Şimdi Ara

FİAT DOBLO MODİFİYE (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
903
Cevap
0
Favori
915.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim en falza gördüğüm süspansiyon jant chip tuning ve arkaya merdiven (crom heralde ) ama daha bir sürü şey yapmöak mümkün
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cehennem

    caddy torku mükemmel yaa.

    şehir içinde evet şehir içinde 1,6 arabaların hepsine atlar GTI.VTS.GSI.VTEC bu gibileri hariç tabi ha birde CADDY lerin eski kasaları bile 1,3 doblaya 3 araba boyu uzuyor haberiniz ola..az yemedim HAHA


    ayyy maşşallah ayyy maşşallah bu kadar olur geçiyo desen tenezzül edip msj bile yazmıcamda 3 araba boyu fark atıyo demişsin bide fiat'ın 1.3 multijet motordan 75 beygir 190 Nm tork çıkardığı arabayı eski kasa 1.6i motor 75 beygir 135 Nm torklamı geçicen (torklar doblo 1750 dev/dak caddy 3600 dev/dak) yoksa 1.9 SD 64 beygir 124 Nm torklamı geçicen yine yoksa 1.9 SDI 64 beygir 128 Nm torklamı geçicen, geçmeyi bırak 3 araba boyu fark atıcan arkadaşım o araba bi defa eskiliğinden ölülüğünden kaybeder unutma bi defa o arabanın fiziksel olarak dobloyu geçmesine imkan yok kasa şöför mahallinden 20 santim yanlara ve üste taşıyo ya fiat bana ya 1.3 diye yanlışlıkla 1.9 verdi yada sendeki cady değil çita veya nosları falan var bidahaki sefere daha teknik daha destekli bi sallama bekliyoruz sen yeni kasa caddy alana kadar yolda 1.3 doblolara dikkat et




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    quote:

    Orjinalden alıntı: doblom

    quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Fiat Marea 'ya, Hgt ye lafım yok...Ama kalkıpta fakir avuntusu yapmanın hiç bir manası yok. Dünyanın en iyi arabası şahin ilan edilmiş durumda...Ben kalkıpta asla Mercedes ile kıyaslamadım, tosbağa, R12 gibi yuvarlak hatlara sahip olabilirdi dedim o kadar, anlayan anladı ne demeye çalıştığımı uzatmayalım.

    2.cisi, VW Caddy, ticari bir araç değil Aile arabasıdır tam olarak. VW Transporter çok daha büyüktür...Doblo "Ticari" bir araçtır. Onun için Caddy daha rahattır, ve daha ağırdır. Doblo ilk çıktığında pek olumlu bakamamıştım ben. Doblonun birde 4x4 versiyonu var. Oda bir suv. Çok ucuz ama...O alınabilir bak...

    dostum iyice sallamışsın başta alakasız bir konu ama söylemeden geçemeyeceğim şahin in tasarımı kötü demişsin R12 ve tosbağa ya göre başta şunu söyleyeyim R12 tasarım olarak şahin in yanına yaklaşamaz..bence tam tersi bunu tartışmanın bile anlamı yok çünkü halkımız yıllarca bu arabaları kullandı ve ben bir sürü modifiye yapılan şahin gördüm ancak hiç modifiye edilen R12 görmedim ya da varsa da azdır yani halkımız şahin i her yönden hem dış görünüm hem konfor olarak daha çok beğendi ve R12 ye göre daha lükstü halk genelde R12 yi sağlamlığı için kullandı özellikle köylerde çok tercih edildi bu yüzden ancak şahin her yönden bu arabadan daha lükstü.gelelim tospağa ya, bu araç insanlar için nostaljik olduğu için kişilere güzel gelir ancak aslında şahin ondan çok daha modern görünümlü bir araç ayrıca zaten aynı dönemin araçları değil neyse) gelelim doblo-caddy karşılaştırmasına bence bu konu tartışılır iki aracında eksi ve artıları var ama sen caddy aile arabası doblo ise ticari bir araç demişsin, işte ben buna gülerim aile arabası dediğin caddy de jant kapağı bile yok. diğer bütün wv araçlarında kapak var caddy de yok (nasıl bir binek ilginç), ayrıca caddy nin arka koltukları tam anlamıyla ticari bir araç hissi veriyor doblo vip te ise deri koltuk,siyah cam, çelik jant port bagaj,boyalı tampon ..... varoğlu var.caddy nin hiçbir modelinde bunlar yok ayrıca caddy nin sadece önlerde iki hava yastığı var sadece doblo da ise 4 hava yastığı artı yan hava yastığı var, deri koltuk ve siyah cam haricindeki diğer tüm özellikler doblonun combi, premio ve panaroma modellerinde de mevcut.ayrıca doblo panaroma 7 koltuklu binek gözüken modeli de var diğerleri ticari gözüküyo caddy nin ise binek olarak görünen bir modeli yok. bunca artıya rağmen caddy nasıl binek, doblo nasıl ticari oluyo ilginç açıkçası. bi de 4x4 doblo dan bahsetmişsin ben hiç duymadım açıkçası 4x4 doblo ve bu 4x4 çok ucuz, demişsin eğer varsa bu model çok ucuz olacağını sanmam çünkü doblonun en pahalı modeli panaroma bile 40 milyarsa 4x4 ünü ucuza verceklerini sanmam, ayrıca bu 4x4 ile ilgili bir link verde bizde görelim ben son olarak şunu söyleyeyim doblo bu sınıfın en iyi iki aracından biridir ve bu sınıfta genel olarak en uygun araçtır ve de en fazla donanım seçeneğini sunanda doblo, satış rekorlarını alt üst edende.. birde başka bir yazında kango doblo dan iyi demişsin bu senin arabalar konusundaki cahilliğini ya da art niyetini gösterir.





    O kadar zaman yazdığınız tüm yazılarınızı okudum... Sonuçta şuna karar verdim, siz tam anlamıyla arabanıza aşıksınız, toz kondurmuyorsunuz. Siz göre en iyisi doblo... Doblo hakkında hiçbir kötü denilebilecek eleştiride bulunmamışsınız. Diğer tüm ticarileri yerden yere vuruken doblo hakkında en ufak bir hata belirtmemişsiniz. Yazdıklarınız sonucunda bu düşünceye ulaşmak hiçde zor değil. Bakın bende doblo kullanıyorum, ancak iyi yönlerinin yanı sıra kötü yönlerinide belirtiyorum ve diğer ticarileri yerden yere vurmuyorum. Ayrıca ben doblomu yeni aldım ve severek kullanıyorum. Ancak aracımı burada göklere çıkarmıyorum.

    Düşünüyorumda her aracın kendine göre artı ve eksileri varken aynı şekilde ticari araçlarında kendine göre artı ve eksileri vardır. Yani her aracın güzel tarafları ve sorunlu tarafları mutlaka vardır. Sorunsuz araç yoktur. Her aracın eksisi ve artısı vardır. Kişi bu eksi ve artıları yan yana koyar ve kendisine göre, kendi şartlarına göre, kullanacağı yere göre en optimum araçta karar kılar.

    Daha açıklayıcı olması açısından şöyle örnek vereyim. Mesela kangoo genelde konforsuz bulunur. Ama dobloya oranla daha sağlam olduğu kesindir. Özellikle inşaatlarda, demircilerde ve bunun gibi kirli işlerde çalışanlarda genelde kangoo bulunuyor. Doblo kangoodan daha narin. Adam bu noktada doblo değil kango alabilir. Ona göre en uygunu kangoodur. Yine pis işlerde çalışacaksa connect alabilir. Connect tam bir işci... Connect dobloya oranla pis işlere daha çok gider. Connecte iki adet makas bulunuyor. Connect inşaatlarda, sanayide dobloya oranla daha az yıpranıyor. Mesela bakıyorumda beton santrallerinde ve yapı denetim labaratuvarlarında betondan numune almak için connect kullanılıyor. Bunu çoğu şirkette gördüm . Doblo kullanmıyorlar çünkü yaptıkları iş ağır. Nasılmı ağır, adamlar arabayla sahaya çıkıyorlar ve arkaya beton numunesi dolduruyorlar aracı kimin kullandığı belli değil, kim denk gelirse o gidiyor numune için. Bu iş için kangoo kullananlarda var tabi. Bu noktada connect kangodan daha geniş, daha kullanışlı. Adam çok yakarsa yaksın ne kadar çok şantiye dolaşabilirisem, arkayı beton numunesi ne kadar çok doldurabilirsem o kadar iyi diyor. Ama connect doblodan ve kangodan fazla yakıyor.

    Ben lüks araca binicem, fazla kirli işde çalışmıycam, sadece ben kullanacağım, hem binicem hemde ticaret yapıcam derseniz o zaman dobloyu tercih ediyorlar.

    Birde şu var ne kadar lüks olursa olsun neticede bu araçlar ticari araçlardır. Yani maksat bu araçlarda ticaret yapmaktır. Eğer lüks bir araba istersen piyasada çok lüks, çok güzel , çok rahat binek araçlar var. Bunun adı belli, TİCARİ ARAÇ... Yani ticaret yapmak için üretilmiş araç... Bence binmek için alınmaz çünkü makaslı araçlar bunlar... Bir binek araç kadar rahat değiller.

    Evet, konumuza devam edelim, dediğim gibi seçenekler , kullanım şartları farklı farklı. Hepsininde birbirine oranla üstünlükleri ve zayıflıkları var. Bu üstünlükler ve zayıflıklar kullanım şartlarına göre değişiklik gösterebiliyor.

    Ayrıca zevkler ve renkler kesinlikle tartışılmaz. Tutupda burada herhangi bi arkadaşın beğendiği bir aracı yerde yere vurmak veya beğenmediği bir aracı göklere çıkarmak bence rahatsızlık veririr ve hoş olmaz. Ama bakıyorumda buna kimse dikkat etmiyor. Uygun olan mümkün olduğunca fanatlikden uzak artı ve eksileri ile değelendirme yapmaktır. Ama ben maalesef sizin doblo hakkıdaki eksileri yazdığınızı hiç göremedim bu formda... Ayrıca aracınızı o kadar çok sevmişsinizki -bende seviyorum ama aşırıya kaçmıyorum- formdaki isminizi bile doblom şeklinde yazmışsınız.

    Ben böyle düşünüyorum '' doblom'' arkadaşım...



    başta ismim doblom şeklinde yazma konuma geleyim açıkçası bu tamamen geyik olsun diye yapılmış birşey ve şunu da açıkça söyleyeyim saçma bir isim ama dediğim gibi geyiğine öle yazdım sonra değiştirmeyi düşündüm ancak böyle başladık böyle gidelim dedik, dediğim gibi ismim tamamen bir geyik olsun diye..

    ben ne demişim bu sınınfın en iyisi doblo demedim en iyi iki aracında biri dedim ve bunda hala ısrarcıyım.zaten satış rakamlarıda ortada, ödülüde doblo aldı yani benim dememe gerek yok.
    ben başta hiçbir arabayı yerden yere vurmadım.caddy hakkında doblo ya göre aksesuarı ve donanımı az dedim bu bir gerçek nesnel bir şey aç fiat ve wv sitelerini iki aracın özelliklerini incele.
    görende beni caddy yi beğenmeyen biri sanacak ancak ben sadece gerçekleri söyledim dobloda daha fazla özellik var(buna da itiraz edemezsiniz sanırım)dedim, ayrıca bu sınıfta en geniş model yelpazesini sunanda doblo(bu da bir gerçek, ör:premio,vip,combi,cargo,panaroma ayrıca uzun şasi-kısa şasi seçeneği)satış rekorlarını altüst edende doblo bu da bir gerçek bununla ilgili linkte vereceğim, fiyatı yedek parçası da uygun, ödülü de alan doblo yani ben dediklerimin arkasındayım çünkü hepsi gerçek biraz araştırsanız göreceksiniz zaten açın arabaların sitelerine donanımlarına model seçeneklerine bakın biraz, baksanız zaten bana hak verirsiniz,biraz inceleyin ,okuyun ve bana biri çıkıp desinki bak caddy de doblo vip ten daha fazla özellik var, biri desinki connect doblo dan fazla satıyo, biri desinki bak bunun doblo dan daha fazla model ve motor seçeneği var. tabiki lütfen belgelere dayalı, link vererek filan.
    ayrıca tsmc adlı arkadaşım sana da cevap vereyim bana demişsin ki doblo vip ile caddy nin en üst modelini karşılaştırsana... dostum zaten caddy nin en full u ile doblo vip i karşılaştırdım biraz araştır incele istersen.ayrıca demişsinki doblo ticari caddy binek...tam tersi dedim bende çünkü wv in sitesine bak istersen caddy binek yok.ticari araçlar içerisinde var.doblo nun ise panaroma(7 koltuklu model)binek araçlar içerisinde bulunuyor ayrıca doblo da daha binek özellikler var dedim çünkü var.
    ayrıca ben caddy ye veya başka bir aracı yerden yere vurmadım sadece özelliklerini belirttim. ayrıca caddy benim çok beğendiğim bir araçtır.ancak fiyatı bence çok ve de donanım olarak doblo vip den geride..doblo vip teki özellikler caddy de olsa tartışmasız bende caddy derim.çünkü dış görünüm olarak caddy doblo dan daha güzel ve daha klas..tekrar diyorum caddy yi dış görünüm olarak doblo dan daha iyi görüyorum ancak dediğim gibi o para fazla caddy için.ayrıca evet connect ve caddy dobloya nazaran sağlam duruyor.. ancak kangonun doblodan sağlam olacağını pek aklım almıyor.zaten kango daha sağlam olsa bile diğer tüm özelliklerde doblo 5 basar kangoya. birde ben zaten bu araçların birbirlerine göre artı ve eksileri var dedimki. ayrıca siz daha çok benim yazdıklarımdan ziyade ismime bakarak önyargılı yaklaşıyorsunuz. bu arada bir kaç link vereyim doblo ile ilgili özellikle set arkadaşım geçenlerde connect doblo dan fazla satıyor diye iddia ediyodun partnerle ilgili topicte al bak neyin ne olduğunu gör
    tıkla
    bu da satış rekorlarlarıyla ilgili
    tıkla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doblom -- 27 Temmuz 2006; 0:32:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cehennem

    caddy torku mükemmel yaa.

    şehir içinde evet şehir içinde 1,6 arabaların hepsine atlar GTI.VTS.GSI.VTEC bu gibileri hariç tabi ha birde CADDY lerin eski kasaları bile 1,3 doblaya 3 araba boyu uzuyor haberiniz ola..az yemedim HAHA

    valla 96-97-98 corolla'lar(114 hp) ve alfa-romeo 156'lar(120 hp) seni çok rahat geçer

    ayrıca eski kasa düz dizel caddy ile turbolu doblo'yu nasıl geçtin anlamadım???
    normal 1.9 doblo ile dene bakalım caddy'i




  • Doblonun içi caddy ye oranla daha dar. Yol tutuşu caddyden iyi değil. Aynı hızla caddy ile girebildiğiniz viraja doblo ile giremiyorsunuz. Bunu bizzat denedim,hızımı düşürmek zorunda kaldım,yoksa hızımı düşürmessem doblo çizgiden kaçıyor. Ama caddy kaçmıyor çizgiden. Çünkü daha geniş, lastik ebatı daha büyük ve daha ağır bir araç... Caddy dobloya oranla daha sessiz... Kapıda iki arabada var, ikisinide kullanıyorum ve gözlemlerim bu şekilde. İkiside benim arabam ve ikisinide çok seviyorum. Doblonun parçasının ve bakımlarının caddye oranla çok daha ucuz olması satışda çok etkili oluyor. Türkiyede parçası ve bakımı ucuz olan araçlar çok satılırlar hep. Mesela kuş serisi parçasının ucuzluğundan ve bakım masraflarının ucuzluğundan dolayı çok tercih edildi. Peki kuş serisi çokmu güzeldi? Bence teneke denilebilecek arabalardı. Kapıları bile incecikti... Peki neden bu kadar çok satıldı. Çünkü parçası ve bakımı ucuz. Masrafı ucuz. İşte bu yüzden dolayı satış rekorları kırdı. Kuş serisi bi zamanlar satışda rekor üstüne rekor kırıyordu. Hatta ikinci elde şu an en çok satılan arabalar kuş serisidir. Şu an ticari araçlar arasında parçası,servisi,bakımı en ucuz olan araç doblodur.Bu satışda çok büyük bir etkendir...

    Doblom arkadaşım ben orada link vermiştim zaten . Yani ben idda etmiyorum, haber o şekilde. Ben sadece alıntı yaptım ve alıntı yaptığımıda belirttim zaten Senin verdiğin sayfada sadece doblonun iyi sattığını söylüyor herhangi bi sıralama yapılmamış. Doblo en çok satılan araç diyor ama ortada liste falan yok. Sadece söylüyor yani.Halbuki benimkinde liste vardı,ayıca listeninde nerden alındığı yazıyordu.İstersen bi bak... Yani ben o haberin yalancısıyım

    Önemli değil, canın sağolsun, ne farkederki hangisi çok satarsa satsın. Aslında bunu tartışmak gerçektende gereksiz ama vakit geçsin, eğlence olsun hikayesi
    Önemli olan aracını beğenmen, beğeniyorsan zaten iş bitmiştir,gerisi boş....
    Sonuçta ben dobloyu beğeniyorum.Yakıtı ucuz,parçası servisi ucuz,yol tutuşu ve gidişi çok güzel.
    Bence gerçekten ödülü haketmiş bi araç.

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 30 Temmuz 2006; 19:19:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Doblonun içi caddy ye oranla daha dar. Yol tutuşu caddyden daha kötü. Aynı hızla caddy ile girebildiğiniz viraja doblo ile giremiyorsunuz. Bunu bizzat denedim. Ve son olarak caddy dobloya oranla daha sessiz... Kapıda iki arabada var, ikisinide kullanıyorum ve gözlemlerim bu şekilde. İkiside benim arabam ve ikisinide çok seviyorum. Doblonun parçasının ve bakımlarının caddye oranla çok daha ucuz olması satışda çok etkili oluyor. Türkiyede parçası ve bakımı ucuz olan araçlar çok satılırlar hep. Mesela kuş serisi parçasıın ucuzluğundan ve bakım masraflarının ucuzluğundan dolayı çok tercih edildi. peki kuş serisi çok güzeldi. Bence teneke denilebilecek arabalardı. Kapıları bile incecikti... Peki neden bu kadar çok satıldı. Çünkü parçası ve bakımı ucuz. Masrafı ucuz. İşte bu yüzden dolayı satış rekorları kırdı. Şu an ticari araçlar arasında parçası,servisi,bakımı en ucuz olan araç doblodur.



    Birincisi doblo sadece yedek parçası ucuz diye değil.ödediğin fiyatın karşılığını en iyi şekilde verdiği için satılyor.

    2006 van of the year ödülünü de alması ödediğin paraya göre sınıfın en iyi aracı olduğunu gösterir.

    şahinin satıldığı zamanlardaki tüketici beklentisi ile şimdiki aynı değil.

    Şahin bugün üretilse satılacağını sanmıyorum

    yeni tip doblo ile caddy arasında öyle büyük yol tutuş farkı yok .ikisi de makaslı.caddy daha ağır olduğu için daha oturaklı.zaten bu araçlar hızlı viraja girmek için tasarlanmamış.aynı hızda girsen ne olur.5-10 km /h
    farklı hızda girsen ne olur.

    sessizlik konusunda doblo daha sessiz.ölçüm bulursam yazarım.

    caddy de yalıtımdan dahi çalınmış.motor kağaını aç bunu görüceksin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 27 Temmuz 2006; 12:23:16 >




  • Sessizlik konusunda yanılıyorsun çünkü her aracıda şu an kullanıyorum. Ayrıca yol tutuşu kesinlikle caddy de daha güzel ve caddy uzun yolda daha az yoruyor. Bak şuda var doblo 8 sene paslanmazlık garantisi verirken caddy 12 sene paslanmazlık garantisi veriyor. Dediğim gibi caddy nin içi doblodan daha geniş, yükleme kapasitesi daha fazla... Tüketicinin beklentisi değiştide peki o zaman neden hala ikinci elde kuş serisi çok alınıp satılıyor. Pazarda şu an en çok alınıp satılan kuş serisi... Yeni doblonun lastikleri caddy den küçük, caddye oranla araç genişliği az... Yol tutuşları kesinlikle aynı değil. Mümkün değil bu, çünkü şirkette her iki araçta var, dobloyuda yeni aldık zaten... Caddy nin yol tutuşu ile doblonun yol tutuşu kesinlkle ama kesinlikle bir değil. Bu mümkün değil, bunu söyleyenler caddy bilmiyor demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 27 Temmuz 2006; 12:34:51 >
  • Set kardeş, sen istediğin kadar yırtın adam gene Doblo en iyisidir diyecek, iyisimi susmak. Çünkü sen her ne kadar, bende 2 arabada var desende, öyle değil işte adam inanmıyor, inanamaz.

    Ben 2004 yazını Renault Kangoo ile geçirdim. Motoru 1.4 Dizelmiydi neydi, 90 Hp gücü vardı sanırım, fena bir araba değildi.

    Sonra, bir eniştemin şirket arabası var Fiat Doblo, Dobloya binince koltuklar taş gibi geldi bana. Renault Kangoo çok daha rahattı, doblonun süspansiyonları ve içi çok sert. O sebepten ısınamadım bu arabaya. Gene, antalyada Renault Kangoo taksiye bindim, %100 eminimki daha rahat doblodan.

    VW gibi bir marka ile, Fiat gibi bir markayı karşılaştırmak hatadır. Karşılaştırdığınız şey, bir alfaromeo, yada ferrari değil, dümdüz fiat.

    Zaten, Caddy daha büyük, daha oturaklı, daha planlı bir çizime sahip. Doblo daha hafif görünüyor gözüme. Caddy daha karizma sahibi. Özellikle Transporter Siyah Camlılar...Püff, havasından yanına yaklaşılmıyor...

    O sebepten Caddy daha iyidir diyorum, doblo ile kıyaslaması bile saçma.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSMC -- 27 Temmuz 2006; 12:40:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Sessizlik konusunda yanılıyorsun çünkü her aracıda şu an kullanıyorum. Ayrıca yol tutuşu kesinlikle caddy de daha güzel ve caddy uzun yolda daha az yoruyor. Bak şuda var doblo 8 sene paslanmazlık garantisi verirken caddy 12 sene paslanmazlık garantisi veriyor. Dediğim gibi caddy nin içi doblodan daha geniş, yükleme kapasitesi daha fazla... Tüketicinin beklentisi değiştide peki o zaman neden hala ikinci elde kuş serisi çok alınıp satılıyor. Pazarda şu an en çok alınıp satılan kuş serisi... Yeni doblonun lastikleri caddy den küçük, caddye oranla araç genişliği az... Yol tutuşları kesinlikle aynı değil. Mümkün değil bu, çünkü şirkette her iki araçta var, dobloyuda yeni aldık zaten...




    İki aracı da sabah çalıştırıp yola çıkalım.hangisi sessiz o zaman görürsün.özellikle 1.3 multijet ler çok sessiz.yani yanılmıyorum

    caddy uzun yolda daha az yoruyor.bu göreceli ;yaptığın hıza bağlı.doblo da 15 jant seçeneği almadıysan

    bizim bozuk yollarda caddy daha az yorabilir.geniş lastik sebebiyle

    caddy nin içi doblo dan daha geniş diyorsun ama uzun şase doblodan haberin yok malesef.

    diyorum ya yol tutuş farkı abartılıcak düzeyde değil.zaten bu araçlar hepsi binek araba gibi dengeli değil

    kuş serisi ikinci elde talep görüp el değiştirebilir .bu sıfırı üretilse satılır anlamına gelmez.ne airbag ne abs kim alır şahini.anca ikinci el




  • Doğru, abs li ve air bagli , sözde " chevrolet" denen araçların, ncapten 1 yıldız aldığını gördük. Satıldığı fiyatta 30-40.000 Ytl...Şimdi bu gün, Tofaş, kuş serisini revize etse, daha yuvarlak hatlara sahip olsa, daha yere yakın olsa, klima, air bag, abs ve enjeksiyonlu bir motor koysa, emin olun Türkiyede kapış kapış satılır. ( %100 eminim ), fiatı türkiyeye sevdiren tofaş oldu çünkü...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Set kardeş, sen istediğin kadar yırtın adam gene Doblo en iyisidir diyecek, iyisimi susmak. Çünkü sen her ne kadar, bende 2 arabada var desende, öyle değil işte adam inanmıyor, inanamaz.

    Ben 2004 yazını Renault Kangoo ile geçirdim. Motoru 1.4 Dizelmiydi neydi, 90 Hp gücü vardı sanırım, fena bir araba değildi.

    Sonra, bir eniştemin şirket arabası var Fiat Doblo, Dobloya binince koltuklar taş gibi geldi bana. Renault Kangoo çok daha rahattı, doblonun süspansiyonları ve içi çok sert. O sebepten ısınamadım bu arabaya. Gene, antalyada Renault Kangoo taksiye bindim, %100 eminimki daha rahat doblodan.

    VW gibi bir marka ile, Fiat gibi bir markayı karşılaştırmak hatadır. Karşılaştırdığınız şey, bir alfaromeo, yada ferrari değil, dümdüz fiat.

    Zaten, Caddy daha büyük, daha oturaklı, daha planlı bir çizime sahip. Doblo daha hafif görünüyor gözüme. Caddy daha karizma sahibi. Özellikle Transporter Siyah Camlılar...Püff, havasından yanına yaklaşılmıyor...

    O sebepten Caddy daha iyidir diyorum, doblo ile kıyaslaması bile saçma.




    madem öyle sus ozaman.

    ödediğin paraya göre en iyi diyorum.bunu anlamak zor biliyorum.

    vw ve fiat karşılaştırılmaz mantığı ile sen yaşamaya devam et.

    biz karşılaştırıyoruz.biz karşılaştırmasak basın karşılaştırıyor.

    doblo,caddy ,connect testleri mevcut.arşivleri ara bulursun

    sen doblo premio ya değil .gidip doblo cargo ya binmişsindir.

    ayrıca 1.4 dizel 90 hp kangoo falan yok.biraz bilgi topla öyle yorum yaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 27 Temmuz 2006; 12:46:45 >




  • Genişlik=uzunluk demiyorum. Genişlik=Araç sağ ve sol lastik aralığı... Anlamak istemiyorsun...
    Yol tutuşunu çok biliyorum iki aracında... Dedimya şu an iki aracada sahibim zaten... İkisinide çok seviyorum. Dobluyu göklere çıkartmakda maksadın nedir?
    Doblo elbette çok güzel bi araç,lüks ve güzel. Ama caddy oranla yol tutuşu iyi değil. Caddy daha sessiz. Bana ne diye 1.3 aracı caddy ile kıyaslıyorsunki.. Doblo 1.3 caddy kadar gitmezki. Kıyaslayacaksan 1.9 ile kıyasla.... 1.9 caddy ile 1.9 doblo arasındaki ses farkını iyi biliyorum. Çünkü aldığımda dobloyu daha sessiz bekliyordum ama hayal kırıklığına uğradım. Ama olsun, doblo ses açısından rahatsızlık vermiyor şu an, umarım hep böyle gider . Ve doblomu şehir içinde severek kullanıyorum. Hem daha atak ve hemde daha az yakıyor.
    Caddy nin bakım masrafı ve parçasının pahalı olmasından dolayı, şehir içinde daha az yakmasından dolayı gittim doblo 1.9 premio aldım,çok memnunum... Uzun yola çıkarken caddyi tercih ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 27 Temmuz 2006; 12:51:26 >




  • Premio nun fiyatı ne kadar...Caddy nin ne kadar...Benim bindiğim doblo neydi bilmiyorum ama, 1-2 tanesine bindim hiç iyi değildi.

    Neyse...Doblodan bir cacık olmaz o belli...

    Renaultdada 1.4 90 hp motor varmı yokmu bilmiyorum hdi 75 hp olabilirdi bindiğimiz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Genişlik=uzunluk demiyorum. Genişlik=Araç sağ ve sol lastik aralığı... Anlamak istemiyorsun...
    Yol tutuşunu çok biliyorum iki aracında... Dedimya şu an iki aracada sahibim zaten... İkisinide çok seviyorum. Dobluyu göklere çıkartmakda maksadın nedir?
    Doblo elbette çok güzel bi araç,lüks ve güzel. Ama caddy oranla yol tutuşu iyi değil. Caddy daha sessiz. Bana ne diye 1.3 aracı caddy ile kıyaslıyorsunki.. Doblo 1.3 caddy kadar gitmezki. Kıyaslayacaksan 1.9 ile kıyasla.... 1.9 caddy ile 1.9 doblo arasındaki ses farkını iyi biliyorum. Çünkü aldığımda dobloyu daha sessiz bekliyordum ama hayal kırıklığına uğradım. Ama olsun, doblo ses açısından rahatsızlık vermiyor şu an, umarım hep böyle gider . Ve doblomu şehir içinde severek kullanıyorum. Hem daha atak ve hemde daha az yakıyor.
    Caddy nin bakım masrafı ve parçasının pahalı olmasından dolayı, şehir içinde daha az yakmasından dolayı gittim doblo 1.9 premio aldım,çok memnunum... Uzun yola çıkarken caddyi tercih ediyorum.


    Dobloyu ben biyere çıkartmaya çalşımıyorum .zaten otoritlerden ödülü almış

    senin doblo sayfasında caddy övmeni ben anlamıyorum?

    caddy 40 milyar ,30 milyarlık doblo dan daha çok sunmak zorunda.

    ama bunu dahi yapamıyor.satışlar ortada

    yedek parçası ucuz o yüzden alınıyor gibi bir dsüşüncen de vardı .umarım yanlış bir düşünce olduğunu anlarsın

    ödediğin paraya göre bu snıfın en iyi aracı doblo diyorum.

    boşuna caddy anlatma yani..yol tutuşu daha iyi olabilir.ancak bu sınıftaki bütün araçlar birbirine yakın özellikte.çünkü hepsi ticari ve makaslı.

    caddy,doblo,connect hepsini kullandım.en iyi yol tutan connect.en pahalı caddy değil yani




  • Satışları etkileyen en önemli faktör parçasının ve servisinin ucuz olmasıdır. Parça ve servisinin satışlarda etkisinin olmadığını söylemek yanlış olur. Neden anlamak istemiyosun ısrarla... Bu arada katılıyorum connect caddy den güzel yol tutuyor. Ama doblo kesinlikle caddy den güzel yol tutmuyor. Bunu adım gibi iyi biliyorum çünkü her iki aracıda kullanıyorum. Caddy uzun yolda dobloya oranla daha az yoruyor ve daha keyifi... ve kesinlikle caddy daha sessiz...Mademki burada caddy ile doblo karşılaştırması yapılmış, bendede her iki araç olduğuna göre izlenimlerimi yazayım dedim. Ama bakıyorumda dobloya toz kondurmuyosun... Ben iki aracıda çok seviyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 27 Temmuz 2006; 13:08:24 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Satışları etkileyen en önemli faktör parçasının ve servisinin ucuz olmasıdır. Neden anlamak istemiyosun ısrarla... Bu arada katılıyorum connect caddy den güzel yol tutuyor. Ama doblo kesinlikle caddy den güzel yol tutmuyor. Bunu adım gibi iyi biliyorum çünkü her iki aracıda kullanıyorum. Caddy uzun yolda dobloya oranla daha az yoruyor ve daha keyifi... ve kesinlikle caddy daha sessiz...Mademki burada caddy ile doblo karşılaştırması yapılmış, bendede her iki araç olduğuna göre izlenimlerimi yazayım dedim.



    sadece bakım yedek parça değil .

    doblo caddy den iyi yol tutuyor demedim .aralarında abartılıcak fark yok dedim

    sen doblo yu başka özelliği yok gibi göstermeye çalışıyorsun heralde

    common-rail multijet motorlar,fiyat&donanım,uzun şase,yüksek şase.7 kişilik kapasite

    hepsi doblo da araştır.vip donanım bile var.kalitesini gidip incele.

    neyse avrupanın en değerli ödülünü almış arabaya cacık olmaz diyenlere birşey anlatmanın anlamı yok.

    burası doblo sayfası kötülemek isteyen kendine konu açabilir.




  • Vip in fiyatı caddy yi geçiyor ama... Fanatizmin anlamı yok... Doblodan başka bişeyi gördüğün yok. Bencede doblo çok güzel ama fanatizm yanlış...Bende ikiside var... Dedimya ikisinide çok seviyorum.Ayrıca connectide çok beğeniyorum... Diyosunki doblo hepsine bin basar, doblo şöyle güzel, böyle güzel... Anlayamadığım nokta doblonun hiç kötü yönünü yazmamışsın. Bu düpe düz fanatiklik. Takım tutar gibi. Anlamsız,saçma sapan bi fanatizmden başka bişey değil. Böylesine fanatizm hastalığına tutulmuş bi insanla tartışma olmaz. Çünkü ona göre varsa yoksa tuttuğu arabadır, gözü başkasını görmez. Bu noktada fanatik bir insanla tartışmak sonuç getirmez. He deyip sonlandırmak en güzelidir. Yanlış olur tartışmak aslında ama başladım bir kere... Senin bu yönünü bilmeyerek... Keşke hiç tartışmaya girmeseydik, baksana doblo diyosun başka bişey demiyosun. Doblonun bi tane bile eksi yönünü yazmadın. Bu nasıl objektiflik?
    Benimde doblom var, ne diye kendi aracımı kötüleyeyimki... Neyse o...
    Objektif olmak gerekiyor. Her iki aracında birbirlerine göre orana artı ve eksileri var.
    Caddy pahalı,parçası ve bakımı masraflı ama sessiz ve yol tutuşu iyi.
    Doblo parçası ve bakımı ucuz,masrafsız,ikinci eli çok iyi durumda. Yol tutuşuda güzel ancak caddy ye-connecte oranla iyi değil ama tatmin edici, doblo sessiz ancak caddyden biraz daha fazla sesi var, ama bu rahatsız etmiyor...
    Kimsenin dobloyu kötülediği falan yok, bu kadar ateşlenme, sakin ol biraz...

    Dobloyu savunmak için adeta savaş veriyor gibisin...
    Sakin ol biraz, sanki dobloyu daha iyi savununca birileri sana prim falanmı verecek.
    Bu kadar yırtınma,üzme kendini...
    Canın sağolsun,tamam senin dediğin olsun...
    Şurda tatlı tatlı sohbet ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 27 Temmuz 2006; 13:28:22 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: set

    Vip in fiyatı caddy yi geçiyor ama... Fanatizmin anlamı yok... Doblodan başka bişeyi gördüğün yok. Bencede doblo çok güzel ama fanatizm yanlış...Bende ikiside var... Dedimya ikisinide çok seviyorum.Ayrıca connectide çok beğeniyorum... Diyosunki doblo hepsine bin basar, doblo şöyle güzel, böyle güzel... Anlayamadığım nokta doblonun hiç kötü yönünü yazmamışsın. Bu düpe düz fanatiklik. Takım tutar gibi. Anlamsız,saçma sapan bi anatizmden başka bişey değil. Böylesine fanatizm hastalığına tutulmuş bi insanla tartışma olmaz. Çünkü ona göre varsa yoksa tuttuğu arabadır, gözü başkasını görmez. Bu noktada fanatik bir insanla tartışmak sonuç getirmez. He deyip sonlandırmak en güzelidir.
    Benimde doblom var, ne diye kendi aracımı kötüleyeyimki... Neyse o...
    Objektif olmak gerekiyor. Her iki aracında birbirlerine göre orana artı ve eksileri var.
    Caddy pahalı,parçası ve bakımı masraflı ama sessiz ve yol tutuşu iyi.
    Doblo parçası ve bakımı ucuz,masrafsız,ikinci eli çok iyi durumda. Yol tutuşuda güzel ancak caddy ye-connecte oranla iyi değil ama tatmin edici, doblo sessiz ancak caddyden biraz daha fazla sesi var, ama bu rahatsız etmiyor...
    Sağlamlık derseniz caddy bana daha sağlam geldi...

    vip in fiyatı düz caddy ye yakın çünkü deri döşemeden ses sistemine ahşap kaplama konsol dan alaşım jant a kadar herşey var.

    Ben fanatiklik yapmıyorum doblo bin basar gibi çoluk çocuk sohbetine de girmiyorum

    son kez yazıyorum ve konu benim için kapandı

    ödediğin paraya göre bu sınıfın en iyi aracı doblo.




  • Doblo 1.9 premiumun fiyatı şu an 36 milyara yakın.. Vip olunca tabi fiyatda artıyor ve 40 a yaklaşıyor.... Caddy 1.9 39 milyara yakın. Yani dediğin gibi aşağı yukarı aynı fiyat.

    Ama yol tutuşu,sessizlik açısından caddy uzun yola daha güzel bence. Bu yüzden şehiriçinde doblo şehirdışında caddy yi tercih ederim genelde... Caddy daha sağlam duruyor. Caddy nin genişliği uzun yolda ferahlık veriyor. Ama tabi şehir içinde caddy değil dobloya binerim. Doblo atik,az yakıyor ve eğer vurursan bi yerlere parçası ucuz...

    Yav dur kaçma, nereye gidiyosun, şurda güzel güzel sohbet ediyoruz... Daha karpuz keseceğuduk

    Kızmana gerek yok

    Tamam tamam ,gel senin dediğin olsun
    Canın sağolsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 27 Temmuz 2006; 13:39:57 >




  • konuyu açan fiat doblo modifiye diye açmış konuyu
    tutup ta burada caddy ile dobloyu karşılaştırmaya gerek yok bence...
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.