapması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.